Skocz do zawartości

EA Sports WRC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Tommy Dee napisał:

Dziury, koleiny, nierownosci..? Przeciez wiekszosc OS-ow w tym WRC jest tak plaska jak tory do Hot Wheelsow albo jakby przed kazdym rajdem spychem przeciagneli I usuneli wszystkie dziury I nierownosci. 80% OS-ow szerokich na dwa auta. Fizyka i model jazdy sprowadza sie do wciskania gazu I hamulca w odpowiednim momencie. Kontrowac trzeba jedynie w momencie jak za zakretem pojawi sie z nienacka betonowy znak.

Mam wrazenie ze niektorzy na tym forum graja w rajdowki od wczoraj. Polecam odpalic Grecje w DR 2.0 aby zobaczyc jak mogly I powinny wygladac OS-y rajdowe w nowym WRC.

Zrobilem platyne I wywalilem z dysku I nie zamierzam do niej wiecej wracac. Wrocilem aktualnie do DR 2.0 I przepasc jest ogromna. DR 2.0 to takie rajdowe Rage Against the Machine, przy czym WRC od EA to co najwyzej Zenek Martyniuk. Ale co kto lubi...

 

Że najebany jestem to Ci powiem tak, pierdolisz trzy po trzy, a porównując to do DR2, to już wychodzisz poza skalę. Dawaj jutro powtórkę jak Ty cudownie ciśniesz 30km trasę w Meksyku.

Edytowane przez tjery
Opublikowano
4 godziny temu, Tommy Dee napisał:

Fizyka i model jazdy sprowadza sie do wciskania gazu I hamulca w odpowiednim momencie.

Możesz pan to zademonstrować.Bo mi nie wychodzi zawsze sie rozbijam na krzakach .Najlepiej wrzuć pan filmik  na YT z swojej jazdy .

Opublikowano

Mysle ze porownanie jest jak najbardziej na miejscu. Dla wielu z kupujacych nowe WRC poprzednie gry rajdowe od Codemasters byly wyznacznikiem jakosci jakiej mogli sie spodziewac. A co dostali kazdy widzi. Przez 50h jakich spedzilem z ta gra nie przejechalem ani jednego OS-a w zadawalajacej plynnosci animacji. Patrzac na oceny EA WRC na angielskim psn to aktualnie 51% graczy wystawilo 5 gwiazdek I az 12% graczy wystawilo jej 1 gwiazdke, w tym ja. Nie dlatego, ze zasluguje tylko na 1 gwiazdke ale aby zanizyc srednia ocene, dac I'm dobitnie do zrozumienia, ze nie tego sie spodziewalem, I ze na kolejny pre order ode mnie nie maja co liczyc. 

Co do 30km w Meksyku to zanudzilbym sie na smierc... Juz niestety sie nie nagrywam, nie robie sobie selfie I nie mam tiktoka. Ale jesli tak bardzo ci zalezy to lap moj stary przejazd w DR 2.0, swego czasu WR na defaultowym set upie, teraz sprawdzalem 122 czas.

 

 

No to teraz twoja kolej. Prosimy cos od autora tak pieknych laurek wystawianych WRC od EA (to juz nie jest Codemasters)

  • Plusik 1
  • Lubię! 2
Opublikowano (edytowane)
W dniu 18.11.2023 o 22:50, Tommy Dee napisał:

Dziury, koleiny, nierownosci..? Przeciez wiekszosc OS-ow w tym WRC jest tak plaska jak tory do Hot Wheelsow albo jakby przed kazdym rajdem spychem przeciagneli I usuneli wszystkie dziury I nierownosci. 80% OS-ow szerokich na dwa auta. Fizyka i model jazdy sprowadza sie do wciskania gazu I hamulca w odpowiednim momencie. Kontrowac trzeba jedynie w momencie jak za zakretem pojawi sie z nienacka betonowy znak.

Mam wrazenie ze niektorzy na tym forum graja w rajdowki od wczoraj. Polecam odpalic Grecje w DR 2.0 aby zobaczyc jak mogly I powinny wygladac OS-y rajdowe w nowym WRC.

Zrobilem platyne I wywalilem z dysku I nie zamierzam do niej wiecej wracac. Wrocilem aktualnie do DR 2.0 I przepasc jest ogromna. DR 2.0 to takie rajdowe Rage Against the Machine, przy czym WRC od EA to co najwyzej Zenek Martyniuk. Ale co kto lubi...

 

Teraz już bardziej merytorycznie, chociaż ciężko się w ogóle tak na poważnie odnieść do tych głupot co tu napisałeś.

Pierwszy akapit to takie, nie wiem jak to określić, można wybierać pomiędzy bzdury/kłamsta, że szkoda słów i nawet ciężko o jakąkolwiek merytorykę. "Fizyka i model jazdy sprowadza sie do wciskania gazu I hamulca w odpowiednim momencie. Kontrowac trzeba jedynie w momencie jak za zakretem pojawi sie z nienacka betonowy znak." - no bo jak takie coś w ogóle skomentować?

 

 

Zobacz tu jaki ten koleś dziwny, poza gazem i hamulcem musi jeszcze kierownicy używać i nawet musi kontrować! Co za leszcz, przecież w tej grze nie trzeba tak robić.

 

Co do oesów to chyba w inną grę grałeś, sam Meksyk czy Portugalia są bardziej techniczne i złożone pod względem elewacji terenu/dipów/crestów niż cały DR2 razem wzięty. W ogóle oesy pod względem doboru są o wiele lepsze, ciekawsze i bardziej zróżnicowane niż te z DR2. A to z Grecją to już w ogóle, przecież tu też jest Grecja i to lepiej zrobiona niż ta z DR2, bo są wybrane fajniejsze odcinki. Bo zarówno i w jednej jak i drugiej grze odcinki są prawdziwe, więc tu można jedynie dyskutować co komu bardziej podeszło.

"Dziury, koleiny, nierownosci..? Przeciez wiekszosc OS-ow w tym WRC jest tak plaska jak tory do Hot Wheelsow albo jakby przed kazdym rajdem spychem przeciagneli I usuneli wszystkie dziury I nierownosci. 80% OS-ow szerokich na dwa auta." - zwykłe kłamstwa, dla każdego kto grał w nowe WRC myślę, że to oczywiste. Przykład pierwszy z brzegu:

 

 

Płasko jak na autostradzie.

 

Co do wydajności, o której piszesz w kolejnym poście to tu nie dyskutuję, jak jest słabo na konsolach, że nie trzyma 60fps i jest screen tearing to trzeba ich jebać i tu nie ma żadnego wytłumaczenia.

 

Co do przejazdów i ich nagrań to nie chodziło mi o udowadnianie jak kto jeździ, tylko Ty skoro twierdzisz, że tak tu prosto w tym nowym WRC to pokaż jak ogarniasz taki Meksyk, wszystko przecież takie płaskie, bez żadnych trudności, tylko gaz i hamulec, ja tak nie potrafię, więc chciałem, żebyś mi pokazał jak to się robi.

Edytowane przez tjery
  • Lubię! 1
Opublikowano

Ogólnie wydaje mi się, że rwanie ekranu jest mniejsze przy wyłączonym Motion Blur.
No i wizualnie wolę grę bez rozmycia w ruchu, a za każdym razem wyłącznie tej opcji jest dosyć uciążliwe. Oby to naprawili w kolejnej łatce.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie wiem czy ktoś jeszcze gra na kompie, ale jak tak to wrzucacie to do engine.ini i zero tego wkurzającego pop inu roślinności, wszystko widać po horyzont.

 

[SystemSettings]
r.ViewDistanceScale=2.0
foliage.LODDistanceScale=2.0
grass.CullDistanceScale=4.0
groundCover.CullDistanceScale=4.0
groundCover.CullMaxDistance=20000.0
r.Shadow.DistanceScale=2.0
r.DFDistanceScale=2.0
r.StaticMeshLODDistanceScale=2.0
r.StaticMeshLODDistanceScale=2.0

Opublikowano

Ciężko żyć z tym nakladaniem się obrazu i dramatycznym brakiem płynności w tej grze. Jeszcze takiej lipy na Xbox X nie widziałem w tym temacie. 

Wiadomo coś o kolejnej aktualizacji?

Opublikowano

Kurde to jest ciekawe bo ja też na Series X, na liczniku 60h i totalnie nie przeszkadza mi to co się dzieje w otoczeniu. Może też taki rodzaj gry, gdzie nie ma czasu się rozglądać, w Forzie Horizon 5 to doczytywanie było dużo bardziej irytujące, tam mknąć +200km/h nadal można było rozglądać się dookoła :D

 

Jak ogólne wrażenia po takim czasie gry? Cały czas jestem bardzo zadowolony z tego tytułu, powoli wkraczam w fazę, gdzie już niektóre niebezpieczne miejsca na różnych rajdach zaczynam kojarzyć, myślę że jeszcze kolejne tyle godzin i trasy będą już na tyle opanowane, że będzie można iść full send :banana:

 

Model jazdy uważam za bardzo przyjemny, tak na dobrą sprawę nic mnie w tej grze jeszcze nie zmęczyło, wciąga jak bagno. Odpalając sobie klasę WRC 1997-2011 dostajemy tak zróżnicowane pod kątem charakterystyki samochody, pięknie uwydatnia to detale dopracowania tych elementów. Dźwięki, wybieranie nierówności, rozwijanie mocy, czuć postęp technologiczny rajdówek z tamtych lat.

 

Jest jeden minus, który uznaję za dość poważny pod kątem single playera - dramatyczne AI. Ciężko to zbalansować pod siebie, są rajdy gdzie robię przewagę w minutach, a są rajdy gdzie cisnę bezbłędnie na swoim limicie, a i tak dostaję po 30sek na oes :reggie:

 

Na dodatek istnieje bug, gdzie jeżeli w trakcie rajdu wyjdziemy z niego i wyłączymy grę (a mi zdarza się często, bo nie zawsze jestem w stanie walnąć rajd na 9 oesów od strzała), po powrocie do tego rajdu, AI spada tak drastycznie tempo, że mogę złapać dwa kapcie i nadal wygrywać. Tyczy się to każdego poziomu trudności, nawet na najwyższym AI ma takiego dropa. Tak więc recepta na uczciwą walkę to jazda jednego rajdu na raz, czekam na fixa w jakimś patchu

 

Gra jest jednocześnie bardzo uboga i bardzo bogata w zawartość, menu nie robi wodotrysków, jakieś tryby poza Time Trialem, klubami i karierą jak dla mnie mogłyby nie istnieć. Za to ilość samochodów, ta ilość tras, dodatkowo wszystkie w różnych porach roku, pięknie się jeździ :obama:

Opublikowano

Moim zdaniem, jeśli chodzi o całą serię WRC od początku ery PS3, jest to najlepsza edycja jeśli chodzi o sterowanie pojazdami i ilość odcinków. A cała reszta jak w tym temacie. 

Wielu rzeczy brakuje jak choćby temp powietrza na danym odcinku, wskaźnika zuzycia opon w czasie jazdy... Naprawa pojazdu jest strasznie wku*wiająca, klikanie tych znaczków, klikasz to się odkliknie itd jak by nie mogli dać zwykłych suwaków jak w dirt. Podobnie z wyborem opon. Słabo przemyslane to wszystko. 

 

Opublikowano

Tak na marginesie gry, ale w końcu będzie jakiś film o rajdach :obama: Trochę po trailerze już widać, że naciągane, ale może się dobrze oglądać. Oczywiście sama historia jest fenomenalna, a najlepiej opisał ją Clarkson.

 

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano

Daniel Bruhl grał Laudę w Wyścigu, więc trochę wprawiony w role wyścigowe. Swoją drogą, muszę sobie odświeżyć Wyścig, bo akurat czytam autobiografię Laudy i trochę tam było o kulisach jego wypadku na Ringu.

Opublikowano
On 11/20/2023 at 9:50 AM, tjery said:

 

Teraz już bardziej merytorycznie, chociaż ciężko się w ogóle tak na poważnie odnieść do tych głupot co tu napisałeś.

Pierwszy akapit to takie, nie wiem jak to określić, można wybierać pomiędzy bzdury/kłamsta, że szkoda słów i nawet ciężko o jakąkolwiek merytorykę. "Fizyka i model jazdy sprowadza sie do wciskania gazu I hamulca w odpowiednim momencie. Kontrowac trzeba jedynie w momencie jak za zakretem pojawi sie z nienacka betonowy znak." - no bo jak takie coś w ogóle skomentować?

 

 

Zobacz tu jaki ten koleś dziwny, poza gazem i hamulcem musi jeszcze kierownicy używać i nawet musi kontrować! Co za leszcz, przecież w tej grze nie trzeba tak robić.

 

Co do oesów to chyba w inną grę grałeś, sam Meksyk czy Portugalia są bardziej techniczne i złożone pod względem elewacji terenu/dipów/crestów niż cały DR2 razem wzięty. W ogóle oesy pod względem doboru są o wiele lepsze, ciekawsze i bardziej zróżnicowane niż te z DR2. A to z Grecją to już w ogóle, przecież tu też jest Grecja i to lepiej zrobiona niż ta z DR2, bo są wybrane fajniejsze odcinki. Bo zarówno i w jednej jak i drugiej grze odcinki są prawdziwe, więc tu można jedynie dyskutować co komu bardziej podeszło.

"Dziury, koleiny, nierownosci..? Przeciez wiekszosc OS-ow w tym WRC jest tak plaska jak tory do Hot Wheelsow albo jakby przed kazdym rajdem spychem przeciagneli I usuneli wszystkie dziury I nierownosci. 80% OS-ow szerokich na dwa auta." - zwykłe kłamstwa, dla każdego kto grał w nowe WRC myślę, że to oczywiste. Przykład pierwszy z brzegu:

 

 

Płasko jak na autostradzie.

 

Co do wydajności, o której piszesz w kolejnym poście to tu nie dyskutuję, jak jest słabo na konsolach, że nie trzyma 60fps i jest screen tearing to trzeba ich jebać i tu nie ma żadnego wytłumaczenia.

 

Co do przejazdów i ich nagrań to nie chodziło mi o udowadnianie jak kto jeździ, tylko Ty skoro twierdzisz, że tak tu prosto w tym nowym WRC to pokaż jak ogarniasz taki Meksyk, wszystko przecież takie płaskie, bez żadnych trudności, tylko gaz i hamulec, ja tak nie potrafię, więc chciałem, żebyś mi pokazał jak to się robi.

 

Nie lubię nagrywania monitora kamerą GoPro w 60 fps, bo wychodzi z tego właśnie takie gówno obesrane nierealistyczne jak pokazujesz. Popatrz jak to zapierdala :facepalm: Przecież rzeczywisty obraz z gry nagrany kartą do przechowywania obrazu np. Elgato nie jest tak dynamiczny jak nagranie z gopro. Po chuj ludzie wrzucaja takie nagrania? Potem ktoś to obejrzy i bedzie przekonany że WRC 23 jest takie naprawde. 

Mam nadzieje kupic i zaczac ogrywac WRC 23 na PS5 jak tylko dostane nowa baze od fanateca. Licze tez na patch dla VR2, bo bylo by mega zajebiscie leciec bokiem niemal siedziec w srodku auta. Po GT7 w VR nie akceptuje juz innego grania. Dlatego bardzo bym chcial w koncu doczekac sie rajdowki w VR2. 

Opublikowano
6 godzin temu, Bartg napisał:

Tak na marginesie gry, ale w końcu będzie jakiś film o rajdach :obama: Trochę po trailerze już widać, że naciągane, ale może się dobrze oglądać. Oczywiście sama historia jest fenomenalna, a najlepiej opisał ją Clarkson.

 

 

 

 

Kiedyś to bylo - zero zabezpieczen, kazdy rajd to walka o życie i czasem jak widac dojezdzalo sie na trzech kolach do mety.

 

Wspaniale czasy WRC

Opublikowano
55 minut temu, darkos napisał:

 

Nie lubię nagrywania monitora kamerą GoPro w 60 fps, bo wychodzi z tego właśnie takie gówno obesrane nierealistyczne jak pokazujesz. Popatrz jak to zapierdala :facepalm: Przecież rzeczywisty obraz z gry nagrany kartą do przechowywania obrazu np. Elgato nie jest tak dynamiczny jak nagranie z gopro. Po chuj ludzie wrzucaja takie nagrania? Potem ktoś to obejrzy i bedzie przekonany że WRC 23 jest takie naprawde. 

Mam nadzieje kupic i zaczac ogrywac WRC 23 na PS5 jak tylko dostane nowa baze od fanateca. Licze tez na patch dla VR2, bo bylo by mega zajebiscie leciec bokiem niemal siedziec w srodku auta. Po GT7 w VR nie akceptuje juz innego grania. Dlatego bardzo bym chcial w koncu doczekac sie rajdowki w VR2. 

 

Tylko, że WRC jest takie naprawdę. Wszystko zależy od FOV, on ma tutaj maksa, przez co jest rybie oko, droga i przód samochodu się zwęża, widać dużo w bocznych szybach i to potęguje wrażenie prędkości. Idealnie tak samo wyglądają nagrania onboard

 

 

Jak sobie ustawisz taki FOV w grze to dokładnie tak to wygląda nawet bez nagrywania GoPro. Ale nawet na normalnym FOV, koło 45, tak żeby to co widzisz oddawało bardziej realnie deskę rozdzielczą i drogę bez efektu rybiego oka, poczucie prędkości jest w tej grze świetnie oddane, czuć że się zapierdala.

Opublikowano

Pojawiły się patch notesy do najnowszej aktualizacji, która do nas zawita. Sporo zmian, dużo poprawek i to takich, które rzucały się dość mocno w oczy. Pamiętajcie zapisać sobie ustawienia kierownic w grze, bo po tym patch wszystko się zresetuje, tak jak Codemasters uprzedza :P

 

https://answers.ea.com/t5/Updates/EA-SPORTS-WRC-Version-1-4-0-Patch-Notes/td-p/13293875?utm_campaign=wrc23_hd_ww_ic_soco_blog_wrc-patchnotes-140&utm_source=blog&utm_medium=social&cid=78991&ts=1702310445380&fbclid=IwAR2y_k9YvxYARA_XfRDZFDgFTIUh0sEuFJh2ygpB_74ZoigiQb_Qiy2UxVI

Opublikowano

update.

 

przejechałem ten 32km odcinek w czechach.

Dalej są problemy ze screen tearingiem. Nie gralem z 3 tygodnie i nie wiem czy mój mózg się odzwyczaił ale mam wrazenie ze coś kombinowali z rozdzielczościa. Momentami gra wygląda jak by bym oglądał filmik na yt w 720p. 

Obstawiam, że zwiększyli zmiany przy dynamicznej rozdzielczości, żeby zwiększyc performance, albo tak jak mówie, totalnie odzwyczaiłem się od tego jak ta gra wygląda. 

+ jak oglądałem filmiki na yt z tego rajdu i ktoś grał w zimie to było widać miejscami śnieg, na ps5 tego nie ma.

A i jeszcze LODy drzew też mam wrażenie ze gorsze, jadąc zimą drzewom nie widać pojedyńczych gałęzi, też tego nie kojarze żeby tak wcześniej było, no dramat Panowie xd

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...