Skocz do zawartości

South of Midnight


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czyli drugi gameplay gry MSu 11 listopada, dobrze dobrze. Cieszy mnie, że pokazują ze się coś tam dzieje, a nie jeden duży pokaz na pół roku i kompletna cisza. W czasach gdy gry robi się tak długo to wspaniały sposób na zaangażowanie graczy.

Opublikowano

Gameplay zapowiada się raczej standardowo. Ale to co pewno wyróżnia grę i co podkreśla zapowiedź to klimat południa USA i jego lokalnego folkloru z którego czerpie gra + oprawa graficzna i muzyka. 

No bardzo fajnie się zapowiada, zagra się z przyjemnością w taką singlową gierkę na 10 godzin jak za starych czasów.

Opublikowano
17 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Dla mnie wszystko super do momentu jak zobaczyłem walkę. Czy naprawdę wszystko musi być mniej lub bardziej udaną wariacją nt. Soulsów? :////

 

A gdzie Ty tam soulsy widzisz? :p Standardowe rachu-ciachu.

Opublikowano
7 minut temu, SnoD napisał(a):

A gdzie Ty tam soulsy widzisz? :p Standardowe rachu-ciachu.


W ujęciu tej całej soulsowej akcji, czekania, reakcji, lokowania się na przeciwniku. Ja wiem, że podobnie jest np. w Psychonauts czy DMC, ale żadna z nich nie daje vibe’u souslów, a psycho nie jest nawet slasherem. :/

Opublikowano

Coś w tej Kenie jest, mamy tu taki zbiór największych standardów branży, ładnie wykonany. I walki, i eksploracja wydają się opierać na doskonale znanych ruchach i rytmie. Lokacje niewielkie, by nie było specjalnie myślenia, tylko parcie do przodu i podziwianie. Ale że ostatnio Plejstejszyn miało trochę takich gier na wyłączność i się dobrze sprzedawały (i wzbudzały fanatyczne rekacje na forumie, ale nie wiem, czy ta gra się załapie na faktyczny powód dla którego tak było lol), to nie zaszkodziłoby Xboxowi coś takiego mieć, co po prostu działa. 

 

 

Według samych twórców, gra nie ma być jakoś strasznie ambitna, rozgrywka jest jaka jest, by szerokie grono mogło zapoznać się z opowieścią i stylem, które były tutaj priorytetem. Na pewno wszyscy będą się jarać głównie wykonaniem, i tak ma być.

(Ok, widzę, że w tym wideo wyżej koleś to samo mówi hehe)

 

Ok, chociaż dla mnie brzmi jak typowa gra na przyjemny jeden weekend, trudno się tym jakoś specjalnie jarać gdy nawet nie ma daty premiery. 

Opublikowano
7 minut temu, SnoD napisał(a):

A gdzie Ty tam soulsy widzisz? :p Standardowe rachu-ciachu.


W ujęciu tej całej soulsowej akcji, czekania, reakcji, lokowania się na przeciwniku. Ja wiem, że podobnie jest np. w Psychonauts czy DMC, ale żadna z nich nie daje vibe’u souslów, a psycho nie jest nawet slasherem. :/

Opublikowano
Cytat

"Compulsion Games says that while they expect gameplay to be engaging, it isn't nearly as much of a focus as the story, music, and other elements they've clearly put the lion's share of work into.”

:balon: no tak, najważniejszy element w grze na samym dole

Opublikowano

 

 

spoko że będzie można wyłączyć że poklatkowy system animacji. Wizualnie dodaje on uroku, ale obawiam się że po chwyceniu pada bardziej by przeszkadzał 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...