Figuś 21 169 Opublikowano 3 września Autor Udostępnij Opublikowano 3 września Cytuj Odnośnik do komentarza
Rooofie 140 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Najlepsza wiadomość od dawna. Oby game-dev się w końcu ogarnął i przestał robić gierki dla 0,01% społeczeństwa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 515 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września A padzik nawet fajny. Przypomina mi retro stylistykę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Homelander 2 056 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września 8 minutes ago, Ukukuki said: Ciekawe czy studio dostanie znowu pieniążki do przepalenia, nie oszukujmy się dobrej gry to oni nigdy nie zrobią. Raczej Sony bo wychodzi na to ,że wtopili masę kasy w studia i projekty które potencjalnie mogą przynieść same straty finansowe i wizerunkowe. No ale zakup Bungie to też jak widać wtopa ostra. No po skasowaniu Frakcji i wtopie Concorda chyba z 10 razy się zastanowią nad kolejną grą usługą. Zwłaszcza, że i Helldivers 2 nie potrafią prowadzić Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Gra zdechła po miesiącu? Haha, jak ktoś to kupił w pudełku to dobrze, ma nauczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 481 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Ten miesiąc to chyba jakieś święto dla graczy - Concord zaraz znika z mapy Giereczkowa - Rocksteady powoli pakuje manatki - Dustborn nikt nie kupuje i nikt w to nie gra poza youtuberami, którzy cisną bekę z tego szamba - Star Wars Outlaws nie przynosi Ubi takich pieniążków jakie by chcieli, ergo openworldowa formuła powoli się wyczerpuje Wychodzi na to, że największym wygranym jest małpa biegająca po korytarzykach i tłukąca demony. Mam nadzieję, że studia, które jeszcze nie zdechły i mają pieniądze na kolejne projekty robią właśnie notatki 3 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
bountyhunter 78 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Czy to nie było tak, że Bungie dla Sony zrobiło audyt GaaSów, które były w produkcji i m.in. frakcje poleciały, a to gówno jakimś cudem nie? XD Bardzo dobra wiadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 183 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Może zrzucają grę ze sklepu bo tyle zarobili, że nie nadążają z liczeniem bilonu Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 924 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września 5 minut temu, Homelander napisał(a): Zwłaszcza, że i Helldivers 2 nie potrafią prowadzić Trudno, gra i tak była sztosem, spędziłem w niej kilkadziesiąt godzin świetnie się bawiąc. Później już nuży ale tak pewnie ma każda gra po przekroczeniu pewnego progu czasowego. Na pewno zarobiła na siebie ze sporą nawiązką, jest to jeden z największych hitów sprzedażowych Sony. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 169 Opublikowano 3 września Autor Udostępnij Opublikowano 3 września Helldivers 2 jeszcze ma w chuj potencjału 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 553 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września 18 minut temu, bartiz napisał(a): Kurde widziałem na mojej liście znajomych że ktoś grał w to, jeden z 50 na całym świecie U mnie na liście @Kalinho_PL grał. Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 397 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Ciekawe co sobie myślą te typy od Love Death Robots, co zrobili filmik z tej gierki. Money well spend! Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 553 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Może jak ten Secret Level będzie miał premierę to nagle jeden z odcinków zaginie. Ale to CGI na pokazie gry było bardzo fajne, więc może tutaj będzie sukces. Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 380 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września To będzie epicki odcinek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Homelander 2 056 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września 17 minutes ago, Ukukuki said: Trudno, gra i tak była sztosem, spędziłem w niej kilkadziesiąt godzin świetnie się bawiąc. Później już nuży ale tak pewnie ma każda gra po przekroczeniu pewnego progu czasowego. Na pewno zarobiła na siebie ze sporą nawiązką, jest to jeden z największych hitów sprzedażowych Sony. No tak, ale gra to nadal może być sztos. Gry multi to nie to co kiedyś, że się zrobiło super gameplay i to stykało. Teraz musi być strategia rozwoju, roadmap i inne takie. Nawet Nintendo ze Splatoon 3 to potrafi. Czaisz? Nintendo. A Sony w ciemnej dupie Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 365 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września ale oni też mieli roadmape po prostu w to nikt nie chciał grać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Snake_Plissken 880 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września 2 minuty temu, Homelander napisał(a): No tak, ale gra to nadal może być sztos. Gry multi to nie to co kiedyś, że się zrobiło super gameplay i to stykało. Teraz musi być strategia rozwoju, roadmap i inne takie. Nawet Nintendo ze Splatoon 3 to potrafi. Czaisz? Nintendo. A Sony w ciemnej dupie Bo Nintendo pewnie skupiło się na gameplayu, a nie na na dogodzeniu wszystkim mniejszościom 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Homelander 2 056 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września 10 minutes ago, Snake_Plissken said: Bo Nintendo pewnie skupiło się na gameplayu, a nie na na dogodzeniu wszystkim mniejszościom Akurat mowa o Helldivers 2 była mowa Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września 44 minuty temu, Josh napisał(a): Ten miesiąc to chyba jakieś święto dla graczy - Concord zaraz znika z mapy Giereczkowa - Rocksteady powoli pakuje manatki - Dustborn nikt nie kupuje i nikt w to nie gra poza youtuberami, którzy cisną bekę z tego szamba - Star Wars Outlaws nie przynosi Ubi takich pieniążków jakie by chcieli, ergo openworldowa formuła powoli się wyczerpuje Wychodzi na to, że największym wygranym jest małpa biegająca po korytarzykach i tłukąca demony. Mam nadzieję, że studia, które jeszcze nie zdechły i mają pieniądze na kolejne projekty robią właśnie notatki Jeszcze fajnie jakby astro bot rewelacyjnie się sprzedał by pokazac sony o jakich gatunkach powinni sobie przypomnieć i wydać coś częściej niż raz na dwie dekady Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 481 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Oby tak było. I oby później nie przyszedł jakiś smutny pan w krawacie i nie powiedział "Bakajaro! Robimy Astro Bot Royale!" Cytuj Odnośnik do komentarza
KarolJanuszGejmingu 469 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Kolejny live service do piachu, Tak zwane gry pułapki,kupisz za jakiś czas już serwery wyłączone To są te emocje których nie dostarczy chyba żaden inny gatunek gier Refunds for PlayStation Store and PlayStation Direct purchases may take 30-60 days to appear on your bank statement. Dłużej czekasz na pieniądze niż to miało graczy Cytuj Odnośnik do komentarza
marcinwks 1 002 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Eee, to o losy nadciągających Fairgame$ i Horizon gaas Sony może być spokojne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Snake_Plissken 880 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Takie Destruction AllStars wytrzymało ponad 3 lata Kurwa, za kasę z tej gry mogło wyjść Days Gone 2… 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 515 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września Jako wieloletni fan Sony mam nadzieję, że rozbiją sobie mordę na tych wszystkich kombinacjach z grami pokroju Concord, a wrócą do korzeni do fajnych gier singleplayer, mogą być także openworldy, niech zrobią fajną arcadową ścigałkę i więcej platformówek i gier pokroju Returnal czy Kena. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Quantum Flux 156 Opublikowano 3 września Udostępnij Opublikowano 3 września (edytowane) Gówno się spłukuje w kiblu, a nie sprzedaje graczom - lekcja dla sony na dziś. Jak się wydaje taką gierkę multiplayer w takich warunkach jak obecnie, czyli wszechobecnym zalewie tytułów z ugruntowaną pozycją na rynku i stale wyrastających, jak grzyby po deszczu, nowych produktach próbujących zgarnąć kawałek tortu dla siebie proponując swoją wizję wspartą lekkimi INNOWACJAMI (ważne słowo dla profesorów z firewalk), to się wtedy kończy finansowym oraz wizerunkowym lotem w dół, gdzie finalnie developerzy z rodziny playstation studios całym wysiłkiem zawyżają średnią liczbę graczy z głośnym komunikatem w tle PULL UP, PULL UP. Nie odważę się powiedzieć, że to sygnał od graczy, bo nie oszukujmy się - małpy zagrajmerskie kupią dzisiaj wszystko Liczy się głównie marka i marketing. Concord nie miało ani wyrobionej marki, ani studio za nim stojące nie grzeszyło żadną renomą, poskąpiono reklamy ( gdyby nie wszechobecna beka to bym nie wiedział, że ten paździerz miał premierę), a co najważniejsze nie oferował absolutnie niczego nowego, czym mogłoby się wyróżnić w stawce dzisiejszych liderów. Przepis na katastrofę gotowy - kosztowało tylko 200 milionów W piąteczek z przyjemnością wjedzie Astro Bot, a takie padliny nawet niech nie zdychają, tylko błagam - niech kurwa już nie wychodzą. Edytowane 3 września przez Quantum Flux Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.