Skocz do zawartości

Armored Core VI: Fires of Rubicon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, Rotevil napisał:

Gra jest spoko, tylko robienie misji do S rangi jest idiotycznie zrobione, nic nie pisze jakie warunki trzeba spełnić, powtarzaj je do usranej śmierci i może ci się wbije ta ranga :sonkassie:

 

Może jest tak jak w mgs V? Im szybciej tym lepiej, co tam ze alarmy na full, ranga S sie należy za speedrun :niki:

Opublikowano (edytowane)

No właśnie zrobiłem speedrun tutorialowej misji, helikopter padł za pierwszym razem i nie dostałem tej rangi, nie wiem, musi być jeszcze no hit run? :pawel:

Dobra wbiłem tą "S", po prostu leciałem na pałę do tego bossa i szybko go zabiłem:gigabeta:

Edytowane przez Rotevil
Opublikowano

Detale z bliska nie zachwycają, ale nie można jej odmówić oczojebności jeżeli chodzi o kolorystykę na poziomach. Jeszcze do tego jak dochodzi ogień z gatlingów, rakiety, lasery:fsg:

 

Ktoś wcześniej pisał, że gra polega na walce i nie ma tu eksploracji. Nie do końca prawda ponieważ zdarzają się ukryte combat logi, za których odpowiednią ilość jesteśmy wynagradzani nowymi częściami, albo jakaś ukryta broń w kufrze. Właśnie wpadłem na jedno takie miejsce i przyznam, że w życiu bym nie wpadł tam czegokolwiek szukać. Wrzucam w spoiler.

 

Spoiler

7macfnK.thumb.jpeg.9df6ab0eaa878b4a6f5c786ede04ffe8.jpeg

 

Opublikowano

To, czy w poziomie jest Combat Log mamy info podczas wybierania misji w ramach replayu (notacja PENDING oznacza, że go nie odnaleźliśmy). Póki co większość Combat Logów była na głównej ścieżce, ale to prawda, że niektóre walki są nieobowiązkowe i warto czasami zerknąć czy jesteśmy z nimi na bieżąco.

 

Ja dzisiaj drobny progres, bo Balteus padł.

 

To chyba nie spoiler, że jest jakiś Balteus? 

 

Przy okazji Vaati w weekend wrzucił absolutne podstawy dla świeżaków (gameplay + zarządzanie mechem, by się nie przytłoczyć).

 

 

  

Godzinę temu, Dr.Czekolada napisał:

albo jakaś ukryta broń w kufrze.

A tego nie znałem. Jakieś przykłady w której misji na przykład?

Opublikowano

Jakieś porady na Balteusa?

 

Róbcie upload swoich buildów i wyrzucajcie Share ID.

 

Szkoda, że czekpointy się kasują po wyłączeniu gry. Nic tak nie wkurza jak kilka godzin nieudanej walki z bossem, by w końcu wyłączyć grę. A na drugi dzień cała durna misja od nowa, bo czekpoint się restartuje.

Opublikowano
30 minut temu, Emtebe napisał:

Jakieś porady na Balteusa?

W moim przypadku zadziałała agresja, bycie jak najbliżej niego, melee, shotgun, a na odległość boost L3 i naprowadzane rakiety. Bycie blisko niego pomaga szczególnie w późniejszej fazie, gdy wyciąga ognisty bicz/miecz, bo zauważyłem, że rzadziej wtedy nim atakuje ciągle szukając dystansu, ale my chcemy być blisko (dlatego warto też wyekwipować odpowiedni FCS premiujący bliskie i średnie zwarcia). Bywa trochę chaotycznie, bo kamera świruje, gdy on nad nami lata, ale po kilku próbach dało się ogarnąć schemat. Największą robotę zrobiło melee, te takie podwójne obszarowe po przytrzymaniu L2, ale trzeba kupić ten lepszy miecz. 

 

Generalnie zrobiłem błąd, bo nie maiłem zakupionego dodatkowego ekwipunku i pomiędzy porażkami nie miałem za dużo opcji rotacji buildem. Musiałem wyjść z misji, wpaść do sklepu, zrobić zakupy i powtórzyć poziom (w tym walkę z SULLA). Dlatego zawsze trzymajcie coś w obwodzie, by w razie czego móc pokombinować z buildem.

Opublikowano

Miałem właśnie testować ten pulsarowy (wibracyjny?), kupiłem, bo chyba nawet w opisie jest, że dobrze niweluje osłony czy coś, ale... nie zdążyłem, bo shotgun też dał radę. Możliwe, że "bąbelkami" byłoby nawet łatwiej, Czekolada się zna trochę na AC (dla mnie to pierwszyzna), więc słuchaj się mądrzejszego Emtebe.

  • Plusik 2
Opublikowano

Kurde no z tym pająkiem to się pomęczyłem, próbowałem na uniki grać, mądrze jakoś, dopiero jak zagrałem agresywnie na yolo, cały czas starając się być za jego plecami to padł, ale nie czuję satysfakcji, bo ten mój build chyba jest do dupy :wacko: 

Opublikowano

Bossowie są tu faktycznie wyzwaniem. Na razie lecę przez zadania i ich nie "masteruje" bo na to przyjdzie jeszcze czas. 

 

Pisałem wcześniej, że gra raczej nie jest kandydatem na GOTY ale muszę się poważnie zastanowić. Jedna z misji w Chapter 3, gdzie walczymy z toną kosmicznych statków, zaraz potem szybkie uzupełnienie zapasów, potem znowu flota i starcie z dwoma pilotami AC, gdzie wystrzelałem się już z leczenia i ammo, żeby na końcu przywitać się z (uwaga spoiler!)

Spoiler

Bv0VU6H.thumb.jpeg.c120c560b799570e84f2107449046521.jpeg

 

Tym bydlakiem:obama: przeorał niemały hektar terenu, na którym wcześniej znajdowały się rafinerie i różne inne budynki. Serce waliło mi jak młot na szczęście udało się przeżyć ten spektakl. Co za misja. Na szczęście robaka mi darowali.

From ty skurczybyku. Długo czekałem na waszą nową grę, która pozwoli mi odpocząć od formuły Soulsów i dowieźliście ją :drakeyeah:

Opublikowano

Próbowaliście może PVP? Zdecydowanie warto! Ja posiedziałem ciut więcej przy pojedynkach 3 vs 3 i mogę powiedzieć, że starcia są szalenie miodne i efektowne. No i jest adrenalinka, to zdecydowanie :) Z racji dynamiki, mnogości ustawień i większej ilości graczy na arenie, non-stop dzieje się tu coś szalenie epickiego. Sam np. próbuje obecnie opcji z dwoma mieczami (stosowanymi zamiennie), do tego shotgun i uber działo (na ramieniu) do przywalania unieruchomionym wrogom. Składane na szybko, a jednak fun i tak jest spory. Całość ma ten charakterystyczny posmak pojedynków z serii Souls. Pomijając oczywiście fakt, że tu walą do nas z praktycznie wszystkich stron (w tym z powietrza), więc oczy dookoła głowy, wiadomo.

  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, Donatello1991 napisał:

Jest moc, ale FS mogło by chociaż raz odpuścić z poziomem trudności. 

 

Póki co to nawet nie jest poziom trudności soulsów. Powtarzało się bossów może 2-4 razy, ale bez przesady. Nic tu nas nie ma na hita, czy dwa. No chyba, że biegamy w naprawdę lekkim pancerzu ale wtedy nie miałbym udźwigu dla tych wszystkich pięknych zabawek. No ale nie chce też przedwcześnie krakać. Po przejściu gry jest

Spoiler

jeszcze NG+, a potem NG++ i odblokowują się nowe misje.

 

PVP na razie nie miałem szczęścia znaleść kogokolwiek na xboxie. Chyba przestawię region z powrotem na cały świat.

 

 

Opublikowano

Ktoś na Reddicie zrobił logo Starfielda.

Szkoda, że jest ten podział serwerów na platformy w kwestii grafik. Na pc wydaje się najprzyjemniej je tworzyć, bo można włączyć steam overlay i można sobie odrysować wzór.

 

Kmiot miał rację. Strzelby w tej grze są przegięte.S26dn4c.thumb.jpeg.315aab7c85801e8afdc40c7506928030.jpeg

BQZgFPS.jpeg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...