Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Nie ma nic głupszego od mówienia, że zagłosujemy portfelem nie kupując gry, albo kupując ją na innym rynku, poprzez VPN, kluczownię, czy to na konsole od kolegi, zamiast ze sklepu, dla wydawcy liczą się liczby

 

Dla mnie właśnie prezentujesz takie głupie gadanie. Widać dla graczy również liczą się liczby. W pierwszej kolejności to Konami powinno się starać. Widać im nie zależy, cóż, życie, każdy sobie rzepke skrobie.

 

Ciekawe jakie to bajońskie koszta tego spolszczenie, zwłaszcza że gra wychodzi na wszystkie trzy główne platformy.

Odnośnik do komentarza

Jakoś gumowo to w ruchu wygląda, tzn. cutscenki, bo gameplay jak do tej pory mi się podobał. Pachnie takim typowym CGI, szczególnie mimika. No i Kojimbo jaki był to był, ale trailer wyreżyserować i podłożyć pasujący OST potrafił, to tutaj to straszne meh.

 

Cóż, gra 10/10, która po prostu będzie prezentować się ładniej (w sensie "nowocześniej", bo strona artystyczna i ogólny vibe to już sprawa dyskusyjna; tak jak w przypadku TTSa mieliśmy przeskok generacji w stosunku do MGS1, a nie można powiedzieć że gra wygląda "lepiej"). Z jednej strony brzmi to jak must have, z drugiej ciężko mi się napalać. Trochę casus trylogii Crash/Spyro. Fajnie było sobie pograć "po nowemu", ale po latach i tak wolę wrócić do oryginałów.

Odnośnik do komentarza

Obejrzałem nowy trailer i niestety ale bez starego zespołu to wygląda na gówno parujące. Mimika twarzy wymaga mocnego dopracowania. Stara gra z PS2 ma lepiej dopracowane cutscenki, bo tam pracowali chyba wtedy perfkecjoniści i każda cutscenka była zrobiona IDEALNIE. Czuć było te emocje na twarzach, nawet jak snejk dostawał manto od volgina (i mimo, że mu wszystkie zęby zostały) to widać było ból i cierpienie. A tutaj jakaś kurwa plastelina yebana. Ocelot mimika rodem z generatora A.I. kurwa jak jakiś yebany ubisoft. Konami widać, że ma wyjebane. Koji jaki był taki był, ale cutscenki były wypolerowane na glanc.

 

Dramat.

 

 

Odnośnik do komentarza

Szkoda że cała kampania wokół gry jest tak bez polotu, te trailery to ani grama nie mają tych robionych przez Kojimę, pytanie, czy bez niego sama gra też nie zrobi się nijaka.

Nie przekonuje mnie ten remake, jeżeli będzie 1:1 to dla mnie te ograniczone tereny to będzie zderzenie z rzeczywistością, i żadna grafika nie pomoże.

Może poziomy podczas "snu" rozbudują z 5 minut do 6 godzin, to byłby chyba największa niespodzianka w historii remasterów ;]

Edytowane przez Rtooj
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...