Sven Froost 469 Opublikowano 31 Lipca Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 19 minutes ago, Schranz1985 said: Jednak znów kloc którego będą 2 lata paczować . To sa kurwa mistrzowie marketingu, jak gra bedzie grywalna po patchach to bedzie kosztowac juz grosze Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 376 Opublikowano 31 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2 godziny temu, Wredny napisał(a): Wszystko fajnie, gierka pewnie będzie fajna, ale czemu nikt nie zauważył, jak idiotycznie wyglądają te jej takedowny? Mogli dać jakiś paralizator czy coś, bo to walenie gołą piąchą stormtroopera w pancerzu to straszny debilizm. No chyba, że miało to podkreślić, jak bardzo strong jest nasza female protagonist Takedowny to chuj, zobacz jak debilnie wygląda animacja spadania z motorka, gdy w cokolwiek uderzy, a podobno zahacza o byle gówno. Postać leci w górę jak jakiś klaun w cyrku... Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 624 Opublikowano 31 Lipca Udostępnij Opublikowano 31 Lipca Niby człowiek wiedział, ale jednak się łudził. @Wredny uniwersum ma te "strzały" paralizujące i to by wystarczyło. Walenie z piąchy mogli sobie darować. Cytuj Odnośnik do komentarza
Plackus 349 Opublikowano 1 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia (edytowane) Niczym ciekawym ten projekt się nie wyróżnia od wielu gier, które ostatnio wychodziły. Jak ktoś ogrywa z lekkością assassin mirage i popycha to avatarkiem to będzie się świetnie bawić. Jedynie klimat gwiezdnych wojen, o którym wspominają w preview's jest warte uwagi, no i na plus lokacje, ale te wewnątrz budynków, bo puste połacie takie średnie póki co. Nie oceniam bo gra nie wyszła. Z drugiej strony cieszyć się bo to singielek, a nie jakiś głupi korpo pomysł na gaasa. Może fabuła będzie fajna i system decyzji nie będzie na odwal się tylko faktycznie wpłynie na rozgrywkę. Edytowane 1 Sierpnia przez Plackus Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 624 Opublikowano 1 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia Ten system decyzji to może się skończyć na tym, kto i gdzie nas aktualnie nie/ściga. Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 526 Opublikowano 1 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia Yup. + pewnie niższe ceny u handlarza, który akurat sympatyzuje z daną frakcją. Nic odkrywczego Cytuj Odnośnik do komentarza
kudlaty88 470 Opublikowano 1 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia Obstawiam że na PC mody na Hana Solo będą w 0,054s po premierze. Szkoda ze to ubi gra bo by człowiek zagrał dla klimatu SW ale gameplayowo patrzac to już w to grałem z 27 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Schranz1985 640 Opublikowano 2 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia Czekam na recki tych sprzedajnych (pipi)iuf 10/10 9/10 goty itdNiczym w lordsach xD.Rakowa ta branżą giereczkowa.No ale co się dziwić jak mld $$$ płyną z giereczek, tu nie ma sentymentów.Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 952 Opublikowano 2 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia Widać nawet po polskim jutubie że większość budżetu poszła na marketing Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 288 Opublikowano 2 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia Nie no marka SW to będzie ratować tylko, jakby to był random SF to oceny bankowo gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 897 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia typiara wali szturmowca z plaskacza w łeb i go ogłusza, jak ktoś zauważył to wygląda jak animacja wyciągnięta z Watch Dogs 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 376 Opublikowano 3 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia Mało tego, wali go w hełm! Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 640 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia Z gołej ręki xd Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 952 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia Może bohaterka ma wysokiego teścia? "Dziennikarstwo" growe w ostatnich latach to jest dobra komedia, ma się wrażenie że tam nikt tak naprawdę nie gra w gry xD Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 624 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia Co się dziwicie. Mając Młot Totalnego Rozpierd.lu musicie szukać klucza do zgniłych drzwi do kopalni, a tutaj baba wali z piąchy w hełm szturmowca i go ogłusza. Taka logika gierek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Donatello1991 1 318 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia Gry rządzą się swoimi prawami. Może jest przodkiem Chuck Norris. Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 162 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia Czy wy właśnie narzekacie na....durnoty które są w grach od dekad? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 897 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia no ale z backhendu w hełm? no nawet w takich gierkach ten hełm u przeciwnika to są dwa strzały w głowę albo np. duszenie od tyłu przy graniu stealth Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 17 952 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia Ja się śmieje z dziennikarzyny i jego durnego tekstu akurat w star warsach take głupotki sa na porządku dziennym Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 162 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 3 minuty temu, MYSZa7 napisał(a): no ale z backhendu w hełm? no nawet w takich gierkach ten hełm u przeciwnika to są dwa strzały w głowę albo np. duszenie od tyłu przy graniu stealth Dla mnie to są typowe dla gierek durnoty które widziałem w setkach gier i o takich rzeczach zapominam po 5 minutach podczas rozgrywki albo w ogóle nie zwracam na to uwagi. To nie jest realistyczny symulator rebelianta więc to czepianie dla samego czepiania się. 1 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 897 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 3 godziny temu, suteq napisał(a): Dla mnie to są typowe dla gierek durnoty które widziałem w setkach gier i o takich rzeczach zapominam po 5 minutach podczas rozgrywki albo w ogóle nie zwracam na to uwagi. To nie jest realistyczny symulator rebelianta więc to czepianie dla samego czepiania się. Racja, wiem o co Ci chodzi, ale wciąż wygląda to komicznie i chyba mogli bardziej się przyłożyć do takich detali. Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 162 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia Racja, mogłaby szturmowca na przykład dusić aby było to bardziej sensowne ale pewnie trwałoby za długo i byłoby zbyt irytujące na dłuższą metę (mnie osobiście wkurza jak są długie animacje obezwładniania wrogów). Cytuj Odnośnik do komentarza
Homelander 1 908 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia To przecież zgodne z lore. Pamiętacie kamienie Ewoków? 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 640 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 7 godzin temu, suteq napisał(a): Czy wy właśnie narzekacie na....durnoty które są w grach od dekad? No tak a co w tym złego? Gdyby nie to, to dzisiaj w grach byś miał otwierające się drzwi w ścianie i wyskakującego potwora jak w Doom 2. Cytuj Odnośnik do komentarza
suteq 162 Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 1 minutę temu, Ukukuki napisał(a): No tak a co w tym złego? Nic tylko fajnie jakby gracze byli konsekwentni bo jakoś nie było takiego oburzenia przy wielu innych grach jak przy SW: Outlaws. 2 minuty temu, Ukukuki napisał(a): Gdyby nie to, to dzisiaj w grach byś miał otwierające się drzwi w ścianie i wyskakującego potwora jak w Doom 2. Pierwsze to błąd a drugie to ograniczenie sprzętowe więc no słabe przykłady kolego. Zresztą, zrobili by to realistycznie i potem byłoby jak z przeszukiwaniem ciał w RDR2 że się odechciewa po 3 razach bo za długo trwa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.