Skocz do zawartości

Helldivers 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest wynik, który przed premierą Arrowhead zapewne braliby w ciemno. Serwery na premierę mieli przygotowane dla 250k graczy. Tych było prawie dwukrotnie więcej. A teraz mówimy o ustabilizowanej ilości kilka miesięcy po premierze, więc tym bardziej nie ma co liczyć na tłumy. To był społeczny fenomen, ilości graczy ponad oczekiwania i założenia, obecnie jesteśmy przy bardziej realnych liczbach. 

 

Bo to nie jest ten typ gry, który za wszelką cenę chce gracza zatrzymać i zasiać w nim obawę, że coś przegapi, coś przepadnie. Warbondy zostają na zawsze, zalogujesz się za dwa miesiące, to na konto wpadną medale za wszystkie poprzednie operacje, nie musisz nawet brać w nich udziału. Nie ma levelowania broni, nie ma rang i prestiżowów, w każdej chwili możesz grę porzucić i kiedy najdzie co ochota to wrócić, a z racji, że to kooperacyjny shooter przeciwko hordom AI, to nawet jeśli lekko zardzewiałeś, koledzy z teamu poniosą cię na plecach, użyczą nowe zabawki. 

 

Gra będzie miała już tylko skoki ilości graczy w momentach zrzucania nowej, istotnej zawartości, a potem znów się będzie stabilizować, bo moment kulturowego fenomenu mógł być tylko raz. Gracze wrócą do Helldivers 2 cyklicznie, by postrzelać, a potem pójdą grać w inne, nowe gry, bo to właśnie robimy. I Helldivers 2 nie ma z tym problemu, jednocześnie zostawia zapraszająco uchylone drzwi, gdyby ktoś zechciał wpaść na wizytę.

 

A przy okazji dla wszystkich dostępna jest nowa zabawka:

1908c66d93a90-screenshotUrl.thumb.jpg.8bc78acbb769292c1141daab7098e038.jpg

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Miny przeciwpancerne to już mem.

Społeczność ich z jakiegoś powodu nie chce ich dostać, twórcy też się droczą (pamiętacie wybór miny vs. dzieci?).

Tym razem kolejna próba udostępnienia ich, ale znów z haczykiem.

 

image.png.9df44804a5b90769c9dfe2099542794a.png

 

Czyli jeśli nie wykonamy rozkazu, to dostaniemy miny.

Jeśli nadal ich nie chcemy, to MUSIMY zabić półtora miliarda przeciwników w cztery dni xd

Chytrze.

  • Haha 1
Opublikowano

Macie też tak że często wywala was z gry? Co drugą misje mnie wywala i to najczęściej pod koniec. Do tego w liście znajomych od kilku miesięcy kręci mi się kółko wczytywania.

Opublikowano
2 godziny temu, Pauli87 napisał(a):

Macie też tak że często wywala was z gry? Co drugą misje mnie wywala i to najczęściej pod koniec. Do tego w liście znajomych od kilku miesięcy kręci mi się kółko wczytywania.

Wywalić cie może jak dołączysz do kogoś i host popierdoli grę itd

Opublikowano

Net jest ok. Światłowód 600MB. Gram w remannt 2 i tam nie mam takich problemów. Kiedyś grałem sporo w destiny, też nie bylo problemów.  Natomiast  często dołączam do randomow w helldivers 2 i może tu leży problem. Bardzo to demotywujace jest, grasz 30 minut, masz sporo próbek i nagle komunikat że zrywa połączenie. A wczoraj miałem tak że nawet komunikatu nie wywaliło.  Poprostu byłem na polu walki i nagle pstryk jestem na swoim statku. Bez żadnego komunikatu.  Patrzę w zakładce ostatni gracze a oni dalej na polu walki. 

Opublikowano

Po uptade wkoncu wgrywa mi sie social menu. 

 

Wczoraj znajmy zdublował się w lobby.

No i wywaliło mnie do menu konsoli  pod koniec misji. Jakiś błąd ce. Znajomego też. 

 

 

19142b58d6a66-screenshotUrl.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Gdzieś czytałem, że nowe zbroje będą odporne na gaz.

 

Poza tym może wiecie, a może nie, ale twórcy na wtorek szykują pierwszy patch w ramach 60 dniowego planu "naprawy" balansu Helldivers 2.

Idea jest taka, że ma być fun i rozpierdol, a my mamy być zwiastunami bolesnej śmierci dla przeciwników. Wszelakie nerfy mają być ostatecznością (tylko w przypadku czegoś, co dramatycznie psuje grę), a zamiast osłabiać najmocniejsze uzbrojenie, twórcy będą buffować te słabsze bronie. A nie, przepraszam, nerfy też będą, ale dotyczą niektórych przeciwników i ich pancerza. Teraz takiego Chargera, Bile Titana czy Hulka będzie można skutecznie ubić znacznie szerszym wachlarzem broni/manewrów. 

Arrowhead codziennie wrzuca info o kolejnych broniach, które doczekają się buffów.

 

Przy okazji Escalation of Freedom twórcy wdrożyli nowy system obrażeń od ognia i jego ogólnej fizyki. Miało być bardziej realistycznie, ale gracze się z tą zmianą nie polubili. Bo efekt był taki, że ogień został po prostu osłabiony. Wiemy już, że w nowym patchu system obrażeń od ognia wraca do stanu sprzed zmiany. Ale skoro ma być zabawa, to w gratisie taki miotacz ognia dostał buffa +33% obrażeń. W efekcie będzie również skuteczny na największych przeciwników. Będzie można ugotować w ogniu nawet Hulka, hehe.

 

Railgun tuż po premierze był absolutnym kozakiem, ale w międzyczasie doczekał się nerfa. Nadal był bronią, na której można było polegać, ale gracze tęsknili za dawnym Railgunem. No to Arrowhead przychodzą w sukurs. Teraz jego obrażenia względem "wytrzymałych części przeciwników" wzrasta... prawie czterokrotnie (z 60 na 225). Natomiast jeśli railguna przełączymy w tryb "niebezpieczny" i naładujemy strzał pod korek, to zamiast 150% obrażeń będziemy zadawać 250%. Cyfry warte ryzyka! I znów: railgun stanie się przez to skuteczny nawet na największych przeciwników.

 

Dzisiejsze info dotyczyło Breakera (Shotguna), który w wydaniu zapalającym jest świetną bronią, ale w wersji podstawowej ssał pałkę. Od wtorku będzie chyba chętniej wybierany, bo dostanie większe magazynki (16 pocisków) i będzie ogłuszał skuteczniej (stagger damage z 10 na 15). Milutko.

 

W kolejnych dniach doczekamy się następnych informacji, ale te i tak nie pokryją wszystkich zmian. Generalnie zapowiada się, że eksterminacja wrogów od wtorku będzie jeszcze przyjemniejsza.

 

Przy okazji kilka dni temu w ramach operacji mieliśmy okazję pobawić się nowym manewrem Orbital Napalm Barrage i to jaki on robił rozpierdol w szeregach robali, to była sadystyczna przyjemność. 

 

 

 

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Opublikowano
19 minut temu, Kmiot napisał(a):

Dzisiejsze info dotyczyło Breakera (Shotguna), który w wydaniu zapalającym jest świetną bronią, ale w wersji podstawowej ssał pałkę. Od wtorku będzie chyba chętniej wybierany, bo dostanie większe magazynki (16 pocisków) i będzie ogłuszał skuteczniej (stagger damage z 10 na 15). Milutko.

Zapalający to ten co Figuś z nim biegał? Ten zwykły mam, więc fajnie że będzie lepszy.

A ostrzał napalmem wygląda bardzo efektownie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...