KrYcHu_89 2 058 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Małe levele, brak istotnych zmian mechanicznych, prócz grafiki wierne odtworzenie jak Tlou Remake i nie potrafią wrzucić trybów na konsole, no no, grubo xD. Taki Silent ponoć chodzi jak żyleta na bazowym PS5 w 60, a silnik ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 284 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Oni te 60 fps trzymają zablokowane dla PS5 Pro? Cytuj Odnośnik do komentarza
Aleks 489 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Powoli zacząłem się nakręcać na tego MGSa (w końcu, to jedna z moich gier życia), a tu takie informacje. 30 klateczek? Siurek trochę opadł. Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 386 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Filmowe 30fps Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 515 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Chujowe wieści, ale przyznam szczerze, że jakoś się tego obawiałem od początku. UE5, konsole, Konami... no łączy się to... Pewnie na Pro będzie lepiej, ale na obecnej generacji kijowo. Entuzjazm trochę opadł, przyznam, ale nie mam i na razie nie planuję PC, który grę pociągnie, więc zostanę przy pre-orderze PS5. No chyba, że Amazon anuluje te podejrzanie tanie zamówienie wersji Deluxe. Choć pewnie ktoś zaraz powie, że na PS2 też było 30fps Cytuj Odnośnik do komentarza
walek 92 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Jestem naprawdę rozczarowany faktem, że PS5, które miało być konsolą nowej generacji, nie jest w stanie utrzymać nawet 60 klatek na sekundę w remake'u MGS3 Delta, który w rzeczywistości wydaje się bardziej remasterem niż pełnoprawnym remake'iem. To absurdalne, że sprzęt o takiej mocy, na którym twórcy obiecywali płynność i jakość, nie radzi sobie z czymś, co technicznie nie powinno być wielkim wyzwaniem. Gdzie są te obiecane innowacje i wydajność? To nie tylko zawód, ale i pewien rodzaj oszustwa wobec graczy, którzy zaufali, że PS5 zapewni im prawdziwe doświadczenie nowej generacji. 1 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
BRY@N 1 326 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Dziś twórcy nie znają pojęcia optymalizacji. Wydają gnioty techniczne i ciągle płaczą, że się nie da. Kiedyś stawali na głowie żeby bo nie było patchy, nie dało się tego połatać. Teraz łatwo zwalić na silnik gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 386 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 8 godzin temu, walek napisał(a): Jestem naprawdę rozczarowany faktem, że PS5, które miało być konsolą nowej generacji, nie jest w stanie utrzymać nawet 60 klatek na sekundę w remake'u MGS3 Delta, który w rzeczywistości wydaje się bardziej remasterem niż pełnoprawnym remake'iem. To absurdalne, że sprzęt o takiej mocy, na którym twórcy obiecywali płynność i jakość, nie radzi sobie z czymś, co technicznie nie powinno być wielkim wyzwaniem. Gdzie są te obiecane innowacje i wydajność? To nie tylko zawód, ale i pewien rodzaj oszustwa wobec graczy, którzy zaufali, że PS5 zapewni im prawdziwe doświadczenie nowej generacji. Już Ci tłumaczę. Kiedyś kombinowało się jak tutaj utrzymać optymalizacje na dobrym poziomie - słynna podłoga z MGS2, która wyglądała lepiej niż życie za czasów PS2 była sztuczką programistów. W MGS3 już niestety chrupnięć się zdarza więcej a MGS4 to już festival spadków do 15 fpsów w pierwszej lokacji podczas wybuchów. Teraz już się nikt nie bawi w modyfikowanie kodu - developerzy mają suwaczki na RT, na ilość detali tekstór etc. - nikt się nie bawi w optymalizacje, bo nie ma na to środków. Betatesty optymalizacji? Gracze zrobią, wyslą nam dane diagnostyczne (w wiekszosci grach masz takie zgody do przeklikania) i jazda. Poprawki się zrobi po premierze. Pamiętasz MGS5 i zmienną rozdzielczość jaką robił foxengine w locie gdy się zoomowało z lornetki? No takie zabiegi to jeszcze konami kiedyś robiło. Komuś się tam chciało by to działało tip top - a MGS5 może był chujowym mgsem, ale gra z tego była skrojona świetnie. Update 1. Szkoda, że ten MGSV nie rozwinął skrzydeł bardziej - online był świetny (balans kulał jedynie ale wszystko dało się poprawić patchami). Wszystkie mechaniki gotowe, wystarczyło wypuścić nawet DLC z kolejnymi historiami skrojonymi na miare jak to zrobili redzi z wiedzminem trzecim i wszystko skończyło by się dobrze dla marki i branży. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelgr5 1 428 Opublikowano 30 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia Takie tam do kawki: https://www.eurogamer.net/metal-gear-solid-delta-snake-eater-is-a-doggedly-faithful-remake-but-new-controls-have-new-consequences Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 058 Opublikowano 30 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 7 minut temu, pawelgr5 napisał(a): Takie tam do kawki: https://www.eurogamer.net/metal-gear-solid-delta-snake-eater-is-a-doggedly-faithful-remake-but-new-controls-have-new-consequences On that point, a few words on the state of the PS5 version right now. The early build I played offered a slick, snappy 4K menu with the provision of two graphics modes: a performance mode (which openly states it's using a dynamic 1080p to 4K resolution, targeting 60 frames per second) and a visuals mode (dynamic 1440p to 4K at 30fps). Czyli będzie, ale testują jeszcze, dlatego na GC nie było, preview był w 30. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 382 Opublikowano 30 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia Rozwala mnie to "targeting" za każdym razem. Niech tam ogarną to dobrze i wleci Day1. Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelgr5 1 428 Opublikowano 30 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia A mi by stykało 40 klatek z rodzielczoscia lekko wyzsza niz FHD. Jak targetiing to będzie pływać. W sumia jak tylko okazyjne dropy to tez zalezy ile i jakie ciecia w grafice. Szkoda ze 40 nie jest standardem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 891 Opublikowano 10 Września Udostępnij Opublikowano 10 Września Trochę o Delcie, nadal brak daty premiery, kawałek intra oraz pierwsza oficjalna wzmianka o Vol.2 kolekcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 332 Opublikowano 10 Września Udostępnij Opublikowano 10 Września Mam nadzieję, że zostawią instalowanie chapterów w remasterze MGS4 jak w pierwotnym wydaniu żeby zrobić sobie przerwę na fajkę ze starym wężem przed GROWYM DOŚWIADCZENIEM 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 058 Opublikowano 10 Września Udostępnij Opublikowano 10 Września 6 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a): Mam nadzieję, że zostawią instalowanie chapterów w remasterze MGS4 jak w pierwotnym wydaniu żeby zrobić sobie przerwę na fajkę ze starym wężem przed GROWYM DOŚWIADCZENIEM To pewnie będzie jakiś emulator, więc można się spodziewać wiernego doświadczenia :D. Cytuj Odnośnik do komentarza
BRY@N 1 326 Opublikowano 10 Września Udostępnij Opublikowano 10 Września 40 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a): Mam nadzieję, że zostawią instalowanie chapterów w remasterze MGS4 jak w pierwotnym wydaniu żeby zrobić sobie przerwę na fajkę ze starym wężem przed GROWYM DOŚWIADCZENIEM Na PS3 pewnie co lepsi to i z pół paczki by zrobili Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 386 Opublikowano 10 Września Udostępnij Opublikowano 10 Września 2 godziny temu, BRY@N napisał(a): Na PS3 pewnie co lepsi to i z pół paczki by zrobili O pamiętam te loadingi, tylko ja chlałem wóde do tego bo na trzeźwo nie dało się zrozumieć fabulki za pierwszym przejściem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.