Ins 5 816 Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 Dzisiaj zacząłem sobie nowe przejście i faktycznie polski dubbing jest bardzo dobry. Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 Skończyłem, ostatni boss mną wycierał podłogę jak szmatą i zwątpiłem przez chwilę w siebie i swojego skilla, ale przecież Chai by się nie poddał! No i padł. Podtrzymuję wszystko co do tej pory napisałem, oprócz braku biegania nie mam się do czego przyczepić tak na dobrą sprawę. Może nawet jeśli jakiś element z osobna nie jest niczym odkrywczym to wrzucony do kotła i wymieszany z tym gameplayem, stylówką, muzyką i charakternością po prostu się rozmywa. Zajebista gierka, kto ma GP albo luźne 130zł w portfelu powinien dać szansę. Polecam i życzę nam wszystkim więcej takich tytułów w tym roku, a może jeszcze coś z tej branżuni będzie 4 1 Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 5 godzin temu, Daffy napisał: Hmmm...starcia, pomysł, humor, oprawa ok ale jakby to było Sudy to by trzeba było dowieźć z dwie cysterny krwi i kilka ton odciętych kończyn i głów;) a feeling sterowania postacia by byl jak z Nightmare Creatures z PSXa Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 6 godzin temu, Daddy napisał: Ukryj zawartość Fajny easter egg Czuć w tej grze vibe jet set radio:) Cytuj
Ludwes 1 688 Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 Pograłem 2 czy tam 3 godziny i faktycznie przyjemna gra. Postać powinna poruszać się szybciej (albo jakiś sprint pod przyciskiem), a i przydałaby się trochę większa responsywnosc, bo mam wrażenie, że te uniki wchodzą trochę za późno, zresztą niektóre ciosy też, ale ogólnie daje okejke i będzie grane. Może po prostu mam dwie lewe ręce, ale coś mi tu nie do końca gra. Cytuj
Banan91PL 35 Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 Poradzi ktoś jak zabić tego mobka którego trzeba idealnie sparować i dać kontrę? Mam okienko żeby kliknąć atak klikam w czas i nic się nie dzieje nie atakuje postać i w kółko Macieju ta sama sekwencja chodzi o tego robota białego Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 Nie wiem dokładnie który to ale ci przeciwnicy (np samuraj, ptak itp) maja zawsze identyczny schemat kończący walkę z nimi, animacja wkurvu, nad ich glową pokazuje się schemat tempa w jakim zs chwilę zaatakują, trzeba ten schemat przełożyć na rytm parowania i jak nam się uda to pojawi się zaraz za udanym parry kółeczko do trafienia w tempo by zadać im kończącego finishera. Cytuj
Banan91PL 35 Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 Nie wiem dokładnie który to ale ci przeciwnicy (np samuraj, ptak itp) maja zawsze identyczny schemat kończący walkę z nimi, animacja w(pipi)u, nad ich glową pokazuje się schemat tempa w jakim zs chwilę zaatakują, trzeba ten schemat przełożyć na rytm parowania i jak nam się uda to pojawi się zaraz za udanym parry kółeczko do trafienia w tempo by zadać im kończącego finishera.No właśnie trafiam w kółeczko atakiem i postać nie atakuje Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 Gierka zajebista, wczoraj wieczorem odpaliłem z ciekawości a dziś już chyba 5 misji pękło. Piękny konsolowy feeling, fajna graficzka, dubbing i napierdalanko do rytmu. Bardzo miłe zaskoczenie Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 1 lutego 2023 Opublikowano 1 lutego 2023 (edytowane) Godzinę temu, Banan91PL napisał: Poradzi ktoś jak zabić tego mobka którego trzeba idealnie sparować i dać kontrę? Mam okienko żeby kliknąć atak klikam w czas i nic się nie dzieje nie atakuje postać i w kółko Macieju ta sama sekwencja chodzi o tego robota białego Jak nie trafiasz to tego unikaj. Jak robi się ognisty to podskocz nad fala uderzeniowa. Atak wykonuje dwa razy. Chyba że on nie robi się ognisty to sorry xD Edytowane 1 lutego 2023 przez Szymek Cytuj
Banan91PL 35 Opublikowano 2 lutego 2023 Opublikowano 2 lutego 2023 Niestety gra poleciała z dysku 7 razy powtarzałem etap z parowaniem tego mobka może i gra ładna i zaskoczenie ale nie będę się frustrowal jak tyle innych gier do ograniaWysłane z iPad za pomocą Tapatalk 2 Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 2 lutego 2023 Autor Opublikowano 2 lutego 2023 5 godzin temu, Ludwes napisał: Może po prostu mam dwie lewe ręce, ale coś mi tu nie do końca gra. albo twój TV ma input lag..? Cytuj
devilbot 3 719 Opublikowano 2 lutego 2023 Opublikowano 2 lutego 2023 Bez przesady z tym frustrowaniem - na normalu nie dało się zginąć a gra pęka w 3 posiedzenia. Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 2 lutego 2023 Opublikowano 2 lutego 2023 W końcu pograłem z 2 godzinki i nie ma zaskoczenia, ta gra to jebaniutki sztos Jednak można zrobić wysokobudżetową grę stawiającą na czystą radość z gameplayu, nie traktującą gracza jak gamonia i bez zamulania całą tą watą otwartym światem, craftingiem i milionem niepotrzebnych aktywności. I należy podkreslić, że pod kątem "rytmiki" HFR nie jest tak wymagający jak Metal: Hellsinger, wiec jeśli podobnie jak ja nie macie kompletnie wyczucia rytmu to tutaj i tak bedziecie sie doskonale bawili. Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 3 lutego 2023 Opublikowano 3 lutego 2023 (edytowane) Ostatni boss 80 minut próbowałem go ubić. Uwielbiam jak gierka ma tak zrobionych bossów. Fajnie ze jest end game jak ktoś chce może jeszcze dużo z niej wycisnąć. Siadałem do gry i miałem banana na ryjku. Coś trochę jak przy Tinykin. Naprawdę warto sprawdzić. Edytowane 3 lutego 2023 przez Szymek 5 Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 3 lutego 2023 Opublikowano 3 lutego 2023 Też skończyłem chwilę temu, świetna gierka, czułem feeling gierek Sudy, rasowych slasherow, klimatu niczym viewtiful Joe, parę razy parsknalem szczerym śmiechem, parę razy nuciłem melodie pod nosem, a słuchając polski dubbing czułem się jakbym oglądał dubbingowana animacje na VOD. Bardzo udany projekt i chwała za to że wyszedł tak z zaskoczenia, do tego cena fulla też piękna, przecież to pełnoprawna gra, którą spokojnie inni wyceniliby w pełnej cenie. Mam nadzieję, że to nie jednorazowy wybryk Microsoftu w tej kwestii tylko eksperyment (forma zapowiedzi, czas wydania, cena, nowe IP), który jak zobaczą, że wypalił sprawi, że od czasu do czasu powtórzą taką akcję. Cytuj
Gregorius 503 Opublikowano 3 lutego 2023 Opublikowano 3 lutego 2023 Tydzień temu, podczas pokazu, myślałem, że to jakieś gówno wychodzi na które nawet nie spojrzę. O matko i córko jak bardzo się myliłem, cóż to jest za wspaniała gra Jedynym małym mankamentem (po około 4h gry) jest dla mnie momentami praca kamery - czasem nie nadąża za wydarzeniami na ekranie lub gubi się w sekcjach platformowych. Poza tym, mając tak zajebiście zrobiony system walki, aż by się prosiło aby starć było więcej kosztem biegania. I tyle, więcej grzechów nie pamiętam i wracam do ogrywania tej perełki. To będzie udany weekend. Cytuj
Hal Emmerich 274 Opublikowano 3 lutego 2023 Opublikowano 3 lutego 2023 Materiał Digital Foundry o grze: 1 Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 3 lutego 2023 Opublikowano 3 lutego 2023 Absurdalnie wysokie oceny jak na grę, o której nikt nie wiedział: Ciekawe czy po takim odbiorze Tango będzie chciało pociągnąć to dalej. Muszę trochę czasu wygospodarować żeby pograć. Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 4 lutego 2023 Opublikowano 4 lutego 2023 No pewnie coś w stylu, że na karcie graficznej za $2000 animacja ścina ze 120 do 118 fps Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 4 lutego 2023 Opublikowano 4 lutego 2023 Ewentualnie mieli problemy z odpaleniem Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 4 lutego 2023 Opublikowano 4 lutego 2023 No cóż, dobrze że gram w wersję na konsole, a nie PC, więc ta ocena mnie nie dotyczy Cytuj
Czoperrr 5 238 Opublikowano 4 lutego 2023 Opublikowano 4 lutego 2023 Jeśli ktoś ma problemy z timingiem to polecam pobawić się ustawieniami dźwięku. Niestety u mnie test synchronizacji grając na TV z soundbarem nie przyniósł skutku ale dzisiaj grałem na słuchawkach podłączonych do pada przez Jack i wszystkie problemy zniknęły, gra się elegancko Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 4 lutego 2023 Opublikowano 4 lutego 2023 11 godzin temu, Szermac napisał: PC Gamer z wylewem jakimś Cytat A sequel that refines its samey level design and combat and expands its list of songs could be the game I wanted Hi-Fi Rush to be. As an average action game with a handful of stellar moments that heavily rely on its rhythm-based structure, it's not worth choosing over all the other great options in the genre. Cytat Hi-Fi Rush eventually stopped being much of a rhythm game halfway through. The game starts to use original songs that all feel like a similar tempo and aren't particularly memorable and the combat loses all its oomph. I was suddenly playing an OK character action game where every fight I cycled through my summons and performed simple combos until the score screen came up. Other than a few gimmicky boss mechanics, Hi-Fi Rush rarely pushes back on button spam. And without recognizable music or challenging tempo shifts, everything blends together. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.