KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 29 sierpnia Opublikowano 29 sierpnia Małe levele, brak istotnych zmian mechanicznych, prócz grafiki wierne odtworzenie jak Tlou Remake i nie potrafią wrzucić trybów na konsole, no no, grubo xD. Taki Silent ponoć chodzi jak żyleta na bazowym PS5 w 60, a silnik ten sam. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 29 sierpnia Opublikowano 29 sierpnia Oni te 60 fps trzymają zablokowane dla PS5 Pro? Cytuj
Aleks 488 Opublikowano 29 sierpnia Opublikowano 29 sierpnia Powoli zacząłem się nakręcać na tego MGSa (w końcu, to jedna z moich gier życia), a tu takie informacje. 30 klateczek? Siurek trochę opadł. Cytuj
Suavek 4 719 Opublikowano 29 sierpnia Opublikowano 29 sierpnia Chujowe wieści, ale przyznam szczerze, że jakoś się tego obawiałem od początku. UE5, konsole, Konami... no łączy się to... Pewnie na Pro będzie lepiej, ale na obecnej generacji kijowo. Entuzjazm trochę opadł, przyznam, ale nie mam i na razie nie planuję PC, który grę pociągnie, więc zostanę przy pre-orderze PS5. No chyba, że Amazon anuluje te podejrzanie tanie zamówienie wersji Deluxe. Choć pewnie ktoś zaraz powie, że na PS2 też było 30fps Cytuj
walek 96 Opublikowano 29 sierpnia Opublikowano 29 sierpnia Jestem naprawdę rozczarowany faktem, że PS5, które miało być konsolą nowej generacji, nie jest w stanie utrzymać nawet 60 klatek na sekundę w remake'u MGS3 Delta, który w rzeczywistości wydaje się bardziej remasterem niż pełnoprawnym remake'iem. To absurdalne, że sprzęt o takiej mocy, na którym twórcy obiecywali płynność i jakość, nie radzi sobie z czymś, co technicznie nie powinno być wielkim wyzwaniem. Gdzie są te obiecane innowacje i wydajność? To nie tylko zawód, ale i pewien rodzaj oszustwa wobec graczy, którzy zaufali, że PS5 zapewni im prawdziwe doświadczenie nowej generacji. 1 2 2 Cytuj
BRY@N 1 479 Opublikowano 29 sierpnia Opublikowano 29 sierpnia Dziś twórcy nie znają pojęcia optymalizacji. Wydają gnioty techniczne i ciągle płaczą, że się nie da. Kiedyś stawali na głowie żeby bo nie było patchy, nie dało się tego połatać. Teraz łatwo zwalić na silnik gry. Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 29 sierpnia Opublikowano 29 sierpnia 8 godzin temu, walek napisał(a): Jestem naprawdę rozczarowany faktem, że PS5, które miało być konsolą nowej generacji, nie jest w stanie utrzymać nawet 60 klatek na sekundę w remake'u MGS3 Delta, który w rzeczywistości wydaje się bardziej remasterem niż pełnoprawnym remake'iem. To absurdalne, że sprzęt o takiej mocy, na którym twórcy obiecywali płynność i jakość, nie radzi sobie z czymś, co technicznie nie powinno być wielkim wyzwaniem. Gdzie są te obiecane innowacje i wydajność? To nie tylko zawód, ale i pewien rodzaj oszustwa wobec graczy, którzy zaufali, że PS5 zapewni im prawdziwe doświadczenie nowej generacji. Już Ci tłumaczę. Kiedyś kombinowało się jak tutaj utrzymać optymalizacje na dobrym poziomie - słynna podłoga z MGS2, która wyglądała lepiej niż życie za czasów PS2 była sztuczką programistów. W MGS3 już niestety chrupnięć się zdarza więcej a MGS4 to już festival spadków do 15 fpsów w pierwszej lokacji podczas wybuchów. Teraz już się nikt nie bawi w modyfikowanie kodu - developerzy mają suwaczki na RT, na ilość detali tekstór etc. - nikt się nie bawi w optymalizacje, bo nie ma na to środków. Betatesty optymalizacji? Gracze zrobią, wyslą nam dane diagnostyczne (w wiekszosci grach masz takie zgody do przeklikania) i jazda. Poprawki się zrobi po premierze. Pamiętasz MGS5 i zmienną rozdzielczość jaką robił foxengine w locie gdy się zoomowało z lornetki? No takie zabiegi to jeszcze konami kiedyś robiło. Komuś się tam chciało by to działało tip top - a MGS5 może był chujowym mgsem, ale gra z tego była skrojona świetnie. Update 1. Szkoda, że ten MGSV nie rozwinął skrzydeł bardziej - online był świetny (balans kulał jedynie ale wszystko dało się poprawić patchami). Wszystkie mechaniki gotowe, wystarczyło wypuścić nawet DLC z kolejnymi historiami skrojonymi na miare jak to zrobili redzi z wiedzminem trzecim i wszystko skończyło by się dobrze dla marki i branży. 1 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 30 sierpnia Opublikowano 30 sierpnia Takie tam do kawki: https://www.eurogamer.net/metal-gear-solid-delta-snake-eater-is-a-doggedly-faithful-remake-but-new-controls-have-new-consequences Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 30 sierpnia Opublikowano 30 sierpnia 7 minut temu, pawelgr5 napisał(a): Takie tam do kawki: https://www.eurogamer.net/metal-gear-solid-delta-snake-eater-is-a-doggedly-faithful-remake-but-new-controls-have-new-consequences On that point, a few words on the state of the PS5 version right now. The early build I played offered a slick, snappy 4K menu with the provision of two graphics modes: a performance mode (which openly states it's using a dynamic 1080p to 4K resolution, targeting 60 frames per second) and a visuals mode (dynamic 1440p to 4K at 30fps). Czyli będzie, ale testują jeszcze, dlatego na GC nie było, preview był w 30. Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 30 sierpnia Opublikowano 30 sierpnia Rozwala mnie to "targeting" za każdym razem. Niech tam ogarną to dobrze i wleci Day1. Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 30 sierpnia Opublikowano 30 sierpnia A mi by stykało 40 klatek z rodzielczoscia lekko wyzsza niz FHD. Jak targetiing to będzie pływać. W sumia jak tylko okazyjne dropy to tez zalezy ile i jakie ciecia w grafice. Szkoda ze 40 nie jest standardem. 1 Cytuj
Bzduras 12 600 Opublikowano 10 września Opublikowano 10 września Trochę o Delcie, nadal brak daty premiery, kawałek intra oraz pierwsza oficjalna wzmianka o Vol.2 kolekcji. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 września Opublikowano 10 września Mam nadzieję, że zostawią instalowanie chapterów w remasterze MGS4 jak w pierwotnym wydaniu żeby zrobić sobie przerwę na fajkę ze starym wężem przed GROWYM DOŚWIADCZENIEM 2 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 10 września Opublikowano 10 września 6 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a): Mam nadzieję, że zostawią instalowanie chapterów w remasterze MGS4 jak w pierwotnym wydaniu żeby zrobić sobie przerwę na fajkę ze starym wężem przed GROWYM DOŚWIADCZENIEM To pewnie będzie jakiś emulator, więc można się spodziewać wiernego doświadczenia :D. Cytuj
BRY@N 1 479 Opublikowano 10 września Opublikowano 10 września 40 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a): Mam nadzieję, że zostawią instalowanie chapterów w remasterze MGS4 jak w pierwotnym wydaniu żeby zrobić sobie przerwę na fajkę ze starym wężem przed GROWYM DOŚWIADCZENIEM Na PS3 pewnie co lepsi to i z pół paczki by zrobili Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 10 września Opublikowano 10 września 2 godziny temu, BRY@N napisał(a): Na PS3 pewnie co lepsi to i z pół paczki by zrobili O pamiętam te loadingi, tylko ja chlałem wóde do tego bo na trzeźwo nie dało się zrozumieć fabulki za pierwszym przejściem 1 Cytuj
grzech83 6 Opublikowano 22 września Opublikowano 22 września Czy ktoś się orientuje, że z Delty wyrzucili polski język a dodali rosyjski?! Prawda to??!! Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 22 września Opublikowano 22 września 33 minuty temu, grzech83 napisał(a): Czy ktoś się orientuje, że z Delty wyrzucili polski język a dodali rosyjski?! Prawda to??!! A miał być nasz język? Kiedy było takie info? Jest 11 języków, w tym rosyjski. --- Rzeczywiście po zapowiedzi w 2023 było info na Steam o języku polskim, możliwe, że to placeholder, tak czy inaczej słabiutko, chociażby że względu na fakt bliskiej współpracy Polaków z Konami przy SH2. https://www.eurogamer.pl/metal-gear-solid-delta-najwyrazniej-dostanie-jezyk-polski 1 Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 22 września Opublikowano 22 września Był polski wcześniej i na steamie : https://gg.deals/gaming-news/steam-confirms-eleven-languages-for-metal-gear-solid-d-snake-eater/ Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 22 września Opublikowano 22 września W dniu 29.08.2024 o 11:39, BRY@N napisał(a): Dziś twórcy nie znają pojęcia optymalizacji. Wydają gnioty techniczne i ciągle płaczą, że się nie da. Kiedyś stawali na głowie żeby bo nie było patchy, nie dało się tego połatać. Teraz łatwo zwalić na silnik gry. Trzeba naprawdę po prostu nie grać w żadne gry z czasów PSX czy PS2 żeby udawać, że tam to zawsze było stabilne 60 FPS-ów lol. Optymalizacja jest dziś obiektywnie lepsza niż była, to gracze mają zupełnie inne poglądy i są miliard razy bardziej wymagający w tym względzie. Nie pamiętam żeby w czasach oryginalnego MGS-a 3 ludzie tak bardzo sprowadzali wszystko do klateczek. Czasem się o tym wspominało w recenzji, ot detal. Dzisiaj to by nikt nie gadał o tym co jest w grze, pomysłach, przeżyciu itp., tylko by było 100 stron skandalu że jak to w dwójce było 60 FPS-ów, a w trójce tylko 30 i jeszcze spadki, leniwy developer kurwa trzeba go zniszczyć, zagłosować portfelem żeby leniwce przestały chciwie zbierać kasę za wydawanie takiego góvna a nie gry itd. Za najlepszą grę na PS2 uznano by tutaj nie MGS3, tylko jakieś banalne standardowanko które ma te kluczowe EFPEESY. (Swoją drogą, BYLI tacy ludzie, to też pamiętam. Byli tacy co płakali na animację i że nie gra się jak w dwójkę. Natomiast była to mniejszość, nie większość). Takie wideo Digital Foundry, które tam pokazuje że dosłownie w trakcie skoku ze spadochronem gra już ma masę razy spadki do zakresu 14-20, dzisiaj by spodowowała cancel culture tej gry u gejmerów lol. Przecież ten wykresik Digital Foundry ile jest FPS-ów to podstawowa rzecz w grze dzisiaj. Zamiast tego dzisiaj MGS3 jest wspominany jako wzór czasów gdzie taki skandal jak 30 FPS-ów się nigdy nie zdarzał lol. Ale i tak maaaasa gier na PS2 chodziła znacznie gorzej od MGS3 w tym względzie i nie pamiętam ani trochę takiej szajby graczy na tym punkcie. W Ekstrimie prawie nigdy nikt o tym nie wspominał. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 22 września Opublikowano 22 września Kiedy to prawda lol. Dzisiejszą branżę napędzają silniki robione przez teorytyków jak np Unreal, który wygląda po prostu średnio. Nie opłaca się już robić gier "by design" pod konkretnymi narzędziami, które idealnie wykorzystają moc sprzętu i jego możliwości ponieważ developing kosztuje zbyt dużo czasu, pieniędzy i ludzi a nie mówiąc, że potem wszystko może okazać się i tak finansową klapą. Zabawne, że wymieniasz czasy ps2 ogór, gdzie często tamte gry dosłownie cudem działały na ps2 ze swoim śmiesznym 32mb ramu/4 mb vramu i kosmiczną architekturą, którą dzisiejszy wyrobnik w studiu Ubisoft za chuja by nie ogarnął. Druga sprawa, którą powtarzałem na tym forum milion razy dzisiaj salonowy gracz podpina się pod 55-85 calowy telewizor, który ma przeróżne tryby gry, niski input lag, 120 hz i inne bajery. 30 klatek i rwanie obrazu z tym związane to nie to samo, co siedząc przygarbionym na 25 calowym telewizorku z wielką dupą jak to 20 lat temu. CRT inaczej sobie radziły z obrazem i tyle. Radziły sobie nawet z różnymi roździelczościami przez co, menu np w Finalu mogło chodzić w innej, a sam gameplay w innej. 6 Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 22 września Opublikowano 22 września Kultowe gry z PS2: seria GTA, Resident Evil 4, Shadow of the Colossus, Jak 2, Max Payne, Psychonauts. Polecam kiedyś włączyć PS2 i w nie zagrać. KIEDYŚ TO BYŁA OPTYMALIZACJA EFPEESÓW DZISIAJ NIE MA EFPEESÓW. Z tego się nie da nie śmiać. "Wymieniam czasy PS2 ogór" bo dosłownie tak koleś napisał, co ja mogę zrobić że wymyślacie takie dyrdymały. Dzisiaj gejmerzy widząc te kultowe gierki by siłą własnego ognia z dupy dolecieli do Japonii i obcięli głowy wszystkim developerem widząc to w co w tych "dobrych czasach optymalizacji pracowitej" ludzie grali. 1 1 3 Cytuj
Sven Froost 487 Opublikowano 22 września Opublikowano 22 września 5 hours ago, grzech83 said: Czy ktoś się orientuje, że z Delty wyrzucili polski język a dodali rosyjski?! Prawda to??!! Juz to widze: Nagi Waz dzwoni do Szefowej co do Rewolwerowej Osmiornicy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.