Skocz do zawartości

Helldivers 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, giger_andrus napisał(a):

Wróciłem, trochę pograłem i dalej jest super.
Zapobiegawczo włączyłem misje na 7 poziomie ale kurdę... tego się po prostu nie zapomina i było zbyt łatwo. Według mojej dawnej zasady robale tylko na max levelu a roboty na przedostatnim.

 

Wydaje mi się że ta nowa rasa jest wiele trudniejsza.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jedenym z lepszych growych zakupów okazała sie ta gierka, rewelka pod coopa, gameplayowo naprawde daje rade. Póki co 7 lvl wbity i mam nadzieję że szybko nie znudzi się

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Po dłuższym czasie (Arrowhead miało długą przerwę świąteczną) wracają w miarę regularne patche (dzisiaj wrzucili całkiem sporą łatkę) i na dniach wyląduje nowy warbond. 

 

 

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

Nie udało się wykonać Rozkazu Głównego i Angel's Venture już z nami nie ma, planeta miała piękny pogrzeb. 

195007679dd18-screenshotUrl.thumb.jpg.08b27896741f5446c1968e92ff7efc23.jpg

 

Czarna Dziura, która kiedyś była Meridią dryfuje w stronę Super Ziemi i najwyraźniej pochłania wszystko, co stanie jej na drodze. 

IMG_20250213_190049.thumb.jpg.585484cb135486b34640388d05825492.jpg

 

Kilka dni temu Helldivers 2 obchodziło rocznicę premiery. Twórcy rzucili w gratisie kilka szpargałów - pelerynki, hełm i połyskliwą zbroję, więc warto zajrzeć, by odebrać. 

No i nowy warbond to niezłe zabawki dostarczył. Robią bum jak mało co na naszym wyposażeniu.

Opublikowano
29 minut temu, Kmiot napisał(a):

Nie udało się wykonać Rozkazu Głównego i Angel's Venture już z nami nie ma, planeta miała piękny pogrzeb. 

195007679dd18-screenshotUrl.thumb.jpg.08b27896741f5446c1968e92ff7efc23.jpg

 

Czarna Dziura, która kiedyś była Meridią dryfuje w stronę Super Ziemi i najwyraźniej pochłania wszystko, co stanie jej na drodze. 

IMG_20250213_190049.thumb.jpg.585484cb135486b34640388d05825492.jpg

 

Kilka dni temu Helldivers 2 obchodziło rocznicę premiery. Twórcy rzucili w gratisie kilka szpargałów - pelerynki, hełm i połyskliwą zbroję, więc warto zajrzeć, by odebrać. 

No i nowy warbond to niezłe zabawki dostarczył. Robią bum jak mało co na naszym wyposażeniu.

Grasz sam czy z ekipą?

Opublikowano
38 minut temu, XM. napisał(a):

Grasz sam czy z ekipą?

Aktualnie głównie sam, ale grywam dość sporadycznie i spontanicznie w losowych porach (ot, cyknę jedną misję i do domu), więc nie chce mi się ogarniać ekipy, a z randomami to loteria i specjalnie mi nie zależy. Moja ekipa z okolic premiery się wykruszyła, hehe.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Jeszcze jakieś nagrody (DICE Awards) wpadły dla Helldivers 2

 

Gjvv2D9acAAnAUj.thumb.jpg.a8b028e3e0bf0e0f930ffbbeab03a861.jpg

 

A tymczasem dzisiaj na serwery wylądował zmutowany przez Gloom typ Robali.

Od teraz Stalkery mogą pojawiać się w grupach, są mądrzejsze i szybsze.

Natomiast te małe upierdliwce Huntery mogą korzystać z kamuflażu, więc zamęt bywa niemały, bo potrafią wyskoczyć znikąd.

 

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano

Od wczoraj jest dostępna planeta tuż na skraju Gloomu (żółta mgła pokrywająca spory kawałek mapy galaktycznej po stronie robali). Co w związku z tym? Kilka spraw. Dostępne tam misje mają miejsce w biomie miastowym, dotychczas zarezerwowanym dla Iluminatów. Miasta opanowane przez robale prezentują się okazale, wypełnione są gniazdami i porośnięte strukturami terminidów. Nad planetą stale utrzymuje się żółta mgła, która robi nastrój i lekko ogranicza widoczność. Spawn przeciwników jest niezwykle intensywny (wczoraj pobiłem swój rekord co do zabójstw jeśli chodzi o frakcję robali; na 5 poziomie solo łatwo można wykręcić 700-800 ofiar), a ciasne uliczki z jednej strony działają na korzyść, a z drugiej chwila nieuwagi i jesteśmy otoczeni, bo zabrnęliśmy pod ścianę. Pokombinowano też z zadaniami na każdej misji i teraz te dotychczas opcjonalne bywają misją główną (ale są utrudnione), natomiast te, które znamy jako zadanie główne (odpalenie rakiety, tankowanie oleju do pelikanów, badania geologiczne, podnoszenie flagi) trafiają się jako zadania poboczne, choć jeśli wcześniej wymagały kilka kroków (znalezienie kodów startowych, uruchamianie generatora, odpalenie pomp, itd.), to jako zadanie opcjonalne są skrócone do ostatniego etapu. Miła wariacja, choć łatwo z nimi nie jest, bo niektóre w trakcie aktywacji wciąż generują masę robali. 

No i przede wszystkim mamy też nowych wrogów, a raczej zmutowanych przez Gloom starych znajomych. Małe Scavengery, podrzędne Warriory i ukochane Huntery doczekały się ewolucji na tej planecie, mają dodatkowe czułki i jakieś wyrostki, są znacznie szybsze, agresywniejsze, a po śmierci eksplodują wypuszczając chmurę żółtej mgły, która nas spowalnia, więc lepiej zachować dystans. No i kumulacja takich chmurek potrafi solidnie ograniczyć widoczność.

 

Generalnie jest wyczuwalnie trudniej i tłoczniej, planeta będzie dostępna jeszcze przynajmniej kilka dni, więc polecam obczaić, bo jest rozkoszna. A przecież to zaledwie skraj Gloomu, gdzie mgła nie jest specjalnie gęsta i trochę strach pomyśleć, co dzieje się tam głębiej. Możliwe, że z czasem będziemy zmuszeni sprawdzić. 

 

 

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

A jak wygląda platynowanie tego tytułu grając solo? Da się, czy koniecznie musi być ekipa? Ostatnio nie mam czasu na dłuższe granie, więc tak z doskoku chciałem spróbować i z czasem trofiki powbijać.

Opublikowano
8 minut temu, MacLeSkr napisał(a):

A jak wygląda platynowanie tego tytułu grając solo? Da się, czy koniecznie musi być ekipa? Ostatnio nie mam czasu na dłuższe granie, więc tak z doskoku chciałem spróbować i z czasem trofiki powbijać.

Z kimś musisz wbić 6 manewrów w jedno miejsce. Jak nie masz ekipy to spokojnie z randomami możesz grać. Granie samemu jest bez sensu według mnie.

  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, MacLeSkr napisał(a):

A jak wygląda platynowanie tego tytułu grając solo? Da się, czy koniecznie musi być ekipa? Ostatnio nie mam czasu na dłuższe granie, więc tak z doskoku chciałem spróbować i z czasem trofiki powbijać.

Do paru dzbanków będziesz potrzebował przynajmniej jednego partnera. Jeśli dobrze pamiętam dotyczą one uleczenia innego gracza, pomocy przy przeładowaniu broni z plecakiem, do tego 6 stratagemów w jednym miejscu to też minimum jeden partner się przyda. Wszystkie te multiplayerowe pucharki da się ogarnąć w 15 minut. 

Nie jestem pewien co do trofeum związanego z ewakuacją pełnego składu na poziomie Hard. W sensie: nie wiem, czy pojedynczego gracza zalicza jako "pełny skład".

Cała reszta jest wykonalna solo, niektóre trudniejsze (misja w 6 minut), inne wręcz łatwiejsze (taktyka stealth).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...