YETI 11 045 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Chyba najbardziej potrzebny i oczekiwany rimejk. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 To na dobrą sprawę jedynce co pozostanie z jedynki to fabuła, bo konsolOWCE nie przełkną gameplayu z jedynki. Swoją drogą jedynka jest lepsza od osranej dwójki. 1 10 Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Ciekawe kiedy remaster dwójki Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Fajnie. Widzimy się za 5 lat. Cytuj
ginn 803 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 No nie powiem, ciężko się nie jarać, będąc fanem jedynki. Oj dużo niewiadomych. Najbardziej mnie ciekawi, czy wszystkie mechaniki pójdą do kosza. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 (edytowane) W dniu 26.10.2022 o 14:13, 20inchDT napisał(a): To na dobrą sprawę jedynce co pozostanie z jedynki to fabuła, bo konsolOWCE nie przełkną gameplayu z jedynki. Swoją drogą jedynka jest lepsza od osranej dwójki. Rozwiń Na ich miejscu zostawiłbym ten sam gameplay. Co jakiś czas powracam do W1 i nigdy mi nie przeszkadzał. Aha, i gdzie mój next genowy Wiedźmin 3 CDPR? Edytowane 26 października 2022 przez Bigby Cytuj
ginn 803 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 (edytowane) Wracają wspomnienia, jak się ciorało na i5-750 i gtx 275, a klatkarz i tak szarpał jak poebany Edytowane 26 października 2022 przez ginn Cytuj
KJL 102 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Jedynka była bardziej, że tak powiem "pecetowa" niż dwójka - co nie dziwi, bo wyszła tylko na PC-ty. Mi ona się bardzo podobała, ciężko powiedzieć, która była lepsza jedynka czy dwójka. Powiem, że jednak trochę lepsza była jedynka, ale dwójka nie była złą grą. Jak miałbym uszeregować Wiedźminy to ustawiłbym je tak - 3, 1 i 2. A sam remake mnie średnio interesuje, trzy części ograne, książki przeczytane, czasu na granie mało a backlog ogromny więc nie ma sensu wracać Cytuj
Snake_Plissken 943 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Wiadomość dnia. Mimo, że bardzo lubię pierwszą część to od dawna czekałem na info, że zrobią jakiś remaster na konsole chociaż a tutaj wpadli na pełnej ku*wie, z ogniem i mieczem. Byłoby super jakby wyszedł do 2024. Cytuj
A_Bogush 394 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 (edytowane) Z 5 razy grałem w jedynkę i nigdy nie udało mi się skończyć. O ile gameplay miał swój urok tak chyba na dłuższą metę był męczący i może dlatego nie udało mi się nigdy skończyć. Za to sam świat, postacie i klimacik były prima sort. Przeczytałem to na PPE, więc nie byłem pewny czy to nie żart (ale w sumie 1 kwietnia już dawno za nami). Edytowane 26 października 2022 przez A_Bogush Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 W dniu 26.10.2022 o 14:18, Bigby napisał(a): Na ich miejscu zostawiłbym ten sam gameplay. Co jakiś czas powracam do W1 i nigdy mi nie przeszkadzał. Aha, i gdzie mój next genowy Wiedźmin 3 CDPR? Rozwiń Też mi nigdy nie przeszkadzał ten gameplay no ale umówmy się , coś takiego nie ma racji bytu w dzisiejszych czasach 1 1 Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 W dniu 26.10.2022 o 14:18, Bigby napisał(a): Aha, i gdzie mój next genowy Wiedźmin 3 CDPR? Rozwiń 1 Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 U mnie 3-1-2. Dwójka wydawała mi się zawsze jakaś taka...zamerykanizowana. Albo po prostu bardziej lubiłem przygnębiający, ale też bardzo swojski klimat W1. Nigdy nie zapomnę wątku z detektywem Raymondem. 2 Cytuj
łom 2 026 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Jedynka to było straszne drewno już na premierę. Nie ma szans że cokolwiek zostawią z gameplayu oryginału. Szaroburą kolorystykę i klimat też pewnie całkowicie zmienią. Może w końcu ukończę tą część bo miałem 3 podejścia i zawsze wylatywała z dysku po paru godzinach. 1 1 Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Nie każdy gameplay inny niż utarte schematy to drewno. 3 Cytuj
Bowser 118 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Jedyna się słabo zestarzała a dwójka jeszcze daje rady. Dla mnie subiektywnie dwójka to najlepsza część, trójka choć przez większość odbierana dobrze — mi już tak bardzo do gustu, jak dwójka nie przypadła. Jedynka była dla mnie akceptowalna, gdy wychodziła, ale obecnie ciężko (mi) się w to gra więc chyba pomysł na remake dobry. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Jak kto woli. Ja po dziś dzień nie mam problemu z powrotem do takich gier jak KOTOR czy pierwszy Wiesiek. Jednak fabuła, postaci, klimat są niepodrabialne i ponadczasowe. Oby tylko nie przyszło im do głowy zmieniać aktorów głosowych. Za wyjątkiem Talara bo niestety już bez Miłogosta Reczka. 1 Cytuj
KJL 102 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 Nie grałem w Wiedźmina 1 dobre kilkanaście lat, więc pamięć mnie może mylić, ale system walki polegał chyba na tym, że był szybki i ciężki atak i trzeba było w odpowiednim momencie kontynuować uderzenia (pojawiał się wtedy chyba ognisty miecz). Mi tam ten system walki się podobał, w moment go załapałem, nie był ani trudny w praktyce ani skomplikowany do zrozumienia ani drewniany, chociaż wiadomo - są różne gusta. Natomiast sam klimat gry był fenomenalny, te wsie, miasta, pola jaskinie, cmentarze, Kaer Morhen. Dwójka już tego nie miała tak jak napisał ktoś wyżej trochę ja zamerkanizowano ale nie jakoś bardzo, a trójka była bardziej w tym temacie podobna do jedynki niż do dwójki. Pamiętam za to, że jak zacząłem w jedynkę grać to skończyłem cały main quest i z 90 % misji pobocznych. Świetna gra. 1 Cytuj
A_Bogush 394 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 W dniu 26.10.2022 o 14:31, Pupcio napisał(a): Też mi nigdy nie przeszkadzał ten gameplay no ale umówmy się , coś takiego nie ma racji bytu w dzisiejszych czasach Rozwiń Myślę, ze nie tyle co chodzi o dzisiejsze czasy (choć też), co o sterowanie na padzie. Mechanika walki musi być przemodelowana, żeby dał się przyjemnie grać na konsoli. Mogły by zostać style walki (przełączane powiedzmy jednym przyciskiem) ale żeby całość była zbliżona do W3. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 (edytowane) Dobra gra była. W sumie w erze remake'ów czemu nie. Na pewno gra okrutnie się zestarzała i była też mało popularna na zachodzie, nie wyszła poza konsolami. Z tego co widzę będzie to projekt outsourcowany, oby nie wyszedł potworek jak trylogia GTA :D. Edytowane 26 października 2022 przez KrYcHu_89 Cytuj
łom 2 026 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 W dniu 26.10.2022 o 14:38, tjery napisał(a): Nie każdy gameplay inny niż utarte schematy to drewno. Rozwiń Co? Przecież przy premierze W1 nie było jakiś utartych schematów walki tak jak teraz (czyli podobnych do tego co jest w W3 czy AC). Feedback z uderzeń jest w tej grze tragiczny, machanie mieczykiem i czekanie na liczby nad głową pasuje do gier z dalszą perspektywą i przy większej drużynie (jakieś Baldury, Icewind Dale czy nawet Dragon Age 1) bo wtedy tak się na to nie zwraca uwagi ale przy sterowaniu jedną postacią na której się skupiasz zaczyna się wszystko sypać, a klikanie w odpowiednim rytmie przycisku żeby przedłużyć combosa było zrobione lepiej w Vagrant Story : ) Dobrze że robią remake, mają W3 za bazę gameplayu więc nie powinno być lipy. 4 Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 W dniu 26.10.2022 o 14:49, łom napisał(a): Co? Przecież przy premierze W1 nie było jakiś utartych schematów walki tak jak teraz (czyli podobnych do tego co jest w W3 czy AC). Feedback z uderzeń jest w tej grze tragiczny, machanie mieczykiem i czekanie na liczby nad głową pasuje do gier z dalszą perspektywą i przy większej drużynie (jakieś Baldury, Icewind Dale czy nawet Dragon Age 1) bo wtedy tak się na to nie zwraca uwagi ale przy sterowaniu jedną postacią na której się skupiasz zaczyna się wszystko sypać, a klikanie w odpowiednim rytmie przycisku żeby przedłużyć combosa było zrobione lepiej w Vagrant Story : ) Dobrze że robią remake, mają W3 za bazę gameplayu więc nie powinno być lipy. Rozwiń Możesz sobie zmienić kamerę na Izo. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 26 października 2022 Opublikowano 26 października 2022 W dniu 26.10.2022 o 14:49, łom napisał(a): Co? Przecież przy premierze W1 nie było jakiś utartych schematów walki tak jak teraz (czyli podobnych do tego co jest w W3 czy AC). Feedback z uderzeń jest w tej grze tragiczny, machanie mieczykiem i czekanie na liczby nad głową pasuje do gier z dalszą perspektywą i przy większej drużynie (jakieś Baldury, Icewind Dale czy nawet Dragon Age 1) bo wtedy tak się na to nie zwraca uwagi ale przy sterowaniu jedną postacią na której się skupiasz zaczyna się wszystko sypać, a klikanie w odpowiednim rytmie przycisku żeby przedłużyć combosa było zrobione lepiej w Vagrant Story : ) Dobrze że robią remake, mają W3 za bazę gameplayu więc nie powinno być lipy. Rozwiń Nie no system walki nawet jak na tamte czasy był drętwy. TO na pewno nie przejdzie, będzie na 100% coś podobnego do W3, ale może pójdą nieco dalej, bo walka w W3 też jakaś super umówmy się nie była. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.