Skocz do zawartości

Star Wars: Outlaws


Patricko

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby nie Ubi to byłoby jaranko na pełnej.

Niby nic tu odkrywczego nie ma, ale cały ten gameplay ma świetny SWowy klimat i wygląda bardzo przyjemnie. Oby nie było żadnych zamulaczy z mieczami świetlnymi, nie potrzeba tu tego. Sam klimat "bandziora" w stylu Hana Solo w zupełności wystarczy. Ciekawe na ile autorzy wzięli sobie do serca ś.p. Star Wars 1313?

Bohaterka może być petardą, wreszcie jakaś postać kobieca w SW "z jajami".

Jedyny minus - wygląd stworka (bo sam pomysł na żywego zwierzaka uroczy).

Odnośnik do komentarza

Zauważcie że jest tutaj normalny gameplay ale są też wyreżyserowane cutscenki i wtedy mogą użyć lepszych modeli bo gracz i tak nie ma większej interakcji. W tym fragmencie cutscenka zaczyna się w 4:45 a kończy w 6:50, wchodzą wtedy większe marginesy na górze i dole. Gra wygląda dobrze ale nie spodziewam się większego downgrade'u bo to jest poziom wyżej niż np. w Uncharted (nawet po podobnej miejscówce się jeździło jeepem) ale nic co było by nieosiągalne na current-genach (Horizona raczej nie przebiją). No i jeszcze jedna rzecz, pora dnia kompletnie się nie zmieniła po 5 minutach gameplayu, więc jeśli będzie stała (jak w Spider-Man) to mogą sobie wyliczyć całe oświetlenie wcześniej. Liczę tylko na to że nie pójdą w typowy open-world ale właśnie coś w stylu półotwartych terenów w Uncharted, czyli lądujemy na planecie gdzie mamy jedną główną miejscówkę (jakaś osada/miasto) z paroma wnętrzami do odwiedzenia (bar, sklepy), trochę otwartego terenu ze znajdźkami i max 5 terenów gdzie robimy misje. A później po 3h cyk do następnej planety.

Ze wszystkich pokazanych gier z gameplayem na tym 'E3' to ta wraz ze Spiderem 2 najlepiej się prezentowały.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

To Ubisoft, wszyscy wiemy, że ta gra nie będzie tak wyglądać jak na pierwszym pokazie. Warto poczekać do premiery, pewnie w 2025 czy coś :). 

A to jakieś gry w ostatnich latach od Ubisoftu zaliczyły jakiś duży downgrade? To że Watch Dogs 1 i Division 1 to pamiętam ale z tego co grałem w WD2, Division 2 i 30 min w Far Cry 5 to jakoś nie rzuciło mi się w oczy że gram w co innego niż było pokazane.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, łom napisał:

A to jakieś gry w ostatnich latach od Ubisoftu zaliczyły jakiś duży downgrade? To że Watch Dogs 1 i Division 1 to pamiętam ale z tego co grałem w WD2, Division 2 i 30 min w Far Cry 5 to jakoś nie rzuciło mi się w oczy że gram w co innego niż było pokazane.

Może ostatnie nie, ale też żadna ich ostatnia gra nie robiła graficznie - były po prostu ładne/ładne +

Tu natomiast mamy mega open world z wyjebista grafika. No wiadomo jak to się skończy.

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, XM. napisał:

Tu natomiast mamy mega open world

Tego nie wiadomo, tak jak pisałem bardzo wątpię że to będzie open world w stylu AC, GTA czy Watch Dogs. Raczej każda planeta to pół otwarty oddzielny teren z konkretną porą dnia.

 

41 minut temu, XM. napisał:

z wyjebista grafika.

A jaki element wygląda o wiele lepiej od tego co już jest? Postacie podczas rozgrywki wyglądają normalnie, fizyki praktycznie nie ma (wybuchy nawet nie ruszają otoczeniem tylko jakieś puszki latają), są kontekstowe animacje jak właśnie np. w Watch Dogs, widać dorysowującą się elementy podczas jazdy (która nie jest jeszcze interaktywna 4:29 i przelot pojazdu po trawie nawet jej nie ugina). To jest właśnie poziom który powinien być oczekiwany od PS5/XSX a który jest spokojnie osiągalny patrząc na Forbidden West czy Spidera 2.

Jak pokazywali trailery The Division i Watch Dogs to nigdy wcześniej nie było takiej graficzki połączonej z interaktywnością, tutaj wszystko wygląda bardzo dobrze ale na pewno nie o generację lepiej od tego co jest już dostępne.

 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, łom napisał:

Tego nie wiadomo, tak jak pisałem bardzo wątpię że to będzie open world w stylu AC, GTA czy Watch Dogs. Raczej każda planeta to pół otwarty oddzielny teren z konkretną porą dnia.

 

A jaki element wygląda o wiele lepiej od tego co już jest? Postacie podczas rozgrywki wyglądają normalnie, fizyki praktycznie nie ma (wybuchy nawet nie ruszają otoczeniem tylko jakieś puszki latają), są kontekstowe animacje jak właśnie np. w Watch Dogs, widać dorysowującą się elementy podczas jazdy (która nie jest jeszcze interaktywna 4:29 i przelot pojazdu po trawie nawet jej nie ugina). To jest właśnie poziom który powinien być oczekiwany od PS5/XSX a który jest spokojnie osiągalny patrząc na Forbidden West czy Spidera 2.

Jak pokazywali trailery The Division i Watch Dogs to nigdy wcześniej nie było takiej graficzki połączonej z interaktywnością, tutaj wszystko wygląda bardzo dobrze ale na pewno nie o generację lepiej od tego co jest już dostępne.

 

Mam nadzieję, że będzie tak jak piszesz.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...