Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Szkoda tylko, że te levele dalej będą mikro i nie będzie "seamless transition", tylko identycznie jak w oryginale przejścia pomiędzy mapkami, no to byłaby fundamentalna zmiana, ale wolałbym, żeby to zrobili.

 

No ale nie ma, tak przynajmniej będzie "faithful", nie jest to gra dla "modern audience". :vegeta_smile2:

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Szkoda tylko, że te levele dalej będą mikro i nie będzie "seamless transition", tylko identycznie jak w oryginale przejścia pomiędzy mapkami, no to byłaby fundamentalna zmiana, ale wolałbym, żeby to zrobili.

 

No ale nie ma, tak przynajmniej będzie "faithful", nie jest to gra dla "modern audience". :vegeta_smile2:

Nawet nie chce wiedzieć jak bardzo by popsuli tę gre gdyby nie trzymali się tak mocno og mistrza Hideo

Odnośnik do komentarza
59 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Szkoda tylko, że te levele dalej będą mikro i nie będzie "seamless transition", tylko identycznie jak w oryginale przejścia pomiędzy mapkami, no to byłaby fundamentalna zmiana, ale wolałbym, żeby to zrobili.

 

 

Wiele mechanik gry opiera się na loadingu map właśnie, trzeba by bylo logikę wielu elementów zmieniać a na to pewnie nie było czasu ani budżetu.

 

Walka z The end to przykład jeden z wielu.

Odnośnik do komentarza

Przede wszystkim, niemal wszystkie mechaniki w grze pozostają niezmienione w stosunku do oryginału. Lokacje są identyczne, przeciwnicy poruszają się i reagują w ten sam sposób, a system AI zdaje się tkwić w przeszłości, nie korzystając z postępów, jakie poczyniono w tej dziedzinie przez ostatnie dwie dekady. To wywołuje pytanie: gdzie jest obiecane odświeżenie? Czy naprawdę wystarczy poprawić grafikę, aby mówić o remaku?

Oczywiście, warstwa wizualna to jedno z niewielu pól, na których nowa wersja rzeczywiście się wyróżnia. Dzięki Unreal Engine 5 gra wygląda spektakularnie – krajobrazy są bogate w detale, światło i cienie dodają głębi, a postacie mają realistyczną fakturę. Ale czy to wystarczy? Grafika, choć ważna, nie jest wszystkim. Gracze oczekują nie tylko pięknych widoków, ale również nowych doznań, świeżych pomysłów i innowacji, które sprawią, że gra będzie czymś więcej niż tylko nostalgiczną podróżą do przeszłości.

Konami, firma, która kiedyś była synonimem gier AAA, od lat zmaga się z problemem braku nowych, ambitnych tytułów. Skupiając się na grach mobilnych, najwyraźniej zapomnieli, jak tworzyć produkcje, które naprawdę poruszą serca graczy. „Metal Gear Solid 3: Delta” miał być okazją do przypomnienia wszystkim, na co stać tę firmę. Niestety, zamiast włożyć serce i duszę w stworzenie pełnoprawnego remake’u, Konami poszło po najniższej linii oporu. Zamiast odważnie zrewolucjonizować jedną z najważniejszych gier w historii, zadowolili się kosmetycznym liftingiem.

Twierdzenie, że chcieli być wierni materiałowi źródłowemu, wydaje się być jedynie wymówką, próbą zamaskowania skąpstwa i braku zaangażowania w ten projekt. Oczywiście, wierność oryginałowi jest ważna, ale prawdziwy remake to coś więcej niż tylko odtworzenie starych elementów w nowej oprawie. To szansa na reinterpretację, na dodanie czegoś nowego, co uczyni grę jeszcze bardziej niezapomnianą.

Niestety, wygląda na to, że Konami nie chciało podjąć tego wyzwania. W rezultacie dostajemy grę, która, choć wygląda imponująco, pozostaje w cieniu swojego pierwowzoru. „Metal Gear Solid 3: Delta” to zmarnowana okazja, która pozostawia uczucie niedosytu i pytania o przyszłość tej kultowej serii. Gdzie podziała się pasja, która kiedyś napędzała tę firmę? Gdzie jest ambicja, która sprawiała, że każda kolejna część „Metal Gear” była wydarzeniem na skalę światową?

Jestem rozczarowany, że tak ikoniczna gra została potraktowana w tak powierzchowny sposób. Konami miało szansę, by stworzyć coś naprawdę wyjątkowego, ale zamiast tego postanowili pójść na skróty. I choć „Metal Gear Solid 3: Delta” z pewnością znajdzie swoich fanów, dla mnie pozostaje dowodem na to, jak daleko ta firma odeszła od swoich dawnych ideałów.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

https://www.gram.pl/news/metal-gear-solid-delta-snake-eater-bedzie-dzialac-w-60-fps-tylko-na-jednej-platformie

15 minut temu, Square napisał(a):

Jakieś źródło?

Jeżeli to prawda to znowu będą jaja z konami ;p

 

Bardzo wzięli sobie do serca poszanowanie dla kodu źródłowego w tym liczbę klatek ;D

Edytowane przez Plackus
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...