wet_willy 2 163 Opublikowano 24 sierpnia Opublikowano 24 sierpnia Pomijajac juz They/Them bo to Clown Fiesta na osobny Temat ta gra nie ma prawa bytu w Przestrzeni Overwatcha i Valoranta a do tego jeszcze Beta Marvel Rivals sie tez na ta gre wysrala xD Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 24 sierpnia Opublikowano 24 sierpnia 24 minuty temu, wet_willy napisał(a): Pomijajac juz They/Them Teraz to raczej zaimki bank/rupt. Czekam teraz co Sony zrobi. Czy f2p czy dadzą do plusa, a może studio do odstrzału. Cytuj
Square 8 611 Opublikowano 24 sierpnia Opublikowano 24 sierpnia 50 minut temu, UberAdi napisał(a): Zapowiedzieli chociaż jakiś plan wspierania tej gry w dłuższym okresie czasu? Nikt nic o tym nie słyszał. Tak, wrzucałem nawet tu info z rozpiską. W dniu 14.08.2024 o 06:37, Square napisał(a): Ciekawe czy gra dożyje do tego sezonu https://blog.playstation.com/2024/08/13/concord-launch-and-the-adventure-ahead/ Cytuj
Patricko 1 407 Opublikowano 24 sierpnia Opublikowano 24 sierpnia 1 godzinę temu, Shen napisał(a): Teraz to raczej zaimki bank/rupt. Czekam teraz co Sony zrobi. Czy f2p czy dadzą do plusa, a może studio do odstrzału. Pewnie wszystko po kolei. Jeszcze będą chcieli cokolwiek wyciągnąć z tego gniota i dawaj do wora i wór do jeziora. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Widzę, że wszyscy bez wyjątku jedziecie po devie i po Sony jak po łysej kobyle. Pewnie i słusznie. Cóż...jestem jednym z nielicznych którzy pochylili się jednak nad betą. Tak jak już wcześniej pisałem, technicznie i graficznie gra jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Mi się w to nawet znacznie lepiej grało niż w IMO totalnie przecenianego Valoranta. Tamto to jest dopiero ultra(pipi)! Natomiast wracając do Ponaddźwiękowca to sądzę, że gra trafiła tak jak to już ktoś trafnie zauważył w kiepski moment na premierę. Widać też, że gra sądząc choćby po intro początkowo miała być zupełnie czym innym, a stała się tym czym się stała. Treść intra w stosunku do rozgrywki pasuje jak świni siodło. O kompletnie przestrzelonym modelu biznesowym nawet nie ma co wspominać, ale winę w tym wypadku ponosi tylko i wyłącznie Sony. W sumie szkoda, bo przy modelu ftp mogłoby się to inaczej potoczyć, gdyby informacja o tym modelu dystrybucji była graczom od dawna znana. A developer o ile nie zostanie zaorany to w najlepszym przypadku zostanie niczym Bluepoint zakuty w sonowskie dyby i każą mu wziąć się za klepanie jakiegoś remake`a...Valorant jednak jest przemyślany pod wieloma względami. Tak to kopia csa, ale jednak zrobiona konkretnie. Concord niestety nie trafił premiera i modelem dystrybucji i na dobrą sprawę, niczym się nie wyróżnia. Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Pięknie czytać, że taki małpi król który jest singlową giereczką schodzi w 10cio-milionowym nakładzie, a jebany gaas dodatkowo ubarwiony tęczowym gównem ponosi sromotną porażkę. Idealny moment sobie wybrali by wydać tego kupsztala by inni się zreflektowali gdzie są pieniądze. 4 4 Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia 7 godzin temu, Moldar napisał(a): Valorant jednak jest przemyślany pod wieloma względami. Tak to kopia csa, ale jednak zrobiona konkretnie. Concord niestety nie trafił premiera i modelem dystrybucji i na dobrą sprawę, niczym się nie wyróżnia. Co z tego, że Valorant jest pewnie dziesiątki razy bardziej przemyślany od Concorda, skoro najważniejszy (dla mnie) element każdej strzelanki, czyli samo strzelanie jest totalnie do dupy 2 Cytuj
Basior 1 085 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Pytanie, czy tragiczne wyniki na steam napewno, aż tak się przełożą na wynik na PS? Bo może tam będzie lepiej dużo. Wątpię, ale cóż, chyba jest możliwość. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Nawet dużo lepiej to by było za mało. Żeby mogli powiedzieć o jakimkolwiek sukcesie to na PS5 musiało by być z 15x więcej graczy niż na Steam żeby dobić do tych 10k na premierę. Dopóki nie dadzą w Plusie albo nie przejdą na F2P to takie liczby są poza zasięgiem. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Godzinę temu, Basior napisał(a): Pytanie, czy tragiczne wyniki na steam napewno, aż tak się przełożą na wynik na PS? Bo może tam będzie lepiej dużo. Wątpię, ale cóż, chyba jest możliwość. Nie ma nic na pewno, ale ostatnio rok pokazuje, że taki Wukong, czy Helldrivers 2 to lekka przewaga PC nad PS5, wątpię, żeby Concord, który do tego jest FPSem PVP, a to królowało zawsze na M+K był jakiś inny pod tym względem. Dużo ludzi przy jednoczesnym wydaniu PC i PS5 wybiera tą pierwszą, wiadomo dlaczego, taniej i wydajniej. 12 godzin temu, Shen napisał(a): Teraz to raczej zaimki bank/rupt. Czekam teraz co Sony zrobi. Czy f2p czy dadzą do plusa, a może studio do odstrzału. Gra powinna być F2P, wierzę forumowiczom, że sam rdzeń rozgrywki nie jest zły, ale to zdecydowanie za mało, jak na płatną grę PVP, bo i ten design to jest sam przeciwko światu, "modern audience" jak widać nie istnieje xD. Podejrzewam, że gdyby postacie w grze wyglądały trochę inaczej, to wyniki prezentowałyby się lepiej na poziomie pewnie 40-50k na Steam, a tak gra stała się memem jeszcze przed premierą. Cytuj
SpacierShark123 1 508 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Też mi się wydaje że jakby odpuścili te DEI i na siłe wrzucanie wszelkiego rodzaju LPG+ to gra zostałaby dużo lepiej odebrana. Do tego F2P dla plusowiczów no i przerobienie postaci(dawno tak paskudnego design-u nie widziałem) a może SONY dostałoby jakiegoś fajnego shooter-a. Ale dzięki tej grze plus paru ostatnich badziewi z wcisniętym DEI jest duża szansa że moda na LPG+ w giereczkowie przeminie i znowu twórcy zajmą się grami a nie propagandą. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Kto by chciał grać takim gównem? Ciekawie zaprojektowane postacie potrafią przyciagnac graczy i zarabiac pieniadze, inaczej nikt by nie sprzedawał skinów. Za to w concord nie ma chyba ani jednej postaci ktora chcialbym zagrac. co łączy te studia? 1 4 Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia nie no kukmenowi z ND to się pewnie może spodobać taki design Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia 11 minut temu, messer88 napisał(a): nie no kukmenowi z ND to się pewnie może spodobać taki design Druckmann o dziwo nie zretweetował jak to ma w zwyczaju, widać odcina się od sukcesu. A samo ND krótko tylko twitt takiego typu "lojalnościowy". Akurat oni to są pewnie wkurwieni na całe te gaasy najbardziej, sytuacje z Bungie i Francjami (typo, ale w sumie xD). Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia tak się wkurwili że aż zapomnieli dodać multi z Tlou1 do remake. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Teraz, messer88 napisał(a): tak się wkurwili że aż zapomnieli dodać multi z Tlou1 do remake. Mogliby zrobić dokument o Frakcjach. Cytuj
jimmy 1 285 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia 1 godzinę temu, Shen napisał(a): co łączy te studia? Przy każdej premierze gry od Sony studia podległe wrzucają sobie gratulacje na social mediach. Nic nadzwyczajnego. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Observer 10 410 Opublikowano 25 sierpnia Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 25 sierpnia (edytowane) 2 godziny temu, Shen napisał(a): Kto by chciał grać takim gównem? Ciekawie zaprojektowane postacie potrafią przyciagnac graczy i zarabiac pieniadze, inaczej nikt by nie sprzedawał skinów. Za to w concord nie ma chyba ani jednej postaci ktora chcialbym zagrac. Co ty, nie chcesz grać grubą czarną lesbijką? Pytanie gdzie jest to całe "modern audience" które podobno zdaniem resetery i ich banieczki ma zastąpić poczciwych chłopów jako głównych odbiorców gier? Bo wyszło że miliony chłopów poszło grać w chińską małpe, a dla "modern audience" wyszły dwie dedykowane przepełnione tęczą gry - Dustborn i Concord - i jakoś nikt w nie nie gra. Czyżby ten modern audience to skrajna mniejszość upolitycznionych furiatów głośno wrzeszcząca w internecie jak to bardzo chcą być reprezentowani, którzy jednak wcale nie są zainteresowani graniem w te tęczowe gry? Make video games "dla chłopów" again. Jak zamiast graczy jako grupę docelową obierze się oburzone na wszystko aktywiszcza to skończy się jak z Concord - z grą która ma mniej graczy online niż jej devowie mają zaimków. Edytowane 25 sierpnia przez Observer 5 5 3 Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia 8 lat pracy 100 milionow dolarow... Owoc tej pracy Cytuj
Beelzeboss 315 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia (edytowane) 29 minut temu, Observer napisał(a): Make video games "dla chłopów" again. na reee tez chca gierek dla chłopa. Ja wychodza nowe skąpo odziane postacie i skiny w the first descendant to też jest zainteresowanie, ale oczywscie nie chodzi o wyeksponowana dupe i cycki. Edytowane 25 sierpnia przez Beelzeboss Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia 4 minuty temu, Beelzeboss napisał(a): na reee tez chca gierek dla chłopa. Ja wychodza nowe skąpo odziane postacie i skiny w the first descendant to też jest zainteresowanie, ale oczywscie nie chodzi o wyeksponowana dupe i cycki. Zaimkowcy i ich pierdolenie, to druga strona tego samego medalu(Zwrócenie uwagi i zainteresowanie) na którym znajdują się dupy i cycki, ale to drugie zawsze wygra, bo natury nie oszukasz Zresztą pogadaj z dziewczynami i zapytaj czy lubią patrzeć na całujących się facetów. Reakcja to zawsze obrzydzenie Cytuj
Faka 3 998 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Ej, a czemu Figaro tak cicho siedzi? XD Przecież LPG i kolorowe gówna nie są temu winne, tylko ludzie się nie poznali na gierce. Spoiler Do wyjebania z tą grą i po raz kolejny się potwierdza, woke gówno równa się porażka jakiegokolwiek produktu i to nie tyczy się tylko gier. Rzekłem. 1 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 26 sierpnia Opublikowano 26 sierpnia 15 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a): Nie ma nic na pewno, ale ostatnio rok pokazuje, że taki Wukong, czy Helldrivers 2 to lekka przewaga PC nad PS5, wątpię, żeby Concord, który do tego jest FPSem PVP, a to królowało zawsze na M+K był jakiś inny pod tym względem. Dużo ludzi przy jednoczesnym wydaniu PC i PS5 wybiera tą pierwszą, wiadomo dlaczego, taniej i wydajniej. Gra powinna być F2P, wierzę forumowiczom, że sam rdzeń rozgrywki nie jest zły, ale to zdecydowanie za mało, jak na płatną grę PVP, bo i ten design to jest sam przeciwko światu, "modern audience" jak widać nie istnieje xD. Podejrzewam, że gdyby postacie w grze wyglądały trochę inaczej, to wyniki prezentowałyby się lepiej na poziomie pewnie 40-50k na Steam, a tak gra stała się memem jeszcze przed premierą. Nie pamiętam jak z HD2 ale tego Wukonga to schodzi kilka razy więcej na Steam niż na PS5, więc ta "lekka" przewaga PC to takie lekkie niedopowiedzenie Na PS5 ten Concord to na bank jeszcze gorzej niż na Steam, a nie na odwrót. 4 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 26 sierpnia Opublikowano 26 sierpnia 5 godzin temu, SnoD napisał(a): Nie pamiętam jak z HD2 ale tego Wukonga to schodzi kilka razy więcej na Steam niż na PS5, więc ta "lekka" przewaga PC to takie lekkie niedopowiedzenie Na PS5 ten Concord to na bank jeszcze gorzej niż na Steam, a nie na odwrót. To normalne, że Ty nie pamiętasz, bo nie grasz na Playstation i ten ekosystem jest Ci obcy, Panie "na bank":). 56 do 44 na korzyść PC przy progu 12 mln, ale potem już nie podawali, generalnie oscylowało blisko połowy. Była też inna ciekawsza statystyka dla gry usługi, na PC 90% ludzi już nie gra w HD2, podczas gdy na PS5 50%, pewnie mocne community konsolowe się zawiązało, rynek Steam jest jednak bardziej typu "zagram", a potem opuszczę + rynek gier usług jest ogromny na tymże. Więc sukces HD2 był czymś dużym dla Sony. Wukong brak danych, ale można się spodziewać, że pewnie 70 do 30 analizując CCU 3 mln (2.2 vs 800k) - to logiczne, bo to chińska gra, promowana agresywnie na PC i 90% populacji tej gry to Chiny z PC, wersje konsolowe głownie schodzą poza krajem puchatka. Ciężko mi powiedzieć, jak chłonny jest rynek chińskich konsol, ale też były newsy, że brakuje już i konsol i podzespołów PC, hype w Chinach był tak duży. HD2 był wydany przez Sony I dlatego, mimo, że to gra, w którą świetnie się gra na PC spora baza graczy była na PS5. Pewnie podobnie z Concord, ale w skali mikro, zresztą nie ma sensu o tym dyskutować, bo ta gra nie osiągnęła nic. Jedyne, co mogę podać, to w top sellers na PS5 jest około miejsca 65, a na Steam 650, wydaje mi się, że tutaj może być duża przewaga na korzyść PS5, z tym, że i tak to powinno być 10x więcej, by mówić o jakikolwiek playerbase :). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.