Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak poważniej, po prostu w kontekście też dyskusji o survivalu, jakim MGS3 niby miał być, a nie był, zachowanie tego systemu procentowego ze zmianą kamuflażu w dowolnym momencie byłoby deczko archaiczne. Mogliby chociaż ograniczyć to, np. blokując opcję zmiany, jeśli przeciwnicy są gdzieś w pobliżu. Wymusiłoby to od gracza dobieranie wdzianka/farby z wyprzedzeniem, a zarazem ograniczyło włażenie do menu. Już w oryginale było to moim zdaniem mocno naciągane.

 

A w alternatywnej rzeczywistości, w której Konami i te mniejsze studio wiedzą co robią, mają zasoby i ambicje, to mogliby wykorzystać ten UE5 i na przykład sprawić, że otoczenie w jakim się poruszamy również ma znaczenie. I tak właśnie, taplając się w błocie pozostajemy brudni, woda zmywa farbę z twarzy, pył piaskowy pozostaje na odzieży etc.

Opublikowano

Zmienianie gaci pewnie byloby uproszczone i dali by ekran loadout jak bylo w PW i PP. To konami - pójdą najmniejszą linią oporu, bo i tak się sprzeda.

 

A movement musi być trochę utrudniony, snake powinien się ruszać trochę jak wóz z węglem w tych chaszczach i blocie, na otwartym terenie za to mieć lepszą responsywnosc.

 

Ale tam chyba już nikt nie pracuje kto by to zaimplementował na top poziomie więc trzeba się cieszyć, że w ogóle takie coś powstaję.

Opublikowano (edytowane)
54 minuty temu, oFi napisał:

Zmienianie gaci pewnie byloby uproszczone i dali by ekran loadout jak bylo w PW i PP. To konami - pójdą najmniejszą linią oporu, bo i tak się sprzeda.

 

A movement musi być trochę utrudniony, snake powinien się ruszać trochę jak wóz z węglem w tych chaszczach i blocie, na otwartym terenie za to mieć lepszą responsywnosc.

 

Ale tam chyba już nikt nie pracuje kto by to zaimplementował na top poziomie więc trzeba się cieszyć, że w ogóle takie coś powstaję.

 

Snake to nie RoboCop, to one-man-army. Skacze, pływa, podkłada świerszczyki żołnierzom na warcie, fikołki robi a przy okazji rozwala helikoptery, czołgi, całe armie.

 

Więc jakieś małe błotko go nie spowolni.

Edytowane przez michu86-
Opublikowano
6 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

No teraz widzę xD 

 

Przecież bylo wiadome ze użyją tego co juz maja + graficzka z unreal 5.

 

Takie mamy czasy. Konami to liczy tylko i wyłącznie na zysk, nie będzie ładować milionów w nowe rozwiązania.

 

Pachinko

Kluby fitness

Konami arcade mobile

 

I teraz dojdzie reamakowanie starych marek do ich co rocznych grubych przychodow (rok temu wklejalem jakie kokosy oni z tych powyższych zarabiają).

 

Poniżej zabiorą się na remaster kolejnych mgsow bo tam już jest większy problem z przepisaniem kodu na nowo i tak minie nam z konami kolejne 5lat.

 

Czy jest to źle dla graczy? Lepszy rydz niż obesrane nic.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Czuję lekki dysonans, bo grafika całkiem ładna, ale niektóre animacje żywcem wycięte z czasów ps2. Za to fajnie, że jednak trochę pokombinują z lokacjami oraz możliwościami naszego wojaka, w oryginale nie dało się leżeć na plecach ani chodzić po belkach w tej lokacji, w której odbijamy Sokolova. 

 

Opublikowano

To + remake 1:1 :/

 

W w dobie dojebanych remakow które swoje zmieniają i dodają, tu po linii najmniejszego oporu.

cEwWS3U.jpeg

Opublikowano

Gdy na filmikach z jutuba oglądałem te scenki z paczinko na Fox Engine to dałbym się wtedy pokroić za coś takiego. Dzisiaj nie muszę się dawać pokroić :) Day one jak nic, lepiej żeby zrobili to 1:1 z lepszą grafiką i może jakimś QoL w gameplayu niż mieliby robić to po swojemu i finalnie zaserwować coś na kształt Survive 2.

  • Plusik 1
Opublikowano

The Boss wygląda na zmęczoną (takie wrażenie odniosłem) i tak strasznie smutną. Kurde no własnie tak to oderbałem jak grałem w orginał - tak jak by wiedziała, że robi co robi bo musi i wiedziala jak to się może skonczyc. Czekam mocno. Chyba trochę szybciej ogram po raz kolejny trójke z kolekcji zakupionej ostatnio.

  • Plusik 2
Opublikowano

Czy moja gra życia właśnie dostała remake życia? 

 

 

Biorę urlop na dwa tygodnie i będę chłonął tą historię jak za pierwszym razem + siedzenie na codecu by przypomnieć sobie jeszcze raz wszystkie rozmowy :banderas::hype:

Opublikowano

Oglądałem trailer Metal Gear Solid 3 Delta Remake i mam mieszane uczucia. Chociaż nie jest to mój wymarzony remake na miarę RE4 Remake, nie jest też źle. Silnik Unreal 5 robi swoje – grafika jest fenomenalna. Jednakże, animacje postaci wydają się lekko zupgradowan’e w stosunku do MGS5, co mocno kontrastuje z całością. Brakuje rozbudowanych miejscówek i nowych mechanik, co trochę rozczarowuje. Mimo to, Close Quarter Combat wygląda na bardziej rozbudowany i filmowy, co jest dużym plusem. 

Podsumowując, choć remake nie spełnia wszystkich moich oczekiwań, ma swoje mocne strony, które mogą przyciągnąć zarówno nowych graczy, jak i weteranów serii. Ja czekam z wypiekami na twarzy na te odświeżenie, bo moim osobistym rankingu, to najlepsza gra video ever. :)

Opublikowano

Jest moc! Mam mokre gacie patrzac na ten trailer. Usprawnione dzialania taktyczne z nowym dostosowanym do tego terenem i sterowaniem :fsg: Sam miodzik :obama: Premiera pewnie na poczatku roku, co?

Opublikowano

The End i jego papuszka - ale to bedzie epickie starcie :obama:

Naprawde niech nic nie zmieniaja co najwyzej poprawiaja. Bo to wszystko juz jest epickie i przezyc to na nowa to juz inna bajka.

Opublikowano

Nie wydaje mi się. Kwestia oświetlenia i tego, że na PS2 miałeś płaskie tekstury bez faktury skóry (joł, joł, rapsy niezamierzone). Na Fox Engine też wyglądała kapkę inaczej niż w oryginale:

image.thumb.jpeg.5fbc9fb78999046aec9b8e28fac1eb74.jpeg

 

To jest jeden z najbardziej dojebanych żołnierzy na świecie, a nie lachon na wybiegu.

  • Plusik 2
Opublikowano

Dobrze to wygląda, włącznie z designem postaci. Obawiałem się, że będzie gorzej.

 

Ciekaw jestem, czy to naprawdę będzie takie 1:1, czy jednak niektóre lokacje rozbudują, skoro chcą poszerzyć zakres ruchów Snake'a. Bo jeśli to ma być trójka z możliwościami późniejszych odsłon, to istnieje ryzyko, że gra będzie zbyt prosta. Minimum, co powinni zrobić, to poprawić AI i zagrożenie ze strony przeciwników.

 

Myślicie, że lokacje nadal będą rozdzielone na dziesiątki mniejszych, czy jednak zrobią jedną, dużą dżunglę, bez loadingów?

 

Ogólnie wlatuje na premierę pudełeczko. No nie wiem, co by się tu musiało stać, żeby to spartolili.

Opublikowano
33 minuty temu, Bzduras napisał(a):

Nie wydaje mi się. Kwestia oświetlenia i tego, że na PS2 miałeś płaskie tekstury bez faktury skóry (joł, joł, rapsy niezamierzone). Na Fox Engine też wyglądała kapkę inaczej niż w oryginale:

image.thumb.jpeg.5fbc9fb78999046aec9b8e28fac1eb74.jpeg

 

To jest jeden z najbardziej dojebanych żołnierzy na świecie, a nie lachon na wybiegu.

spokojnie, to tylko XM rozpacza bo nie będzie miał do czego konia walić

  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...