Kmiot 13 676 Opublikowano 7 lipca Opublikowano 7 lipca To jest wynik, który przed premierą Arrowhead zapewne braliby w ciemno. Serwery na premierę mieli przygotowane dla 250k graczy. Tych było prawie dwukrotnie więcej. A teraz mówimy o ustabilizowanej ilości kilka miesięcy po premierze, więc tym bardziej nie ma co liczyć na tłumy. To był społeczny fenomen, ilości graczy ponad oczekiwania i założenia, obecnie jesteśmy przy bardziej realnych liczbach. Bo to nie jest ten typ gry, który za wszelką cenę chce gracza zatrzymać i zasiać w nim obawę, że coś przegapi, coś przepadnie. Warbondy zostają na zawsze, zalogujesz się za dwa miesiące, to na konto wpadną medale za wszystkie poprzednie operacje, nie musisz nawet brać w nich udziału. Nie ma levelowania broni, nie ma rang i prestiżowów, w każdej chwili możesz grę porzucić i kiedy najdzie co ochota to wrócić, a z racji, że to kooperacyjny shooter przeciwko hordom AI, to nawet jeśli lekko zardzewiałeś, koledzy z teamu poniosą cię na plecach, użyczą nowe zabawki. Gra będzie miała już tylko skoki ilości graczy w momentach zrzucania nowej, istotnej zawartości, a potem znów się będzie stabilizować, bo moment kulturowego fenomenu mógł być tylko raz. Gracze wrócą do Helldivers 2 cyklicznie, by postrzelać, a potem pójdą grać w inne, nowe gry, bo to właśnie robimy. I Helldivers 2 nie ma z tym problemu, jednocześnie zostawia zapraszająco uchylone drzwi, gdyby ktoś zechciał wpaść na wizytę. A przy okazji dla wszystkich dostępna jest nowa zabawka: 2 1 Cytuj
Square 8 610 Opublikowano 7 lipca Opublikowano 7 lipca To co, jakaś partyjka popołudniu/wieczorem? Bym odblokował w końcu laser. Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 7 lipca Opublikowano 7 lipca U mnie ponad 130 godzin i na razie ludzie przerzucili się na The First Descendant. Jak wjedzie jakaś konkretna nowa zawartość to i ludzie wjadą. Cytuj
Kmiot 13 676 Opublikowano 23 lipca Opublikowano 23 lipca https://blog.playstation.com/2024/07/23/helldivers-2s-biggest-update-yet-escalation-of-freedom-drops-august-6/ Letsgoł! 1 Cytuj
Square 8 610 Opublikowano 23 lipca Opublikowano 23 lipca Spoko łatka się szykuje, oby dodawali nową zawartość jak najdłużej. Cytuj
Kmiot 13 676 Opublikowano 30 lipca Opublikowano 30 lipca Gdyby ukazujący się 6.08 update był niewystarczający, dwa dni później nowy warbond. 3 Cytuj
Kmiot 13 676 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Miny przeciwpancerne to już mem. Społeczność ich z jakiegoś powodu nie chce ich dostać, twórcy też się droczą (pamiętacie wybór miny vs. dzieci?). Tym razem kolejna próba udostępnienia ich, ale znów z haczykiem. Czyli jeśli nie wykonamy rozkazu, to dostaniemy miny. Jeśli nadal ich nie chcemy, to MUSIMY zabić półtora miliarda przeciwników w cztery dni xd Chytrze. 1 Cytuj
Pauli87 47 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Macie też tak że często wywala was z gry? Co drugą misje mnie wywala i to najczęściej pod koniec. Do tego w liście znajomych od kilku miesięcy kręci mi się kółko wczytywania. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia U mnie wszystko jest git. Na liczniku 260h, z gry wywaliło mnie raptem kilka razy. Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia To internet chujowy, coś z routerem może masz nie tak. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia 2 godziny temu, Pauli87 napisał(a): Macie też tak że często wywala was z gry? Co drugą misje mnie wywala i to najczęściej pod koniec. Do tego w liście znajomych od kilku miesięcy kręci mi się kółko wczytywania. Wywalić cie może jak dołączysz do kogoś i host popierdoli grę itd Cytuj
Pauli87 47 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia Net jest ok. Światłowód 600MB. Gram w remannt 2 i tam nie mam takich problemów. Kiedyś grałem sporo w destiny, też nie bylo problemów. Natomiast często dołączam do randomow w helldivers 2 i może tu leży problem. Bardzo to demotywujace jest, grasz 30 minut, masz sporo próbek i nagle komunikat że zrywa połączenie. A wczoraj miałem tak że nawet komunikatu nie wywaliło. Poprostu byłem na polu walki i nagle pstryk jestem na swoim statku. Bez żadnego komunikatu. Patrzę w zakładce ostatni gracze a oni dalej na polu walki. Cytuj
Pauli87 47 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia Beż żadnej informacji że kick? Jeśli tak wygląda kick w H2 to słabo. Cytuj
Kmiot 13 676 Opublikowano 6 sierpnia Opublikowano 6 sierpnia https://www.videogamer.com/news/helldivers-2-01-001-002-patch-notes-bring-the-escalation-of-freedom-update/ Cytuj
Pauli87 47 Opublikowano 12 sierpnia Opublikowano 12 sierpnia Po uptade wkoncu wgrywa mi sie social menu. Wczoraj znajmy zdublował się w lobby. No i wywaliło mnie do menu konsoli pod koniec misji. Jakiś błąd ce. Znajomego też. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 12 sierpnia Opublikowano 12 sierpnia Też macie tak, że robicie nalot przykładowo a nic się nie dzieje? Dosyć częsta sytuacja obecnie. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 sierpnia Opublikowano 13 sierpnia Czasami naloty orła nie zdają egzaminu na gęsto zalesionych mapach. Orbitalki nie mają problemów z drzewami. 1 Cytuj
Kmiot 13 676 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września Gdzieś czytałem, że nowe zbroje będą odporne na gaz. Poza tym może wiecie, a może nie, ale twórcy na wtorek szykują pierwszy patch w ramach 60 dniowego planu "naprawy" balansu Helldivers 2. Idea jest taka, że ma być fun i rozpierdol, a my mamy być zwiastunami bolesnej śmierci dla przeciwników. Wszelakie nerfy mają być ostatecznością (tylko w przypadku czegoś, co dramatycznie psuje grę), a zamiast osłabiać najmocniejsze uzbrojenie, twórcy będą buffować te słabsze bronie. A nie, przepraszam, nerfy też będą, ale dotyczą niektórych przeciwników i ich pancerza. Teraz takiego Chargera, Bile Titana czy Hulka będzie można skutecznie ubić znacznie szerszym wachlarzem broni/manewrów. Arrowhead codziennie wrzuca info o kolejnych broniach, które doczekają się buffów. Przy okazji Escalation of Freedom twórcy wdrożyli nowy system obrażeń od ognia i jego ogólnej fizyki. Miało być bardziej realistycznie, ale gracze się z tą zmianą nie polubili. Bo efekt był taki, że ogień został po prostu osłabiony. Wiemy już, że w nowym patchu system obrażeń od ognia wraca do stanu sprzed zmiany. Ale skoro ma być zabawa, to w gratisie taki miotacz ognia dostał buffa +33% obrażeń. W efekcie będzie również skuteczny na największych przeciwników. Będzie można ugotować w ogniu nawet Hulka, hehe. Railgun tuż po premierze był absolutnym kozakiem, ale w międzyczasie doczekał się nerfa. Nadal był bronią, na której można było polegać, ale gracze tęsknili za dawnym Railgunem. No to Arrowhead przychodzą w sukurs. Teraz jego obrażenia względem "wytrzymałych części przeciwników" wzrasta... prawie czterokrotnie (z 60 na 225). Natomiast jeśli railguna przełączymy w tryb "niebezpieczny" i naładujemy strzał pod korek, to zamiast 150% obrażeń będziemy zadawać 250%. Cyfry warte ryzyka! I znów: railgun stanie się przez to skuteczny nawet na największych przeciwników. Dzisiejsze info dotyczyło Breakera (Shotguna), który w wydaniu zapalającym jest świetną bronią, ale w wersji podstawowej ssał pałkę. Od wtorku będzie chyba chętniej wybierany, bo dostanie większe magazynki (16 pocisków) i będzie ogłuszał skuteczniej (stagger damage z 10 na 15). Milutko. W kolejnych dniach doczekamy się następnych informacji, ale te i tak nie pokryją wszystkich zmian. Generalnie zapowiada się, że eksterminacja wrogów od wtorku będzie jeszcze przyjemniejsza. Przy okazji kilka dni temu w ramach operacji mieliśmy okazję pobawić się nowym manewrem Orbital Napalm Barrage i to jaki on robił rozpierdol w szeregach robali, to była sadystyczna przyjemność. 3 1 Cytuj
Square 8 610 Opublikowano 12 września Opublikowano 12 września 19 minut temu, Kmiot napisał(a): Dzisiejsze info dotyczyło Breakera (Shotguna), który w wydaniu zapalającym jest świetną bronią, ale w wersji podstawowej ssał pałkę. Od wtorku będzie chyba chętniej wybierany, bo dostanie większe magazynki (16 pocisków) i będzie ogłuszał skuteczniej (stagger damage z 10 na 15). Milutko. Zapalający to ten co Figuś z nim biegał? Ten zwykły mam, więc fajnie że będzie lepszy. A ostrzał napalmem wygląda bardzo efektownie. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 12 września Autor Opublikowano 12 września 12 minut temu, Square napisał(a): Zapalający to ten co Figuś z nim biegał? tak, ta podstawowa wersja na premierę też była spoko Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.