Skocz do zawartości

Metroid Prime Remastered


Homelander

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Donatello1991 napisał:

No, ale da się normalnie pograć czy nie?

 

Tak, jak w FPSie, jednym analogiem chodzisz, drugim celujesz, na Wii grało się trochę lepiej, bo celowanie willotem dodawało imersji, a na Gacku było trudniej.

Opublikowano
6 minutes ago, Donatello1991 said:

No, ale da się normalnie pograć czy nie?

A masz dwie gałki w Lite? No masz. Żyroskop? Też. I przyciski. To czemu ma się nie dać? Ja gram właśnie na lekko zmodyfikowanym dual stick

Opublikowano

Grasz w remastera jak w każdego innego fps na rynku, jeszcze masz autocelowanie na guziczku więc wtedy koncentrujesz się tylko na unikaniu tego co leci w twoim kierunku

Opublikowano
1 minute ago, janol said:

Bądźmy precyzyjni, Gamecube nie wykorzystywał Dual sticka w takim sensie jak teraz mówimy. Tam model sterowania był... specyficzny.

No a kto twierdzi, że to robił? Na Gamecube prawa gałka była do zmiany broni, żeby się rozglądać trzeba było wcisnąć trigger. No niby można tak grać teraz też, ale są lepsze opcje

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Daffy napisał:

Grasz w remastera jak w każdego innego fps na rynku, jeszcze masz autocelowanie na guziczku więc wtedy koncentrujesz się tylko na unikaniu tego co leci w twoim kierunku

 

Dodam od siebie, żeby było jaśniej dla nowych w temacie: to nie jest typowy FPS, bo w tej grze „nie celujemy”, robi to za nas lock-on, używany głównie w innych gatunkach, a cała zabawa polega na unikaniu pocisków, oponentów (niektórzy na nas napierają), szukaniu stylaka, ale to nie wszystko (nie będę zdradzał). Czyli główną atrakcją jest nie dać się trafić, ale to nie jest też tak, że wystarczy strzelać, jeden ma słaby punkt na plecach, a jeszcze innym trzeba najpierw zlikwidować gniazda, żeby się nie odradzali itd.. I to kolejny duży plus tego magnum opus od Retro - mnogość wrogów, gdzie każdy cechuje się czymś innym.

Edytowane przez zdrowywariat
  • Plusik 2
Opublikowano

Gatunek do którego należy Metroid dosłownie nazywa się od tytułu gry Metroid i polega na tym że wszystkie gry tego gatunku są klonami Metroida, więc jakoś mam podejrzenie, że ludziom idzie się domyślić, że to nie jest strzelanka (czy jak to się kiedyś mówiło, klon Dooma).

 

IMO celowanie dużo zmienia, nie trzeba (przed "trójką") w żaden punkt precyzyjnie celować, ale chodzi o sam fakt obracania się dokoła swobodnie, w porównaniu do wersji GC to biega się jak szatan po tych pomieszczeniach, dużo to daje w walkach ale i w platformowaniu, łatwiej czuć gdzie stoisz i gdzie skaczesz, trochę nie o taki feeling chodziło oryginalnie, ale ogólne uczucie z grania jest lepsze.

Opublikowano (edytowane)

Czas potrzebny na przejście gry, gdyby ktoś pytał:

 

”When focusing on the main objectives, Metroid Prime is about 13½ Hours in length. If you're a gamer that strives to see all aspects of the game, you are likely to spend around 17½ Hours to obtain 100% completion.”

 

- nie ma szans, żebym skończył na 100% w 18h, skoro już mam 8h, a jestem gdzieś w 1/3 gry xD

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano
1 minutę temu, Homelander napisał:

18 na 100%? To chyba jak doskonale wiesz co robisz i znasz grę na pamięć

 

Właśnie nie wiem, skąd oni ten czas wzięli? Za pierwszym razem to jest około 30h grania, jeśli chce się samemu wszystko znaleźć. Sporo tego jest do eksplorowania, a dopiero odkryłem 4 biomy z 6.

Opublikowano

14h, 100%, grane pierwszy raz ever (miesiąc temu), wszystko sam oprócz jednego artefaktu i 2 rakiet.

Opublikowano

Tak, realnie na pewno 20-25h, myślałem, że skoro podajemy liczby, to z podsumowania.

Opublikowano
8 minut temu, Nyu napisał:

Tak, realnie na pewno 20-25h, myślałem, że skoro podajemy liczby, to z podsumowania.

 

Z podsumowania miałem 20h, z tym że wszystkie upgready do rakiet znalazłem sam, z dwoma artefaktami sobie pomogłem. W dwójce podobnie, ponad 20h, wszystkie upgready do rakiet sam, z iloma artefaktami sobie pomogłem to już nie pamiętam. Koło 30h grania.

Opublikowano

Ubolewam tylko nad jednym no może dwoma obcinkami, że brak jest mega smaczku, który lśnił w wersji Gackowej, a mianowicie zabrakło oświetlenia gdy Blondi nawala z blastera.

No cóż wszystkiego mieć nie można zwłaszcza na Switch, który już w dniu premiery był cienkim technologicznie bolkiem, a te 60 klatek w Remasterze też swoje kosztuje.

ps:

brak mniejszej ilości padającego deszczu - Talon i śniegu - Phendrana, też idzie odczuć.

Opublikowano (edytowane)

Trochę ma rację, Metroid Prime był nafaszerowany efektami spacjalnymi, między innymi na szybce :)

 

więc szkoda, pocisk rozświetlający nam drogę w tunelu robił wrażenie na Gacku, ale w zamian jest ładniej, z mega oświetleniem, coś za coś. Chyba jednak jest 5 biomów, słabą mam pamięć, byłem dziś w zatopionym statku kosmicznym <3

Edytowane przez zdrowywariat
  • Plusik 1
Opublikowano
18 minut temu, Donatello1991 napisał:

Zamówione. Wiem, że inna perspektywa,  ale Dread tak mi siadło i tu widzę, że siądzie. 

Zelde odpuszczam, wezmę te co będzie w maju.

 

To super z MP, ale Zeldę sobie odpuścić? Duży błąd.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...