Skocz do zawartości

Hi-Fi Rush


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No szkoda i przykro że graczy PlayStation ominęła gra, bo to naprawdę świetny tytuł.

 

Ale biznes jest biznes, Microsoft kupił Bethesde właśnie po to, by gry takie jak HiFi Rush trafiały na Xboxa, a nie PlayStation.

Opublikowano

Po obejrzeniu trailera przyznam szczerze, ze mialem mieszane uczucia co do tej gry, ale z ciekawosci postanowilem sprawdzic ze wzgledu na art style rodem z Jet Set Radio. Musze przyznac, ze giera pozamiatala. Grafika w stylu Jet Set Radio/Sunset Overdrive, styl walki krzyzowka DMC z Guitar Hero, a walki z bossami jakby wyszly spod reki samego Sudy. Idealna kombinacja. Gra ma nawet polski dubbing, ktory zostal super zrobiony i mowi to osoba, ktora zawsze wybiera angielski dub + polskie napisy. Gra co chwila czyms zaskakuje i nie daje odetchnac. Co chwila nowa postac, umiejetnosc, nowy przeciwnik, czy jakas znajdzka. Przypomina gre ze starej ery, gdzie najbardziej liczyl sie fun. Ciesze sie, ze ja sprawdzilem, gdyz nie wybaczylbym sobie, gdyby ominela mnie taka perelka. Jak tak maja sie prezentowac tytuly AA to naprawde, jebac te kopiuj-wklej AAA odtworcze popluczyny. Jedynie do czego bym sie przyczepil to jak dla mnie movement moglby byc troche szybszy, bardziej dynamiczny i nie wiem czemu, ale wydaje mi sie, ze idealnie by bylo, gdyby to wydali w swieta. Kto nie gral, niech koniecznie sie zapozna. Must have dla maruderow "kiedys to bylo". 

  • Plusik 4
Opublikowano
6 godzin temu, ASX napisał:

No szkoda i przykro że graczy PlayStation ominęła gra, bo to naprawdę świetny tytuł.

 

Ale biznes jest biznes, Microsoft kupił Bethesde właśnie po to, by gry takie jak HiFi Rush trafiały na Xboxa, a nie PlayStation.

Wystarczy kupić xboxa.

  • Plusik 1
  • This 2
Opublikowano

Proszę pamiętać, aby potem na jakiegokolwiek średniaka nie wołać "ta gra powinna być w abonamencie", bo jak wszyscy widzą do abonamentu na premierę mogą trafiać również bardzo dobre gry. 

  • Plusik 1
Opublikowano
6 godzin temu, ASX napisał:

No szkoda i przykro że graczy PlayStation ominęła gra, bo to naprawdę świetny tytuł.

 

Ale biznes jest biznes, Microsoft kupił Bethesde właśnie po to, by gry takie jak HiFi Rush trafiały na Xboxa, a nie PlayStation.

Szkoda?

Dzięki temu konsole mają swój charakter, może dzieki skupieniu się na xboxie ta gra jest tak dobra i nie cierpi na jakieś błędy i problemy z optymalizacją. 

Więcej gier na wyłączność, jak po obu stronach będzie porownywalna ilość wspaniałych exów to ludzie w końcu sie3 przełamią i docenią obie usługi.

  • This 2
Opublikowano
16 minut temu, Donatello1991 napisał:

Wystarczy kupić xboxa.

Bez kitu to samo pomyślałem. W czasach gdy konsola kosztuje, jak średni telefon i nie ma problemów z dostępnością, to faktycznie „gracz PlayStation” ma problem (chyba tylko w swoje głowie) jakby chciał w coś zagrać z biblioteki xbox…

 

Co do samej gierki to od razu jak tylko zobaczyłem komiksowy sznyt i jak to się rusza, to byłem pewien, że to będzie dobra gra. Super niespodzianka i piękny łącznik miedzy indykami i AAA.

  • Plusik 1
Opublikowano
10 minut temu, Rtooj napisał:

Dzięki temu konsole mają swój charakter, może dzieki skupieniu się na xboxie ta gra jest tak dobra i nie cierpi na jakieś błędy i problemy z optymalizacją. 

Z optymalizacją mogę się zgodzić, chociaż w dzisiejszych czasach dla dobrego developera to dzisiaj nie problem zrobić dobrą grę na kilka sprzętów jednocześnie. Zwłaszcza że wszystkie konsole są dzisiaj bardzo podobne do siebie i de facto to PCty w mniejszych pudełkach.

Argumenty o tożsamości i charakterze nigdy nie rozumiałem, bo co mi po charakterze kawałka plastiku.

 

Co do samej gry to jestem dopiero na początku ale jestem urzeczony jak miodnie leje się wrogów. Gorzej wypadają sekcje platformowe, gdzie jeszcze nie czuje tego rytmu. 

Wrażenie robi jak cała gra, postacie, ataki przeciwników a nawet elementy otoczenia podporządkowane są rytmowi, przez co nawet osoby którym słoń nadepcjnął na ucho są w stanie czerpać dużą przyjemność z bujania się do rytmu. Widać w tym ogromną pracę i dbałość o detale. 

Opublikowano

Ale asax dobrze mówi, gdyby więcej ludzi miało dostęp do tej gierki to wyszłoby na dobre i tym graczom, i sprzedażowo studiu, i raczej nikt by nie płakał oprócz grupki nawiedzonych, co rozwalają domy gdy gra nie jest eksem.

 

Tyle dobrego, że można sobie nawet bez konsoli pograć jak ktoś chce, albo chociaż wygarnąć tego tysiaka na dekoder do GP, więc jakieś opcje zawsze są. Co więcej, w chmirze na dobrym łączu grało mi się ektraklasa, combosy wchodziły jak dzikie. A w samej grze już poczułem bluesa, S-ranki coraz częściej wpadają :spicy:Świetny jest ten tytuł.

  • Plusik 1
Opublikowano
Teraz, ASX napisał:

Z optymalizacją mogę się zgodzić, chociaż w dzisiejszych czasach dla dobrego developera to dzisiaj nie problem zrobić dobrą grę na kilka sprzętów jednocześnie. Zwłaszcza że wszystkie konsole są dzisiaj bardzo podobne do siebie i de facto to PCty w mniejszych pudełkach.

Argumenty o tożsamości i charakterze nigdy nie rozumiałem, bo co mi po charakterze kawałka plastiku.

Nie są podobne, nie kupując ps5 czy switcha obecnie odcinasz się od mnóstwa gier. Można sobie oczywiście pisać bzdury że to gry na jedno kopyto i zarówno Kratos jak Ratchet, Selene, kot czy samochód z gt7 przeżywają przygody zza pleców ale jest już tyle tych gier na mojej półce w które nie zagram gdzie indziej że pisanie o braku charakteru jest niezrozumieniem co to znaczy. Duża jakość exów to ważna cecha opisująca kawał plastiku. Plastik bez gier na wyłączność nie ma charakteru.

 

Dlatego życzę by xbox miał tyle tych gier w tym roku bym chciał iść kupić sobie konsolę do sklepu.

  • Plusik 3
Opublikowano

:facepalm:

Pisałem że są podobne pod względem technicznym tj.  budowy i komponentów, dlatego łatwiej robić porty z jednego sprzętu ma drugi.

 

Dla mnie coś takiego jak tożsamość i charakter kawałka plastiku nie ma znaczenia, nie mam problemu z tym że gry dostają porty na inne sprzęty, bo nic na tym nie tracę gdyby takie HiFi Rush obok Xboxa, PC i chmurę wyszło na jedną czy dwie platformu dodatkowo jak np. PS5 czy Switcha. Tożsamość czy jakiś mityczny charakter kawałka plastiku ja Xbox też na tym nie ucierpi w moich oczach.

 

  • Plusik 1
Opublikowano
1 godzinę temu, devilbot napisał:

Coż to była za przygoda. W 9h pękła gierka. To co dzieje się pod koniec :banderas:

Jest obfity post game :obama:. Zajebisty tytuł.

Panie, co tak szybko zes przelecial? Ja po 8h mam ukonczone ok. 60%, ale staram sie zagladac w kazdy zakamarek. 

Opublikowano

HLTB podaje średnio 10h 41m na przejście więc 9h to niewiele mniej. Zebrałem wszystko co się dało podczas pierwszego przejścia story, mój pasek życia był mega długi, a combosy też w większości wykupione.

 

Opublikowano

Dla mnie osobiscie 10/10, chociaz jeszcze nie ukonczylem i zostalo 2 bossow. Gra ma pomysl na siebie, charakter, osobowosc, ktorych wykonanie jest top. Wszystko zostalo ladnie przemyslane i zszyte ze soba. Wszystko wydaje sie takie naturalne i prawdziwe. Nie ma sie uczucia, ze jakis element zostal wrzucony na sile i odstaje od reszty. Pomimo wielu lat giercowania, potrafi czyms zaskoczyc i stanowi powiew swiezosci. Dzielo kompletne. 

  • Plusik 3
Opublikowano

Napiszę później coś więcej ale póki co tytuł 10/10. Hi rush to niczym nieskrępowana PRZYJEMNOSC i powrót do esencji gamingu. Ja pierdole co za niespodzianka Microsoftu :wub:

  • Lubię! 1
  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...