Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja się nie napalam bo robi to chyba jakieś gowno studyjko i szału się nie spodziewam. Pewnie gdyby to zapowiadało się przynajmniej dobrze to sony dałoby walizkę hajsu na przynajmniej czasowego eksa jak przy silent hill czy final fantasy. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale trailer spowodował, że hype na te remastery i rimejki opadł totalnie.

  • beka z typa 2
Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.05.2023 o 15:16, BRY@N napisał:

Ja najwięcej wiązek posłałem w misji Eastern Europe i ucieczce na motorze na wysokim poziomie trudności :gayos:

 

Skill skillem, ale chyba zapominacie o wybornym trofeum za obejrzenie wszystkich retrospekcji (tak, chodzi również o te "zaśnieżone" screeny z poprzednich części, które pojawiają się, jak w odpowiednich momentach cut scenek wciskamy któryś button, w praktyce trzeba go spamować i modlić się, żeby wszystko "zaliczyło"), które wymaga w praktyce obejrzenia większości scenek z poradnikiem "na kolanach", a o tym, czy coś pominąłeś dowiadujesz się na koniec gry, i wtedy czeka Cię powtórka całości, bo nigdzie nie masz pokazane, które zaliczyłeś, a które nie xD.

 

Jebane gówno. Poza tym wszystkie piosenki w iPodzie (ergo-zaliczenie gierki kilka razy na najróżniejsze dziwne sposoby, w tym oczywiście na Big Boss Extreme, co samo w sobie jest momentami koszmarem) i w efekcie platyna w MGS4 jest nie bez powodu legendarna.

 

Co do remake'u, to pierwsze, co mi się nasunęło na myśl, to że zapowiada się raczej typowy jak na dzisiejsze czasy, bezpieczny i w sumie bezjajeczny twór. Ładna graficzka, uaktualnienie standardów sterowania, ekwipunku itd. i pewnie pozostawienie oryginalnych fundamentów zabawy, z lekkimi zmianami. Wiadomo, że to jedna z gier życia, więc jeśli tego nie skiepszczą, to i tak pozycja obowiązkowa, ale jakoś nie napalam się specjalnie mocno. Mimo wszystko bardziej by mnie ruszyła zapowiedź remake'u jedynki.

Edytowane przez kotlet_schabowy
Opublikowano

W MGS3 HD wbiłem platynę bo nie jest trudna i nie wymaga tylu przejść do MGS2. W dwójce jest masakra z dog tagami, trzeba zdobyć wszystkie na wszystkich poziomach trudności. Niestety Extreme i European Extreme nie daje rady ukończyć przez jedną rzecz - mashowanie X aby nas nie udusił Solidus. Nienawidzę tego, w jedynce sekwencje tortur można pominąć poddając się, w dwójce niestety nie. Do poziomu Hard jest spoko ale wyżej mashować trzeba jak robot.

Opublikowano

Ogólnie to czeka nas ogranie dwa razy snake eatera - dostaniemy remaster za chwilę razem z jedynką i dwójką i za jakiś czas remake trójki.

 

Ciekawi mnie czy oni to klepną na Fox engine z MGS V.

3 godziny temu, Czoperrr napisał:

W MGS3 HD wbiłem platynę bo nie jest trudna i nie wymaga tylu przejść do MGS2. W dwójce jest masakra z dog tagami, trzeba zdobyć wszystkie na wszystkich poziomach trudności. Niestety Extreme i European Extreme nie daje rady ukończyć przez jedną rzecz - mashowanie X aby nas nie udusił Solidus. Nienawidzę tego, w jedynce sekwencje tortur można pominąć poddając się, w dwójce niestety nie. Do poziomu Hard jest spoko ale wyżej mashować trzeba jak robot.

 

Na extreme pamietam ustawiałem na guzik jakas wiertarkę, bo nie dało rady :kojima:

  • Haha 1
Opublikowano

Ten składak to jedzie jota w jota ta wersja co wyszła na PS3/x360/vite, dorzuca jedynie 4k i może 120fps ale to pewnie i tak tydzień roboty by do takiego stanu to doprowadzić 

Opublikowano

Też mi się nie chce wierzyć ale może serio konami ma redemption arc bo np. przy tej składance żółwi naprawdę nie było się doczego dojebać. Teraz rimejk mgsa, silenta, kolejny w drodze, crossover castlevanii z dead cellsami... No fajnie by było gdyby się obudzili bo branże może ocalić tylko duet capcom konami :asax:

  • Plusik 1
  • This 1
Opublikowano

Ciekawe jak zrobią scenę wspinania się po drabinie w remake. Swoją droga niesamowite jest to, ze faceta wchodzi po drabinie, leci w tle muzyka, a scena staje kultowa na wieki. To tylko mógł zrobić Hideo Kojima :). Jak ktoś nie widział to wklejam linka do tej słynnej wspinaczki zrobionej na Unreal Engine.

 

  • Plusik 1
Opublikowano
3 minuty temu, walek napisał:

Ciekawe jak zrobią scenę wspinania się po drabinie w remake. Swoją droga niesamowite jest to, ze faceta wchodzi po drabinie, leci w tle muzyka, a scena staje kultowa na wieki. To tylko mógł zrobić Hideo Kojima :). Jak ktoś nie widział to wklejam linka do tej słynnej wspinaczki zrobionej na Unreal Engine.

 

Najlepsza drabina ever. 

Opublikowano

Hideo z wszystkiego umie zrobic gameplay ale takich ludzi nie ma za wiele. Wyobrazcie sobie co by to bylo gdyby sobie darowal juz gierkowanie i przeszedl na emeryture tuz po wojnie z Konami ??? Na szczescie sie ogarnal. Obawiam sie ze jeszcze na dlugo nie bedzie o niej myslal. Gracze mu nie dadza odejsc od tak. Beda petycje :ogor:

Opublikowano
3 minutes ago, MEVEK said:

Hideo z wszystkiego umie zrobic gameplay ale takich ludzi nie ma za wiele. Wyobrazcie sobie co by to bylo gdyby sobie darowal juz gierkowanie i przeszedl na emeryture tuz po wojnie z Konami ??? Na szczescie sie ogarnal. Obawiam sie ze jeszcze na dlugo nie bedzie o niej myslal. Gracze mu nie dadza odejsc od tak. Beda petycje :ogor:

Póki co zrobił tylko Death Stranding (gra bardzo dobra ale na raz IMO) więc dałoby się bez Kojimy przeżyć.

Opublikowano

Trochę zabawy z chatGPT :)

 

Gdybys zdecydował się na remake Metal Gear Solid 3, jakie zmiany byś wprowadził, aby dostawać grę do współczesnych standardów w kwestii oprawy wizualnie oraz mechaniki gry?
ChatGPT

Jeśli miałbym zdecydować się na remake Metal Gear Solid 3, wprowadziłbym kilka zmian, aby dopasować grę do współczesnych standardów w kwestii oprawy wizualnej i mechaniki gry. Oto kilka propozycji:

  1. Grafika i oprawa wizualna: Zdecydowanie zaktualizowałbym grafikę, aby wprowadzić nowoczesne efekty świetlne, tekstury o wyższej rozdzielczości i bardziej szczegółowe modele postaci i otoczenia. Przebudowałbym również animacje postaci, aby były bardziej płynne i realistyczne.

  2. Interfejs użytkownika: Zmieniłbym interfejs użytkownika, aby był bardziej intuicyjny i łatwiejszy w obsłudze. Wprowadziłbym nowe menu, które zapewniałoby szybszy dostęp do ekwipunku, broni i innych funkcji gry.

  3. Mechanika gry: Choć podstawowe elementy rozgrywki w MGS 3 są wciąż satysfakcjonujące, wprowadziłbym kilka ulepszeń, aby dostosować je do współczesnych standardów. Na przykład, poprawiłbym system kontroli postaci, aby był bardziej responsywny i płynny. Można by także zoptymalizować mechanikę walki wręcz, aby była bardziej rozbudowana i elastyczna, umożliwiając graczom większą różnorodność taktyk.

  4. System osiągnięć i nowe treści: Dodanie systemu osiągnięć, które nagradzają graczy za wykonanie określonych zadań lub wyzwań, byłoby wartościowym dodatkiem. Ponadto, można by wprowadzić nowe misje poboczne, dodatkowe historie lub obszary do eksploracji, aby wzbogacić zawartość gry i zachęcić do dłuższego grania.

  5. Dźwięk i ścieżka dźwiękowa: Przepracowałbym ścieżkę dźwiękową, aby była lepiej zbalansowana i wykorzystywała nowoczesne techniki dźwiękowe. Wprowadziłbym również pełne wsparcie dla dźwięku przestrzennego, aby jeszcze bardziej zanurzyć graczy w atmosferze gry.

Oczywiście, ważne jest, aby w przypadku remake'u zachować ducha oryginalnej gry i szanować jej unikalne cechy. Powyższe zmiany miałyby na celu uaktualnienie oprawy wizualnej i mechaniki, jednocześnie zachowując esencję Metal Gear Solid 3, która tak bardzo podobała się fanom.

 

User
Jakie były by konsekwencje fabularne w MGS3 gdyby Snake w finalnej walce z The Boss nie pociągnął za spust i uratował jej życie?

 

Gdyby Snake w finalnej walce z The Boss w Metal Gear Solid 3 zdecydował się nie pociągnąć za spust i uratować jej życie, byłoby to znaczące dla fabuły gry. Oto kilka możliwych konsekwencji:

  1. Zmiana zakończenia: Decyzja Snake'a o niezabiciu The Boss mogłaby prowadzić do alternatywnego zakończenia gry. The Boss mogłaby żyć dalej i być przetrzymywana przez rząd jako więzień lub skrywać się przed światem, co mogłoby stworzyć podstawę dla przyszłych sekweli lub spin-offów.

  2. Nowa dynamika postaci: Jeśli The Boss przeżyłaby, jej relacja z Snake'em mogłaby ulec zmianie. Snake mógłby czuć się zdradzony, że został wysłany, aby zabić swojego mentora, a The Boss mogłaby zmierzyć się z wewnętrznymi konfliktami związanymi z lojalnością wobec swojego kraju i uczuć wobec Snake'a.

  3. Polityczne konsekwencje: The Boss, będąc znanym agentem, jej przetrwanie mogłoby wywołać poważne skutki polityczne i międzynarodowe napięcia. Jej wiedza i umiejętności mogłyby być cenione przez różne strony konfliktów i wpływać na równowagę sił.

  4. Nowe zagrożenie: Przetrwanie The Boss mogłoby spowodować, że stałaby się ona jeszcze większym zagrożeniem dla Snake'a i innych bohaterów gry. Mogłaby zorganizować nowe siły, sprzymierzyć się z wrogami lub dążyć do innych celów, co wymagałoby od Snake'a podjęcia dodatkowych działań.

  5. Moralne dylematy: Decyzja Snake'a o niezabiciu The Boss mogłaby wywołać moralne dylematy zarówno dla niego, jak i dla gracza. Czy Snake mógłby zaakceptować konsekwencje swojego działania i znaleźć sposób na pogodzenie się z decyzją, która mogłaby mieć daleko idące skutki?

Należy pamiętać, że to tylko spekulacje, a konkretny wpływ takiej decyzji na fabułę gry zależałby od twórców.

Opublikowano

A czego wg was brakuje dialogom nagranym dla oryginalnego MGS3? Jedyny problem jaki ja zauważam to brak facial mo-cap'u, przy całej 4k otoczce brak odpowiedniej synchronizacji z wypowiadanymi kwestiami może być zauważalny. Poza tym średnio uważam, żeby ta gra w ogóle wymagała Rimejku, oryginał wciąż świetnie się trzyma, moim zdaniem nawet lepiej niż oryginalne RE4 i TLOU. 

  • Haha 1
Opublikowano
27 minutes ago, creatinfreak said:

Nie no mechanikę to muszą usprawnić. W sumie to jakby dali grafikę i mechanikę z Phantom pain i było by spoko. 

No nie wiem. Jak dadzą mechanikę, animacje z Phantom Pain, to będzie bieda, dla mnie oczywiście. Ja od remake oczekuje gruntownego remontu oraz nextgen doświadczeni oczywiście z poszanowaniem materiału źródłowego. Jeśli będzie jak mówcie remaster remastera, to mój znajomy który jest operator HIMARS na Ukrainie dostanie koordynaty na Tokio :)

 

Spójrzcie na to jakby wyglądał remake na bazie MGS V. Mega słabo w porównaniu do obecnych standardów:

 

 

  • This 1
Opublikowano
On 6/1/2023 at 2:26 PM, PanKamil said:

Jestem w szoku bo gra ma mieć PL napisy. Najpierw final fantasy, teraz mgs. W odwrotnym kierunku poszedł za to capcom xd

No i co z tego, ze Capcom nie poszedł w stronę lokalizacji gry. Czy to, ze tam nie ma j. polskiego przeszkodziło grze osiąganac spektakularny sukces i stać się „prefekcyjnym” Remake? Polski rynek gier vide jest bez znaczenia dla producentów konsol. Tam się nie robi pieniądze. A to, ze Konami robi lokalizacje MGS3 to dla mnie sygnał, ze odświeżenie nie będzie tej samej jakości co RE4: Remake, i ze Konami szuka jakiejkolwiek zysku, nawet w takich egzotycznych krajach jak Polska. Ja coraz bardziej obawiam się tego Remake’a. 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

tam chyba byla jakas  grupa ludzi w pl dla ktorych brak polskich napisow to powazny problem, bo oni chca odpoczac po ciezkiej pracy czy cus takiego i tu jest polska, tu sie mowi po polsku i tu sie pije. i skoro angole maja to czemu oni nie.

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...