Skocz do zawartości

Hi-Fi Rush


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 26.01.2023 o 09:42, Bzduras napisał(a):

Jak wpadnie wypłata to sam dołożę cegiełkę, podobno świetnie działa na deczku :boomer:

Rozwiń  

 

Z wszelkich opinii na to wygląda. :)

 

Sama gra naprawdę zacna, ociekająca fajnym humorem i easter eggami, doprawiona muzyką przy której noga sama lata. Graficznie to jest topka cell shadingu. Gameplay z każdą minutą nabiera kolorów - nowe combosy, specjalne ataki, upgrade'y. Nawet ktoś kto nie radzi sobie z grami rytmicznymi powinien się tu dobrze bawić.

 

 

 

:obama:

  • Plusik 1
Opublikowano

Możesz sobie wyświetlić na dole ekranu pomocnika rytmicznego, może pomoże. A jak nie to i tak możesz grać, tylko zapomnij wtedy o S-rankach - ataki zawsze wchodzą, ale te wykonane w rytm są mocniejsze i dają więcej punkcików do rankingu.

Opublikowano
  W dniu 26.01.2023 o 09:10, Bigby napisał(a):

 

Na Steamie 99% pozytywnych opinii i TOP10 sprzedaży.

Rozwiń  

 

Brak reklamy i zapowiedzi rok wcześniej robi robotę dla dobrej gry, która pojawia się znikąd.

 

Niech przemyślą podobną strategię dla innych oryginalnych gier, bo wielomiesięczne rozdmuchiwanie oczekiwań i dezinformacja blogerów, influencerów itp. potrafi zakopać nawet świetną grę (dobry przykład to Redfall).

  • Plusik 1
Opublikowano

Najlepsza strategia dla mniejszej gry. Gdyby wczoraj ogłosili, że premiera za kilka miesięcy to każdy by olał, wrzucił może na jakąś wishlistę do zagrania kiedyś. W międzyczasie wyszłoby pełno innych tytułów i nagle okazuje się, że każdy zapomniał o HiFi.

 

A tak każdy się rzucił żeby spróbować, jeden drugiemu poleca i sukces jak się patrzy.

Opublikowano
  W dniu 26.01.2023 o 11:09, SnoD napisał(a):

 

Brak reklamy i zapowiedzi rok wcześniej robi robotę dla dobrej gry, która pojawia się znikąd.

 

Niech przemyślą podobną strategię dla innych oryginalnych gier, bo wielomiesięczne rozdmuchiwanie oczekiwań i dezinformacja blogerów, influencerów itp. potrafi zakopać nawet świetną grę (dobry przykład to Redfall).

Rozwiń  

W ogóle ponoć ktoś przed pokazem leaknął, że będzie ta gra? Bo coś tak gdzieś słyszałem. Na szczęście ostatnio walę twittera.

Opublikowano
  W dniu 26.01.2023 o 12:35, Basior napisał(a):

W ogóle ponoć ktoś przed pokazem leaknął, że będzie ta gra? Bo coś tak gdzieś słyszałem. Na szczęście ostatnio walę twittera.

Rozwiń  

było wiadomo że powstaje taka gra i że powinna wyjść niedługo. Nawet pisałem o tym na forum.

Ale że będzie na Direct'cie i od razu ją wrzucą to była niespodzianka.

  • Plusik 1
Opublikowano

Tak jak powyżej, do tego były teorie czy to może jakiś szuter, bo były takie koncept arty. Ale nikt tej gry nie zapowiedział nawet. Daje to trochę nadzieję, że może w ten sam sposób zadebiutuje np. Gra od Stoic, o której wiadomo tylko z przecieków.

Opublikowano

Pierwszy etap skończony, Boss gryzie piach. Taka niespodziewana perła to najlepsze co może się trafić w tej branży. Jak w 2022r dla mnie był nią chained Echeos, tak w tym roku jest nim zdecydowanie to. Poziom wykonania to jakiś kosmos, animowane to jest lepiej niż niejedna kreskówka, cell shading też wygląda lepiej niż w niejednej kreskówce. Jest bekowo, przy bossie było dość epicko, system walki ma duży potencjał. Lecę grać dalej, kto zamknął się w klatce jednego wiadomeho systemu zdecydowanie ma czego żałować.

Opublikowano

Na średnich ustawieniach (tak odpala się gra) mam praktycznie bite 60fps, obraz ostry jak żyleta, parę razy spadło do 55fps ale to raczej nie wina decka, że nie ogarnia tylko praktycznie każdej gry na unreal engine 4 na decku czyli jak coś się wczytuje w tle to jest stuttering przez chwilę. Mi to nie przeszkadza, w razie czego zawsze mogę ustawić odświeżanie ekranu na np 55hz jak gram przenosnie

  • Dzięki 1
Opublikowano

Pograłem trochę i dobre to, zwyczajnie sprawie frajdę.

Chwilami głupkowate ale dobrze animowane i nieszablonowe. O dziwo nie mam problemu z kombinacjami ataków, więc jest dość przystępne. Jestem pozytywnie zaskoczony.

Do tego jest pełna Polska lokalizacja, sam MS by to olał ale cieszy że Bethesda  dostarczyła dobre spolszczenie. 

 

Opublikowano (edytowane)

Mam nadzieję, że kiedyś pojawi się ten tytuł w pudełeczku bo z chęcią postawiłbym go na półce.

 

image.png.3bfc59ee68a7b732b7aa1f6af25377b5.png

 

Tak się właśnie czuję.

Edytowane przez Ins
  • This 3
Opublikowano

Ja pograłem trochę dłużej. Co chwilę dochodzą nowe mechaniki na poczatku w 1 levelu to jest tylko lekki i ciężki cios w rytm muzyki. Później zaczyna się dziać.

 

(poniżej lekkie spoilery mechanik jakie dochodzą w trakcie gry)

Dostajemy linke z hakiem do przemieszczania sie, a także do użycia podczas kombosów np wybicie przeciwnika i przyciągnięcie się do niego na lince i aerial combo/special itp..

W sklepie możemy kupić kombosy, ataki specjalne, upgrady życia paska supera itp pierdoły. Później dochodzi też parry pod przyciskiem B, parry w rytm, skillowa rzecz.

No i najlepsze bo dochodzą  postacie które przyzywamy i każda ma swój skill i zdolnośći, tak samo wykupujemy im zdolności w sklepie.

Swojemu typkowi wsadzamy chipy czyli umiejętnosci pasywne, a za walutę możemy je upgradować i wsadzać w sloty które też dokupujemy.

W grze jest dużo rodzajów znajdziek i mini osiągnięcia, znajdzki powiększające życie, pasek supera, grafiti do bazy czy komiksy żeby odblokować ukryte kombo do kupienia w sklepie.

Zauważyłem też, że to taka lajtowa gra rytmiczna - spoko jak robimy wszystko w rytm ale jak ktoś ma słabe wyczucie rytmu to też przejdzie tyle, że na gorszą ocenę i mniej waluty wyleci z mobków.

Na tym etapie co jestem co chwilę dochodzi coś nowego więc to pewnie nie koniec. Oczywiście w bazie jest rozbudowany trainning room gdzie wszystko można przećwiczyć.

(koniec mini spoilerów)

 

Podoba mi się ta gra.

Niech M$ skupi się na takich produkcjach jak właśnie HIFI Rush, Pentiment, Ori itp., a gry AAA za 350zł niech sobie powoli zdychają.

  • beka z typa 1
  • WTF 1
Opublikowano

Na prezentacji MS pomyślałem - ok, mają moją uwagę, może coś z tego będzie. Odpaliłem i wow, to jest zajebiste. Jakby ktoś połączył JSR, Amplitude i Vievtiful Joe? Wiecie, ta Z Ł O T A era gamingu.

 

W czasie walk jeszcze trochę czasem mashuję przyciski zamiast klikać w tempo, ale nie jest to póki co trudne (jest sporo ułatwień dla tych, którzy mają gorsze wyczucie rytmu), wlatują fajne zdolności, ciągle coś się dzieje.

 

Przejścia między grą a animacją bardzo płynne, a całość wygląda świetnie. Movement dobry, audio super, no nie spodziewałem się czegoś takiego. Jeszcze bethesda dowiozła solidny dubbing, którego nie chce się zmieniać na ENG.

 

Zobaczę, jak będzie dalej, ale póki co miazgun i jaram się!

e6759bae-33e8-407a-bde0-28068a9201e9.png

  • Plusik 1
  • Lubię! 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...