Skocz do zawartości

Helldivers 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Square napisał(a):

Zapalający to ten co Figuś z nim biegał? Ten zwykły mam, więc fajnie że będzie lepszy.

A ostrzał napalmem wygląda bardzo efektownie.

Ta, to ten Figusia. Bardzo solidny wybór na robale. Skuteczny do kontroli tłumu, ale mi po jakimś czasie przestał dawać fun.

W tym ogniowym Warbondzie jest Cookout, też shotgun zapalający, ale o mniejszym rozrzucie (coś jak Slugger) i jak z bliska odpalisz w ryj robalowi to głowa odpada. Czuć, że to strzelba. Lubię.

 

Ostrzał napalmem pewnie niedługo wyląduje w manewrach do wykupienia na stałe, póki co chyba jeszcze go nie ma (ale pewności nie mam, bo ostatnio grałem kilka dni temu).

 

Te nieszczęsne i niechciane Miny Przeciwczołgowe też doczekają się buffa, bo niedomagały mocno.

 

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 13.09.2024 o 16:13, KarolJanuszGejmingu napisał(a):

Można jakoś to zdobyć? 

Aktualnie jest na to szansa, jeśli społeczność wykona swoisty side quest.

Ostrzał Napalmem trafi do stałych manewrów, jeśli po zakończeniu aktualnego Rozkazu Głównego (związanego z robalami) pod naszą kontrolą będą dodatkowo dwie planety na froncie automatonów (Tarsh i Mastia). O ile side quest jest do zrobienia, tak kiepsko zapowiada się Rozkaz Główny, bo wybijanie Bile Spewerów idzie zbyt wolno. Pytanie czy jeśli uda się wykonać zadanie poboczne, ale przy głównym zawiedziemy to i tak dostaniemy Napalm?

 

Z informacji na temat nadchodzących buffów broni i nerfów przeciwników:

 

Rocket Devastators (i Gunships) będą teraz mieli ograniczoną ilość rakiet, więc nie będą mogli w nas ładować bez końca. Poza tym obszar kolizji ich rakiet zostanie zmniejszony o 80%.

 

Eruptor doczeka się powrotu odłamków towarzyszących wybuchom. Technicznie będą to te same odłamki, co przy granatach odłamkowych. Więc wyobraź sobie strzelanie siłą destrukcji równą granatu. Z tym, że ilość odłamków będzie większa, a obszar rażenia 33% większy.

 

No, chłopaki idą na całość widzę xd

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

W ogóle twórcy chyba bardzo chcieli nam udostępnić ten Napalm, bo wczoraj wieczorem ułatwili trochę zadanie (zmniejszyli opór obronny wroga, w sensie - przyspieszyli procedurę odbijania planety). Na pierwotnych zasadach nie udałoby się odbić Tarsh.

 

Z buffów:

Arc Thrower dostanie dodatkowo odrobinę staggera, jego zasięg zostanie zwiększony z 35 do 55, obrażenia zadawane wytrzymałym elementom wrogów (np. dupa Chargera) będą zwiększone z 50 do 100, a strzały (pioruny, hehe) będą przeskakiwać na dodatkowych wrogów (albo sprzymierzeńców, jeśli znajdą się w nieodpowiedniej okolicy).

 

Ukochana przez niektórych Pięćsetka. Teraz jej promień rażenia zostanie zwiększony i będzie odpowiadał wizualnemu efektowi. Czyli większe bum, więcej zgonów (również wśród kompanów).

 

Poza tym przypominam - jutro ląduje patch z tymi wszystkimi buffami broni i nerfami wrogów.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...