Skocz do zawartości

Hades II


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Cytat

 

Jaki jest obecny stan wersji z wczesnego dostępu?

„Nawet na etapie wczesnego dostępu w grze Hades II mamy więcej obszarów, wrogów oraz w pełni udźwiękowionych postaci niż w całej części pierwszej. Prace nad tytułem wciąż jednak trwają i w przyszłości trafią do niego kolejni ważni przeciwnicy, wątki fabularne, systemy i lokacje.

 

:obama:

  • Lubię! 1
Opublikowano

PCGamesN: "bezbłędny, dopracowuje do perfekcji formułę rogalika, tak, jak prawie się udało jedynce. Dodatki, które jeszcze przyjdą do gry, nie są wymagane do spełnienia - ta wersja jest już dopracowana, zaawansowana, i cudowna. Ale wzniosą one już zachwycające przeżycie na niewyobrażalny poziom"

 

XboxEra: "gdyby to była pełna wersja, byłaby lepsza niż 95% wydawanych pełnych gier. Jeśli podobał ci się Hades - wiedz, że sequel jest jeszcze lepszy"

 

GamesRadar: "trzeba trochę dopieścić, ale to zrozumiałe, patrząc na to, o ile większy jest Hades 2. Niezwykle ambitny rogalik, z ulepszoną pętlą progresu i większą historią, z tą samą dosadnością rozgrywki i urokiem świata. Wielki sukces"

 

GamingTrend: "jeśli nie zachowujecie cnoty na pełniaka, to w tę wersję już zdecydowanie warto wejść"

 

SportsIllustrated: "nie wiem, jaką macie definicję idealnego sequela. Moja jest taka, że Supergiant właśnie takiego robi"

 

Godisageek: "Dla niektórych będzie to wszystko nieco zbyt podobne. To, co dodano, to raczej sprawy poboczne, a sedno jest niemal identyczne do jedynki. Nowe postaci i kolory maskują to, ale nie ma co zaprzeczać, że Supergiant znalazło swoją dziedzinę i z radością idzie dalej po tej samej ścieżce"

 

 

 

Kurde aż by się chciało mieć peceta.

Opublikowano

Tak szybkiej premiery to się nie spodziewałem. Pogralem, jest dobrze, bardzo dobrze - wszystkiego jak na razie jest DUŻO. Dużo wrogów, dużo walut, dużo opcji do odblokowania. I nadal ten klimat robi dobrą robotę, jak przy jedynce :banderas:

7 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Gra dostała już Steam Deck verified badge, szybko:). 

I śmiga bardzo dobrze, żadnych problemów nie doświadczyłem.

Opublikowano
5 minut temu, Bzduras napisał:

Tak szybkiej premiery to się nie spodziewałem. Pogralem, jest dobrze, bardzo dobrze - wszystkiego jak na razie jest DUŻO. Dużo wrogów, dużo walut, dużo opcji do odblokowania. I nadal ten klimat robi dobrą robotę, jak przy jedynce :banderas:

I śmiga bardzo dobrze, żadnych problemów nie doświadczyłem.

Grubo, kto by pomyślałem, że grywalny Hades 2 wyjdzie przed Silksongiem :). 

Opublikowano

Deltarune powstaje od 2012 roku, a ma na razie ciągle dwa rozdziały z siedmiu wydane. Jakby Fox chciał wydać tę grę na raz, to by było jeszcze 20 lat czekania, jeśli on dożyje żeby to skończyć hehe.

 

Jednak Hades to zupełnie inna bajka, grę robi ponad 20 osób, nie jest to dzieło autorskie że jak jedna konkretna osoba się zatnie twórczo to cała produkcja stoi. Nawet od pierwszej gry Supergiant ma wiele osób. 

 

 

Pojedynczy ludzie mogą być perfekcjonistami (piszę to mając otwarty na kompie plik z książką którą już napisałem ale ją piszę znowu kompletnie od początku inaczej hehe). Przypominam, że pierwszy Hollow Knight wyszedł w danym momencie nie dlatego, że twórcy uznali "ok, skończone, już jesteśmy w pełni zadowoleni - oto Hollow Knight!", tylko dlatego, że im się kasa skończyła, inaczej pewnie dalej by klepali hehe. Sukces wersji pecetowej pomógł naprawić wiele błędów przed wydaniem na Switcha dla ludzi. Gra wyszła, daliśmy im zarobić, to teraz mamy, mogą siedzieć nad nim bez końca i nikt ich nie przyciśnie.

Opublikowano
Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał:

Gra dostała już Steam Deck verified badge, szybko:). 

Zamknięte testy 2tygodnie temu śmigały w rocksolid 90fps na decku OLED ;)

Opublikowano

Mnie to najbardziej interesuje, czy w tej części jest więcej różnorodnych lokacji, mobów i bossów, bo jak dla mnie to była największa bolączką Hadesa, bardzo szybko mi się znudził i nie uśmiechało mi się robić w kółko to samo, po to by ubić starego 10 razy dla prawdziwego zakończenia. Czekam aż wleci na instant gaming i będzie sprawdzane.

Opublikowano
32 minuty temu, Rotevil napisał:

Mnie to najbardziej interesuje, czy w tej części jest więcej różnorodnych lokacji, mobów i bossów, bo jak dla mnie to była największa bolączką Hadesa, bardzo szybko mi się znudził i nie uśmiechało mi się robić w kółko to samo, po to by ubić starego 10 razy dla prawdziwego zakończenia. Czekam aż wleci na instant gaming i będzie sprawdzane.

No nie da się ukryć - jedynka była super gra, ale też bardzo słabym rogalem w pojęciu masy sekretów i kombinowania. Do przedstawicieli gatunku mają długą drogę żeby ich dogonić. też trzymam kciuki, że dwójka to ulepszy bo inaczej przejdzie się grę znowu 10 razy i rzuci w kąt, a nie oto chodzi w rogalach.

Opublikowano

Ponoć jest ciut trudniej niż w jedynce i Boss fighty lepsze. Zawartości już teraz więcej niż w fullu jedynki, a jeszcze mnóstwo rzeczy ma dojść. Pewnie trochę dni minie zanim grający odkryją czy to o to się martwimy już teraz jest ogarnięte. Ja tam jestem spokojny. 

 

Na pewno atakuje EA by sobie pykac na oledzie w 90fps

Opublikowano

Nie kupuję pomysłu early access, mam nadzieję że jak najszybciej zapowiedą datę premiery. Hades I to dla mnie jedna z najlepszych gier w jakie grałem, chcę dać pełną cenę za pełny produkt.

Opublikowano
4 minuty temu, Rtooj napisał:

Nie kupuję pomysłu early access, mam nadzieję że jak najszybciej zapowiedą datę premiery. Hades I to dla mnie jedna z najlepszych gier w jakie grałem, chcę dać pełną cenę za pełny produkt.

Jeszcze do niedawna na steam Early Accessow nie obowiązywała zasada zwrotu do 2h gry więc mogłeś grać cały ten okres , a potem po prostu refundować ;)

 

A EA są spoko, wiadomo że niektórzy to wrzucają by już czerpać zyski, a same gry w tej fazie są zabugowane i bez zawartości ale zdarzają się świetne wyjątki że praktycznie grasz jak w fulla, tylko co chwilę masz dużo wnoszące patche

  • This 1
Opublikowano

Progres się przeniesie do 1.0? 

13 minut temu, Rtooj napisał:

Nie kupuję pomysłu early access, mam nadzieję że jak najszybciej zapowiedą datę premiery. Hades I to dla mnie jedna z najlepszych gier w jakie grałem, chcę dać pełną cenę za pełny produkt.

EA warto kupić, choćby dla samej ceny, pewnie jak w przypadku Baldurka, po premierze cena pójdzie znacząco w górę, ale nie wiem, jak to było przy jedynce, obecnie jednak takie praktyki często się stosuje i jest to jak najbardziej ok. 

Opublikowano
Teraz, KrYcHu_89 napisał:

Progres się przeniesie do 1.0? 

Może, nie musi. Nic nie pisali o tym? Są różne sytuacje, chociażby bg3 miał tyle zmian w 1 akcie że każdy musiał zaczynać od nowa, songs of conquest dostanie za chwilę w patchu ostatnia z czterech kampanii i po prostu przeskoczy numerek na 1.0

Opublikowano
Teraz, Daffy napisał:

Może, nie musi. Nic nie pisali o tym? Są różne sytuacje, chociażby bg3 miał tyle zmian w 1 akcie że każdy musiał zaczynać od nowa, songs of conquest dostanie za chwilę w patchu ostatnia z czterech kampanii i po prostu przeskoczy numerek na 1.0

Baldur to była oczywistość od początku, że progresu nie przeniesiemy, to było dosyć niedorobione EA i taka "alfa", przy Song of Conquest to nawet w EA mamy już achievementy i skończone kampanie, dwie różne ścieżki rozwoju. 

Opublikowano
6 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Progres się przeniesie do 1.0? 

 

4 minuty temu, Daffy napisał:

Może, nie musi. Nic nie pisali o tym?

W głównym menu na samym końcu roadmapy jest wzmianka, że będą pracować nad przeniesieniem progressu z EA do fulla "tak, aby nie było z tym większych problemów".

Opublikowano

Dlatego piszę że zależy i nigdy to nie jest pewnikiem.

 

Chociażby EA BlazBlue tego ala death cells - Early był mega chwalony, praktycznie wyglądał jak full, nagle wyszło 1.0 i z czapy twórcy jedna mechanikę przewrócili do góry nogami i trzeba było grać od początku plus był duży ból dupy że na chuy był EA jak bez testów tak zmieniają coś w 1.0

Opublikowano
1 minutę temu, Daffy napisał:

Dlatego piszę że zależy i nigdy to nie jest pewnikiem.

 

Chociażby EA BlazBlue tego ala death cells - Early był mega chwalony, praktycznie wyglądał jak full, nagle wyszło 1.0 i z czapy twórcy jedna mechanikę przewrócili do góry nogami i trzeba było grać od początku plus był duży ból dupy że na chuy był EA jak bez testów tak zmieniają coś w 1.0

Jeżeli tak napisali, to trzeba niestety brać pod uwagę.

 

 

----

Gra wspiera już nawet natywnie UW do 32:9, pełna jedynka ogarniała UW tylko modami. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...