aph 155 Opublikowano 25 maja 2023 Opublikowano 25 maja 2023 Wciąż zatrudniają ludzi do tego projektu, także do zobaczenia za 5 lat. Cytuj
Patricko 1 446 Opublikowano 25 maja 2023 Opublikowano 25 maja 2023 Słabiutko. Styl zalatuje Brinkiem, chociaż o samej grze nic nie wiadomo (na razie tylko trailer obejrzałem). Gunplay pewnie będzie topka, pytanie jak reszta. Trochę zbyt kolorowo jak dla mnie, no ale zobaczymy. Cytuj
Figuś 21 270 Opublikowano 25 maja 2023 Autor Opublikowano 25 maja 2023 ma wyjść w przyszłym roku Cytuj
YETI 11 051 Opublikowano 25 maja 2023 Opublikowano 25 maja 2023 Mimo że to tylko render, to całościowo bardzo fajny zwiastun, do tego dobra muzyka. Cytuj
wrog 645 Opublikowano 25 maja 2023 Opublikowano 25 maja 2023 Trochę więcej o grze prosto od Bungo. 1 Cytuj
Patricko 1 446 Opublikowano 25 maja 2023 Opublikowano 25 maja 2023 Czyli Marathon to jest ten Extraction Shooter. No nie wiem jak się do tego odnieść... Będę śledził, ale pewnie o grze solo można zapomnieć, co mnie martwi trochę. Mają być dedykowane serwery w każdym razie. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 25 maja 2023 Opublikowano 25 maja 2023 W ogóle nie znam tej serii ale trailer klimatyczny z zajebista muzyczka. Czekam na więcej info bo póki co wpadło w oko. Cieszy, że bungie wreszcie zrobi coś nowego a nie to destiny. Dobry shooter od sony? Zdecydowanie się przyda. 1 Cytuj
ogqozo 6 589 Opublikowano 25 maja 2023 Opublikowano 25 maja 2023 Marathon to w pewnym sensie jedna z najważniejszych gier w rozwoju grania, bo wprowadziła rzecz, która jest tak oczywistym standardem - swobodne ruszanie kamerą prawą ręką. To był koniec 1994 i nie było gry, w której by to się podczas grania robiło myszką, wiele lat przed dual shockiem, półtora roku przed Quake'iem. Zresztą nie tylko z tego powodu gra wydaje się bardziej nowoczesna, niż pecetowe strzelanki z tego okresu. Gra była dużo ładniej wykończona, z pewną bardziej artystyczną atmosferą i bogate l o r e którego fani mogą pisać książki na ich temat, w porównaniu do nich była ogólnie bardziej okrzesaną i wyrafinowaną grą. Niestety wydanie gry tylko na Macu pogrzebało jej szanse na popularność poza kultowym gronem. Wątpię jednak, czy ta gra będzie miała z tym wszystkim cokolwiek wspólnego. Co prawda oryginał miał multi, nawet postępowe (voice chat w 1994!), ale trudno widzieć jakiekolwiek podobieństwa. Oczywiście kilka elementów jest wspólnych dla każdej kolejnej gry Bungie, np. wspomniane podejście do l o r e. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 maja 2023 Opublikowano 25 maja 2023 Jak ktoś jest zainteresowany og trylogia Marathon dostała swój fanowski open source'owy port na pc https://alephone.lhowon.org/ Dzisiaj już raczej tylko ciekawostka dla osób niezaznajomionych. Zbyt archaiczne nawet przy Doomie. Cytuj
YETI 11 051 Opublikowano 26 maja 2023 Opublikowano 26 maja 2023 Zwiastun wykręca jakieś kosmiczne wyświetlenia na yt, na oficjalnym kanale obecnie 18mln. Cytuj
Patricko 1 446 Opublikowano 26 maja 2023 Opublikowano 26 maja 2023 Pewnie temu, że kolorki i typ się rozpuścił, Bungo też swoje robi. Większość zapewne nawet nie wie czym ta gra ma być. Cytuj
Patricko 1 446 Opublikowano 27 maja 2023 Opublikowano 27 maja 2023 Trochę szerzej o gierce:Our design philosophy here is to have players affect the story of the world through their choices and their actions. This approach also lets us shape the overall narrative direction of the game experience while giving players a direct sense of agency and power.Marathon is designed from the start as a PVP-focused game and won’t have a single-player campaign. Instead, with the PVP experience as our foundation, we’re creating opportunities for player-driven stories to unfold, stories that are integrated with the overarching game narrative. We’re building a world full of persistent, evolving zones, where players create their own journey with every run they take. That might mean an unforgettable firefight against another crew vying for the same loot, or a last-second extraction while beset on all sides.Beyond just the “story of your last run” however, we want to give players the chance to affect these persistent zones and the larger world as a result. For example, imagine a crew discovering a previously undiscovered artifact that, when activated, opens a new area of the map for all players to explore. In essence, at Bungie, we’re creating a game where the actions of players can have ramifications for the world and players with each unfolding season. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września Ta gra tez pewnie do wyjebania będzie, po concordzie, więcej marnotrawienia kasy w takie gówna. Cytuj
Patricko 1 446 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września Jedyny pozytyw, że tutaj mamy Bungo, które mimo całego syfu, potrafi zrobić jeden z najlepszych gunplay'ów. Pytanie co z całą resztą, bo extraction shootery to nie jest jakiś giga popularny odłam. Nastawienie na stricte PVP też może wyjść im bokiem. Szczególnie patrząc na to co się odpierdala w Destiny. Cena 40$ udała się przy Helldivers II, bo tam był coop PVE, czyli to co ludzie lubią najbardziej. Tutaj może nie być już tak kolorowo. Pewnie jak flopnie to będą już tylko klepać syf do destiny do usranej śmierci. No jestem bardzo ciekaw jak się sytuacja rozwinie. Chyba najwyższa pora pokazać też jakiś gameplay w najbliższym czasie (o ile jest co pokazywać). Cytuj
Square 8 755 Opublikowano 17 września Opublikowano 17 września Ciekawe czy to też się wywróci na pysk. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.