Skocz do zawartości

Wolcen: Lords of Mayhem


easye

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem dlaczego ta gra nie doczekała się tematu, albo standardowo wyszukiwarka nawet go nie pokazuje przez 1 post, ale kupując grę za 30 zł człowiek zastanawia się, kiedy właściwie się Blizzard skończył.

Ten niezależny hack’n’slash zaliczył swego czasu wejście smoka, o jakim inni konkurenci Diablo – Path of Exile i Grim Dawn – mogli tylko pomarzyć, zawsze miałem go na liście do nadrobienia, a obecnie dodatkowo sprzedawany jest w cenie cheeseburgera z frytkami!

https://lowcygier.pl/promocje-cyfrowe/wolcen-lords-of-mayhem-na-steam-w-historycznie-niskiej-cenie-3038-zl-w-gamersgate/

 

Gra jest przekozaczna, do tego to chyba najładniejszy diablolike w jaki kiedykolwiek grałem. Konstrukcja i przystępności Diablo 3, do której zaimplementowano przefiltrowane mechaniki rodem z Path of Exile. 

Póki co miazga - trailer 

 

(człowiek czeka na Diablo z komórek, a do gazetek takie sztosy dodają!) :facepalm:

 

Premiera PS5/PS4 już 15 marca.

 

Ładny exclusive sobie Sony zrobiło.

 

  • Plusik 1
  • Haha 2
  • WTF 1
Opublikowano

Gra zbierała slabe oceny za błędy w early access i mase bugow po premierze. Obecnie po 3 latach developingu nie ma tam żadnych błędów. 

 

Chyba nawet nie zadaliscie sobie trudu by przeczutac te podsymowania...

 

zesztą sam gram i mogę napisać tylko że Blizard to jest jakieś lata świetle za tą grą, a sama rozgrywka póki co jest znacznie lepsza niż w Path Of Exile czy Grim Down.

 

 

  • beka z typa 1
Opublikowano

Ocena na meta nie odzwierciedla obecnego stanu gry. Na premierę Wolcen miał masę problemów, od technikaliów po sam content i kwestie balansu. Teraz jest znacznie lepiej. Może nie jakiś top tego rodzaju gier ale 8 bym dał.

Opublikowano

No nie wiem dlaczego niektórym tak trudno to zrozumieć, ide o zakład że wersja PS5 to będzie ocena na poziomie 8/10 - 9/10 co przy H'n'S będzie mega wysoką notą.

Nijak się ta gra nie ma do wersji z 2020 r, gdy recenzenci zgodnie powtarzali, że gra byłaby świetna gdyby nie błędy, zły balans, który powodował frustracje itp rzeczy. Po 3 latach dostała tyle Quality Of Life Patchy, ze jest kompletnie inną grą. No ale wiadomka - klaun, 6/10, wracamy do World Of Warcraft. Elo!

  • Plusik 1
Opublikowano

Fajnie, że wyjdzie na konsole. Jeśli cena będzie znośna i nie będzie problemów natury technicznej + normalny offline, to chętnie kupię. Diablo IV nie dla mnie. Płacić ponad 300zł + always online, a tym samym obowiązkowy zakup plusa w przypadku konsol to jakiś przykry żart. Cholera wie, być może blizzard dowali jakieś mikrotransakcje itp syf. No ale kult Diablo sprawia, że co niektórzy mają klapki na oczach. 

Opublikowano
Godzinę temu, Alastor84 napisał:

Fajnie, że wyjdzie na konsole. Jeśli cena będzie znośna i nie będzie problemów natury technicznej + normalny offline, to chętnie kupię. Diablo IV nie dla mnie. Płacić ponad 300zł + always online, a tym samym obowiązkowy zakup plusa w przypadku konsol to jakiś przykry żart. Cholera wie, być może blizzard dowali jakieś mikrotransakcje itp syf. No ale kult Diablo sprawia, że co niektórzy mają klapki na oczach. 

Always online nie jest chyba równoznaczne z obowiązkowym zakupem usług do gry online.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To ta gra, co na PC była ostatnio w promocji za 36zł? :blink:

 

Ja rozumiem pudełka na Switcha z zawyżoną ceną, ale tu "trochę" przesada, mimo wszystko.

Opublikowano
3 godziny temu, Plugawy napisał:

Screenshot_20230315_112135_com_scee.psxandroid.thumb.jpg.0193ae0405acb39387648caf2b9ae570.jpg

 

Jeden gracz, tylko online 4. Także jebac :)

 

179 podstawowa... i tak przegięcie, ale na dwóch IMO kupię i mam nadzieję, będzie w co grać do czasu Diablo. Póki co męczę Minecraft: Dungeon ;D

Opublikowano

Wczoraj wyszedł 4 chapter i wróciło sporo bugów. Przy sprzedawaniu lootu poza miastem po kliknieciu framerate spada do 1 na ułamek sekundy, sprzedając kilka rzeczy po kolei gra sobie stoi i czekamy az sie wszystko sellnie xd Ikonki się rozjeżdzają i rozciągają w endgamowym menu. Na jednej z map na ekspedycjach nie spawnował mi się boss wiec trzeba było przerywać ekspedycje (nie dostajemy wtedy nagród za ukończenie).

 

Dodali nowy endgame loop ale trochę nie widzę w nim sensu. Przygotowujemy sie na ostatniego bossa pokonując jego generałów i na końcu pokonujemy jego. Z każdym loopem jest silniejszy. Problem w tym, że zabiłem go 2 razy i nie wiem do końca co ja z tego mam bo ani lootu ani jakiegoś dodatkowego expa nie dostałem.

To co było wcześniej endgamem nadal jest i ten Ahriman jest dodatkowo ale po co to. Może coś przeoczyłem, nie wiem.

 

Ogólnie za 35zł na Steamie to fajny klon Diablo do pogrania, można bardziej kombinować z buildem niż w Diablo i jest fun ale to nie jest gra warta ceny jaką dali na PSStore. Czuć niski budżet od początku.

Opublikowano
1 godzinę temu, UberAdi napisał:

Ogólnie za 35zł na Steamie to fajny klon Diablo do pogrania, można bardziej kombinować z buildem niż w Diablo i jest fun ale to nie jest gra warta ceny jaką dali na PSStore. Czuć niski budżet od początku.

 

Może nie jestem aż takim fanem diablolike i się nie znam, ale trochę pograłem i porównując pierwsze wrażenia to raczej bym powiedział, że to Diablo III jest tą grą z niskim budżetem, a nie Wolcen.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, tjery napisał:

 

Może nie jestem aż takim fanem diablolike i się nie znam, ale trochę pograłem i porównując pierwsze wrażenia to raczej bym powiedział, że to Diablo III jest tą grą z niskim budżetem, a nie Wolcen.

No zobaczyłeś graficzkę i ci trochę przysłoniła resztę. Animacje, interfejs czy audio bugujące się za każdym razem gdy np wchodzimy w endgamowy portal gdy którys ze skilli nadal jest odpalony to bida. Wczoraj miałem audio buga który powodował, że słyszałem tylko dzwieki otoczenia, nic innego.

Cała gra działa online niestety na jakichś pordzewiałych serwerach chyba, przez co często zdarza się lag pomiędzy naszym inputem a tym co postać robi na ekranie i to jest chyba najbardziej denerwujący problem tej gry. Mam w buildzie shielda którego odpalam gdy jest ciężko i często zdarza mi się go wyłączyć przez przypadek bo wciskam go drugi raz myśląc że może cooldowna nie miałem. Okazuje się, że miałem tylko informacja na serwer leciała 2 sekundy xD

 

Kolejna sprawa to itemizacja, jest bardzo mało unikalnych itemów w porównaniu do innych tego rodzaju gier i co gorsza możemy wydropić od początku do końca te same tylko z rollem zależnym od levelu na którym je dropnęliśmy. Więc w przypadku np. fizycznego melee buildu polujemy cały czas na Abolition Act, ja mam w stashu już 4 każdy na inne levele xd

 

Można się czepiać jeszcze detali jak działanie pasków życia i expa które nie napełniają się płynnie tylko skokowo ale to już szczegóły.

Edytowane przez UberAdi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...