Skocz do zawartości

Helldivers 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie pograłem za długo, bo chyba z 21h ale ani razu mnie nie wywaliło. Figuś i Kmiot co mają grubo ponad 100h też chyba nie narzekali na serwery poza momentami, że rzeczywiście nie działały.

Jak grasz z randomami to może host wyszedł? Nie wiem jak wtedy gra się zachowuje.

Opublikowano

No jak się gra z randomami, to różne rzeczy się zdarzają. Wychodzą, wykopują się, może w chuja Cię Doniu robią i wyrzucają ze składu przed ewakuacją. Jak graliśmy w gronie znajomych to bardzo rzadko się zdarzało, żeby kogoś wywalało. Przypominam sobie tylko jedną misję, w trakcie której wyrzucało nas po kolei, pojedynczo, co pięć - dziesięć minut każdego po razie, sprawiedliwie. Był też etap gry, gdy wywalało mnie za każdym razem, gdy próbowałem odrzucić granat botów. Gra się crashowała, więc to nie tyle serwery.  Na PC był taki okres, gdy gra się dośc powszechnie crashowała podczas odbioru. Aktualnie H2 hula całkiem stabilnie, więc po prostu nie graj z randomami, hehe.

Opublikowano

Tak w ogóle to wczoraj wleciał kolejny patch z mięsistym balansem przede wszystkim broni i wrogów, więc znowu można się pobawić i poeksperymentować z ekwipunkiem na misję. Mojemu Sierpowi zabrali 50% magazynków (heat sinków), stąd trzeba trochę uważniej zarządzać przegrzewaniem, bo szczególnie na gorących planetach szybko można skończyć z pustą brońką. Zawsze można zabrać na plecy działko laserowe i zamiennie pozwalać obu broniom stygnąć. A propos stygnięcia, to wyrzutnia kwazarowa po strzale stygnie dodatkowe 5 sekund, co czasami wydaje się wiecznością, gdy Charger na nas galopuje xd

Za to Railgun odzyskał nieco kopyta i znów jest całkiem sensowną opcją na Chargery - dwa strzały (chyba nawet niekoniecznie na Unsafe mode) w nogę i pancerz odpada, można walić normalną bronią jak w bęben aż zdechnie. Rewolwer Senator dostał buff obrażeń i szybkie przeładowanie całego bębenka, gdy wystrzelamy komplet. Jest teraz przyjemniejszy w obsłudze i sensowną opcją podręczną na boty, ale przy robalach uzi Redeemer wciąż skuteczniejszy w ratowaniu nam życia przy bliskim kontakcie. 

 

Aktualnie dostępna jest nowa misja, takie ciaśniejsza likwidacja jaj (tym razem zmutowanych) i wyłączanie rozpylaczy, które uruchamialiśmy kilka tygodni temu w specjalnych misjach. Tam trzeba było włączać generatory, a potem ich bronić przed nacierającymi robalami, teraz wystarczy podejść do trzech paneli i kliknąć, więc raczej banalna sprawa. Przerobili też jedną z misji, która dotychczas była dostępna tylko na niższych poziomach trudności i teraz epickie Podnoszenie Flagi jest dostępne też na wyższych poziomach. Pompatyczna muzyka z głośników i obrona wzgórza, póki flaga Super Ziemi nie wzniesie się wysoko. Fajna, dzisiaj sobie ją robiłem solo na 5 poziomie, z Senatorem i Railgunem dla testów. Bawiłem się świetnie. 

 

Co ciekawe, Arrowhead chyba trolluje graczy, którzy lubią sobie czasem postrzelać solo i... podnieśli im częstotliwość patroli xd Najwyraźniej tak, aby nie było im zbyt łatwo, co nie? Generalnie częstotliwość patroli nie zmieniła się tylko w przypadku pełnego, czteroosobowego składu. Ale im mniej graczy w drużynie, tym patroli więcej. Nie podano żadnych orientacyjnych liczb, więc trudno ocenić ile więcej, ale chyba tragedii nie ma, bo znaczącego skoku na 5 levelu solo nie odnotowałem. Udało się zrobić wszystko poboczne, było intensywnie i fajnie.

 

Z zabawnych rzeczy, to robiłem sobie dzisiaj na szybko dzienny rozkaz. 100 killów wieżyczką z gatlingiem, więc śmieciowy manewr, ale chuj. Wziąłem bezpieczny poziom 3, aby było jak najwięcej tych małych gówien, arena i w miarę sprawnie wpadło, ale rzecz w tym, że przy odbiorze przyleciały po mnie dwa Pelikany. Unosiły się nad lądowiskiem i żaden nie zamierzał wylądować xd Musiałem wyjść z misji przez menu.

 

18f30aa7a0b92-screenshotUrl.thumb.jpg.3c0676e8f7c27864cbadc531c176c350.jpg

 

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj wieczorem testowaliśmy te nowości i trochę słabo to wygląda. W sensie więcej dobrych rzeczy osłabili niż słabych podbili. Ludzie nagle nie zacznà używać tego co było śmieciowe tylko będą się bardziej męczyć z np. Quasarem. 
Ogólny wniosek może być taki, że AH pcha gierkę w stronę jakiegoś bardziej skillowego shootera. 
 

@Kmiot @Figuś

jak u Was wygląda postęp: czas gry / lvl ?

Edytowane przez giger_andrus
Opublikowano
W dniu 1.05.2024 o 11:25, giger_andrus napisał:

jak u Was wygląda postęp: czas gry / lvl ?

U mnie chyba bez szczególnej rewelacji, bo po około 150 godzinach mam jakoś 45-46 poziom. Ale ja dużo gram solo i na średnich poziomach trudności 4-5, bawię się ekwipunkiem i po prostu idę postrzelać, bez pocenia się. No i level leci o tyle o ile, z tym że nie mam na niego parcia, bo przecież po przekroczeniu 25 (o ile się nie mylę) i tak mamy odblokowane wszystkie manewry gotowe do wykupienia, więc wyższe nie dają żadnych profitów w sumie.

 

Żeby było zabawniej, to dopiero dzisiaj odblokowałem sobie poziom 9 - Helldive, bo dotychczas w sumie nie było okazji i chęci. A tymczasem ta nowa misja z wyłączaniem rozpylacza jest na tyle banalna, że robi się ją w 3-4 minuty solo, na 8-9 poziomie. Potem co prawda musiałem jeszcze zrobić dwie misje w ramach pełnej operacji, ale jak się skupić wyłącznie na głównych zadaniach, to bez większego wysiłku są do ogarnięcia i z jednej udało mi się nawet uciec z 5 super próbkami. Bywało chaotycznie, ja to lubię metodyczne działanie od punktu, do punktu, ale taka rozgrywka w rytm ciągłego "move, move, move" też ma swój urok. Serce gracza trochę mnie bolało, gdy musiałem odpuścić jakieś zadanie poboczne czy pominąć znak zapytania, bo roił się od przeciwników, ale taka chyba natura misji na wysokich poziomach trudności - kompromis i umiejętność pogodzenia z koniecznością wycofania się. Chyba będę częściej zaglądał na poziomy 8-9, jak mnie najdzie nastrój na tego rodzaju rozgrywkę.

 

Przy okazji sobie pomyślałem, że jeśli ta aktualna misja jest uznawana za błyskawiczną (limit czasowy ma 12 minut), to może być doskonała okazja dla każdego, kto jeszcze nie ma odblokowanego trofeum z wypełnieniem misji w 6 minut. Tutaj w 3-4 minuty się odlatuje. Ale czy rzeczywiście gra to uzna, tego już nie wiem. warto spróbować, póki jeszcze misja jest dostępna.

I w sumie przejść ją bez zgonu też względnie łatwo, więc podwójna okazja, bo od tego też jest trofeum do zdobycia.

Potem już z górki do platyny.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
W dniu 1.05.2024 o 11:25, giger_andrus napisał:

 

@Kmiot @Figuś

jak u Was wygląda postęp: czas gry / lvl ?

 

U mnie 93 lvl, 297h na liczniku. W sumie to nawet nie "u mnie" bo ja odpuściłem po jakiś 30h, resztę nabija żona która wróciła się bardzo. Spoko gierka, niech rośnie zdrowo i rozwija się dalej. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Ładnie ciśniecie. 
U mnie wczoraj wleciała platyna, na 40 lvl po 70 godzinach wg konsoli (40-45h w samej rozgrywce). 
Tę nową misję, o której pisze Kmiot idzie zrobić błyskawicznie (mój rekord 2:30) i może to być też dobra farma różowych próbek bo z tego co pamiętam występują.

Teraz planuję się skupić na zakupach w Warbondach. 

Opublikowano

Ta misja działa na zasadzie Eradicate (wybijanie przeciwników na arenie), czyli niezależnie od poziomu trudności są tam dostępne wyłącznie zielone próbki. Ani pomarańczowych, ani tym bardziej różowych tam nie znajdziesz.

Ale medale w sumie można farmić, bo w kilka minut wpada ich 8.

Opublikowano

Oj nie nie. Kiedy wciśniesz touchpad aby wyświetlić mapę to w prawym górnym widzisz dostępne i zebrane w danej misji próbki. 
W Eradicate są to faktycznie tylko zielone. Ale w tej misji moałem wczoraj jak byk zielone oraz różowe, brak było tylko rare sample.

Opublikowano

A to ciekawe, bo mi się nie zdarzyło, by były jakiekolwiek poza zielonymi, choć przyznaję, że zrobiłem w trakcie ostatnich dni tych misji w sumie kilka i za każdym razem nie sprawdzałem pod touchpadem, więc może coś mi umknęło. Z drugiej strony biegało się w tę i z powrotem, więc raczej bym pomarańczową czy różową zauważył (albo usłyszał, bo przyjemnie brzęczą w słuchawkach).

 

 Ale gdyby były te próbki, to byłoby zbyt OP xd

Opublikowano

Ja miałem nie grać, ale jednak wciągnąłem się w granie snajperem z nowym Eruptorem. Niestety osłabili go ostatnio, ale dalej to najlepsza opcja do koszenia robotów z daleka. Mam nabite 115 godzin i 55 poziom. Co się stało z misją typu tower defence? Grałem w nią kilka razy i była super odświeżająca, potem znikła i od tygodnia więcej jej nie widziałem. Gram tylko w roboty.

Opublikowano (edytowane)

Drażnią mnie małe niedoróbki, które obrzydzają grę. Wspinaczka jest tragiczna, raz można wejść na małą skałę 1m wyżej, na inną podobną już nie. po wejściu do wody trudno się wspiąć i zazwyczaj się umiera. Friendly fire jest dobry, ale ciągłe podbijanie go tylko irytuje podczas grania, np. wczoraj jakiś gość stawiał wieżę tesli i zabiła mnie 4 razy jak przebiegałem obok. Strzelając Eruptorem na dużą odległość zabiłem sam siebie, nie wiem niby jak. Totalna bzdura, twórcy chyba chcą wkurvić graczy żeby sobie poszli grać w co innego.

Wisienka na torcie, 1 raz myślałem, że to bug, chodzi o wyłączenie czwartego slotu na manewry, jak widzę to chamstwo przed startem misji to od razu wyłączam. Może granie golasem bez manewrów dopiero będzie dla nich cool? 

Trzeba pluć im na mordy za takie rozwiązania, bo zabierają zabawę z gry. Za to nowe bronie za kasę już przygotowali w 3 tygodnie.

Edytowane przez Pure Bladestone
  • Haha 1
  • beka z typa 2
Opublikowano

Rozumiem po części te niedoróbki bo i mnie się coś tam zdarzało, chociaż niewiele. 
Modyfikatory to inna kwestia bo przecież możesz ustawiać sobie co chcesz. Każdy szuka innego wyzwania więc nie widzę powodu do krytykowania. 
Podobnie z warbondami. Wszystko w tej grze da się odblokować bez wydawania choćby złotówki. To chyba dobrze dla graczy co ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...