Suavek 4 815 Opublikowano 11 grudnia 2022 Opublikowano 11 grudnia 2022 Zgadywanka, ale nie sądzę, żeby mieli z tego zrobić typowego Soulsa, choć jestem niemal pewien, że wykorzystają pewne schematy z tej serii. W tym może właśnie otwarty świat i elementy RPG? Nie jestem fanem soulsów, ale z tego co się orientuję możliwości, buildów i sposobów na przejście kolejnych lokacji jest wiele, i liczę, że podobnie będzie i tutaj. Nie jestem też przekonany, czy zdecydują się na sztywny podział na misje. Zwiastun też może sugerować jakieś zbieractwo. Ogólnie nie widzę nic złego w formule, gdzie wygrana nie jest kwestią "czy", a "jak szybko/efektywnie", pod warunkiem, że sama rozgrywka i customizacja są satysfakcjonujące. Tu przywołam popularnego ostatnio Vampire Survivors, który przecież cierpi na ten sam "problem", a mimo tego zyskał sobie ogromną popularność. Bo frajdą jest zdobywanie nowych zabawek i poczucie postępu oraz rośnięcia w siłę. Tak samo w tym przypadku, o ile rozgrywka nie sprowadzi się wyłącznie do wspomnianego strafe'owania z odpalonym minigunem, to nie będę miał nic przeciwko. Dla mnie dobrym przykładem gry mecha z porządną customizacją jest Gundam Breaker 3. Wiem, że Gundam tutaj nikogo i nikt w to nie grał, ale pole do zabawy jest w tym tytule ogromne, a customizacja to nie tylko statystyki, ale sam styl rozgrywki (gra z hack'n'slasha może się zmienić w strzelankę, z powolnej młócki w dynamiczną sieczkę, miks wszystkiego itp.) a także sam design robota od strony wizualnej. YT jest pełen filmów, gdzie gracze odzwierciedlają roboty, a nawet postacie z innych serii, w tym także AC. Spoiler No i oczywiście chciałbym, żeby oprawa AV była odpowiednia dla klimatów ze zwiastuna. Żeby na robotach oraz otoczeniu były widoczne dynamiczne zniszczenia, a dźwięk działek czy rakiet sprawiał, że głośniki będą dudnić, podobnie jak zirytowani sąsiedzi walący w sufit. Bo mechy to taka fantazja, gdzie gameplay to nie wszystko. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 11 grudnia 2022 Opublikowano 11 grudnia 2022 Na stronie bandai jest takie info "move freely through three dimensional fast-paced missions" Cytuj
łom 2 028 Opublikowano 11 grudnia 2022 Opublikowano 11 grudnia 2022 Przecież taki AC For Answer był strasznie dynamiczną grą i gameplay nie polegał tylko na strafeowaniu i trzymaniu spustów (jak w Daemon X Machina), tym bardziej że byli przeciwnicy (i misje) na których to po prostu nie działało i padało się po paru sekundach. A gameplay też mocno zależał od tego jakiego zbuduje się mecha i z kim ma się do czynienia, np. w paru misjach musiałem użyć podwójnego railguna z chyba czterema pociskami i modlić się że każdy trafi we wrogie mechy bo inaczej była walka 3 vs 1 praktycznie nie do wygrania. I nie wiem jak było w AC5 ale w For Answer jest fajny motyw gdzie Quick Boost jest powiązany z tym samym wskaźnikiem energii co tarcza więc nie można było non stop dashować (jak w ZoE) bo było się na strzała. Gameplay był dobry tylko technicznie ta gra niedomagała i była nieprzyjazna dla casuali bo niestety trzeba było posiedzieć w menusach nad konstrukcją mecha. Cytuj
Suavek 4 815 Opublikowano 11 grudnia 2022 Opublikowano 11 grudnia 2022 Ok, ale to też może przybrać różną postać. Bo może być kampania jak w Ace Combat ze sztywną listą powiedzmy 30 misji, a mogą zrobić jakiś HUB/Hangar, z którego będziemy mieli dostęp do mapy "świata" i serii misji głównych, jak i pobocznych. W dzisiejszych czasach nie zdziwię się, jeśli dorzucą opcję powtarzania niektórych zadań, jakiś grind itp. Ale kto ich tam wie w sumie. Równie dobrze może wyjść "średniak" 6/10 do przejścia kampanii raz i odstawienia. Ale liczę, że będzie 'przynajmniej' przyzwoita gierka. Cytuj
łom 2 028 Opublikowano 11 grudnia 2022 Opublikowano 11 grudnia 2022 Yyyy ale to już było w AC tylko ten HUB był wirtualny (zestaw menusów) a nie miejsce po którym biegałeś. Główne misje robiło się dla paru różnych korporacji/stron konfliktu i jeśli robiło się tylko dla jednej to blokowało się dostęp do misji dla drugiego korpo. Przy jednokrotnym przejściu nie było możliwości zagrania we wszystkie misje i zdobycia wszystkiego bo w pewnych momentach po prostu działało się na niekorzyść którejś strony konfliktu, no i przez to były też różne zakończenia. 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 11 grudnia 2022 Opublikowano 11 grudnia 2022 Obstawiam, że tu będzie gameplay jak w IV i V, bez większych zmian tyle, że w 4 były to bardziej gundamy z nieskończonym lataniem, a w V bardziej przyziemnie. Pewnie będzie coś pośrodku czyli tak jak najlepsze części z PS2 czyli seria z Armored Core 3, Last Raven, Nexus, Silent Line itp Niestety była to epoka PS2 i dzisiaj te tytuły są średnio grywalne. Wątpię w soulslike w końcu w 99% te gry to strzelanie. Możecie też zacząć trenować trzymać pada jak chcielibyście coś ugrać online, do tej pory robiliście to źle: Ewentualnie można sobie pomóc nakładkami bo nie można odrywać palców od movementu i celowania: W każdym razie to będzie hardkorowa gierka nastawiona na multi od której większość się odbije. Skończyłem wszystkie części tej serii niektóre nawet porty na PSP gdzie sterowanie było jeszcze bardziej karkołomne, a poziom trudnosći brutalny i na VI czekam jak chuj, myślałem, że już nigdy nie będzie kontynuacji. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 grudnia 2022 Opublikowano 13 grudnia 2022 https://www.pcgamesn.com/armored-core-6/sekiro-not-a-soulslike Twórcy potwierdzają, że to nie Soulslike a walkę porównują bardziej do Sekiro pod względem przebicia się przez tarcze wroga, żeby zadać mu crtitical. Nie wiem ile z tego to zwyczajny chiński bełkot, ale Yamamura odpowiedzialny za nowego AC siedział jako lead designer przy Sekiro i Soulsach. Miyazaki nie nadzoruje tej gry. Swoją drogą to powinno skończyć debatę czy Sekiro jest soulslikiem, skoro oni sami widzą tą grę jako akcyjniaka. Zresztą nie pierwszy raz, bo w ankietach często był osobnym tytułem (nie Soulslike). Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 13 grudnia 2022 Opublikowano 13 grudnia 2022 6 godzin temu, Dr.Czekolada napisał: Swoją drogą to powinno skończyć debatę czy Sekiro jest soulslikiem I tak jebie soulsami jak p0lak cebulą Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 14 grudnia 2022 Opublikowano 14 grudnia 2022 AC shitposting group Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 21 stycznia 2023 Opublikowano 21 stycznia 2023 (edytowane) EDIT XD : Edytowane 24 stycznia 2023 przez Szermac Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Na xboxie można już zainstalować przez apke. Pewnie niedługo wyjdzie. Cytuj
Suavek 4 815 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Wygląda fajnie, choć nie jakoś next-genowo. Ale wychodzi to też na PS4, więc w sumie nic dziwnego. Nie wiem, czego się spodziewałem. Jakoś myślałem, że będzie bardziej "mięsiste", a tymczasem nawet efekty trafień i eksplozje nie powalają. Ale i tak chętnie zagram. Robotów nigdy za wiele. Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Dygnął, ale poczekam na jakiś normalny gameplay, bo pamietam, ze od ktoregos AC na x360 odbilem sie szybciutko. Cytuj
Rtooj 1 665 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Też chyba zbyt dużo sobie wyobrażałem po klimatycznym trailerze. Jak będę chciał znowu latać w kółko to włączę sobie poczciwego GITS. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Lubię to. Kompletna alternatywa od Soulsów w metalowej oprawie. Plus ta szybkość i zwinność w poruszaniu się mechów. Czuję już swąd milionów pocisków i rakiet w 120 klateczkach na sekundę. I te nagodziny spędzone na dostosowywaniu części. Mam nadzieję, że rozwiną najbardziej charakterystycznym komponent cyklu, czyli budowanie własnego Ravena. Cytuj
Rotevil 124 Opublikowano 14 czerwca 2023 Opublikowano 14 czerwca 2023 Nie lubiłem klimatów samurajskich, po Sekiro je pokochałem, klimaty mechów mi nie podchodzą, ale coś czuję, że po tej grze je pokocham Cytuj
Suavek 4 815 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 Gameplay wygląda fajnie, ale otoczenie średnio mi się podoba. Tzn. wiem, że taki klimat i poprzednie AC miały podobną otoczkę, ale średnio mi się podobają te przerośnięte industrialne lokacje. Liczę, że w pełnej grze będzie większe urozmaicenie i będą też inne tereny. Cytuj
aph 155 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 Gameplay musi dowieść bo niczym innym gra się nie wybroni. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 Tak to już jest z grami wideo. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.