Skocz do zawartości

Hi-Fi Rush


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Figaro napisał:

jakieś wieści jak się gra sprzedaje na pc?

 

Obecnie 9 w Bestsellerach i drugi dzień przez całą dobę gra nie spada poniżej 5 tys. graczy w tym samym czasie. Dodatkowo 98% pozytywnych recenzji na Steam (ponad 3 tys.).

 

Marketing szeptany robi więc chyba robotę.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano (edytowane)

To akurat nie jest prawda, bo wiele dobrych gier zalicza kompletną klapę.

 

Tutaj na plus zadziałał fakt, że gra pojawiła się znikąd, jeszcze przed recenzjami i to sami gracze i ich pozytywny odbiór będą kształtować narrację, a nie recenzenci i metacritic.

 

Gdyby grę zapowiedziano pół roku temu, to na 90% przed samą premierą byłoby:

 

- 82/100 MC

- rysunkowe g*****

- kolejny indyk do GP

Edytowane przez SnoD
  • Plusik 5
Opublikowano

Gra jest doprawdy niesamowita. Jakby Sega i Capcom wypluło dziecko w 2004 roku. Właśnie kupiłem na Steamie aby wesprzeć - mega szanuję tę cenę, biorąc pod uwagę ilość post contentu. Porównajmy to do 70 dolarów za rimejk TLOU. 

 

No i to chyba druga gra, obok Wiedźmina 3, gdzie polski dubbing jest naprawdę dobry.

  • Plusik 2
  • This 1
Opublikowano

To ja polecę jeszcze jedną premierę (na PC), która, przynajmniej dla mnie, również pojawiła się znikąd ale zniknęła w cieniu takich gier Dead Space czy właśnie HiFi Rush. W sam raz dla fanów platformówek.

 

 

ww73dec.png

 

ss_809837af19c71d183c4f67f08916cacf10f38

 

ss_b1a38d0541d2428c9864e30071625cb5472c3

 

ss_fe321af2cd745360846cf8c71c50c022a8ed0

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Właśnie skończyłem - co mogę powiedzieć? Takie bitki to nie jest moja domena, niektórych bossów skląłem i dawałem retry, ale bawiłem się za je biś cie! Normalnie jakbym cofnął się w czasie do ery DC/PS2, czysty fun bez nasranego craftingu czy open worldu. Kwintesencja gamingu, skumulowane najlepsze rzeczy, z jakich nasze hobby słynie.

 

Misje korytarzowe i dobrze, gra na ~10h i dobrze, fabuła prosta do bólu i DOBRZE. Hi Fi Rush się po prostu chłonie - tyle dobrej zabawy i mocnego tempa nie miałem od dawna :)

 

Minusy? Nie wiem, chyba tylko to, że do gry trzeba usiąść wypoczętym, bo przy zamule gorzej trafić guzikami w tempo.

 

Polecam każdemu!

  • Lubię! 2
Opublikowano
46 minut temu, Bigby napisał:

pojawiła się znikąd ale zniknęła w cieniu

Nie pojawiła się znikąd. Była w produkcji od kilku lat. Pierwszy raz zaprezentowano demo na SAGE 2019 taki event dla fanowskich gier głównie ze sceny Sonica. Zresztą dużo gier wywodzi się z tej sceny i albo powstawały oryginalnie jako hacki sonica albo zostały tam zaprezentowane jak np Freedom Planet, Electric Jester czy Lunastice.

No i pizza tower to właśnie taki miks Wario i Sonica. Oczywiście w grę już gram bo jest obłędna i ma genialny soundtrack.

Zresztą te demo dostępne jest nadal i są to 3 levele gdzie główny bohater Pizza Tower - Peppino występuje jako Snick the porcupine i ubrany jest na niebiesko co jest oczywistym hołdem dla niebieskiego jeża.

https://pizzatowerguy.itch.io/pizza-tower-demo

 

Zresztą nie mam pojęcia dlaczego pisze o tym w temacie o GOTY 2023

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Pograłem 3 godziny i jestem urzeczony. Styl, pomysł, humor, oryginalność, klimat jest tu wszystko za co pokochałem gry. Ponownie można poczuć się jak szczyl, kiedy takie pełne pomysłu na siebie gry na siebie były standardem w branży a nie wyjątkiem od bezpiecznej reguły, dokładnie jak na tym memie

Zdjęcie

 

Poproszę więcej takich eksperymentów, bo takie pozycje jak HiFi Rush przywracają wiarę w tę branżę.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja od siebie polecam Kene na pc,sonke. Inny typ gry ale też ogrywając czułem feeling gier jak to się robiło kiedyś. No i bibliotekę Nintendo...tam to w większości jest szlifowanie formuł,w które zagrywalismy się za młodu, a które obecnie albo zostały zapomniane (jak np platformery) albo przekształcone w cinematic hybrydy

 

No i jak ktoś przypomniał sobie o zakręconych slasherach ogrywając hi-fi to switch ma bayonette2, bayonette3 i astral chain ;)

 

Ktos gdzieś pisał że Microsoft powinien się skupić właśnie na takich gierkach jak hi-fi, podpisuje się pod tym. Te usilne próby robienia aaaa gierek wzorem Sony im dotychczas średnio/słabo wychodziły i zmiany w tej kwestii jakoś nie widzę na horyzoncie.

Opublikowano

No Kena też ma podobny staroszkolny Vibe gierek z PS2.

 

Co do tego że M$ powinien się skupić na takich gierkach i porzucić AAA to nie wiem. Różnorodność też jest ważna, nie mam nic przeciwko aby obok takich pozycji jak Halo, Forza, Starfield wychodziły takie mniejsze bardziej oryginalne i eksperymentalne pozycje jak HiFi Rush, Ori czy Pentiment. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

za to kocham Xboxa. Robia zapowiedz wczesniej nie zapowiedzianej gry + premiera bezposrednio w GamePass!

Nie dosc, ze wpadło złoto, to jeszcze na premiere mozna ogrywac w cenie abonamentu. 
Niech pijak Jim wytrzeźwieje, popatrzy i wyciagnie wnioski, jak traktować graczy!

Edytowane przez maniekboy
  • Haha 1
Opublikowano

No ta ślamazarność postaci jest dla mnie bardzo dużą wadą i sprawia że tak średnio chcę wrócić do gry po pokonaniu pierwszego bossa. A szkoda bo to zaburza mocno flow i dynamikę bo cała reszta jest naprawdę wykonana bardzo dobrze. 

Opublikowano

Triple dash, względnie gliczyk na infinite dash jako-tako pomaga. Bieg byłby lepszy, ale potrafię to wybaczyć, bo Czajnik biega sobie też do rytmu co dwa takty, wpasowuje się to w lore. I w zasadzie więcej grzechów nie pamiętam jeśli chodzi o tę gierkę.

  • Plusik 1
Opublikowano

Parry wam wchodzi podczas walki nie licząc tych momentów gdzie trzeba rozwalić drony, które chwilę przed atakiem pokazują dymkiem nad sobą w jakim tempie zaatakują?

Opublikowano

Tak jak Bzduras pisze. Przemieszczam się triple dashem na końcu lekki cios scancelowany znowu w triple dasha i tak można bez końca.

No i po pierwszym levelu to widziałem co najwyżej lekki i ciężki cios, a ta gra stoi systemem walki więc jednak dałbym grze więcej czasu niż 20 min.

@Daffyna normalu nie parrowalem bo prawie nic mnie nie atakowalo ale po przejsciu gry i na wyzszych poziomach trudności szybko wejdzie w krew gdzie nawet najzwyklejsze roboty atakują dużo częściej 

Opublikowano
1 minutę temu, Daffy napisał:

Parry wam wchodzi podczas walki nie licząc tych momentów gdzie trzeba rozwalić drony, które chwilę przed atakiem pokazują dymkiem nad sobą w jakim tempie zaatakują?

A dlaczego ma nie wchodzić? Każdy atak jest sygnalizowany dźwiękiem i rozbłyskiem, jak usłyszysz sygnał to ciśniesz parowanie i myk. Nawet jest konterka po parry do kupienia w skillach.

Opublikowano

Na normalu właśnie dashuje przy walkach zamiast parować to byłem ciekaw czy ktoś się skoncentrował bardziej na tym elemencie. 

Opublikowano

Jest intensywnie, gra podrzuca nowych przeciwników, nowe kombinacje wrogów w walce, trzeba trochę łapać orient. Gram na Hardzie i czasami trzeba się nawyginać żeby nie zginąć. Dodatkowo z etapu na etap dochodzą nowe mechaniki czy ulepszenia, które samemu się kupuje, także możliwości w walce masz większe i krzywa poziomu trudności nie szybuje w górę, raczej się wspina. Podejrzewam, że dla doświadczonego gracza nie będzie jakichś przeszkód nie do pokonania w tej grze.

 

Ale pierwsze rytmiczne kontrowanie pana samuraja to było zło, wziął mnie z zaskoczenia

  • Plusik 2
  • Dzięki 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...