Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście większość gier sony np Horizon, God Of War, The Last Of Us - każda z nich używa "in house" narzędzi, czyli ich własnej roboty.

 

Z third party np Capcom, Remedy, Saber Interactive itd.

 

Z ogórem nie ma co pisać, bo do typa jak do ściany:notlikethis: Colossus nie miał w teorii w ogóle prawa działać na ps2 z tymi wszystkimi fxami, a goście z Team Ico tego dokonali.

 

Mam się cieszyć z tego, że jakaś banda randomowych nieudaczników nie umie zarządzać własnym studiem (częste zjawisko przy większych teamach) i zrobić przyzwoicie działającą grę w dzisiejszych czasach na gównianym silniku, gdzie wszystko jest przeważnie przyspawane do ziemi, nasrane efektami bez pomyślunku (bo tak jest kiedy widzę np w remaku Layers Of Fear, że nawet poprawnie lumenu nie potrafią zaimplementować) ? Zejdź na ziemię. Gamedev jest w opłakanym stanie. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Błędem Konami było porzucenie FOX Engine. Silnik ten był bardzo dobry na ówczesnej generacji, ale błędnym założeniem było optymalizowanie za wszelką cenę PP tylko po to, by gra działa poprawnie na starszych maszynach. Delta wygląda, ale trochę żenua, że brakuje opcji 60 klatek na sekundę. W czasach klasycznego Snake Eatera nikt nie lamentował o klateczki. Sons of Liberty działało w 60, ale puszcza wymagała już obcięcia wartości o połowę. Są w grze fragmenty, gdzie klatki lecą na pysk. 

Odnośnik do komentarza
36 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a):

Z ogórem nie ma co pisać, bo do typa jak do ściany:notlikethis: Colossus nie miał w teorii w ogóle prawa działać na ps2 z tymi wszystkimi fxami, a goście z Team Ico tego dokonali.

 

 

To wy jesteście jak ściana, macie swoją religię i żadne fakty na was nie reagują lol. To że gry nie miał tych fps-ów w tych wspaniałych czasach to jest fakt i tyle.

 

A takie teksty "ale to nie miało prawa...", "ale oni nie umieją...", "ale oni są leniwi" to są po prostu puste słowa, z którymi ani ściana ani człowiek nie jest w stanie dyskutować, bo co na to można odpowiedzieć? To nie są żadne stwierdzenia. Co można odpowiedzieć: "ma prawo działać", "trudno jest zrobić lepiej", "nie są leniwi"? To są stwierdzenia wójka Józka pod sklepem.

 

Fakty są jakie są i gry działają dziś dużo lepiej niż kiedyś i tyle. Albo można to przypisać magii że wszyscy byli pracowici i dobrzy jak byliście dziećmi a teraz nagle wszyscy są leniwi i źli,a albo uznać że widocznie tak to realistycznie działa. Wy wybieracie to pierwsze - bo jesteście ścianą.

To jest obiektywny fakt - to co ja napisałem każdy może zmienić podająć jakieś KONKRETY które temu zaprzeczają.

 

Wam z kolei się nie da zaprzeczyć, bo macie te religjne ogólnikowe puste wierzenia że "dzisiaj wszystko źle", "dzisiaj leniwi", "kiedyś gra mająca 30 FPS-ów by nie przeszła, gnoje jak mogą to robić.....:". Tak wygląda bycie ścianą lol, ale się nauczyłeś jednej rzeczy, którą akurat ściana umie - czyli odbijać. Nazwać że to ogór jest ścianą i powtarząć puste stwierdzenia że leniwi, że źli, że kiedyś to wszystko idealne było... 

  • beka z typa 1
  • This 1
Odnośnik do komentarza

Jaką religie co ty dupisz? Xd 

 

Dlaczego porównujesz w ogóle do tego co było 20 lat temu swoją drogą? Developing wtedy to był kompletnie inny świat. Teamy były nieporównywalnie mniejsze, gry były mniejsze, mniejsze pieniądze i mniejsze ryzyko. Tak, nie przejmowano się wtedy optymalizacją jak dzisiaj ale wrzucanie tutaj pctowych portów (które na logikę były stworzone z myślą o wiele mocniejszych pctach), czy takich właśnie niemożliwych SOTC jako poparcie twojej teorii tylko obrazuje, jak dużo wiesz co dzisiaj się dzieje za kulisami typowego studia. 

 

Akcje typu dyrektor artystyczny, który wbija ci do projektu i rozpierdala cały dzień pracy, bo sobie coś w modelach gór dodał nie przetestował zmian. Potem jeszcze będzie miał czelność zwrócić uwagę żebyś to naprawił (o ile ktoś zauważy przed premierą, że coś się zjebało).

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Nemesis napisał(a):

Błędem Konami było porzucenie FOX Engine. Silnik ten był bardzo dobry na ówczesnej generacji, ale błędnym założeniem było optymalizowanie za wszelką cenę PP tylko po to, by gra działa poprawnie na starszych maszynach. Delta wygląda, ale trochę żenua, że brakuje opcji 60 klatek na sekundę. W czasach klasycznego Snake Eatera nikt nie lamentował o klateczki. Sons of Liberty działało w 60, ale puszcza wymagała już obcięcia wartości o połowę. Są w grze fragmenty, gdzie klatki lecą na pysk. 

Będzie 60 fps na konsolach, gra wyjdzie już jak na rynku będzie Pro, łatwo więc przewidzieć, że w rzeczywistości to będzie pływające 60 fps z mocnymi spadkami na amatorskich sprzętach. 

 

Czy wyszła w tej generacji jakakolwiek gra na UE5, która była na premierę rewelacyjna technicznie? Chyba nie, zresztą na PC też nie jest bajecznie i z reguły trzeba trochę paczowanka, modowanka, bo devsi nie umią zrobić sami, nie ma się co obrażac, taki stan UE5 w 2024. 

Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, Josh napisał(a):

Tu akurat słusznie, bo to nie 1997 rok i większość gier ma polskie napisy. 

Wszyscy wiemy, że nie będzie tam technicznego, specjalistycznego języka. Nawet osoba słabo znająca będzie kumać o co biega, a jak przejdzie kilka razy to już na bank zakuma. Ja za młodu siedziałem że słownikiem w łapie i na bieżąco tłumaczyłem i tak się uczyło języka i z cartoonetwork. Jeśli teraz narzekają, że nie ma polskich napisów to jest lenistwo albo mieszka pod kamieniem. Już nie róbmy z tego nie wiadomo czego.

  • beka z typa 2
  • WTF 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, mitra napisał(a):

Wszyscy wiemy, że nie będzie tam technicznego, specjalistycznego języka. Nawet osoba słabo znająca będzie kumać o co biega, a jak przejdzie kilka razy to już na bank zakuma. Ja za młodu siedziałem że słownikiem w łapie i na bieżąco tłumaczyłem i tak się uczyło języka i z cartoonetwork. Jeśli teraz narzekają, że nie ma polskich napisów to jest lenistwo albo mieszka pod kamieniem. Już nie róbmy z tego nie wiadomo czego.

Za moich czasów w grach nie było save'ów, tylko trzeba było sobie passwordy zapisywać na karteczkach. Może do tego też wróćmy. 

Odnośnik do komentarza

RE: Village też nie miało pl, a jednak się zagrywaliście. I nie, nie to chodzi. Tylko jak są gry za pełną cenę bez polskiego to i tak kupujecie. Jakoś na switcha nie ma polskiego prawie w ogóle, a też kupujecie gry Nintendo i jest ok. Kiedyś kupowaliście gry na PSXa czy PS2 i też nie byli pl i jakoś każdy się cieszył z gry. Wiadomo, że większość to piraty były. Już nie udawajcie, że żyjemy w latach 80 gdzie nikt nie zna angielskiego. 

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, mitra napisał(a):

RE: Village też nie miało pl, a jednak się zagrywaliście. I nie, nie to chodzi. Tylko jak są gry za pełną cenę bez polskiego to i tak kupujecie. Jakoś na switcha nie ma polskiego prawie w ogóle, a też kupujecie gry Nintendo i jest ok. Kiedyś kupowaliście gry na PSXa czy PS2 i też nie byli pl i jakoś każdy się cieszył z gry. Wiadomo, że większość to piraty były. Już nie udawajcie, że żyjemy w latach 80 gdzie nikt nie zna angielskiego. 

A ja powiedziałem, że nie kupię MGSa? Pewnie, że kupię, jak każdą inną grę bez naszych napisów. Ale też nie ma co robić sobie jaj i bronić tych cwaniaków za taką olewkę i traktowanie nas jak graczy drugiej kategorii, zwłaszcza że płacimy tyle samo co gracze w innych krajach. I byś się zdziwił ilu graczy starszych wiekiem nie zna angielskiego, bo nawet nie miało tego języka w szkole, a zwalanie tej niewiedzy na lenistwo to lekka chujoza z Twojej strony.

 

Co następne? Bronienie leniwych deweloperów za brak efektu odbić w szybach? :gayos:

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Dr.Czekolada napisał(a):

Zapomniałeś o tureckich zakupach na xboxie:CoolStoryBro:

Tych, co to już ich nie ma? :asax:

 

Od zawsze byłem team "no nie ma, trudno", ale jak widzę, że jakimś orkom robią gałę na każdym kroku i wszędzie wrzucają ten spierdolony ruski bełkot podczas gdy Polandia dostaje faka (fakę, hehe) to zaczynam powoli zmieniać zdanie.

  • Plusik 1
  • This 1
Odnośnik do komentarza

Może j. polski będzie, tylko jednak nie na premierę, dlatego usunęli z listy, żeby nie było potem płaczu. Czy poza kartą języków na Steam było jakieś oficjalne info w tej sprawie, próby kontaktu z wydawcą itp. czy tylko domysły?

 

O ruskach było gadane wiele razy, że to mimo wszystko duży rynek i grupa odbiorców. Nikt z tego w dzisiejszych czasach nie zrezygnuje, albo mało kto. I nie same kacapy języka używają.

 

Mnie osobiście na rodzimym języku w ogóle nie zależy, ale rozumiem niezadowolenie w dzisiejszych czasach. Nie ma co porównywać do tego co było 25 lat temu, czy tłumaczyć, że język potrzebny nie jest, bo to podobne gadanie, jak "nie potrzebujesz 60fps". No ktoś chce/potrzebuje, to ma prawo oczekiwać od rzekomo gier AAA. To nie powinno być obecnie jakieś szalone, ani kosztowne przedsięwzięcie, wydaje mi się.

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Suavek napisał(a):

Nie ma co porównywać do tego co było 25 lat temu

25 lat temu był Baldurs Gate 1 na półce w sklepie, z bogatą zawartością pudełka (instrukcja, plakat, chyba nawet koszulka, o ile się nie mylę była też książka(!) ) w pełnej polskiej wersji językowej. Olewanie Polaków przez niektórych wydawców w dzisiejszych czasach to raczej decyzja biznesowa. 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Suavek napisał(a):

Jak polacy kupują u turków, albo w lewych kluczykowniach "bo taniej i wcale nie nielegalnie!", to potem mają... ;)

A ja w to nie wierzę. Niby ruscy - największa sieć piractwa od prawieków wszystko legitnie bez przekrętów kupuje? (Teraz u nich z tym i tak średnio xd). Będzie beka jak się okaże, że jebnęli się z tym polskim i od początku miały być onunce.

Odnośnik do komentarza

Nie ma nic głupszego od mówienia, że zagłosujemy portfelem nie kupując gry, albo kupując ją na innym rynku, poprzez VPN, kluczownię, czy to na konsole od kolegi, zamiast ze sklepu, dla wydawcy liczą się liczby, Polska dalej jest w granicach opłacalności, dlatego jest różnie, aczkolwiek przez lata jakoś nie widzę, by było gorzej, jedna gra ma, a inna nie ma, tak jak czasami Polacy kupują grę w polskiej dystrybucji, a czasami jednak we włoskiej, bo od importera taniej. Życie. 

 

Im mniej będzie cebula furtek (sam czasami korzystałem) tym lepiej dla polskich wersji gier. 

Godzinę temu, Dr.Czekolada napisał(a):

A ja w to nie wierzę. Niby ruscy - największa sieć piractwa od prawieków wszystko legitnie bez przekrętów kupuje? (Teraz u nich z tym i tak średnio xd). Będzie beka jak się okaże, że jebnęli się z tym polskim i od początku miały być onunce.

Wciąż na starcie mają 5x przewagi ze względu na potencjał (250+ mln ludzi, aczkolwiek lekko chyba spada xD). 

Odnośnik do komentarza

Coś mało info o tym trybie 60 fps na PRO, można zacząć się obawiać. 

 

Cytat

In Metal Gear Solid Delta, the innovative PSSR technology allows for the trees and the lush vegetation of the game's iconic jungle terrain to become more vivid, and enhances the sense of realism of infiltrating through a natural environment. Additionally, we are able to deliver a smoother gameplay experience with better framerates throughout the entire game.

 

Czy better oznacza stabilne 30, czy 40, czy 60, zajebisty opis prosto od Konami xD. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...