Skocz do zawartości

Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Teraz, GearsUp napisał:

Oglądałeś cały film? Typ mówi, że w niczym mu to nie przeszkadzało i nie czuć tego podczas gry

Zgadza się, ale dropy i przyjęta grafika dużo mówi o twórcach. Należy się cieszyć że nie popsuli gameplayu, bo w sumie co tu popsuć, turowa strategia z genialnymi założeniami, AI mogli popsuć tylko, ale nikt o tym nie wspomina wiec pewnie nadal daje w kość.

Przekonuje mnie że po zakupie odsprzedam kiedyś bez straty, problem w tym że taką grę:

1. Lepiej mieć w wersji cyfrowej zawsze pod ręką.

2. Szkoda sprzedawać.

 

Podwójna katastrofa, przepłacić za wersję cyfrową która NIGDY nie stanieje.

Opublikowano

Dropy? Tu jest durnota bo mapka jest w 30fps, a gdy wchodzą walki to skacze 50-30fps. Jak już są takimi daunami, że tak wyglądają gra na silniku unity nie osiąga 60fps cały czas to już mogli framerate zablokować na tych 30fps wszędzie 

Opublikowano

Też bym wolał to w pięknym pixel art ale podejrzewam, że wtedy niewiele by się te gry różniły od oryginałów stąd taka decyzja. Różnica dla oka jest rażąca jak się zestawi te rimejki z oryginałami obok siebie ale podejrzewam, że jak już się dłuższy czas pogra to oko się przyzwyczai do tej nowej szaty i będzie całkiem przyjemnie.

2 minuty temu, Daffy napisał:

Dropy? Tu jest durnota bo mapka jest w 30fps, a gdy wchodzą walki to skacze 50-30fps. Jak już są takimi daunami, że tak wyglądają gra na silniku unity nie osiąga 60fps cały czas to już mogli framerate zablokować na tych 30fps wszędzie 

 

No ale może na next Switchu dzięki temu będzie locked 60. Ja wierzę, że w tym roku jeszcze wyjdzie nowa konsolka.

Opublikowano

Mi się też nie podoba decyzja o tym pseudo stole/planszy gdy mamy mapkę 

 

3 minuty temu, Homelander napisał:

To turówka, z klatkami zablokowanymi na 20 byłaby grywalna

 

Ależ oczywiście ale to nie tłumaczy wayforward z niczego, jeszcze przypominam że gierka była w próżni rok więc mogli przygotować patcha.

 

Do tego multi bez matchmakingu, rankingów i nie jest asynchroniczne 

Opublikowano

Metroid nad którym ktoś naprawdę długo przysiedział 149 zł, a ta tandeta ze straganu 229. Jakbym się nie gimnastykował, czym bym lustra nie zasłonił, nie mogę się przełamać.

Opublikowano

Multi online z randomami w tej grze to musi być najnudniejsza rzecz na świecie. Przecież czasem ja swoje tury rozgrywam kilka minut, żeby nie spieprzyć czegoś. Co w tym czasie ma robić przeciwnik? Tylko lokalnie, ewentualnie z kimś kogo znasz i możesz przy okazji pogadać

Opublikowano
9 minut temu, Homelander napisał:

I co, zero jakiś wrażeń i innych takich?

 

Nie chciałem kolejnego posta pod postem wrzucać. Mnie się gra podoba bardzo (gameplay), a grafika nie jest aż taka zła, poszli w „zabawkowy” styl, oddziały itp. wyglądają jak te plastikowe żołnierzyki co się kiedyś zbierało. Na 7 calowym ekraniku oleda wygląda to ok, mapka jest bardzo przejrzysta.

 

Ale to nie to samo co ITB, obie gry łączy jedno: piękno leży w prostocie, a więc gry opierają się na prostych zasadach o wielkiej głębi, no i na przejrzystości dzięki minimalistycznej grafice. Będzie grane przez kolejne lata <3

Opublikowano

Into the Breach mimo, że podobna w założeniach to jednak gra się totalnie inaczej. Mniej jest taktyki, a więcej w niej z gry logicznej. No i skala zupełnie nie tak. Ale obie gry to 11/10 i molochy na setki godzin

Opublikowano

Poza podobnym polem to średnio podobieństwa widzę. W ITB wiesz co się wydarzy w następnej turze i musisz temu zapobiec, czy wykorzystać na swoją korzyść. W szachach musisz przewidzieć czy tam zgadywać co zrobi przeciwnik, więc gra się zupełnie inaczej. 

Opublikowano

Wyzywam Ciebie i Twoja matke przed w trakcie i po meczu.

 

Ok kilka misji za mna i kurde no jest jak w Links Awakening. Na screenach i youtube wygladało koszmarnie, a na konsoli po prostu uroczo :)

  • Haha 1
Opublikowano

Ja porównałem obie wersje i zdecydowałem się ogrywać oryginał, wielka szkoda że nie ukryli w remake'u gdzieś trybu retro jak czasem się dzieje w takich odświeżeniach 

Opublikowano

A ja już po tych kilku misjach się przywyczaiłem i jest ok. Odpaliłem sobie na 3DS Dual Strike zaraz po pograniu na Switchu i też jest ok. To po prostu genialne gry i tyle, oprawa to marginalna sprawa w nich. 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...