KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 1 września Opublikowano 1 września 1 godzinę temu, Daffy napisał(a): Pełna pogarda do condorda ale akurat do detali i dopracowania killzone2 to większość współczesnych fpsow wypada blado, taki rynek robienia gier taśmowo na govno silnikach zamiast rzemiosła i sztuczek technicznych, które mam wrażenie że praktycznie umarły w wielkości wraz z zakończeniem generacji ps3 Jakby Guirella robiła dalej FPSy, to byś miał. Nie każdy tak potrafi, jak oni w grafikę i detale. Co lepsze firmy przerzuciły się na wielkie molochy open world, a nie jakieś FPSy. Tam nawet średniaczek zrobi milion, a nie 25k. Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 1 września Opublikowano 1 września Temat już raczej nie na ten topic i w wielu miejscach na forum był przerabiany. Kiedyś to gry miały odbicia w lustrach, potrafił się sypać tynk ze ścian, co lepsze produkcje dużo rzeczy potrafiły robić autorsko, bo devom się chciało. Teraz koszty tak urosły, talent developerski zastąpiono bzdurnymi rzeczami, zatrudnienie parytetami i prawie cały rynek wali na gotowych assetach z gotowych silników. Gracze też są temu winni bo obecny główny target odbiorców to ludzie o całkowicie innym podejściu do giereczkowa niż pokolenie lat 80/początku 90. To co kiedyś cechowało gierki AAA zeszło obecnie na mniejsze produkcje, tam jeszcze czuje ten pomysł co kiedyś i jakąś pasję. Oczywiście dalej jest w co grać, dalej jest za dużo dobrych gier niż mam czasu na ich ogranie ale gdybym nie miał backlogu, interesowałby mnie tylko duże produkcję i ograniczałbym się do jednego sprzętu to bym raczej rozważał wyjście z gamingu. Nawet co do tych sprzętów do grania...tu serio zaraz combo pc+Nintendo będzie najsensowniejszym rozwiązaniem. Cytuj
RoL 561 Opublikowano 1 września Opublikowano 1 września 51 minut temu, Masamune napisał(a): A ten Konkord to chyba UE5? Już nawet własnego silnika nie zrobią, tylko po najprostszej linii oporu idą. Rozgrywka to dla mnie jakiś reskin Destiny. Po materiałach mam nawet wrażenie że niektóre animacje się powtarzają . A po co mają robić własny silnik i co konkretnie miałby ten silnik oferować czego nie oferuje UE5? Cytuj
bastek66 51 Opublikowano 2 września Opublikowano 2 września Aż mnie skręciło z żenady jak to próbowałem czytać 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. ASX 14 654 Opublikowano 3 września Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 3 września Sony wyłacza serwery, To chyba jakiś rekord, nawet jak na nich 3 1 22 Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września To już nie jest nawet śmieszne, ale dobrze, niech wyciągną odpowiednie wnioski z tej porażki. No i gra nie dożyła do tego pierwszego sezonu nawet, a takie plany mieli. Cytuj
Nyu 772 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Pewnie przejdzie na F2P, można zostawić. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 3 września Autor Opublikowano 3 września komentarze zablokowane ta gra miała jakichś fanów? XD Cytuj
Rotevil 121 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września W tej chwili aktualnie jest 25 graczy, niech ktoś powie tym pracownikom Sony, że już nie muszą robić nadgodzin 4 Cytuj
Snake_Plissken 916 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Wiadomość dnia, to gówno nawet 2 tygodni nie pożyło Pewnie devi z innych studiów Sony wrócili do pracy i nie ma komu grać. Cytuj
jimmy 1 274 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Plaskacz w ryj od graczy. W komunikacie są plany przebudowy, ale chyba max co z tego mogą wycisnąć to jakąś animację na Netflixa. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Piękna wiadomość. Pewnie teraz będą próbowali przerobić i zrobić drugą premierę w okolicach Secret Level ale jakoś wątpię że uda im się taki powrót zza grobu jak w przypadku FF XIV. Cytuj
Snake_Plissken 916 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Pomyśleć, że za kasę z tego badziewia mogli wrzucić sporo swoich gier, które zostały na PS3 - trylogię Killzone, Resistance, MotorStorm Kosztowałoby ich to mniej a dużo więcej by zarobili, nie mówiąc o wzmocnieniu portfolio. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 3 września Autor Opublikowano 3 września 1 minutę temu, jimmy napisał(a): W komunikacie są plany przebudowy nigdzie nie jest wprost napisane że gra będzie przebudowana, jebneli lakoniczny komunikat Cytat However, while many qualities of the experience resonated with players, we also recognize that other aspects of the game and our initial launch didn’t land the way we’d intended. Therefore, at this time, we have decided to take the game offline beginning September 6, 2024, and explore options, including those that will better reach our players. While we determine the best path ahead gra jest martwa i tyle, oby studia nie ubili tylko zrestrukturyzowali i wyjebali debili od dei Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Ciekawe jak tam resetera się trzyma i piszący tam byli użytkownicy forumka Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 3 września Autor Opublikowano 3 września 1 minutę temu, Snake_Plissken napisał(a): Pomyśleć, że za kasę z tego badziewia mogli wrzucić sporo swoich gier, które zostały na PS3 - trylogię Killzone, Resistance, MotorStorm Kosztowałoby ich to mniej a dużo więcej by zarobili, nie mówiąc o wzmocnieniu portfolio. w sumie któryś remaster i sprawdzenie czy marka jest nadal żywa mogłoby się udać za tą kasę Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września (edytowane) Tu nie ma co ratować. Gunwo do zaorania, wyjebać dziwolągów ze studia, zrobić coś co gracze chcą i można rozmawiać. Na chwilę obecną niech giną. Ten kupsztal bankowo już nigdy nie wróci. Teraz pozostaje pytanie czy małe skośne oczka wyciągną odpowiednie wnioski z tego. Edytowane 3 września przez Patricko Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Niech zatrudnią kogoś od projektowania ciekawych postaci i spróbują jeszcze raz jako f2p. Może powstaną jak fenix z popiołów jak to było w przypadku Final Fantasy XIV Spoiler Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września 1 minutę temu, Daffy napisał(a): Ciekawe jak tam resetera się trzyma i piszący tam byli użytkownicy forumka Dobrze, czytam sobie. Oof, żałują devów, "a mi się podoba", "Co mówisz, dizajn topka", holy shit/fuck co drugi post, jak za czasów E.T. Cytuj
Snake_Plissken 916 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Coś czuję, że Sony prześwietli sobie te swoje gry live-service, żeby nie było kolejne takiej wtopy W Bungie już osrani ze względu na problemy z Marathonem. Cytuj
Ukukuki 6 990 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Ciekawe czy studio dostanie znowu pieniążki do przepalenia, nie oszukujmy się dobrej gry to oni nigdy nie zrobią. Teraz, Snake_Plissken napisał(a): W Bungie już osrani ze względu na problemy z Marathonem. Raczej Sony bo wychodzi na to ,że wtopili masę kasy w studia i projekty które potencjalnie mogą przynieść same straty finansowe i wizerunkowe. No ale zakup Bungie to też jak widać wtopa ostra. Cytuj
bartiz 1 615 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września Kurde widziałem na mojej liście znajomych że ktoś grał w to, jeden z 50 na całym świecie Cytuj
mario10 520 Opublikowano 3 września Opublikowano 3 września 200mln i niecałe dwa tygodnie to dobry wynik Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.