oFi 2 469 Opublikowano 12 czerwca Opublikowano 12 czerwca Poziom trudności bym zostawił. Na extreme macie zabawę dość sporą już - trzeba widzieć wychwytywać przeciwników prze lornetke, nie ma radaru do tego psy sobie chodzą a one łapią jeszcze po zapachu. Na normalu gdy ktoś Cie zauważy to walą lekko i da radę uciec ale po co? Gdy wpadamy do kolejnej lokacji mamy "evansion" i wszyscy są w gotowści przez co już jest trudniej przemknąć. Kamuflarzami trzeba żonglować tak czy inaczej, jeść również trzeba, bo burczenie brzucha słyszą wrogowie gdy jestes nawet w trawie. Gra bedzie trudna dla nowych graczy, bo oni nie będą znali tych mechanik, a dla nowych kwestia przypomnienia i pewnie wrogowie dostaną nowe umiejętności (strzelam, ze czołganie w trawie juz będzie wykrywalne nawet na normalu). Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 12 czerwca Opublikowano 12 czerwca Ciekawe czy mechanika alarmow nie bedzie potencjalnie powodem zostawienia malutkich lokacji zamiast duzego open worlda. Cytuj
Farmer 3 276 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca W 5 wychodziło to. Zawsze można było się wycofać i wrócić ale żołnierze pozostawali w trybie gotowości. Liczę, że lokacje się powiększą, a przejścia pomiędzy nimi będą płynne i naturalne. Martwią mnie tylko te kępki trawy czy kłody które mają robić za covery. Troszkę nienaturalnie wyglądają na tle innej roślinności. Przypomina mi się ostatni Tomb Raider gdzie takie osłony były nasrane byle jak i kompletnie nie pasowały do całości. Ale zobaczymy jak to będzie ostatecznie wyglądać. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca Lokacje raczej się nie powiększa ani nie zmienią bo już na screenach i filmach widać, że lokacje są przeniesione 1 do 1 względem oryginału. Nawet w otoczeniu są prawie takie same drzewa itp w tych samym miejscach. 1 Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca Moze połączą kilka lokacji, więc po wykryciu i zmianie miejsca strażnicy będą w pogotowiu. Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca 2 godziny temu, Square napisał(a): Moze połączą kilka lokacji, więc po wykryciu i zmianie miejsca strażnicy będą w pogotowiu. Bankowo. To na nowym silniku chodzi to loadingow nie powinno być żadnych. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca https://www.x-kom.pl/p/1261347-gra-na-playstation-5-playstation-metal-gear-solid-delta-snake-eater-day-1-edition.html?sm=lowcygier wow drożej niż Silent 2 xD Cytuj
Ddes 3 Opublikowano 14 czerwca Opublikowano 14 czerwca Graficznie remake wygląda nieźle, bardzo ładne cienie rzucane przez drzewa na Snejka. O oprawę, muzykę, voice acting jestem spokojny, byle nie zmieniali za dużo względem oryginałowi i będzie dobrze. Najbardziej interesuje mnie, czy gdyby gra sprzedała się dobrze, to Konami pójdzie za ciosem i zrobi remake Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake. Byłaby to znakomita wiadomość, gdyby takie gry powstały. Cytuj
BRY@N 1 479 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Według ppeowych insaiderów obie części już się robią Cytuj
MEVEK 3 564 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca 11 godzin temu, Ddes napisał(a): Graficznie remake wygląda nieźle, bardzo ładne cienie rzucane przez drzewa na Snejka. O oprawę, muzykę, voice acting jestem spokojny, byle nie zmieniali za dużo względem oryginałowi i będzie dobrze. Najbardziej interesuje mnie, czy gdyby gra sprzedała się dobrze, to Konami pójdzie za ciosem i zrobi remake Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake. Byłaby to znakomita wiadomość, gdyby takie gry powstały. Masz na mysli 2 pierwsze odslony ktore nie pojawily sie nigdy wczesniej na konsoli Sony? Dopiero teraz wydali w kolekcji. Taki remake z 2D na 3D to by pozamiatal Z tym ze tam trzeba wszystko pisac od nowa a to moze byc spory koszt dla konami Tak czy siak bralbym od raz bo tych czesci nie ogralem jeszcze Cytuj
Bzduras 12 603 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca 24 minuty temu, BRY@N napisał(a): Według ppeowych insaiderów obie części już się robią Potwierdzam, byłem tym insajderem. Cytuj
Grześ 382 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Ciekawe filmiki z Hayterem w roli głównej. Mogłyby się pojawiać nieco częściej Cytuj
Suavek 4 719 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca 2 minuty temu, Grześ napisał(a): Mogłyby się pojawiać nieco częściej W temacie już trzeci raz się pojawia. 2 Cytuj
Grześ 382 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca (edytowane) Godzinę temu, Suavek napisał(a): W temacie już trzeci raz się pojawia. Ten konkretny film został wrzucony 4 dni temu, nie widzę go w tym temacie albo jestem jakiś niepełnosprytny Edytowane 15 czerwca przez Grześ 1 Cytuj
Mejm 15 321 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca W dniu 10.06.2024 o 22:01, Bzduras napisał(a): W dniu 10.06.2024 o 20:06, Figuś napisał(a): Cytuj
Wredny 9 581 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca W dniu 11.06.2024 o 23:30, Mejm napisał(a): A kurde se przejde z ta gorna kamera na ps2 w sumie. Ależ to było niegrywalne. Ze względu na przeniesienie w czasie, gdzie nie było real time radaru i pól widzenia strażników, rozgrywka wyglądała tak, że co chwila się kucało, włączało się na chwilę sonar, odpalało widok z pierwszej osoby i oglądało okolice - chwilę później cały cykl powtórzyć i tak do usranej. Przeszedłem w ten sposób grę trzykrotnie, ale jednak Subsistence to było niesamowite udogodnienie i nie wyobrażam sobie powrotu do tych archaizmów. Cytuj
Mejm 15 321 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca 5 minut temu, Wredny napisał(a): Ależ to było niegrywalne. Przy tej kamerze z gory to tylko jakas forma radaru. Niestety w 1 i 2 powodowalo to, ze gra zamieniala sie w pac-mana. Z drugiej strone w Sub nigdy nie uzylem sonaru bo stal sie totalnie zbyteczny. Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Z tego co pamiętam sonaru użyłem zaledwie kilka razy w oryginalnym Snake Eater. Co prawda w fpp się często rozglądało, ale na pewno nie psuło to w moim odczuciu gry. Cytuj
Mejm 15 321 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Z tego co mi mowili, to tam jeszcze mozna bylo przesunac kamere na boki wzgledem naszej pozycji (cos jak w platformowkach), tym samym dajac sobie mozliwosc widzenia troche dalej bez prechodzenia w fpp. Cytuj
Suavek 4 719 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Nie przesadzałbym, że oryginał z kamerą "z góry" był niegrywalny. Archaiczny, owszem. Wymuszał częste pauzy i odpalanie widoku FPP, ale z drugiej strony wydaje mi się, że całym zamysłem gry była powolna przeprawa przez dżunglę i wykorzystanie mnóstwa przedmiotów i kamuflażu. Sonar, sensor ruchu, sensor z wibracjami, czy nawet lornetka. Pamiętam moją pierwszą przygodę ze Snake Eater, która zajęła chyba coś koło 20h. Powoli, ostrożnie, uważnie. Sama gra była do tej kamery dostosowana. Tymczasem w Subsistence, jak sobie odświeżyłem parę lat temu, właściwie nie korzystałem z żadnych dostępnych zabawek. Kamera TPP, pistolet na strzałki i sru. Gra była wręcz zbyt prosta i głównie dlatego mam lekkie obawy, co do remake'u, że może okazać się zbyt prosty. Doceniam wierność oryginałowi, ale jednak chciałbym ponownie doznać tego uczucia "survivalu" w dżungli. Dlatego liczę, że AI, tudzież dostępne zasoby zostaną odpowiednio dostosowane tak, że gra nawet na normalu zaoferuje jakieś wyzwanie. 1 1 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Ja własnie nigdy wczesniej nie grałem subsistance. Zagram dopiero teraz w wersji którą mam z kolekcji wydanej ostatnio. Dla mnie to wtedy był naturalny widok dla serii wiec jakos to było. Stawiam ze jak zagram ten jeden raz to juz powrotu po prostu nie będzie. Cytuj
Ddes 3 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca 14 godzin temu, MEVEK napisał(a): Masz na mysli 2 pierwsze odslony ktore nie pojawily sie nigdy wczesniej na konsoli Sony? Dopiero teraz wydali w kolekcji. Taki remake z 2D na 3D to by pozamiatal Z tym ze tam trzeba wszystko pisac od nowa a to moze byc spory koszt dla konami Tak czy siak bralbym od raz bo tych czesci nie ogralem jeszcze Ukazały się już na PS2 w edycji MGS 3: Subsistence. Właśnie dzięki temu miałem pierwszy raz okazję sprawdzić te gry. Niestety nie dałem rady ich ukończyć, brakowało mi filmowość charakterystycznego dla MGS, dużo filmików, rozmów przez Codec, dubbingu. Więc takie nowoczesne wersie tych gier, kupiłbym z pocałowaniem ręki. 4 godziny temu, Suavek napisał(a): Nie przesadzałbym, że oryginał z kamerą "z góry" był niegrywalny. Archaiczny, owszem. Wymuszał częste pauzy i odpalanie widoku FPP, ale z drugiej strony wydaje mi się, że całym zamysłem gry była powolna przeprawa przez dżunglę i wykorzystanie mnóstwa przedmiotów i kamuflażu. Sonar, sensor ruchu, sensor z wibracjami, czy nawet lornetka. Pamiętam moją pierwszą przygodę ze Snake Eater, która zajęła chyba coś koło 20h. Powoli, ostrożnie, uważnie. Sama gra była do tej kamery dostosowana. Tymczasem w Subsistence, jak sobie odświeżyłem parę lat temu, właściwie nie korzystałem z żadnych dostępnych zabawek. Kamera TPP, pistolet na strzałki i sru. Gra była wręcz zbyt prosta i głównie dlatego mam lekkie obawy, co do remake'u, że może okazać się zbyt prosty. Doceniam wierność oryginałowi, ale jednak chciałbym ponownie doznać tego uczucia "survivalu" w dżungli. Dlatego liczę, że AI, tudzież dostępne zasoby zostaną odpowiednio dostosowane tak, że gra nawet na normalu zaoferuje jakieś wyzwanie. Zgadza się, Snake Eater z powodu, że trzeba było używać urządzeń, był bardziej wymagający. Trzeba było uważać na wyczerpujące się baterie, jak również na ograniczenia sprzętu np. sonar, jeśli dobrze pamiętam, gdy użyliśmy go zbyt blisko przeciwnika to usłyszał on dźwięk i podnosił alarm. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.