Opublikowano 24 grudnia 202424 gru 8 godzin temu, giger_andrus napisał(a): Wróciłem, trochę pograłem i dalej jest super. Zapobiegawczo włączyłem misje na 7 poziomie ale kurdę... tego się po prostu nie zapomina i było zbyt łatwo. Według mojej dawnej zasady robale tylko na max levelu a roboty na przedostatnim. Wydaje mi się że ta nowa rasa jest wiele trudniejsza.
Opublikowano 3 stycznia3 sty Jedenym z lepszych growych zakupów okazała sie ta gierka, rewelka pod coopa, gameplayowo naprawde daje rade. Póki co 7 lvl wbity i mam nadzieję że szybko nie znudzi się
Opublikowano 7 stycznia7 sty Oficjalna ankieta od Arrowhead, jakby ktoś chciał wziąć udział: https://playstationresearch.qualtrics.com/jfe/form/SV_3OAxkhFmPUqjv94
Opublikowano 4 lutego4 lut Po dłuższym czasie (Arrowhead miało długą przerwę świąteczną) wracają w miarę regularne patche (dzisiaj wrzucili całkiem sporą łatkę) i na dniach wyląduje nowy warbond.
Opublikowano 6 lutego6 lut Jakiś cichy update dla pro ale nie widzę różnicy a nie słuchałem jeszcze DFhttps://x.com/digitalfoundry/status/1887527363476353069?s=46Wróciłoby się do szerzenia demokracji ale tyle tytułów i nowych i z kupki wstydu, że nie ma kiedy🥹
Opublikowano 13 lutego13 lut Nie udało się wykonać Rozkazu Głównego i Angel's Venture już z nami nie ma, planeta miała piękny pogrzeb. Czarna Dziura, która kiedyś była Meridią dryfuje w stronę Super Ziemi i najwyraźniej pochłania wszystko, co stanie jej na drodze. Kilka dni temu Helldivers 2 obchodziło rocznicę premiery. Twórcy rzucili w gratisie kilka szpargałów - pelerynki, hełm i połyskliwą zbroję, więc warto zajrzeć, by odebrać. No i nowy warbond to niezłe zabawki dostarczył. Robią bum jak mało co na naszym wyposażeniu.
Opublikowano 13 lutego13 lut Dzisiaj grałem po przerwie i zobaczyłem kopanie saperką. Wcześniej tego nie widziałem. Dobry motyw.
Opublikowano 13 lutego13 lut 29 minut temu, Kmiot napisał(a): Nie udało się wykonać Rozkazu Głównego i Angel's Venture już z nami nie ma, planeta miała piękny pogrzeb. Czarna Dziura, która kiedyś była Meridią dryfuje w stronę Super Ziemi i najwyraźniej pochłania wszystko, co stanie jej na drodze. Kilka dni temu Helldivers 2 obchodziło rocznicę premiery. Twórcy rzucili w gratisie kilka szpargałów - pelerynki, hełm i połyskliwą zbroję, więc warto zajrzeć, by odebrać. No i nowy warbond to niezłe zabawki dostarczył. Robią bum jak mało co na naszym wyposażeniu. Grasz sam czy z ekipą?
Opublikowano 13 lutego13 lut 38 minut temu, XM. napisał(a): Grasz sam czy z ekipą? Aktualnie głównie sam, ale grywam dość sporadycznie i spontanicznie w losowych porach (ot, cyknę jedną misję i do domu), więc nie chce mi się ogarniać ekipy, a z randomami to loteria i specjalnie mi nie zależy. Moja ekipa z okolic premiery się wykruszyła, hehe.
Opublikowano 15 lutego15 lut Jeszcze jakieś nagrody (DICE Awards) wpadły dla Helldivers 2 A tymczasem dzisiaj na serwery wylądował zmutowany przez Gloom typ Robali. Od teraz Stalkery mogą pojawiać się w grupach, są mądrzejsze i szybsze. Natomiast te małe upierdliwce Huntery mogą korzystać z kamuflażu, więc zamęt bywa niemały, bo potrafią wyskoczyć znikąd.
Opublikowano 15 lutego15 lut Wie ktoś czy można ustawić sobie tak żeby głos kumpla wydobywał się z głośnika kontrolera, a nie z telewizora?
Opublikowano 19 lutego19 lut Od wczoraj jest dostępna planeta tuż na skraju Gloomu (żółta mgła pokrywająca spory kawałek mapy galaktycznej po stronie robali). Co w związku z tym? Kilka spraw. Dostępne tam misje mają miejsce w biomie miastowym, dotychczas zarezerwowanym dla Iluminatów. Miasta opanowane przez robale prezentują się okazale, wypełnione są gniazdami i porośnięte strukturami terminidów. Nad planetą stale utrzymuje się żółta mgła, która robi nastrój i lekko ogranicza widoczność. Spawn przeciwników jest niezwykle intensywny (wczoraj pobiłem swój rekord co do zabójstw jeśli chodzi o frakcję robali; na 5 poziomie solo łatwo można wykręcić 700-800 ofiar), a ciasne uliczki z jednej strony działają na korzyść, a z drugiej chwila nieuwagi i jesteśmy otoczeni, bo zabrnęliśmy pod ścianę. Pokombinowano też z zadaniami na każdej misji i teraz te dotychczas opcjonalne bywają misją główną (ale są utrudnione), natomiast te, które znamy jako zadanie główne (odpalenie rakiety, tankowanie oleju do pelikanów, badania geologiczne, podnoszenie flagi) trafiają się jako zadania poboczne, choć jeśli wcześniej wymagały kilka kroków (znalezienie kodów startowych, uruchamianie generatora, odpalenie pomp, itd.), to jako zadanie opcjonalne są skrócone do ostatniego etapu. Miła wariacja, choć łatwo z nimi nie jest, bo niektóre w trakcie aktywacji wciąż generują masę robali. No i przede wszystkim mamy też nowych wrogów, a raczej zmutowanych przez Gloom starych znajomych. Małe Scavengery, podrzędne Warriory i ukochane Huntery doczekały się ewolucji na tej planecie, mają dodatkowe czułki i jakieś wyrostki, są znacznie szybsze, agresywniejsze, a po śmierci eksplodują wypuszczając chmurę żółtej mgły, która nas spowalnia, więc lepiej zachować dystans. No i kumulacja takich chmurek potrafi solidnie ograniczyć widoczność. Generalnie jest wyczuwalnie trudniej i tłoczniej, planeta będzie dostępna jeszcze przynajmniej kilka dni, więc polecam obczaić, bo jest rozkoszna. A przecież to zaledwie skraj Gloomu, gdzie mgła nie jest specjalnie gęsta i trochę strach pomyśleć, co dzieje się tam głębiej. Możliwe, że z czasem będziemy zmuszeni sprawdzić.
Opublikowano 19 lutego19 lut A jak wygląda platynowanie tego tytułu grając solo? Da się, czy koniecznie musi być ekipa? Ostatnio nie mam czasu na dłuższe granie, więc tak z doskoku chciałem spróbować i z czasem trofiki powbijać.
Opublikowano 19 lutego19 lut 8 minut temu, MacLeSkr napisał(a): A jak wygląda platynowanie tego tytułu grając solo? Da się, czy koniecznie musi być ekipa? Ostatnio nie mam czasu na dłuższe granie, więc tak z doskoku chciałem spróbować i z czasem trofiki powbijać. Z kimś musisz wbić 6 manewrów w jedno miejsce. Jak nie masz ekipy to spokojnie z randomami możesz grać. Granie samemu jest bez sensu według mnie.
Opublikowano 19 lutego19 lut 1 minutę temu, MacLeSkr napisał(a): A jak wygląda platynowanie tego tytułu grając solo? Da się, czy koniecznie musi być ekipa? Ostatnio nie mam czasu na dłuższe granie, więc tak z doskoku chciałem spróbować i z czasem trofiki powbijać. Do paru dzbanków będziesz potrzebował przynajmniej jednego partnera. Jeśli dobrze pamiętam dotyczą one uleczenia innego gracza, pomocy przy przeładowaniu broni z plecakiem, do tego 6 stratagemów w jednym miejscu to też minimum jeden partner się przyda. Wszystkie te multiplayerowe pucharki da się ogarnąć w 15 minut. Nie jestem pewien co do trofeum związanego z ewakuacją pełnego składu na poziomie Hard. W sensie: nie wiem, czy pojedynczego gracza zalicza jako "pełny skład". Cała reszta jest wykonalna solo, niektóre trudniejsze (misja w 6 minut), inne wręcz łatwiejsze (taktyka stealth).
Opublikowano 25 lutego25 lut Te misje, które odbywały się na Fori Prime, tuż na skraju Gloomu, były zaciekłe i gwałtowne, ale teraz za nimi trochę tęsknię. Po zakończeniu Rozkazu Głównego (wygranego na styk, bo w zapasie zostało ledwie kilka godzin) Fori Prime pochłonęła gęściejsza mgła i planeta przestała być dostępna. Aktualnie nie ma więc możliwości walczyć z tymi nowymi przeciwnikami, pełnymi zarodników, jak balony z wodą. No i te biomy miastowe w wydaniu termidowym to piękna sieczka. Przy okazji na finiszu Rozkazu Głównego społeczność wyjątkowo się zmobilizowała. Chyba całkiem nieźle jak na już roczną grę. Jak ktoś nie miał okazji posmakować tych misji, to może zerknąć, bo chwilami rozpierdol nie z tej ziemi xd
Opublikowano 1 marca1 mar Zabawna sytuacja w sumie. Kilka dni temu twórcy w ramach Rozkazu Głównego postawili ponownie graczy przed ikonicznym już wyborem. Mogliśmy obronić jedną planetę i zgarnąć nowe miny (tym razem gazowe), albo obronić drugą planetę, na której zagrożona była Szkoła dla Młodzieży, ale za ten wysiłek otrzymalibyśmy tylko satysfakcję i poczucie moralnego zwycięstwa, a miny by przepadły (przynajmniej na jakiś czas). Obronić obu planet jednocześnie się nie dało, więc musieliśmy wybrać. Społeczność oczywiście była zdecydowana postawić życie ludzkie ponad nowy sprzęt i bronić szkoły. Ale coś się popierdoliło po stronie twórców gry i w efekcie nasz stosunek wpływu na Wojnę Galaktyczną wystrzeliło w kosmos i zamiast wyzwalać 6% planety na godzinę wyzwalaliśmy... 60%. Atakujący wrogowie byli bez szans, bo w dwie godziny likwidowaliśmy każde zagrożenie, które próbowali wytworzyć. W dobę obroniliśmy chyba trzy planety, choć teoretycznie powinniśmy jedną. Doszło do bezprecedensowej sytuacji, że Arrowhead Wojnę Galaktyczną było zmuszone... spauzować na blisko dobę. Można było oczywiście grać, ale nie miało to wpływu na wskaźniki. Po niecałych 24 godzinach kwestię naprawiono, Wojnę Galaktyczną wznowiono, ale efekt jest taki, że choć Rozkaz Główny miał wymusić wybór planety do obrony i nie przewidywał obrony obu jednocześnie, to najwyraźniej jednak obronimy obie. Oczywiście wszystko ubrano w urocze narracyjnie szaty o awarii systemów Automatonów, która sprawiła, że znacząco spadły ich współczynniki bojowe, ale to już klasyka. Arrowhead zawsze wszelakie awarie serwerowe czy wpadki zabawnie wpisuje w narrację Galaktycznej Wojny. Wygląda więc na to, że dowieziemy do mety Rozkaz Główny, którego nie powinniśmy dowieźć, cudowna nieprzewidywalność gry live action. Przy okazji rocznicy Helldivers 2 twórcy wrzucają co jakiś czas klipy, w których Joel (człowiek kierujący przebiegiem Galaktycznej Wojny) opisuje swoje ulubione i najbardziej znaczące momenty zeszłego roku. Póki co są dwa. Ten z minami i ratowaniem dzieci, jak już wspomniałem, ikoniczny. Choć polecam obejrzeć oba, bo ten pierwszy też jest dramatyczny, choć głównie w związku z... wtorkową konserwacją na Steamie.
Opublikowano 18 marca18 mar Dzisiaj wleciał spory update z buffem niektórych broni, manewrów i ogólnym balansem. A w czwartek nowy warbond, więc trzeba będzie wrócić i się pobawić świeżymi zabawkami.
Opublikowano 19 marca19 mar Wróciłem po dłuższej przerwie i widzę dodali masę rzeczy. Smg z killzone jakieś zombie frakcja,nadal fajnie się w to gra mając ekipę.
Opublikowano 21 marca21 mar Przy okazji ostatniego patcha twórcy dorzucili też parę nowości, o których ZAPOMNIELI wspomnieć w notatkach. Chyba największą niespodzianką jest nowy rodzaj Automatonów. Charakteryzują się biało-czerwonym malowaniem (Polska GUROM) i szerokim asortymentem broni ogniowych. Devastatory mają shotguny zapalające, pośród szeregowych przeciwników pojawiają się operatorzy miotaczy ognia, piechota podrzuca nam pod nogi granaty zapalające, Hulki dysponują wyrzutniami moździerzy, w ogóle do walki z tą frakcją sensownym jest założyć jakiś pancerz niwelujący obrażenia od ognia, bo będziemy się palić dużo częściej, hehe. Na wyższych poziomach jest też nowy side quest, który wymaga od nas zniszczenia konwoju przemieszczającego się przez mapę. Składa się od głównie z kilku (3-5) Factory Striderów, a jeden z nich ma na plecach zakłócacz manewrów (nie ten wyłączający je całkiem, tylko ten mieszający komendy). Mówią, że to najtrudniejszy side quest w grze i ja im wierzę xd
Opublikowano 8 kwietnia8 kwi https://gamefound.com/en/projects/steamforged-games/helldivers-2-board-game
Opublikowano 9 kwietnia9 kwi Zapowiada się nawet spoko, ale z cenami to dowalili... Ponad 200zł (42 GBP) za jedną figurkę (dużą, trzeba oddać) i kilka kart to nieźle kogoś tam pogrzało.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.