Sven Froost 493 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca 19 minutes ago, Schranz1985 said: Jednak znów kloc którego będą 2 lata paczować . To sa kurwa mistrzowie marketingu, jak gra bedzie grywalna po patchach to bedzie kosztowac juz grosze Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 31 lipca Autor Opublikowano 31 lipca 2 godziny temu, Wredny napisał(a): Wszystko fajnie, gierka pewnie będzie fajna, ale czemu nikt nie zauważył, jak idiotycznie wyglądają te jej takedowny? Mogli dać jakiś paralizator czy coś, bo to walenie gołą piąchą stormtroopera w pancerzu to straszny debilizm. No chyba, że miało to podkreślić, jak bardzo strong jest nasza female protagonist Takedowny to chuj, zobacz jak debilnie wygląda animacja spadania z motorka, gdy w cokolwiek uderzy, a podobno zahacza o byle gówno. Postać leci w górę jak jakiś klaun w cyrku... Cytuj
PiotrekP 1 865 Opublikowano 31 lipca Opublikowano 31 lipca Niby człowiek wiedział, ale jednak się łudził. @Wredny uniwersum ma te "strzały" paralizujące i to by wystarczyło. Walenie z piąchy mogli sobie darować. Cytuj
Plackus 440 Opublikowano 1 sierpnia Opublikowano 1 sierpnia (edytowane) Niczym ciekawym ten projekt się nie wyróżnia od wielu gier, które ostatnio wychodziły. Jak ktoś ogrywa z lekkością assassin mirage i popycha to avatarkiem to będzie się świetnie bawić. Jedynie klimat gwiezdnych wojen, o którym wspominają w preview's jest warte uwagi, no i na plus lokacje, ale te wewnątrz budynków, bo puste połacie takie średnie póki co. Nie oceniam bo gra nie wyszła. Z drugiej strony cieszyć się bo to singielek, a nie jakiś głupi korpo pomysł na gaasa. Może fabuła będzie fajna i system decyzji nie będzie na odwal się tylko faktycznie wpłynie na rozgrywkę. Edytowane 1 sierpnia przez Plackus Cytuj
PiotrekP 1 865 Opublikowano 1 sierpnia Opublikowano 1 sierpnia Ten system decyzji to może się skończyć na tym, kto i gdzie nas aktualnie nie/ściga. Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 1 sierpnia Opublikowano 1 sierpnia Yup. + pewnie niższe ceny u handlarza, który akurat sympatyzuje z daną frakcją. Nic odkrywczego Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 1 sierpnia Opublikowano 1 sierpnia Obstawiam że na PC mody na Hana Solo będą w 0,054s po premierze. Szkoda ze to ubi gra bo by człowiek zagrał dla klimatu SW ale gameplayowo patrzac to już w to grałem z 27 razy. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 2 sierpnia Opublikowano 2 sierpnia Czekam na recki tych sprzedajnych (pipi)iuf 10/10 9/10 goty itdNiczym w lordsach xD.Rakowa ta branżą giereczkowa.No ale co się dziwić jak mld $$$ płyną z giereczek, tu nie ma sentymentów.Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać Cytuj
Pupcio 18 616 Opublikowano 2 sierpnia Opublikowano 2 sierpnia Widać nawet po polskim jutubie że większość budżetu poszła na marketing Cytuj
messer88 6 583 Opublikowano 2 sierpnia Opublikowano 2 sierpnia Nie no marka SW to będzie ratować tylko, jakby to był random SF to oceny bankowo gorsze. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia typiara wali szturmowca z plaskacza w łeb i go ogłusza, jak ktoś zauważył to wygląda jak animacja wyciągnięta z Watch Dogs 2 2 Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 3 sierpnia Autor Opublikowano 3 sierpnia Mało tego, wali go w hełm! Cytuj
Pupcio 18 616 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Może bohaterka ma wysokiego teścia? "Dziennikarstwo" growe w ostatnich latach to jest dobra komedia, ma się wrażenie że tam nikt tak naprawdę nie gra w gry xD Cytuj
PiotrekP 1 865 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Co się dziwicie. Mając Młot Totalnego Rozpierd.lu musicie szukać klucza do zgniłych drzwi do kopalni, a tutaj baba wali z piąchy w hełm szturmowca i go ogłusza. Taka logika gierek. Cytuj
Donatello1991 1 440 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Gry rządzą się swoimi prawami. Może jest przodkiem Chuck Norris. Cytuj
suteq 201 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Czy wy właśnie narzekacie na....durnoty które są w grach od dekad? 1 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia no ale z backhendu w hełm? no nawet w takich gierkach ten hełm u przeciwnika to są dwa strzały w głowę albo np. duszenie od tyłu przy graniu stealth Cytuj
Pupcio 18 616 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Ja się śmieje z dziennikarzyny i jego durnego tekstu akurat w star warsach take głupotki sa na porządku dziennym Cytuj
suteq 201 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia 3 minuty temu, MYSZa7 napisał(a): no ale z backhendu w hełm? no nawet w takich gierkach ten hełm u przeciwnika to są dwa strzały w głowę albo np. duszenie od tyłu przy graniu stealth Dla mnie to są typowe dla gierek durnoty które widziałem w setkach gier i o takich rzeczach zapominam po 5 minutach podczas rozgrywki albo w ogóle nie zwracam na to uwagi. To nie jest realistyczny symulator rebelianta więc to czepianie dla samego czepiania się. 1 3 1 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia 3 godziny temu, suteq napisał(a): Dla mnie to są typowe dla gierek durnoty które widziałem w setkach gier i o takich rzeczach zapominam po 5 minutach podczas rozgrywki albo w ogóle nie zwracam na to uwagi. To nie jest realistyczny symulator rebelianta więc to czepianie dla samego czepiania się. Racja, wiem o co Ci chodzi, ale wciąż wygląda to komicznie i chyba mogli bardziej się przyłożyć do takich detali. Cytuj
suteq 201 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Racja, mogłaby szturmowca na przykład dusić aby było to bardziej sensowne ale pewnie trwałoby za długo i byłoby zbyt irytujące na dłuższą metę (mnie osobiście wkurza jak są długie animacje obezwładniania wrogów). Cytuj
Homelander 2 212 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia To przecież zgodne z lore. Pamiętacie kamienie Ewoków? 4 1 Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia 7 godzin temu, suteq napisał(a): Czy wy właśnie narzekacie na....durnoty które są w grach od dekad? No tak a co w tym złego? Gdyby nie to, to dzisiaj w grach byś miał otwierające się drzwi w ścianie i wyskakującego potwora jak w Doom 2. Cytuj
suteq 201 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia 1 minutę temu, Ukukuki napisał(a): No tak a co w tym złego? Nic tylko fajnie jakby gracze byli konsekwentni bo jakoś nie było takiego oburzenia przy wielu innych grach jak przy SW: Outlaws. 2 minuty temu, Ukukuki napisał(a): Gdyby nie to, to dzisiaj w grach byś miał otwierające się drzwi w ścianie i wyskakującego potwora jak w Doom 2. Pierwsze to błąd a drugie to ograniczenie sprzętowe więc no słabe przykłady kolego. Zresztą, zrobili by to realistycznie i potem byłoby jak z przeszukiwaniem ciał w RDR2 że się odechciewa po 3 razach bo za długo trwa. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.