Skocz do zawartości

Concord


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

50 minut temu, UberAdi napisał(a):

Zapowiedzieli chociaż jakiś plan wspierania tej gry w dłuższym okresie czasu? Nikt nic o tym nie słyszał.

Tak, wrzucałem nawet tu info z rozpiską.

 

W dniu 14.08.2024 o 06:37, Square napisał(a):
Odnośnik do komentarza
Widzę, że wszyscy bez wyjątku jedziecie po devie i po Sony jak po łysej kobyle. Pewnie i słusznie. Cóż...jestem jednym z nielicznych którzy pochylili się jednak nad betą. Tak jak już wcześniej pisałem, technicznie i graficznie gra jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Mi się w to nawet znacznie lepiej grało niż w IMO totalnie przecenianego Valoranta. Tamto to jest dopiero ultra(pipi)!yano.png Natomiast wracając do Ponaddźwiękowca to sądzę, że gra trafiła tak jak to już ktoś trafnie zauważył w kiepski moment na premierę. Widać też, że gra sądząc choćby po intro początkowo miała być zupełnie czym innym, a stała się tym czym się stała. Treść intra w stosunku do rozgrywki pasuje jak świni siodło. O kompletnie przestrzelonym modelu biznesowym nawet nie ma co wspominać, ale winę w tym wypadku ponosi tylko i wyłącznie Sony.
W sumie szkoda, bo przy modelu ftp mogłoby się to inaczej potoczyć, gdyby informacja o tym modelu dystrybucji była graczom od dawna znana. A developer o ile nie zostanie zaorany to w najlepszym przypadku zostanie niczym Bluepoint zakuty w sonowskie dyby i każą mu wziąć się za klepanie jakiegoś remake`a...

Valorant jednak jest przemyślany pod wieloma względami. Tak to kopia csa, ale jednak zrobiona konkretnie. Concord niestety nie trafił premiera i modelem dystrybucji i na dobrą sprawę, niczym się nie wyróżnia.
Odnośnik do komentarza

Pięknie czytać, że taki małpi król który jest singlową giereczką schodzi w 10cio-milionowym nakładzie, a jebany gaas dodatkowo ubarwiony tęczowym gównem ponosi sromotną porażkę. Idealny moment sobie wybrali by wydać tego kupsztala by inni się zreflektowali gdzie są pieniądze.

 

 

  • Plusik 4
  • Lubię! 4
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Moldar napisał(a):


Valorant jednak jest przemyślany pod wieloma względami. Tak to kopia csa, ale jednak zrobiona konkretnie. Concord niestety nie trafił premiera i modelem dystrybucji i na dobrą sprawę, niczym się nie wyróżnia.

Co z tego, że Valorant jest pewnie dziesiątki razy bardziej przemyślany od Concorda, skoro najważniejszy (dla mnie) element każdej strzelanki, czyli samo strzelanie jest totalnie do dupy:sadkek:

  • beka z typa 2
Odnośnik do komentarza

Nawet dużo lepiej to by było za mało. Żeby mogli powiedzieć o jakimkolwiek sukcesie to na PS5 musiało by być z 15x więcej graczy niż na Steam żeby dobić do tych 10k na premierę. Dopóki nie dadzą w Plusie albo nie przejdą na F2P to takie liczby są poza zasięgiem.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Basior napisał(a):

Pytanie, czy tragiczne wyniki na steam napewno, aż tak się przełożą na wynik na PS? Bo może tam będzie lepiej dużo. Wątpię, ale cóż, chyba jest możliwość.

Nie ma nic na pewno, ale ostatnio rok pokazuje, że taki Wukong, czy Helldrivers 2 to lekka przewaga PC nad PS5, wątpię, żeby Concord, który do tego jest FPSem PVP, a to królowało zawsze na M+K był jakiś inny pod tym względem. 

 

Dużo ludzi przy jednoczesnym wydaniu PC i PS5 wybiera tą pierwszą, wiadomo dlaczego, taniej i wydajniej. 

12 godzin temu, Shen napisał(a):

Teraz to raczej zaimki bank/rupt.

Czekam teraz co Sony zrobi. Czy f2p czy dadzą do plusa, a może studio do odstrzału.

Gra powinna być F2P, wierzę forumowiczom, że sam rdzeń rozgrywki nie jest zły, ale to zdecydowanie za mało, jak na płatną grę PVP, bo i ten design to jest sam przeciwko światu, "modern audience" jak widać nie istnieje xD. Podejrzewam, że gdyby postacie w grze wyglądały trochę inaczej, to wyniki prezentowałyby się lepiej na poziomie pewnie 40-50k na Steam, a tak gra stała się memem jeszcze przed premierą. 

Odnośnik do komentarza

Też mi się wydaje że jakby odpuścili te DEI i na siłe wrzucanie wszelkiego rodzaju LPG+ to gra zostałaby dużo lepiej odebrana. Do tego F2P dla plusowiczów no i przerobienie postaci(dawno tak paskudnego design-u nie widziałem) a może SONY dostałoby jakiegoś fajnego shooter-a. Ale dzięki tej grze plus paru ostatnich badziewi z wcisniętym DEI jest duża szansa że moda na LPG+ w giereczkowie przeminie i znowu twórcy zajmą się grami a nie propagandą.

Odnośnik do komentarza

Kto by chciał grać takim gównem? Ciekawie zaprojektowane postacie potrafią przyciagnac graczy i zarabiac pieniadze, inaczej nikt by nie sprzedawał skinów.

Za to w concord nie ma chyba ani jednej postaci ktora chcialbym zagrac.

Przechwytywanie.JPG.28cdd7573ed733e4c05d992a68295196.JPG

 

 

co łączy te studia?

gxdsf6v7zqkd1.thumb.png.30170ad410ab379b6b738a9ac97f230b.png

  • Lubię! 1
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
11 minut temu, messer88 napisał(a):

nie no kukmenowi z ND to się pewnie może spodobać taki design :bella:

Druckmann o dziwo nie zretweetował jak to ma w zwyczaju, widać odcina się od sukcesu. A samo ND krótko tylko twitt takiego typu "lojalnościowy".

Akurat oni to są pewnie wkurwieni na całe te gaasy najbardziej, sytuacje z Bungie i Francjami (typo, ale w sumie xD). 

Odnośnik do komentarza
29 minut temu, Observer napisał(a):

Make video games "dla chłopów" again.

na reee tez chca gierek dla chłopa. Ja wychodza nowe skąpo odziane postacie i skiny w the first descendant to też jest zainteresowanie, ale oczywscie nie chodzi o wyeksponowana dupe i cycki.

Edytowane przez Beelzeboss
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Beelzeboss napisał(a):

na reee tez chca gierek dla chłopa. Ja wychodza nowe skąpo odziane postacie i skiny w the first descendant to też jest zainteresowanie, ale oczywscie nie chodzi o wyeksponowana dupe i cycki.

Zaimkowcy i ich pierdolenie, to druga strona tego samego medalu(Zwrócenie uwagi i zainteresowanie) na którym znajdują się dupy i cycki, ale to drugie zawsze wygra, bo natury nie oszukasz;)

Zresztą pogadaj z dziewczynami i zapytaj czy lubią patrzeć na całujących się facetów. Reakcja to zawsze obrzydzenie:pawel:

 

Odnośnik do komentarza

Ej, a czemu Figaro tak cicho siedzi? XD Przecież LPG i kolorowe gówna nie są temu winne, tylko ludzie się nie poznali na gierce. 
 

Spoiler

Do wyjebania z tą grą i po raz kolejny się potwierdza, woke gówno równa się porażka jakiegokolwiek produktu i to nie tyczy się tylko gier. Rzekłem. 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Nie ma nic na pewno, ale ostatnio rok pokazuje, że taki Wukong, czy Helldrivers 2 to lekka przewaga PC nad PS5, wątpię, żeby Concord, który do tego jest FPSem PVP, a to królowało zawsze na M+K był jakiś inny pod tym względem. 

 

Dużo ludzi przy jednoczesnym wydaniu PC i PS5 wybiera tą pierwszą, wiadomo dlaczego, taniej i wydajniej. 

Gra powinna być F2P, wierzę forumowiczom, że sam rdzeń rozgrywki nie jest zły, ale to zdecydowanie za mało, jak na płatną grę PVP, bo i ten design to jest sam przeciwko światu, "modern audience" jak widać nie istnieje xD. Podejrzewam, że gdyby postacie w grze wyglądały trochę inaczej, to wyniki prezentowałyby się lepiej na poziomie pewnie 40-50k na Steam, a tak gra stała się memem jeszcze przed premierą. 

 

Nie pamiętam jak z HD2 ale tego Wukonga to schodzi kilka razy więcej na Steam niż na PS5, więc ta "lekka" przewaga PC to takie lekkie niedopowiedzenie ;)

 

Na PS5 ten Concord to na bank jeszcze gorzej niż na Steam, a nie na odwrót.

  • beka z typa 4
Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, SnoD napisał(a):

 

Nie pamiętam jak z HD2 ale tego Wukonga to schodzi kilka razy więcej na Steam niż na PS5, więc ta "lekka" przewaga PC to takie lekkie niedopowiedzenie ;)

 

Na PS5 ten Concord to na bank jeszcze gorzej niż na Steam, a nie na odwrót.

To normalne, że Ty nie pamiętasz, bo nie grasz na Playstation i ten ekosystem jest Ci obcy, Panie "na bank":). 

 

56 do 44 na korzyść PC przy progu 12 mln, ale potem już nie podawali, generalnie oscylowało blisko połowy. 

 

Była też inna ciekawsza statystyka dla gry usługi, na PC 90% ludzi już nie gra w HD2, podczas gdy na PS5 50%, pewnie mocne community konsolowe się zawiązało, rynek Steam jest jednak bardziej typu "zagram", a potem opuszczę + rynek gier usług jest ogromny na tymże. Więc sukces HD2 był czymś dużym dla Sony.

 

Wukong brak danych, ale można się spodziewać, że pewnie 70 do 30 analizując CCU 3 mln (2.2 vs 800k) - to logiczne, bo to chińska gra, promowana agresywnie na PC i 90% populacji tej gry to Chiny z PC, wersje konsolowe głownie schodzą poza krajem puchatka. Ciężko mi powiedzieć, jak chłonny jest rynek chińskich konsol, ale też były newsy, że brakuje już i konsol i podzespołów PC, hype w Chinach był tak duży. 

 

HD2 był wydany przez Sony I dlatego, mimo, że to gra, w którą świetnie się gra na PC spora baza graczy była na PS5. 

 

Pewnie podobnie z Concord, ale w skali mikro, zresztą nie ma sensu o tym dyskutować, bo ta gra nie osiągnęła nic. Jedyne, co mogę podać, to w top sellers na PS5 jest około miejsca 65, a na Steam 650, wydaje mi się, że tutaj może być duża przewaga na korzyść PS5, z tym, że i tak to powinno być 10x więcej, by mówić o jakikolwiek playerbase :). 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...