Opublikowano sobota o 17:522 dni Można wyłączyć ten efekt klatkowania. Gra trzyma bardzo stabilne 60 fpsow.
Opublikowano sobota o 17:562 dni Tę grę robili twórcy Ori? Też trzymają taki sam poziom, jak poprzednie gry?
Opublikowano sobota o 18:012 dni A w sumie faktycznie, nawet wcześniej sprawdzałem kto to. Krótka pamięć swoje robi.
Opublikowano sobota o 18:082 dni 11 minutes ago, Faka said:Tę grę robili twórcy Ori? Też trzymają taki sam poziom, jak poprzednie gry?Oriego robili Moon Studios. Ich najnowsza gra to No Rest For The Wicked. Wygląda jak coś diablowatego, ale chyba jest czymś innym. W early access jest na Steamie i ma tam wyjść na resztę też.
Opublikowano wczoraj o 16:23 1 dzień Autor No gierka faktycznie nieźle się rozkręca później. Dużo czytałem o niezadowoleniu z poruszania się bohaterki, a mi tam się śmiga nią zajebiście. Jedynie ta walka mocno odstaje od reszty. Kompletnie bez polotu, średnio też działa lokowanie na przeciwnikach, a głównie przeskakiwanie między nimi, co jest dość irytujące. Cała otoczka i art style jest mega.
Opublikowano wczoraj o 17:00 1 dzień No walka jest mocno na siłę i się zastanawiam, czy nie lepiej byłoby, gdyby całkowicie ją wywalić Niby później jest ciut lepiej, jak masz większy arsenał zagrań, ale tak naprawdę gra wcale nie wymusza ich używania, więc w praktyce nadal mashujemy X, okazjonalnie wciskając B, żeby zrobić unik - biedne to w cholerę i aż dziw bierze, że wszystko inne jest zrealizowane na przynajmniej kompetentnym poziomie, a walka to kompletna amatorszczyzna.Ja właśnie kończę szósty chapter (trochę utknąłem na walce z pierwszym bossem, bo chciałem wbić aczika za pokonanie bez straty HP) i ogólnie mega mi się podoba i chce się w to grać.
Opublikowano wczoraj o 18:41 1 dzień Autor Ja właśnie w sumie korzystam ze wszystkiego co jest dostępne w walce i są momenty, że nawet to jest spoko, jak się uda fajny taniec odstawić, bo bez tego, z samym mashowaniem to nie wiem xDNo, ale też się nieźle wkręciłem. Warto przebrnąć przez 3 chapter, potem jest ekstra.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. gra ukonczona mocne 7/10muzyka, art style i historia bardzo fajne, tak jak wszyscy piszą, walka to najslabszy element, chyba osobiscie wolałbym, żeby zamiast niej bardziej rozwinąć wszystkie elementy platformowe bo naprawdę bardzo przyjemnie mi się skakało :)
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Teraz zatrzymałem się na walce z sową - podobno krokodyl najtrudniejszy, jeśli chodzi o wygraną bez hita (na tamto poszło z 40 prób), ale póki co nie mogę wyczuć drania.Walki z bossami nawet spoko, choć nie dlatego, że walka jest fajna, ale ze względu na takie oldschoolowe zapamiętywanie schematu ataków.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Autor Ja se zostawie calakowanie na plejke. Bo raz, że na XeSce niezła paćka, to no kurde podoba mi się i ogram jeszcze raz na plejaku, nie ma bata
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Ja skończyłęm wczoraj fabułę i do końca było spoko. Takie 7-8/10. Zostało mi zebranie 10 notatek i kilka 'kłębków' + achievementy za bossów bez straty życia to pewnie jeszcze chwilę zejdzie :) btw. strasznie słabe są polskie napisy ugrzeczniające wszelkie 'fucki' i inne przekleństwa + czasami źle są łamane linie. Polecam grać z angielskimi albo bez.
Opublikowano 27 minut temu27 min Widzę pierwsze 2 i częściowo lub w całości trzeci chapter, to wprowadzenie + tutorial. Na szczęście nie jest to nazbyt rozwlekłe i szybko idzie w stronę właściwej gry.Design magicznego południa jest mistrzowski, a tak naprawdę jeszcze niczego konkretnego nie widziałem.Do tego bardzo dobra optymalizacja, gra naprawdę robi wrażenie na Rog Ally, chociaż nie trudno dostrzec, że osiągnięto do m.in. dzięki właściwemu brakowi interakcji ze środowiskiem.Szczerze mówiąc to ta poklatkowa animacja jest bardzo subtelna, dostrzegam ją właściwie tylko w cutscenkach i przy poruszających się zwierzętach, natomiast sama Hazel dla mnie jest animowana normalnie (chyba, że domyślnie jest to wyłączone).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.