Emet 1 100 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca U siebie na konsoli też nie widzę, tylko pełna wersja. Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 18 lipca Opublikowano 18 lipca A to dziwne, bo powinno być od wczoraj do ściągnięcia https://blog.playstation.com/2024/07/11/concord-beta-early-access-preload-and-server-times-pc-specs-and-more-detailed/ Cytat Our Open Beta will begin next week, from Thursday, July 18, at 10am PDT, through Sunday, July 21. You will also be able to pre-download on PS5 starting Wednesday, July 17 at 10 AM PDT. Pewnie coś skopali i dopiero o tej 19 będzie. 1 Cytuj
Moldar 2 271 Opublikowano 19 lipca Opublikowano 19 lipca Zagrałem mecz i więcej się za bardzo nie chce, gra niewiele się wyróżnia na tle bardzo mocnej konkurencji. Cytuj
MacLeSkr 31 Opublikowano 19 lipca Opublikowano 19 lipca Ja wczoraj pograłem ze dwie godzinki. Graficznie jest bardzo fajnie i gdyby mi ktoś powiedział, że to "Overwatch", to może bym uwierzył. Niestety, na 9 rozegranych rozgrywek udało mi się wygrać tylko dwie, a to dlatego, że ludzie co chwilę wychodzili z gry. Strasznie to wkurzające było i wiadomo, że jak jest 2 na 5, to za dużo nie da się zrobić. W dodatku znalezienie załogi trwało nieraz ponad 2 minuty. Wypróbowałem za to wszystkie dostępne klasy i najbardziej przypadły mi do gustu dwie pierwsze postacie - Teo i Haymar (chyba tak to się pisało). W przypadku reszty kompletnie nie czuję mocy w zadawanych obrażeniach. Snajperka nie ściąga nawet połowy obrażeń, wyrzutnia rakiet podobnie i w dodatku strasznie długo się przeładowuje. Postać toporna jak diabli i praktycznie jest typowym mięsem armatnim, które raz dwa można ubić. Tutaj jest dużo do poprawki i "Overwatch" ma to jednak o wiele bardziej wyważone. Cztery tryby, z czego zagrałem dwa też szału nie robią i jeżeli twórcy nie mają w planach porządnie rozwijać zawartości, to długo ta gierka nie pociągnie. Niby mówi się, że mają dodać PvE, ale czy i kiedy to nie wiadomo. Podsumowując to jest o wiele lepiej niż to wygląda na filmikach i gierka ma szansę stać się czymś więcej niż popierdułką na dwa mecze o której wszyscy zapomną po tygodniu. No ale potrzeba tutaj jeszcze sporo pracy. Zresztą jak dla mnie termin premiery to strzał w kolano - jakieś 2 tygodnie przed "Astro", gdzie w październiku jeszcze "Silent Hill 2" i kilka innych multiplatform, jak dodatek do "Diablo IV", czy też nowy "AC: Shadows". Gdyby wydali to na początku wakacji, to może lepiej by się to przyjęło, a tak chyba powtórki z "Helldivers 2" nie będzie. Na pewno nie kupię na premierę i w takim stanie jakim ta gra jest teraz, ale jeżeli dodadzą jakąś kampanię i gra się przyjmie, to może kiedyś pełniak wleci. Na razie kasę wole przeznaczyć na "Astro" Cytuj
Bartolinsky 1 801 Opublikowano 22 lipca Opublikowano 22 lipca Ale tam w studiu musiała być toksyczna atmosfera Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 22 lipca Opublikowano 22 lipca miesiąc przed tym czymś wychodzi valorant na konsole więc chyba mogą już sobie kopać dół Cytuj
jimmy 1 349 Opublikowano 24 lipca Opublikowano 24 lipca A to ciekawe akurat że nie będzie przepustek sezonowych ani płatnych DLC. Podejrzane wręcz, skoro nawet w Helldiversach jakaś forma waluty i battle passów istnieje. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 25 lipca Opublikowano 25 lipca 12 godzin temu, jimmy napisał(a): A to ciekawe akurat że nie będzie przepustek sezonowych ani płatnych DLC będą zapewne płatne kosmetyczne mikrotranskacje na jakies skórki i inne duperele. Pisałem wcześniej że beta jest szansą dla tej gry by przekonać do siebie ludzi, ale patrząc na to jakie liczby wykręciła otwarta beta na PC w którą w peaku grało ok. 2000 osób to chyba się to nie uda. Wychodzi na to, że cena to będzie jeden z najmniejszych problemów Concroda, skoro ludzie nawet za darmo nie chcą w niego grać, a jedną z niewielu rzeczy czym wyróżnia się gra to widoczne zaimki przy wyborze postaci Cytuj
Rooofie 167 Opublikowano 25 lipca Opublikowano 25 lipca 4 godziny temu, ASX napisał(a): a jedną z niewielu rzeczy czym wyróżnia się gra to widoczne zaimki przy wyborze postaci Skoro robią grę aby usatysfakcjonować 0,1% graczy to może ten 0,1% graczy tę grę kupi lub sprawdzi w becie stąd takie liczby. Cytuj
bastek66 51 Opublikowano 7 sierpnia Opublikowano 7 sierpnia Jeszcze więcej murzynek, to na pewno pomoże sprzedać grę https://www.youtube.com/watch?v=zef48--oSnU Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia 21 godzin temu, bastek66 napisał(a): Jeszcze więcej murzynek, to na pewno pomoże sprzedać grę https://www.youtube.com/watch?v=zef48--oSnU Ale mało murzyńskie teksty daje przynajmniej. Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 14 sierpnia Opublikowano 14 sierpnia Ciekawe czy gra dożyje do tego sezonu https://blog.playstation.com/2024/08/13/concord-launch-and-the-adventure-ahead/ Cytuj
Snake_Plissken 943 Opublikowano 22 sierpnia Opublikowano 22 sierpnia (edytowane) Taaa, to pewnie przez to, że w połowie ktoś kazał wajchę przestawić w złą stronę. xD Edytowane 22 sierpnia przez Snake_Plissken 1 1 Cytuj
Pupcio 18 647 Opublikowano 22 sierpnia Opublikowano 22 sierpnia Rockstar robi w 8 lat rdr2 a ci ludzie concorda 1 Cytuj
jimmy 1 349 Opublikowano 22 sierpnia Opublikowano 22 sierpnia Źle im nie życzę, ale koszt alternatywny jest za wysoki. W 8 lat można było stworzyć jakieś fajne nowe IP dla jednego gracza. Szkoda. Cytuj
Rooofie 167 Opublikowano 22 sierpnia Opublikowano 22 sierpnia Pod koniec roku pojawi się info od Sony, że z przykrością musimy zamknąć Firewalk studio. Cytuj
Chewie 178 Opublikowano 22 sierpnia Opublikowano 22 sierpnia Spokojnie, dodadzą trochę więcej różnorodnych postaci i gra się rozkręci 1 Cytuj
Wojtq 809 Opublikowano 22 sierpnia Opublikowano 22 sierpnia Spokojnie, jak będzie wtopa to szybko ogłoszą free2play. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 22 sierpnia Opublikowano 22 sierpnia 29 minut temu, Wojtq napisał(a): Spokojnie, jak będzie wtopa to szybko ogłoszą free2play. Tylko że beta była free2play a i tak mało kto grał, więc może się okazać że nawet model tu f2p nie pomoże. Co do 8 letniego cyklu produkcji to dosyć typowy okres. To pokazuje ile trzeba mieć wizjonerstwa przy grach. 8 lat temu gry typu Overwatch były na topie, więc wówczas Firewalk i Sony mogło uznać że zrobienie takiego Concorda to super pomysł. Ale czasy się zmieniają i trendy również. Cytuj
Wojtq 809 Opublikowano 22 sierpnia Opublikowano 22 sierpnia 11 minut temu, ASX napisał(a): Co do 8 letniego cyklu produkcji to dosyć typowy okres. To pokazuje ile trzeba mieć wizjonerstwa przy grach. Kurna, ostatnio słyszałem, że 5 lat to norma w produkcjach AAA. Ale z tym wizjonerstwem to racja. Moim zdaniem receptą jest po prostu robienie swojego: nie podążanie za trendami, a robienie gier, które pasjonują samych developerów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.