Skocz do zawartości

Yakuza 6: The Song of Life


Gość Kasias

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla mnie zdecydowanie tak ale dochodzi ładunek emocjonalny. Bo 0 to był praquel i w sumie wiedziałem co się stanie bo znałem bohaterów  (znaczy wiedziałem kto nie może zginąć) yakuza kiwami to już była mi znana historia z retrospekcji w y3. Tutaj poznaje dalsze losy bohatera oraz jego znajomych oraz kilka nowych świetnie napisanych postaci. Ta gra ma zwrot za zwrotem jak każda yakuza ale tu jest tego więcej i po prostu trzyma w napięciu od kilkunastu godzin i puścić nie chce. 

  • Odpowiedzi 459
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

I Onimichi ma fajny inny klimat troszkę jak ta wioska w górach w której Taiga Saejima lądował w którejś yakuzie.  Tu mimo tego że zamiast wioski miasto to tak bardziej kameralnie i spokojnie. Ładnie kontrastuje z krzykliwym Kamurocho.

 

Czemu muszę pracować a potem jeszcze siłka. Chcę grać w yakuze 6 cały dzień. Chcę poznać dalsze losy bohaterów. Dobrze że mało kto gra więc spoilerów nie muszę się obawiać jak w przypadku god of war :D

Opublikowano

Zmiana silnika wyszła grze na dobrze, bo przepięknie wygląda, szczególnie Onimichi w nocy. I nie wiem, czy to moje wrażenie, ale bójki wydają się teraz takie bardziej soczyste, ciosy czuć bardziej, szmaciarze latają jak szmaty po kopach w łby, a Heat Action cieszą jeszcze bardziej, bo są odpalane bo udanych combosach. Autentycznie mam ciarki na plecach, jak są cutscenki przed mordobiciami, a Kiryu to teraz jeszcze większy kawał przystojnego skurwysyna. Wczoraj doszedłem do Clan Creatora i zapowiada się bardzo fajnie. 

 

Jeszcze 6 godzin i wracam do Japonii.

Opublikowano

Ale robicie hajp :smutas: chyba musze przeprosić się z PS3 i przejść 3,4,5 xD 

Opublikowano (edytowane)

Jaka ta Yakuza jest dobra nie mam pytań zmiana silnika wyszła tej grze na dobre. Po tylu częściach w końcu czuć ten powiew świeżości. Brak loadingów czy w końcu nagrane wszystkie dialogi włącznie z substories to tylko początek, zmian większych i mniejszych jest cała masa. Onimichi tuż przed zachodem słońca wyglada niesamowicie jedna z ładniejszych i bardziej klimatycznych lokacji w serii.

Fabularnie jest miazga skończyłem 6 chapter, ta końcówka :obama: mimo że substories (rozyebał mnie quest z ono-micho-kun xd) i inne aktywności poboczne kuszą lecę z historią do samego końca.

Edytowane przez kes
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

No quest z ono micho kun przezabawny ale więcej takich perełek. Wraca chociażby sekta znana z któregoś poprzednika.

 

@Rozibardziej soczyste bo jest nowy lepszy silnik odpowiadający za fizyke. Latają przeciwnicy bardziej naturalnie i dlatego lepiej to wygląda.

Opublikowano

Te misje z Troublra to są totalnie randomowe, czy kiedyś się kończą?

Opublikowano

Jezu ogrywam właśnie Y 0. Co za questy. Ochrona Michaela Jacksona przed atakującymi zombi podczac gdy król wykonuje swój taniec na ruchliwej ulicy Kamuro.:obama:  A w bioware jak tam dalej, przynieś pieć marchewek dla jakieś lesby przerobionej z chłopaka.

 

 

6 bedzie grana obowiązkowo.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Rozi napisał:

Te misje z Troublra to są totalnie randomowe, czy kiedyś się kończą?

no ja nadal nowe dostaje w 10 chapterze. Czasem są identyczne ale przeważnie coś innego w nich zrobić trzeba. Jest trofka za jakąś ilość różnych zrobionych mi jeszcze nie wpadła czyli trochę tego jest. staram się je w biegu przy okazji robić.

Edytowane przez blantman
Opublikowano
5 godzin temu, Xantu napisał:

Jezu ogrywam właśnie Y 0. Co za questy. Ochrona Michaela Jacksona przed atakującymi zombi podczac gdy król wykonuje swój taniec na ruchliwej ulicy Kamuro.:obama:  A w bioware jak tam dalej, przynieś pieć marchewek dla jakieś lesby przerobionej z chłopaka.

 

 

6 bedzie grana obowiązkowo.

 

No lepiej zeby! Bo jak nie to wpjerdol Natsu. :[

Opublikowano

Kurde, genialne story ma ta Yakuza, aż mi się nie chce robić misji pobocznych (bo mało ich w sumie odblokowałem xd). Każdy pojedynek z potężniejszym przeciwnikiem wrzuca ciary, muzyka ten efekt potęguje. Super jest to, że można wchodzić na dachy, przechodzić przez okna, przeciskać się przez ciasne uliczki (jest nawet trophy za to). Ono Michi-kun XDDDD

 

Myślałem, że Onimichi jest piękne w nocy, ale zmieniłem zdanie jak zobaczyłem Kamurocho :obama::obama::obama: Neony odbijające się w kałużach :banderas: Intrygują mnie te zdjęcia z postaciami z poprzednich części, które są porozrzucane po świecie. Czy z tym związany jest jakiś quest?

Opublikowano

Gra skonczona i taki rollercoaster emocjonalny dawno mi żadna gra nie zrobiła. Piękne zakończenie historii kazumy. Kurcze nie pamiętam która gra ostatnio spowodowała że miałem łzy w oczach. 

 

 

Wspaniala gra. Jedna z lepszych w jakie grałem w życiu z powodu tego ładunku emocjonalnego. Jutro napiszę więcej teraz muszę dojść do siebie i pójść spać. 

  • Plusik 2
  • Lubię! 2
Opublikowano
57 minut temu, Rozi napisał:

Czemu wy tę grę w 3 dni przechodzicie? :[

 

Ja calkowicie zlalem poboczne rzeczy chyba pierwszy raz w historii serii i zapierdalalem z glowna fabula jak dziki poniewaz nie dosc ze mnie mega wkrecil watek glowny, to jak najszybciej chcialem poznac konkluzje Kazumy i spolki.

 

Zrobilem chyba z 4 czy 5 pobocznych questow. xd

 

Wstyd mi troche no ale za bardzo sie wkrecilem w historie.

Opublikowano

Ja tak samo jak Bansai tylko główną oś fabularną leciałem ok 24 h zajęło mi przejście gry (troszkę w tym czasie też wojny klanów i substories ). Gra mnie tak wciągnęła że teraz mam zakaz zbliżania się do telewizora bo okupowałem go w każdej wolnej chwili przez ostatnie kilka dni. Wczoraj ciurkiem 7 h pograłem a końcówka to istny wyciskacz łez.

 

Opisze co mi się podobało a co nie. Niektóre rzeczy będą z wiadomych przyczyn w spoilerach i wchodzicie na własną odpowiedzialność.

 

Podobała mi się historia i domknięcie epickiej przygody Kiryu. Nie wyobrażam sobie jak lepiej mogliby to skończyć. Nowe postacie z panem z mojego avatara na czele dają radę. Niektóre to w sumie najciekawsze postacie w całej serii. Stare postacie też się pojawiają ale tu mam niedosyt.

Spoiler

Taiga i Goro prawie brak. Rozumiem czemu chcieli aby historia była bardziej osobista dla kazumy ale i tak szkoda (pojawiają się tylko na początku i na końcu). Daigo też nie ma ale tutaj jest to ładnie fabularnie wytłumaczone.

Mimo moich odczuc rozumiem czemu taki zabieg wprowadzili twórcy. Gra jest dosyć przystępna dla nowego odbiorcy nie zaznajomionego z poprzedniczkami. To właśnie przez brak pociągniętych wątków wielu pobocznych bohaterów. Nie ma tylu postaci i historii.

Spoiler

Gra skupia się na Kazumie, Haruce i nowych postaciach a z starych wyjadaczy najwięcej do powiedzenia ma akiyama i Date.

 

 

Czyli Fabularnie miazga. Technicznie też poziom wyżej niż dotychczac. Oczywiście dźwięk jak zwykle na wysokim poziomie. Cały dubbing świetny, muzyka dobra i i odgłosy takie jakie być powinny. To co uległo znacznej poprawie to graficzka i technikalia. Zero ekranów loadingów. Walka zaczyna się prawie od razu, do budynków wchodzisz z biegu (można nawet w budynkach walczyć). Jedyne ekrany ładowania masz czasem w fabularnych przerywnikach, jadąc taxi i idąc do innej lokacji większej na mapie (świątynia, obserwatorium, port etc).  Dbałośc o detale przez nowy silnik osiąga chyba szczyt. Takie rzeczy jak pot na twarzy postaci zestresowanej, większa szczegółowość otoczenia (więcej detali i smaczków w tle) i wiele innych małych i większych zmian. Sama reżyseria scen przerywnikowych na najwyższym poziomie.  A przez te dodatkowe detale i większą ostrość robią jeszcze lepsze wrażenie niż w poprzedniczkach.

 

Super minigry. Wywalili kilka jak kręgle ale dodali za(pipi)istą wojne gangów (wiem że spędze jeszcze z tym kilka godzin i dziękuję @ornit za podpowiedź mam teraz klan z goro, taiga i akiyama), puyo puyo w salonie arcade (spędziłem 1 h grając w to xD) czy stulejarski showup z porno japońskimi gwiazdeczkami.

Substories świetne (będę starał się teraz na spokojnie je wszystkie zrobić) bo puszczają oczko do wieloletnich fanów. Wraca w nich wiele postaci pobocznych z wcześniejszych gier. Czego tu nie ma z tych co zrobiłem podróżniczka w czasie, stary znajomy z pewnego dojio, duchy, wraca sekta z poprzedniczki, ta z maskotką która mnie roz(pipi)ała  i wiele innych.

Do tego dochodzą mini misje z aplikacji w telefonie. Taki twitter dla problemów. Dostajesz powiadomienie że ktoś ma jakiś kłopot i lecisz zrobić albo olewasz. Niektóre z tych małych misji zamieniają się w substories. Fajne i nie wymuszające w sumie nic bo robi się je w locie przy okazji większych misji czy questów głównych.

 

 

 

Co do zakończenia teraz mega spoilery

 

Spoiler

Nie mogło to się lepiej skończyć. Ryczałem jak myślałem że Kazuma nie żyje ale ten ostatni twist mistrzowski. Sama scena końcowa cytując klasyka coś się kończy coś się zaczyna. Pierwsze kroczki haruto i odchodzący kiryu. Coś pięknego. Na początku nie rozumiałem czemu to zrobił ale w sumie przez tylke części cały czas chciał odejść ze świata yakuzy ale ten świat mu nie pozwalał. W ten sposób chroni nie tylko bliskich ale i siebie. 

 

Motyw z łodzią głupi ale w ten słodki japoński sposób. Sekret który tak długo był ukrywany to łódź schowana pod wodą xD

 

 

To tak w skrócie moje odczucia z nowej yakuzy 6. Chętnie podyskutuje później z osobami co ukończyły. Dla mnie 9+/10 i top tej generacji. Zaraz obok wieśka 3, xenoblade 2, bloodborne czy divinity 2. Kingdom długo na topie tego roku nie usiedział. POLECAM!!!

  • Plusik 7
  • Lubię! 1
Opublikowano

Jakby ktoś chciał kody na dodatkowe postacie do Clan Creator, to prosz:

Date: detectivemanDate
Daigo: the6thheadofTojo
Majima: T2OMQ7FM5KBJPOUR
Kiryu: S66X7BAQN4ECAEE9
Naito: ELingobernable00
Okada: RainmakerMrOkada
Tanahashi: MisterTokyoDome0
Evil: 0Banshee0Muzzle0
Kushida: TheSupernovaRana
Toru Yano: BinwanProducer00
Koumei: BLACKPANTSKOUMEI
Satsuki: MYSTERYMANSATSUKI
Yuji Nagata: NagataLockNAgata
Katsuyori Shibata: ShibataGoToSleep
Taiga Saejima: VRJR9A7SX9Z6MMTV
Amon: 7R30M9ZDUH0MJIA1
Onomichio: 3QXI6YGSH03DETX
Strong Machine: STRONGMACHINEDDT
Nakanashi: 0HERCULESCUTTER0
Daigo Dojima: M5BXOKQRSIELV19D
Makoto Date: UVHVD2H7WI95GHNL
New Japan: PURORESUNEWJAPAN
Koumei: NAPQWI7OTVM124HA
Gedo: ITSTHEGEDOCLUTCH
Satsuki: PNJTEF9STVONK4U9

Opublikowano (edytowane)

Tu macie więcej i opisane

https://www.rpgsite.net/feature/6922-yakuza-6-clan-codes-and-clan-creator-characters-skill-guide

 

W tym polecam 0INTHEREDAKIYAMA (Akiyama - Super Rare Rank)   po prostu rozwala system na niższych lvl walk :)

 

w spoilerze wszystkie kody jak nie chcecie w linka wchodzić

Spoiler
  • T2OMQ7FM5KBJPOUR (Majima - Common Rank)
  • S66X7BAQN4ECAEE9 (Kiryu - Common Rank)
  • detectivemanDate (Date - Rare Rank)
  • the6thheadofTojo (Daigo - Rare Rank)
  • 7R30M9ZDUH0MJIA1 (Amon - Common Rank)
  • ELingobernable00 (Naito - Rare Rank)
  • RainmakerMrOkada (Okada - Rare Rank)
  • MisterTokyoDome0 (Tanahashi - Rare Rank)
  • 0Banshee0Muzzle0 (Evil - Rare Rank)
  • TheSuperNovaRana (Kushida - Rare Rank)
  • BinwanProducer00 (Toru Yano - Rare Rank)
  • BLACKPANTSKOUMEI (Koumei - Rare Rank)
  • MYSTRYMANSATSUKI (Satsuki - Rare Rank)
  • NagataLockNagata (Shibata - Rare Rank)
  • ShibataGotoSleep (Katsuyori Shibata - Rare Rank)
  • VRJR9A7SX9Z6MMTV (Saejima - Common Rank)
  • 3QXI6YIGSH03DETX (Ono Michio - Common Rank)
  • STRONGMACHINEDDT (Strong Machine - Rare Rank)
  • 0HERCULESCUTTER0 (Nakanashi - Rare Rank)
  • M5BXOKQRSIELV19D (Daigo - Common Rank)
  • UVHVD2H7WI95GHNL (Date - Common rank)
  • PURORESUNEWJAPAN (New Japan - Rare Rank)
  • NAPQWI7OTVM124HA (Koumei - Rare Rank)
  • ITSTHEGEDOCLUTCH (Gedo - Rare Rank)
  • PNJTEF9STVONK4U9 (Satsuki - Common Rank)
  • HeaintNoJoeShmoe (Joe - Rare Rank)
  • shouldertoleanon (Masao -Rare Rank)
  • AMasterbartender (Bartender Guy - Rare Rank)
  • BestCoachSodachi (Sodachi - Rare Rank)
  • MasterofDropkick (Taguchi - Rare Rank)
  • 00IshiiDriller00 (Ishii - Rare Rank)
  • FirebirdSplasher (Bushi - Rare Rank)
  • AdreamingAkiyama (Akiyama - Rare Rank)
  • OHNOONOMICHIOKUN (Ono Michio - Rare Rank)
  • 0INTHEREDAKIYAMA (Akiyama - Super Rare Rank)
  • THESECRETJOAMON (Amon - Super Rare Rank)

 

Edytowane przez blantman
  • Plusik 1
Opublikowano

Tip: trofeum za przejście gry na Legendary można wbić tworząc drugiego sejwa przed finałową walką, przejść ją, a potem wczytać tego sejwa, zmienić poziom na Legendary, przejść jeszcze raz i voila.

Opublikowano

Jeszcze co do Clan Creatora: najlepszą postacią jest chyba Daigo. Jego umiejętnością specjalną jest dodanie 150 punktów do przyzywania chłopków. Wrzucacie go pierwszego, odpalacie umiejętność = profit.

Opublikowano

Niestety czuję coś, że prędzej któryś się pożegna z życiem :/ Myślałem, że będzie to Yuta

podczas walki z Joon-gi Hanem w klubie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...