Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Niech skoncza gre dobrze ewentualnie w tedy mozna cos wymagac ale juz teraz wymyslac  :rofl:  No cyba ze gra jest juz skonczona i premiera to juz papierkowa robota, hmm?

  • Minusik 1
Opublikowano

Filtr może by i pasował, ale ten piss filter to też był znak czasów. Nie czuje potrzeby, żeby wracał, ale jako modyfikator rozgrywki, why not?

Opublikowano

Musicie wybaczyć, roziemu - jest po prostu w swoim standardowym rigczu, gdzie wszytsko zapowiada się GENIALNIE i EKSCYTUJACO, NIE MA WAD, WSZYSTKO JEST GOTG. Potem będzie spadek i na końcu jebanie gry.

  • Haha 1
Opublikowano

Nie no akurat te zolte filtry kojarza mi sie z era PS3 (mimo ze wspomniane obie gry sa jeszcze z wczesniejszej generacji) i najchetniej nie ogladalbym go nigdy wiecej. Niech robia swoje i wazne zeby nic nie spierdolili wzgledem orginalu.

  • This 1
Opublikowano
7 minut temu, XM. napisał(a):

Musicie wybaczyć, roziemu - jest po prostu w swoim standardowym rigczu, gdzie wszytsko zapowiada się GENIALNIE i EKSCYTUJACO, NIE MA WAD, WSZYSTKO JEST GOTG. Potem będzie spadek i na końcu jebanie gry.

Napisałem jednego posta o przyjebaniu się do filtra obrazu, a ty narobiłeś w portki po same pachy, oddychaj.

Opublikowano
9 minut temu, pawelgr5 napisał(a):

Nie no akurat te zolte filtry kojarza mi sie z era PS3 (mimo ze wspomniane obie gry sa jeszcze z wczesniejszej generacji) i najchetniej nie ogladalbym go nigdy wiecej. Niech robia swoje i wazne zeby nic nie spierdolili wzgledem orginalu.

Przecież do dzisiaj są stosowane. Odpal sobie tryb foto w Hellblade 2 i zobacz co masz ustawione:)

Opublikowano

Najmocniej przepraszam mistrzu  dewelopingu gier video. Ja w zyciu nie chcialem urazic :hi: 

 

Mnie sie poprostu takie filtry nie podobaly. Chcialbym aby zachowali ducha oryginalu jednoczesnie zachowujac aktualne standarty graficzne, 4K, HDRy itp. Co bylo kiedys niekoniecznie ma odzwierciedlenie dzisiaj. Nie wiem, ograniczenia sprzetowe. Nie po to inwestuje w drogi odbiornik aby z now doswiadczac nostalgi. Jako dodatek owszem, ale to co juz pokazali zrywa czapki z glow :good:Nie wymyslajmy na sile bo ktos by chcial jak w oryginale. To prosze bardzo, odpal pan sobie oryginal na kineskopie i bedziesz pan zadowolony :P

  • beka z typa 1
Opublikowano
17 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a):

Przecież do dzisiaj są stosowane. Odpal sobie tryb foto w Hellblade 2 i zobacz co masz ustawione:)

Nie gralem jeszcze H2 (nie kupie dla tej gry abo, nie ma mowy) ale patrzac na obrazki "z gry" to jednak nie jest tak zolto jak bylo w wyzmienionych grach czy chociaz Deus Ex HR. Nie mowie ze ten filtr tam nie pasowal, ale po prostu byl tak mocny w wielu grach, ze okreslenie "piss yellow" to najlagodniejsze podsumowanie jakiego bym sam uzyl. Nie podoba mi sie to, a jezeli we wspomnianym hellblade 2 jest, to jest w koncu uzyty dobrze i efekt nie jest przesadzony (na tyle na ile widzialem screenshotow).

 

Jak chodzi o MGS3 to ogralem dwa razy, uwielbiam za wiele rzeczy ale ten filtr nie jest mi do niczego potrzebny. Zreszta jest on chyba w ostatnio wydanej kolekcji wiec moge go miec kiedy tam chce. Tutaj niech robia co chca byle nic nie spierdolili. Brak filtra mi sie podoba bo wszystko jest odrobine bardziej surowe. Calosciowo jednak to tylko filtr wiec z mojej strony EOT bo to zwykla pierdola. 

Opublikowano
48 minut temu, pawelgr5 napisał(a):

Nie gralem jeszcze H2 (nie kupie dla tej gry abo, nie ma mowy) ale patrzac na obrazki "z gry" to jednak nie jest tak zolto jak bylo w wyzmienionych grach czy chociaz Deus Ex HR. 

Nie wiem co ma piss filter z DE wspólnego z zielenią w MGS3 (gdzie kolor ten przecież zgadzał się ze scenerią w odróżnieniu do gry eidos) ale ok. No wiele jest na świecie kolorów i H2 jako przykład też go używa i to w różnych odcieniach w zależności od sceny i lokacji. Można go wyłączyć i wtedy okazuje się, że gra jest przyciemniona albo paskudna ponieważ wszystko zostało specjalnie poustawiane pod konkretne sceny.

 

Generalnie nie rozumiem tego przyjebania się do XMa, tak jakby napisał żeby zamienić screen z lewej na prawy permanentnie, a chodziło tylko żeby dać opcję. Nie chcecie to nie używajcie. Były gry jak Callisto Protocol, gdzie można było grać z włączonym filtrem z trybu photo. Zresztą co by nie zrobili i tak grę kupimy:Cell:

 

Prawda jest taka, że nawet nie wiecie czy na tym screenie po lewej też nie zastosowali właśnie filtrów. Często spotykane w grach na unrealu.

Opublikowano

Jest zaje.biscie i tylko to sie liczy ze nasze modlitwy zostaly wysluchane. Konami powoli wygrzebuje sie z czelusci w jaka popadlo przez ostatnie lata produkujac gowno.rzadkie gry z milionem mikro transakcji na telefony komorkowe.

 

Jezeli MGS Delta wyjdzie w takiej formie jaka nam zaprezentowano bez dodatkowych kosztow to to juz jest nasz suksec ktory powinnismy  sie radowac. To jest nasza chwila, nie spier.dolmy tego kluca cie o filtry jakies :lapka: 

 

Spoiler

Filtry to nasz najmniejszy problem. Jeb.ac to! Mam mega :hype: i nikt mi go nie zabierze.

 

Opublikowano

Nie gralem w pierwsza wersje, wiec dla mnie spoko, ale generalnie te opcje powinny byc rozdzielne.

 

A kurde se przejde z ta gorna kamera na ps2 w sumie.

Opublikowano

Dla mnie to co najwyżej ciekawostka, na zasadzie "fajnie, że jest opcja", ale jakoś nie widzę sensu kupowania remake'u, żeby grać w z kamerą, która już w momencie premiery oryginału była niepraktyczna.

 

Intryguje mnie strasznie, że tak się chwalą tą wiernością oryginałowi, a ewidentnie zakres ruchów będzie diametralnie poszerzony. Jak to się przełoży na poziom trudności? Crouch-walking, celowanie TPP/FPP w ruchu itp. i gra przejdzie się sama, o ile nie zrobią czegoś z AI przeciwników.

Opublikowano
6 minut temu, Suavek napisał(a):

Intryguje mnie strasznie, że tak się chwalą tą wiernością oryginałowi, a ewidentnie zakres ruchów będzie diametralnie poszerzony. Jak to się przełoży na poziom trudności? Crouch-walking, celowanie TPP/FPP w ruchu itp. i gra przejdzie się sama, o ile nie zrobią czegoś z AI przeciwników.

Chodzenie w kuckach było już w wersji na 3DSa. Pewnie dużo nie zmienią jeśli chodzi o AI, tak szczerze to nie muszą bo największa różnica przy ogrywaniu oryginałów na coraz wyższych poziomach trudności było zwiększenie zasięgu widzenia przeciwników. Jedyne co bym zmienił to ograniczenie pistoletu na strzałki albo przez bardzo małą ilość ammo do niego, albo kompletne wywalenie z ekwipunku na wyższych poziomach trudności, tylko wtedy musieli by dać inną metodę na rozwalanie bossów przez zjechanie staminy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...