Daffy 10 629 Opublikowano 9 maja Opublikowano 9 maja W dniu 9.05.2024 o 20:00, Meanthord napisał(a): Zdarzają się w ogóle promki na EA? Rozwiń Tak 1 Cytuj
Daffy 10 629 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja Świetnie się gra choć ma razie manualnie nie ogarniam tak dobrze jakbym chciał używania tych wzmocnionych ataków korzystających z many przez przytrzymanie przycisków, jeszcze nie wchodzi mi to instynktownie Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja Najebałem w to już ponad 20h od premiery, bo podobnie jak w poprzedniku śmierć nie frustruje tu aż tak bardzo, bo raz, że fajnie jest posłuchać co wszyscy dookoła mają do powiedzenia, a dwa, że w trakcie poprzedniej wyprawy zebrałeś coś (albo mało brakuje), co pozwoli ci ulepszyć swoją postać albo bronie. Gram i gram, więc oczywiście jest dobrze, a na drodze spotkałem już nie raz czy to nową postać, czy taką już powracającą, a zdecydowana większość z nich jest bardzo zabawna. Jest tu taki jeden skubaniec, który rozwala mnie jeszcze bardziej już Dionizos, no ale nie będę pisał o kogo chodzi. Wydaje mi się, że gra jest znacznie trudniejsza niż poprzednik - przeciwnicy wypluwają znacznie więcej kulek, wiec nie jeden raz można złapać na ryj niezła serię. Może to dopiero początek i jeszcze nie wszystko mam obcykane, ale trochę rozczarowały mnie bronie. Na razie największy sukces osiągam biegając z toporem i boonem od Afrodyty na atak, bo można nim kręcić po przytrzymaniu ataku i rozpierdalac wszystko dookoła (w ogóle super, że tym razem bohaterka taszczy ze sobą broń przez cały czas, a nie tylko wtedy, gdy z niej korzysta), ale tak poza tym to raczej nie korzystam z niczego innego. Pewnie się przekonam z kolejnymi godzinami, a i jeszcze nie wszystkie odblokowałem, no ale na ten moment jest jak jest. Podobnie ma się sprawa z nagrodami od bogów. No nie ukrywam, że często się powtarzają i mam wrażenie, że nie ma aż tylu możliwości co wcześniej. Może muszę coś odblokować albo po prostu powodem jest early access i wiele rzeczy jeszcze dojdzie, albo po prostu nadal średnio ogarniam, ale no często się zastanawiam, czy pomimo tej informacji, że już teraz jest tutaj więcej wszystkiego niż w pelniaku pierwszej części, to mimo wszystko powinienem podchodzić do tego jako takiego baaardzo obszernego dema. Oczywiście to nadal Hadesik i gra mi się w to po prostu fantastycznie. Bardzo szkoda, że tak mało osób tutaj pyka, bo chętnie bym już teraz napisał coś więcej, ale no nie chce niczego spoilerowac. Jeśli ktoś jednak uważa, że pierwsza część to była świetna gra, ale taki sobie rogal, i zapytałby mnie, czy jest szansa, że to się wraz z dwójką mocno zmieni, to szczerze mówiąc powiedziałbym, że nie. Tutaj jest wszystkiego dużo więcej i jeszcze sporo dojdzie, ale to po prostu taka dojebana jedynka. No ale zobaczymy pod koniec roku. Aha, niekiedy zdarza się, że chcesz użyć uniku, a postać zacina się i zamiast uciec dostajesz na ryj, a i jest tu taki jeden duży przeciwnik, który mnie niesamowicie denerwuje, bo jak się w niego wpadnie, to dostajesz obrażenia. Niekiedy, mam wrażenie, nawet wtedy, gdy nie powinienem. 1 1 Cytuj
Daffy 10 629 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja Ja na razie nic nie pisze bo nie mam za dużo info do podzielenia poza znanymi informacjami. Dopiero 2h za mną, bossa pierwszej krainy jeszcze nie pokonałem, a praktycznie co śmierć dochodzi coś nowego. Na pewno jednak na chwilę obecną to mega bezpieczny sequel jedynki. 100% rozwinięcie idei jedynki. Kto jej nie kochał tu będzie mieć to samo. Też mam wrażenie że obecnie jest trudniej ale pewnie będą wszystko balansować w tym roku Cytuj
creatinfreak 3 859 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja Mam nadzieję na jak najszybszą premierę. Korci ten EA ale poczekam i pogram już w pełny produkt. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 11 maja Opublikowano 11 maja Tak <gryzie się w język> Polacy wywalczyli sobie niższą cenę - 117zł, różnica w cenie premierowej i aktualnej trafiła na moje konto Steam do wydania Jednak warto męczyć bułę, zwlaszcza, że akcja poniosła się trochę echem i nabrała tarcia gdy redakcje CDA i Gryonline zaczęły pisać do PRowców Valve, czemu nas w kakałko robią. Winszuję 2 Cytuj
Daffy 10 629 Opublikowano 11 maja Opublikowano 11 maja Nie ma to jak rano wstać, odpalić hadesika2 i jeszcze mieć 22zl zwrotu na portfelu steam 2 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 11 maja Opublikowano 11 maja W dniu 11.05.2024 o 04:13, Bzduras napisał(a): Tak <gryzie się w język> Polacy wywalczyli sobie niższą cenę - 117zł, różnica w cenie premierowej i aktualnej trafiła na moje konto Steam do wydania Jednak warto męczyć bułę, zwlaszcza, że akcja poniosła się trochę echem i nabrała tarcia gdy redakcje CDA i Gryonline zaczęły pisać do PRowców Valve, czemu nas w kakałko robią. Winszuję Rozwiń Czy to wpłynęło tylko na tą jedną grę, czy na jakieś inne też? Cytuj
suteq 203 Opublikowano 11 maja Opublikowano 11 maja (edytowane) Kilka, poza Hadesem II cenę obniżono jeszcze dla: Le Mans Ultimate, Hellish Quart, Felvidek, Door Kickers 2 i kilku innych ale informacje o tym widziałem w kilku miejscach więc nie pamiętam dokładnie tytułów. Wiem też że kilku twórców obiecało odezwać się do wydawcy w celu zmiany ceny ale wiadomo że wydawca ma ostateczne słowo. @edit: w newsie na CD-Action jest aktualna lista: Jozef Pavelka (Felvidek) KillHouse Games (Door Kickers 2) Kubold (Hellish Quart) Studio 397 (Le Mans Ultimate) Lionsart (Penkura) Zach Tsiakalis-Brown (Vertigo 2) Far From Home (Forever Skies) DreamWay Games (Espresso Tycoon) Frozen Discrict, Empyrean (House Flipper 2) Double Dagger Studio (Little Kitty, Big City) Supergiant Games (Hades 2) Edytowane 11 maja przez suteq 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 11 maja Opublikowano 11 maja (edytowane) W dniu 11.05.2024 o 15:53, suteq napisał(a): Kilka, poza Hadesem II cenę obniżono jeszcze dla: Le Mans Ultimate, Hellish Quart, Felvidek, Door Kickers 2 i kilku innych ale informacje o tym widziałem w kilku miejscach więc nie pamiętam dokładnie tytułów. Wiem też że kilku twórców obiecało odezwać się do wydawcy w celu zmiany ceny ale wiadomo że wydawca ma ostateczne słowo. @edit: w newsie na CD-Action jest aktualna lista: Jozef Pavelka (Felvidek) KillHouse Games (Door Kickers 2) Kubold (Hellish Quart) Studio 397 (Le Mans Ultimate) Lionsart (Penkura) Zach Tsiakalis-Brown (Vertigo 2) Far From Home (Forever Skies) DreamWay Games (Espresso Tycoon) Frozen Discrict, Empyrean (House Flipper 2) Double Dagger Studio (Little Kitty, Big City) Supergiant Games (Hades 2) Rozwiń No to gruba akcja, ładnie :). Edytowane 11 maja przez KrYcHu_89 Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 17 maja Opublikowano 17 maja Jak to jest z wczesnym dostępem płacę raz i to jest równoznaczne z tym, że jak już gra będzie kompletna to też mam do niej dostęp? Czy potem dopłacam różnicę? Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 17 maja Opublikowano 17 maja W dniu 17.05.2024 o 14:01, michu86- napisał(a): Jak to jest z wczesnym dostępem płacę raz i to jest równoznaczne z tym, że jak już gra będzie kompletna to też mam do niej dostęp? Czy potem dopłacam różnicę? Rozwiń Raz Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja Mam mocne ciśnienie na tę grę więc na premierę wjedzie do napędu konsoli i 100+ godzin pyknie jak w części pierwszej. Ciekawe czy wzorem jedynki żadna fabularna linijka tekstu się nie powtórzy ? Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 26 czerwca Opublikowano 26 czerwca - "z Zagreusem, myśleliśmy: kurde, czemu nigdy nie słyszałem, że Hades miał dziecko, jak do tego doszło? Z Melinoe było podobnie. Było tyle klasycznej mitologii o niej, żeby nas podniecić, ale nie tyle, żeby jej opowieść była już ustalona. Możemy wypełnić luki, wręcz zabawić się w detektywa, dlaczego jej historia jest nieznana" - Melinoe, przede wszystkim, to wiedźma. "Z Zagreusem wypełniliśmy wszystkie ogólne archetypy wojownika, a teraz z Melinoe mamy okazję na wiele innych archetypów z hack-n-slash, czarodziej, czarownik, nekromanta, asasyn, wszystkie te rzeczy" - już zasięg pierwszej pałki pokazuje, że warto trzymać dystans od przeciwników, wymierzać, kiedy atakować. "W tego typu grze to nie działa, jeśli gracz od początku czuje, że ma już wszystko opanowane. Ważne było, żeby granie miało inny feel niż w jedynce nawet po setkach godzin w tamtej grze. Aby znowu było to uczucie odkrywania nowego" - Hekate to właściwie Hades tej gry, chociaż walczymy z nią dużo wcześniej. Była rozważana do roli w jedynce. Nie załapała się, bo jej historia była widziana jako aż... zbyt ciekawa. "Wydawała się zbyt duża i ciekawa, żeby zmieścić się w tej opowieści. W dwójce, nie jest aż tak centralna, jak Melinoe, ale jest główną postacią poboczną" - dwójeczka na razie wydaje się trudniejsza. Kasavin: "jeszcze będziemy to dopracowywać. Ale gdyby gra była łatwa, nie było by tej podstawy rogalika, że odkrywasz, jak inaczej jest za każdym razem". Edge przyznaje, że runy wydają się bardziej różne od siebie, niż w jedynce. Mocniejsze znajdźki pojawiają się szybciej, tak by doświadczeni gracze nie musieli znowu czekać na to co już znają - Selene była oczywistym typem, "nie ma wiedźmiństwa bez księżyca". Początkowo jej umiejętności czerpały z tej samej many, ale konieczność wybierania jej lub innych technik nie pasowała do ważnej relacji z Melinoe. Dlatego teraz Selene ma osobny mechanizm: naładuj pasek używając magii i otrzymujesz jej wyjątkowo mocny dar - Nemesis to raczej nasz rywal, nasza frenemy, niż... nemesis. "Ona jest boginią odwetu... Nie jest boginią bycia twoim arcywrogiem, we współczesnym słowa znaczeniu. Chcieliśmy podjąć tę różnicę. Żeby Nemesis była godnym rywalem, musi mieć własne cele, musi czasem robić to, co graczowi się nie podoba. Balans, by jednak nie frustrowała graczy, ale wywoływała mocne emocje, był trudny". Nemesis jest esencją Hadesa II, a może całej istoty rogalikowania. "Mieliśmy taki bug, że Nemesis nawet wbiegła w Chaos Gate. Ale spodobał nam się ten pomysł. To może się zdarzyć, bardzo rzadko, ale stało się częścią scenariusza" - "cel w Hadesie jest jasny: dojść do końca. Ale zauważyliśmy, że gracze wybierali sobie sami własne cele. Zobaczenie zwieńczenia historii Achillesa i Patroklesa, albo Orfeusza i Eurydyki. Stworzyliśmy więcej okazji, by tworzyć własne cele. Chcemy zwiększyć "zasięg tonalny" każdego runu. Więcej możliwości" - główna tego oznaka, to że w Hadesie II mamy dwie lokacje. Ta druga to w większości nowi bogowie, nowi przeciwnicy, inna struktura. Po jakimś czasie, gracz może odpocząć od jednego i zacząć iść drugi. Gracz ma więcej wyboru - gra ma wiele nawiązań do jedynki, które nie są oczywiste, ale dadzą satysfakcję tym, którzy naprawdę uważnie śledzili wydarzenia tamtej gry - "w jedynce zaczęliśmy EA na wcześniejszym etapie, bo nie wiedzieliśmy jeszcze, ile dokładnie zajmuje robienie takiej gry. Teraz wybraliśmy idealny moment, by gra była warta grania, ale też nie jest na tyle późno, że porady graczy to już typowe "ech, trzeba było tak zrobić..." i było by już za drogo to zmienić" - część bogów wraca z jedynki, ale ciekawe było wyobrazić sobie, jakie przeszli zmiany w tym czasie i jak inni teraz są - "inny wygląd Afrodyty w dwójce podkreśla jej fizyczną siłę. W jedynce, pewnie głównie leżała w gorącym źródle na Olimpie cały czas. Ale w Iliadzie, Afrodyta nawet walczyła w wojnie trojańskiej, więc nie bała się widocznie wziąć sprawy w swoje ręce. (...) Hekate to bogini wiedźmiństwa i czarów, w naszej grze też mentorka, matgka, liderka powstania przeciw Chaosowi, więc wiadomo, że musiała wygląda twardo. Ale jeszcze ważniejsze było, żeby wyglądała jak ktoś, od kogo Melinoe - sama w sobie niezła wiedźma - może się uczyć magii i walki wręcz i widzieć w niej wzór. (...) Jako wiedźmy, nasze nowe postaci pewnie nie miałyby mięśni kulturysty, dlatego inspirowałam się intesywną, niewzruszoną zręcznością, jaką mają wojownicy Muay Thai" Ach ta siła... Czytając to wszystko, przypomniałem sobie, jak niesamowicie dobry był Hades - jakość tej walki, jak to świetnie jest narysowane i zrobione w każdym elemencie, kurde, no nie powiem że nie poczułem podniety na więcej i jestem dość pewien, że znowu na co najmniej kilkadziesiąt godzin wsiąknę zachwycony. Cytuj
Donatello1991 1 445 Opublikowano 24 września Opublikowano 24 września Gra ktoś obecnie? Jak to się prezentuje? Rozumiem, że w EA jest tylko jakąś część gry udostępniona, czy mogę ją przejść pd początku do końca? Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 24 września Opublikowano 24 września Nie ma zakończenia i części contentu, ale zanim dotrzesz do tego punktu to spokojnie z 20h można wbić, jak nie więcej. 1 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 16 października Opublikowano 16 października Epic trochę za wcześnie wysprzęglił się z zapowiedzią nowego paczyka. edit: już jest. Patchnotesy są imponująco długie https://steamcommunity.com/games/1145350/announcements/detail/7057794870234137717 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.