benito82pl 203 Opublikowano 29 maja Opublikowano 29 maja 2 godziny temu, grzybiarz napisał(a): Może to Mario karate. Biało czarny ludzik? Bo to jakiś hack jackie chana Dzieki bo naprowadziłeś mnie był to jakoś hack. Wreszcie przejdę ta grę bo dla mnie w czasach pegaza była za trudna. A zwie się super mario bros 13 1 Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 29 maja Opublikowano 29 maja Jak była za trudna w czasach pegaza, to myślisz, że teraz łatwiej pojdzie? Ja mam wrażenie, że albo gry zwiększyły swoją trudność, albo po prostu stary już jestem Cytuj
Shen 9 690 Opublikowano 29 maja Opublikowano 29 maja 36 minut temu, Andreal napisał(a): Jak była za trudna w czasach pegaza, to myślisz, że teraz łatwiej pojdzie? Ja mam wrażenie, że albo gry zwiększyły swoją trudność, albo po prostu stary już jestem Starość plus teraz gry są łatwiejsze. Za dzieciaka przechodziłem pierwszego Megamana na gameboyu wielokrotnie, teraz bym nie dał rady. Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 29 maja Opublikowano 29 maja Ja dziś łatwiej się poddaję niestety. Nie idzie mi, to zaraz cyk wyłączam i kasuję gierkę. Gry fizycznie na nośniku, uczyly cierpliwości Cytuj
Shen 9 690 Opublikowano 29 maja Opublikowano 29 maja Gry z androida jak Genshin to już niezły wyczyn Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 30 maja Opublikowano 30 maja Kurde GBA to już miał lepszy głośnik xd Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 30 maja Opublikowano 30 maja Anbernic Rg35xx H. Gram w FF9 (PS1) na retroarch i wszystko śmiga pod kątem tych szybkich save states robionych emulatorem. Ale jak tylko próbuje zapisać stan prawilnie na memory card (w save spotach u Moogla) to w efekcie mam data corrupted przy próbie loadingu. Wiecie o co może chodzic? Usunąłem plik karty pamieci, spróbowałem znowu i problem nadal występuje, nie mogę zapisywac w ten sposób stanu gry. Nie bardzo widzę, gdzie w opcjach moglbym cos zmienić. edit czytam, ze to moze miec zwiazek z tym, gdy robimy sejwa na memorke, a potem wgramy snapshot sprzed tego sejwa. To troche słabe, bo w ePSX save state a save na memorke to były osobne pliki i nigdy wzajemnie sie nie gryzły, tj. można było zawsze wgrac emulatorowy save state jak i plik z memorki z menu gry. https://github.com/libretro/RetroArch/issues/7320 Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Ciekawe, jeszcze nie dorwałem się na poważnie do gier na PSX, ale przy okazji sprawdzę jak to u mnie wygląda. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja 15 hours ago, _Red_ said: Anbernic Rg35xx H. Gram w FF9 (PS1) na retroarch i wszystko śmiga pod kątem tych szybkich save states robionych emulatorem. Ale jak tylko próbuje zapisać stan prawilnie na memory card (w save spotach u Moogla) to w efekcie mam data corrupted przy próbie loadingu. Wiecie o co może chodzic? Usunąłem plik karty pamieci, spróbowałem znowu i problem nadal występuje, nie mogę zapisywac w ten sposób stanu gry. Nie bardzo widzę, gdzie w opcjach moglbym cos zmienić. edit czytam, ze to moze miec zwiazek z tym, gdy robimy sejwa na memorke, a potem wgramy snapshot sprzed tego sejwa. To troche słabe, bo w ePSX save state a save na memorke to były osobne pliki i nigdy wzajemnie sie nie gryzły, tj. można było zawsze wgrac emulatorowy save state jak i plik z memorki z menu gry. https://github.com/libretro/RetroArch/issues/7320 Tutaj też tak powinno być, memorka jest osobnym zapisem w osobnym pliku .mcr albo .mcd a quick savy są zapisywane w osobnych folderach (states). Nie spotkałem się z takim problemem jaki masz. Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Dalem tam linka, okazuje sie, ze mozna latwo napsuc, gdyz save state robi tez zrzut aktualnej memorki, wiec jak się rozjadą to mamy problem. Na razie sytuację mam taka, ze mam emulatorowy save state zrobiony tuż przy Mooglu, ale jak tylko chce zrobić prawilny save w grze, to dostaje corrupted save slot ;( Nie chce calej gry sejvovac na snapshotach. + to https://forums.libretro.com/t/dont-overwrite-saveram-on-loading-savestate-is-broken/18296 Cytat Keep in mind that save states also include the state of the memory card; carelessly loading an old save state will OVEWRITE the memory card, potentially resulting in lost saved games. You can set the ‘Don’t overwrite SaveRAM on loading savestate’ option in RetroArch’s Saving settings to ON to prevent this.” Cos sobie musialem zdupcyc zatem i nie pomaga usuniecie pliku z kartą pamieci i proba zasejwowania na niej ponownie (a ostatni save state mam tuz przy pierwszym Moglu, po ok godzinie gry i robieniu skakanki Vivim xd). Cytuj
Assassins_78 1 156 Opublikowano 31 maja Autor Opublikowano 31 maja (edytowane) @_Red_ jakiego Core i biosu używasz? Jeśli masz bios HLE to zmien na dumpowane z soniacza Edytowane 31 maja przez Assassins_78 Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja pcsx ReArmed (bez żadnych dopisków, bo widzę kilka wersji). A bios nie wiem jaki uruchamia, nie widzę jak to sprawdzić. Cytuj
Assassins_78 1 156 Opublikowano 31 maja Autor Opublikowano 31 maja (edytowane) HLE to bios wbudowny, pozwala ci gry urychomic ale na nim sa błedy wszelakie. Musisz dograć te biosy które widać na filmiku Edytowane 31 maja przez Assassins_78 Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Mam kilka biosow typu 50xx do PSX w folderze BIOS, które byly domyslnie z firmwarem anbernica, ale nie wiedzialem, czy trzeba je gdzieś przenosic, czy retroarch system sobie je stamtad sam znajduje. Zaraz obadam ten poradnik z YT, dzieki edit wyglada na to, ze wsio jest na miejscu w folderze z biosami, a w settingsach mam Auto, by brał sobie stad wersje, a nie HLE edit 2 zmienilem core na swanstation i sejwy z memorki działają (ale nie widzi savestate). Co ciekawe, na nim pojawia sie logo PlayStation z kultowa muzyczka, a na tym poprzednim od razu byl napis Squaresoft, tak jakby nie odpalał tego biosu? Cytuj
Assassins_78 1 156 Opublikowano 31 maja Autor Opublikowano 31 maja (edytowane) @_Red_ Czekaj czekaj, FF9 to multidisc czasem ty nie masz problemu że np. jesteś na 2 dysku - robisz zapis. Próbujesz ponownie odpisac i masz błąd ? Edytowane 31 maja przez Assassins_78 Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Nope, odpalam wyłącznie CD1, to pierwsza godzina gry Vivim i pierwszy save point (Moogle). Pokombinuje z tym corem. Może z jakiegoś powodu ten co uzywalem nie odpala prawdziwego dumpa biosu, skoro np. nie ma logo sony i muzyczki na starcie? Cytuj
Assassins_78 1 156 Opublikowano 31 maja Autor Opublikowano 31 maja (edytowane) @_Red_ Logo i muza własnie jest zależna od biosu i czy właczyłeś ta opcje w retroarch Mógłbyś mi save zrobić i podesłać ?? (napisz jaki region i jaka wersja) z chęcią sprawdze. BTW. jak spolszczyłeś to zapisy działać nie chcą - są przypadki że działaja ale tylko pod emu na PC z Iso + właczenia patcha (mogło się to zminic nie sprawdzałem) Edytowane 31 maja przez Assassins_78 Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja W sensie plik memorki czy save state? Za bardzo nie mam jak w najblizszym czasie skopiować rzeczy z anbernica obecnie bo nie mam gdzie włożyć karty sd (w chacie do laptopa podpinalem). Cytuj
Assassins_78 1 156 Opublikowano 31 maja Autor Opublikowano 31 maja Memorki, ss nie. I edytowałem poprzedni post 1 Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Tak miałem włączona show bios logo czy cos. No nic, bede dalej kombinowal jak wroce, albo po prostu będę kontynuował na core swanstation. Nie chce mi się tego wszystkiego rozumiec, wole plug and Play xD 1 Cytuj
Homelander 2 224 Opublikowano 2 czerwca Opublikowano 2 czerwca Ktoś się bawił RG28XX? Podoba mi się rozmiar konsolki, jest malutka więc ładnie się uzupełnia z Deckiem/Switchem. Minus jaki widzę to brak analoga, więc w zasadzie zostają tylko gierki 2D plus jakieś Tekkeny i inne Soul Calibury Cytuj
iluck85 2 963 Opublikowano 2 czerwca Opublikowano 2 czerwca Greg znowu dziadujesz. Kup jak każdy inny w tym temacie 35xx H. Nie dużo większa od tego kastrata, dwie gałki i nawet w crazy taxi pograsz w Dreamcasta. Cytuj
Homelander 2 224 Opublikowano 2 czerwca Opublikowano 2 czerwca Chodzi mi o wielkość. Różnica to tylko 20$, więc żadna różnica Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.