Skocz do zawartości

Concord


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A to dziwne, bo powinno być od wczoraj do ściągnięcia https://blog.playstation.com/2024/07/11/concord-beta-early-access-preload-and-server-times-pc-specs-and-more-detailed/

Cytat

Our Open Beta will begin next week, from Thursday, July 18, at 10am PDT, through Sunday, July 21. You will also be able to pre-download on PS5 starting Wednesday, July 17 at 10 AM PDT.

Pewnie coś skopali i dopiero o tej 19 będzie.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Ja wczoraj pograłem ze dwie godzinki. Graficznie jest bardzo fajnie i gdyby mi ktoś powiedział, że to "Overwatch", to może bym uwierzył. Niestety, na 9 rozegranych rozgrywek udało mi się wygrać tylko dwie, a to dlatego, że ludzie co chwilę wychodzili z gry. Strasznie to wkurzające było i wiadomo, że jak jest 2 na 5, to za dużo nie da się zrobić. W dodatku znalezienie załogi trwało nieraz ponad 2 minuty. Wypróbowałem za to wszystkie dostępne klasy i najbardziej przypadły mi do gustu dwie pierwsze postacie - Teo i Haymar (chyba tak to się pisało). W przypadku reszty kompletnie nie czuję mocy w zadawanych obrażeniach. Snajperka nie ściąga nawet połowy obrażeń, wyrzutnia rakiet podobnie i w dodatku strasznie długo się przeładowuje. Postać toporna jak diabli i praktycznie jest typowym mięsem armatnim, które raz dwa można ubić. Tutaj jest dużo do poprawki i "Overwatch" ma to jednak o wiele bardziej wyważone. Cztery tryby, z czego zagrałem dwa też szału nie robią i jeżeli twórcy nie mają w planach porządnie rozwijać zawartości, to długo ta gierka nie pociągnie. Niby mówi się, że mają dodać PvE, ale czy i kiedy to nie wiadomo. Podsumowując to jest o wiele lepiej niż to wygląda na filmikach i gierka ma szansę stać się czymś więcej niż popierdułką na dwa mecze o której wszyscy zapomną po tygodniu. No ale potrzeba tutaj jeszcze sporo pracy. Zresztą jak dla mnie termin premiery to strzał w kolano - jakieś 2 tygodnie przed "Astro", gdzie w październiku jeszcze "Silent Hill 2" i kilka innych multiplatform, jak dodatek do "Diablo IV", czy też nowy "AC: Shadows". Gdyby wydali to na początku wakacji, to może lepiej by się to przyjęło, a tak chyba powtórki z "Helldivers 2" nie będzie. Na pewno nie kupię na premierę i w takim stanie jakim ta gra jest teraz, ale jeżeli dodadzą jakąś kampanię i gra się przyjmie, to może kiedyś pełniak wleci. Na razie kasę wole przeznaczyć na "Astro" :) 

Opublikowano

A to ciekawe akurat że nie będzie przepustek sezonowych ani płatnych DLC. Podejrzane wręcz, skoro nawet w Helldiversach jakaś forma waluty i battle passów istnieje.

Opublikowano
12 godzin temu, jimmy napisał(a):

A to ciekawe akurat że nie będzie przepustek sezonowych ani płatnych DLC

będą zapewne płatne kosmetyczne mikrotranskacje na jakies skórki i inne duperele.

 

 

Pisałem wcześniej że beta jest szansą dla tej gry by przekonać do siebie ludzi, ale patrząc na to jakie liczby wykręciła otwarta beta na PC w którą w peaku grało ok. 2000 osób to chyba się to nie uda. Wychodzi na to, że cena to będzie jeden z najmniejszych problemów Concroda, skoro ludzie nawet za darmo nie chcą w niego grać, a jedną z niewielu rzeczy czym wyróżnia się gra to widoczne zaimki przy wyborze postaci 

Opublikowano
4 godziny temu, ASX napisał(a):

a jedną z niewielu rzeczy czym wyróżnia się gra to widoczne zaimki przy wyborze postaci 

 

Skoro robią grę aby usatysfakcjonować 0,1% graczy to może ten 0,1% graczy tę grę kupi lub sprawdzi w becie stąd takie liczby.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
29 minut temu, Wojtq napisał(a):

Spokojnie, jak będzie wtopa to szybko ogłoszą free2play.

Tylko że beta była free2play a i tak mało kto grał, więc może się okazać że nawet model tu f2p nie pomoże. 

 

Co do 8 letniego cyklu produkcji to dosyć typowy okres. To  pokazuje ile trzeba mieć wizjonerstwa przy grach. 8 lat temu gry typu Overwatch były na topie, więc wówczas Firewalk i Sony mogło uznać że zrobienie takiego Concorda to super pomysł. Ale czasy się zmieniają i trendy również. 

Opublikowano
11 minut temu, ASX napisał(a):

Co do 8 letniego cyklu produkcji to dosyć typowy okres. To  pokazuje ile trzeba mieć wizjonerstwa przy grach.

Kurna, ostatnio słyszałem, że 5 lat to norma w produkcjach AAA. Ale z tym wizjonerstwem to racja. Moim zdaniem receptą jest po prostu robienie swojego: nie podążanie za trendami, a robienie gier, które pasjonują samych developerów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...