Skocz do zawartości

Hi-Fi Rush

Featured Replies

Opublikowano

Przecież nikt się nie spodziewał jak gra się przyjmie i czy będzie to spoko niespodzianka bez zapowiedzi. Szumu narobiła, oceny super, ale chyba to jasne że gierka typowo pod abonament i nikt kokosów nie oczekiwał.

  • Odpowiedzi 340
  • Wyświetleń 39,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Ok ale przestańcie już się dobrze bawić bo Rozi zejdzie.

  • Pograłem, kilka godzin za mną, no i panie kapitanie, jakie to jest FANTASTYCZNE.  Czytając to co piszecie (+ screeny), to wiedziałem że gierka mi podjedzie, jedynie co bałem się trochę o moje poczuc

Opublikowano

Patrząc po różnych szacunkach na Steam Charts, to bezpiecznym założeniem jest, że do tej pory tylko na Steam poszło ok. 300-400 tys. Do tego dochodzi sprzedaż na konsolach no i ludzie, którzy przejdą w GP. Przy sprzedaży na poziomie 500 tys gra wygeneruje ok. 15 mln $ przychodu, więc spokojnie można założyć, że na 90% koszt produkcji już się zwrócił, a gra miała premierę raptem ~2 miesiące temu. I cały czas mówimy o grze z premierą w GP na PC i konsolach.

Opublikowano
W dniu 21.04.2023 o 22:58, Figaro napisał:

Dzięki. Grubb to chyba najbardziej irytujący insajder ever.

 

Dlatego go przytaczasz i cytujesz? No brawo.

Opublikowano

Warte cytowania, jak nie wie co pisze:gayos:

 

Coś mu się wydaje, a potem się z tego tłumaczy. Takim spekulantem, to może być każdy.

 

Opublikowano

Niestety gruby zbyt często gada o czymś o czym nie ma pojęcia.

Opublikowano
W dniu 16.04.2023 o 16:21, balon napisał:

Pograłem, kilka godzin za mną, no i panie kapitanie, jakie to jest FANTASTYCZNE. 
Czytając to co piszecie (+ screeny), to wiedziałem że gierka mi podjedzie, jedynie co bałem się trochę o moje poczucie rytmu. No ale na normal nic mi to nie przeszkadza, baa nawet coś mi się udaje wymłodzić.

Co mnie zaskoczyło na duży plus względem tego co się spodziewałem, że walki w cale nie ma tak dużo. Fajnie, że jest dużo przerywników (umilaczy gameplayu) między kolejnymi walkami. Jest skakanie, jest prosta i przyjemna eksploracja w celu szukania śrubek i innych dopałek, są slidy itd. 

O takich oczywistościach jak mega oprawa i świetny VA nie będę nawet wspominał…


Jak narazie moje GOTY i ciekawe czy 3 rok z rzędu „kolorowe” AA będzie w moim TOP3 roku (poprzednio Tinykin oraz Kena), chociaż premiery od końca kwietnia zapowiadają się mocarnie. 
 

 

Dobra skończone. Podtrzymuje wsio, a nawet trochę jeszcze podkręcam ocenę! 
Ta gra nie na wad, to co się dzieje w 2 połowie to istna jazda bez trzymanki, ba nawet levele (design) dla mnie nie były monotonne. Ostatnie 3-4 levele to duże urozmaicenie.
 

Cudowana, gra i jak narazie zaskoczenie generacji in+  
 

Mocne 9/10 i wypatruję kontynuacji 

 

:banderas:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ponoc DLC w drodze. Pojawiły się achiki na steamdb, pewnie shadowdrop znowu będzie. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Chyba trzeba będzie znowu pobrać gierkę.

Edytowane przez KamilM

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

 

3 miliony graczy :)

Opublikowano

było setki razy tłumaczone: played = uruchomiłeś grę 

Opublikowano

No jak na gamepass day one i tak dobrą gre imo troche średnio, c0rwy zagrajmerskie nie znają się na dobroci? Stare znałem

Opublikowano

Gracz masowy to zupełnie iny gracz, niż ten na forum, pora była przywyknąc :szopenhauer:

Opublikowano

Hitami z abonamentu to można nazwać Forze Horizon czy Sea of Thieves z 30 milionami graczy. 

HiFi Rush to mniejsza gierka pokroju Oriego, które też dobiło do 3 milionów. Nikt nie oczekiwał po HiFi wykręci wynik jak Halo czy Forza. IMO najważniejsze żeby MS i twórcy byli zadowoleni i dalej mogli robić to co dotychczas 

Opublikowano
59 minut temu, Ukukuki napisał:

Jak na hit z abonamentu to chyba trochę słabo. 

 

W abonamencie jest już chyba ponad 500 gier, a premiera day one dla GP to norma dla kilku gier każdego miesiąca, więc każda nowa gra i tak musi konkurować z bardzo dużą biblioteką starszych i zupełnie nowych gier.

Teraz, Moldar napisał:

Oczywiście, ale imo marketingowo mogli lepiej to rozegrać, stray dosyć szybko sprzedał się w 5 milionach kopii, a jest grą imo słabszą.

 

Srali się nad Stray bo premiera w PS+ to wydarzenie kwartału, a w GP to jest już norma. Stąd zupełnie inna dynamika popularności.

 

No i nie oszukujmy się, w HFR trzeba jednak grać i się jeszcze na tym skupić bo to gra rytmiczna.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Digital Foundry uwzględniło Hi-Fi Rush na swojej liście dziesięciu najbardziej imponujących graficznie tytułów 2023 roku. Cieszy obecność mniejszej gry pośród takich wysokobudżetowych molochów.

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No i fajnie że Switchowcy będą mogli sprawdzić;) 

To początek pięknej współpracy Spencera z Nintendo

Xd

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.