Skocz do zawartości

Star Wars: Outlaws


Patricko

Rekomendowane odpowiedzi

48 minut temu, suteq napisał(a):

Ale największy hit to jest strona wizualna. Gram na PC, maksymalne ustawienia i ta gra wygląda tak ohydnie xD 

Niestety to prawda, grafika na maksymalnych ustawieniach nie powala, przed wszystkim jest rozmyty obraz i to niezależnie od tego czy jest 4k czy nie, czy z dlss czy bez, tekstury są brzydkie, rozmyte. Natomiast na pewno daje radę oświetlenie, z rt na ultra i przed wszystkim rtxdi, czyli jak sądzę path tracing bo to restir gi, strasznie zżera zasoby, bardziej niż inne gry na tej technologii ale cienie rzucane są z każdego źródła światła z zachowaniem ich miękkości w zależności od odległości. Śmiesznie natomiast wyglądają odbicia rt, bo są niepełne, wygląda to śmiesznie przy takim Cyberpunku, który oprócz Path tracingu i całego globalnego oświetlenia opartego na rt ma pełny rt odbić, bo tam odbija dosłownie wszystko co powinno. W każdym razie bez RT i rtxdi gra by wyglądała średnio jak na 2024.

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, suteq napisał(a):

Bo generalnie EA mało rzeczy dobrze wychodzi w ostatnich latach. 

 Akurat Fallen Order/Jedi Survivor im wybitnie wyszło. 

14 minut temu, Qbon napisał(a):

Niestety to prawda, grafika na maksymalnych ustawieniach nie powala, przed wszystkim jest rozmyty obraz i to niezależnie od tego czy jest 4k czy nie, czy z dlss czy bez, tekstury są brzydkie, rozmyte. Natomiast na pewno daje radę oświetlenie, z rt na ultra i przed wszystkim rtxdi, czyli jak sądzę path tracing bo to restir gi, strasznie zżera zasoby, bardziej niż inne gry na tej technologii ale cienie rzucane są z każdego źródła światła z zachowaniem ich miękkości w zależności od odległości. Śmiesznie natomiast wyglądają odbicia rt, bo są niepełne, wygląda to śmiesznie przy takim Cyberpunku, który oprócz Path tracingu i całego globalnego oświetlenia opartego na rt ma pełny rt odbić, bo tam odbija dosłownie wszystko co powinno. W każdym razie bez RT i rtxdi gra by wyglądała średnio jak na 2024.

RT się nie da nawet wyłączyć, więc pewnie zależało im na niezłej implementacji wydajnościowo, ale jakość to koło CP nie stała, GI może lepsze, ale to chyba na następną generację, bo nawet 4090 się gubi. 

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

 Akurat Fallen Order/Jedi Survivor im wybitnie wyszło. 

RT się nie da nawet wyłączyć, więc pewnie zależało im na niezłej implementacji wydajnościowo, ale jakość to koło CP nie stała, GI może lepsze, ale to chyba na następną generację, bo nawet 4090 się gubi. 

No zdecydowanie, nie ma porównania do Cybera. Rtxdi jak tylko można to warto włączyć nawet na low, bo i tak wtedy jest lepiej niż bez tego, ja mam na medium. Nie zmienia to faktu, że ogólnie grafika jest bardzo nierówna, szczególnie tekstury i ten rozmyty obraz.

  • This 1
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Qbon napisał(a):

No zdecydowanie, nie ma porównania do Cybera. Rtxdi jak tylko można to warto włączyć nawet na low, bo i tak wtedy jest lepiej niż bez tego, ja mam na medium. Nie zmienia to faktu, że ogólnie grafika jest bardzo nierówna, szczególnie tekstury i ten rozmyty obraz.

Najlepiej dopracowali zbroje Trooperów :). 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

GI może lepsze, ale to chyba na następną generację, bo nawet 4090 się gubi. 

 

Jak tak nagle klatki spadają to bug jak się da RTXDI na Ultra, są miejsca, że nagle gra się wysypuje bez żądnego powodu i klatki lecą o kilkadziesiąt procent na jakiś czas, ale na szczęście to tylko ultra, poniżej ultra jest git. Ja dałem RTXDI na medium, bo do medium są najważniejsze rzeczy, czyli cienie ze sztucznych źródeł światła i słoneczne, robią sporą robotę, bo w tej grze jest masę cienia + standardowo przy PT lepsze oświetlenie i AO. Z tego co pokazywał Alex RTXDI high i ultra zmieniają już raczej tylko szczegóły.

 

 

Godzinę temu, Qbon napisał(a):

No zdecydowanie, nie ma porównania do Cybera. Rtxdi jak tylko można to warto włączyć nawet na low, bo i tak wtedy jest lepiej niż bez tego, ja mam na medium. Nie zmienia to faktu, że ogólnie grafika jest bardzo nierówna, szczególnie tekstury i ten rozmyty obraz.

 

Rzeczywiście, gra z gatunku tych "miękkich" i plastelinowych, bardzo podatna na rozdzielczość. Ja nie zauważyłem, żeby z RTXDI na medium i reszta max jakoś gorzej chodziło niż inne gry z PT, 3840x1620 DLSS Quality + FG w większości lokacji 100-120 fps, jedynie na otwartych przestrzeniach podczas jazdy skuterem potrafi zejść do koło 90. Polecam reshadea, żeby wyjebać to mleko i któryś sharpen zarzucić (ja dałem CASa), wygląda sporooo lepiej.

 

Co do samej gry, to tak jak się spodziewałem, po pierwszych kilku godzinach nie ma powodów do zbytniego narzekania, klimacik jest, nawet drętwe skradanie nie przeszkadza jakoś bardzo, cinematic experience ogarnął niedogodności :D zobaczymy jak dalej, bo kilka pierwszych godzin już mnie nie raz później zdradziło w grach Ubi

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, tjery napisał(a):

 

Jak tak nagle klatki spadają to bug jak się da RTXDI na Ultra, są miejsca, że nagle gra się wysypuje bez żądnego powodu i klatki lecą o kilkadziesiąt procent na jakiś czas, ale na szczęście to tylko ultra, poniżej ultra jest git. Ja dałem RTXDI na medium, bo do medium są najważniejsze rzeczy, czyli cienie ze sztucznych źródeł światła i słoneczne, robią sporą robotę, bo w tej grze jest masę cienia + standardowo przy PT lepsze oświetlenie i AO. Z tego co pokazywał Alex RTXDI high i ultra zmieniają już raczej tylko szczegóły.

 

 

 

Rzeczywiście, gra z gatunku tych "miękkich" i plastelinowych, bardzo podatna na rozdzielczość. Ja nie zauważyłem, żeby z RTXDI na medium i reszta max jakoś gorzej chodziło niż inne gry z PT, 3840x1620 DLSS Quality + FG w większości lokacji 100-120 fps, jedynie na otwartych przestrzeniach podczas jazdy skuterem potrafi zejść do koło 90. Polecam reshadea, żeby wyjebać to mleko i któryś sharpen zarzucić (ja dałem CASa), wygląda sporooo lepiej.

 

Co do samej gry, to tak jak się spodziewałem, po pierwszych kilku godzinach nie ma powodów do zbytniego narzekania, klimacik jest, nawet drętwe skradanie nie przeszkadza jakoś bardzo, cinematic experience ogarnął niedogodności zobaczymy jak dalej, bo kilka pierwszych godzin już mnie nie raz później zdradziło w grach Ubi

Ja wyłączyłem FG w 30% gry, bo niestety były problemy, gdy FPSy spadały poniżej pewnego pułapu kończyło się ścinkami (też Alex je miał i nie zalecał, ale pewnie zależy od ustawień i maszyny). 

 

Jedyny plus zwykłego RT, to, że był dosyć dobrze zoptymalizowany i na Radeonie 7900 XTX też się dało zrobić go na high z FSR Q w 1440p, ale gorsze to było od soft Lumena, jakoś dziwnie poustawiali suwaki, bo ultra powinno dawać zajebiste odbicia, a było średnio. 

 

Najlepsza w grze była ostatnia misja, to taka nagroda dla gracza :vegeta_smile:. Nie no, ale to zupełnie na serio, w to można zagrać jak w Tomb Raidery nowe, czyli samo story i olać wszysto z open worldu i wtedy nawet nie wiem, czy nie lepsze. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
55 minut temu, tjery napisał(a):

 

Jak tak nagle klatki spadają to bug jak się da RTXDI na Ultra, są miejsca, że nagle gra się wysypuje bez żądnego powodu i klatki lecą o kilkadziesiąt procent na jakiś czas, ale na szczęście to tylko ultra, poniżej ultra jest git. Ja dałem RTXDI na medium, bo do medium są najważniejsze rzeczy, czyli cienie ze sztucznych źródeł światła i słoneczne, robią sporą robotę, bo w tej grze jest masę cienia + standardowo przy PT lepsze oświetlenie i AO. Z tego co pokazywał Alex RTXDI high i ultra zmieniają już raczej tylko szczegóły.

 

 

 

Rzeczywiście, gra z gatunku tych "miękkich" i plastelinowych, bardzo podatna na rozdzielczość. Ja nie zauważyłem, żeby z RTXDI na medium i reszta max jakoś gorzej chodziło niż inne gry z PT, 3840x1620 DLSS Quality + FG w większości lokacji 100-120 fps, jedynie na otwartych przestrzeniach podczas jazdy skuterem potrafi zejść do koło 90. Polecam reshadea, żeby wyjebać to mleko i któryś sharpen zarzucić (ja dałem CASa), wygląda sporooo lepiej.

 

Co do samej gry, to tak jak się spodziewałem, po pierwszych kilku godzinach nie ma powodów do zbytniego narzekania, klimacik jest, nawet drętwe skradanie nie przeszkadza jakoś bardzo, cinematic experience ogarnął niedogodności :D zobaczymy jak dalej, bo kilka pierwszych godzin już mnie nie raz później zdradziło w grach Ubi

Nie, nie, na medium jest elegancko ale jak by ustawić rtxgi na ultra to już wydaje mi się, że gorzej działa niż takie wymaxowane Cp czy Alan Wake 2, które korzystają z tych technologii, swoją drogą nie zauwazylem specjalnie różnicy między ultra a medium w tej opcji, gra natomiast bardzo dużo zyskuje gdy się to włączy, oświetlenie jest piękne, tylko te rozmycie, masz rację pewnie z reshade, w wukongu go użyłem do hdr-u, tutaj trzeba do wyostrzenia. Swoją drogą, mamy w krótkim czasie dwie gry, z czego jedna jest domyślnie bez moda zbyt wyostrzona, że aż wszystko migocze a druga rozmyta.

Odnośnik do komentarza

Pograłem dzisiaj pierwszą godzinę, uciekłem statkiem z pierwszej planety.

Na razie mam nieco mieszane uczucia, z jednej strony gra oferuje całkiem sympatyczny pomysł na siebie, trochę łobuzerki w świecie gwiezdnych wojen. Z drugiej strony jednak wykonanie pozostawia trochę do życzenia, pomijając mierne skradanie i niezbyt rozgarniętych wrogów przez co gra nie stawia wyzwania to tak najbardziej mnie rozjebało jak słabo animowane są sekcje wspinaczkowe... Jak sobie człowiek przypomni Uncharted czy Tomb Raidera sprzed dekady to się łza kręci w oku.

Grafika też ogólnie dupy nie urywa, chwilami trochę gówno rozmazane na konsoli, zwłaszcza w ruchu jak te wszystkie metody upscalingu walą po oczach zaszumiknym obrazem jak z miernej jakości streamingu.

Gdyby ktoś się przyłożył do warstwy technicznej i dopracował podstawowe mechaniki to byłby naprawdę dobry tytuł, pal licho grafikę pod tym względem nie jestem aż tak wymagający, ale chciałbym ładnie animowanej i spójnej gry. Jest trochę niedosyt.

Odnośnik do komentarza

No ale koleś z filmiku gra chyba normalnie i takie cuda się u niego dzieją, czemu gadacie jak on ma grać? Co trzeba robić, żeby nie psuć gry i "wczuwka" była największa? Podziwiać QTE jedzenia i tego słodkiego stworka, który nam towarzyszy? :philosoraptor:

 

18 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

W każdej grze można zrobić taką kompilację, nawet w małpie, tylko po co? :vegeta_smile:

Mam 50h w małpie, nie zdarzył mi się ani jeden glitch graficzny ani żadne dziwne zachowania w grze, szukam z ciekawości na youtubie i jakoś nie mogę znaleźć takich kompilacji jak w Outlaws, dziwne, bo grę robili goście od mobilek w dużo mniejszym składzie niż Ubisoft i to jest ich pierwsza taka gra na poważnie.

  • Plusik 1
  • beka z typa 1
  • This 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Rotevil napisał(a):

No ale koleś z filmiku gra chyba normalnie i takie cuda się u niego dzieją, czemu gadacie jak on ma grać? Co trzeba robić, żeby nie psuć gry i "wczuwka" była największa? Podziwiać QTE jedzenia i tego słodkiego stworka, który nam towarzyszy? :philosoraptor:

 

Mam 50h w małpie, nie zdarzył mi się ani jeden glitch graficzny ani żadne dziwne zachowania w grze, szukam z ciekawości na youtubie i jakoś nie mogę znaleźć takich kompilacji jak w Outlaws, dziwne, bo grę robili goście od mobilek w dużo mniejszym składzie niż Ubisoft i to jest ich pierwsza taka gra na poważnie.

To dziwne, bo u mnie po 8h już było przenikanie przez tekstury, przy włączeniu skilla, niemożność wspięcia się na budynek, żeby ubić wroga (bo są spore ograniczenia w traversalu) i inne pomniejsze rzeczy, ale nie będę się spierał, ogólnie na forum panuje dziwny trend porównywania bardzo dobrej liniowej gry akcji z liniowymi levelami do dużego open worlda od Ubi z pięknymi lokacjami i kiepskim skradaniem.

 

Bez sensu? Trochę tak. 

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Rotevil napisał(a):

No ale koleś z filmiku gra chyba normalnie i takie cuda się u niego dzieją, czemu gadacie jak on ma grać? Co trzeba robić, żeby nie psuć gry i "wczuwka" była największa? Podziwiać QTE jedzenia i tego słodkiego stworka, który nam towarzyszy? :philosoraptor:

 

Mam 50h w małpie, nie zdarzył mi się ani jeden glitch graficzny ani żadne dziwne zachowania w grze, szukam z ciekawości na youtubie i jakoś nie mogę znaleźć takich kompilacji jak w Outlaws, dziwne, bo grę robili goście od mobilek w dużo mniejszym składzie niż Ubisoft i to jest ich pierwsza taka gra na poważnie.

 

Nie chodzi o mówienie jak ktoś ma grać tylko o to, ze gry z otwartym światem rządzą się swoimi prawami i nie ma sensu ich porównywać do liniowych gier tj. Małpuch. 

A tutaj proszę pierwsza lepsza kompilacja bugów z mesjasza gamingu od rockstara. I wcale nie mówię, że ta gra przez to jest chujowa. 

 

 

Edytowane przez Rooofie
  • This 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Rooofie napisał(a):

 

Nie chodzi o mówienie jak ktoś ma grać tylko o to, ze gry z otwartym światem rządzą się swoimi prawami i nie ma sensu ich porównywać do liniowych gier tj. Małpioch. 

A tutaj proszę pierwsza lepsza kompilacja bugów z mesjasza gamingu od rockstara. I wcale nie mówię, że ta gra przez to jest chujowa. 

 

 

Nawet nie chodzi o liniowość, ale ilość interakcji z otoczeniem itd. itp. oczywiście nie mówię, że wszystko Ubi zrobiło dobrze, bo jest bardzo dużo umowności w open worldzie i każdy już chyba o tym Wie, ale te porównania są bez sensu. A jak ktoś chce piaskownice, to lepiej pojeździć po mieście w GTA V i postrzelać się z policją, lub pograć w RDR2, Outlaws robi kilka rzeczy dobrze, zresztą każdy kto grał swoje napisał, a temat i tak zamienił się w gówno i filmiki z Kiszonką i innymi celebrytami. 

Odnośnik do komentarza

Wy wklejacie błędy które nie powinny się zdarzyć a czasami się zdarzają bo to gra wideo a filmik ze star warsów pokazuje jak ta gra działa cały czas. Bo chyba nie chcecie napisać że ta reakcja tego stworka jest błędem? Ktoś po prostu to tak zrobił że stworek przy uderzeniu działa jak kamień

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Pupcio napisał(a):

Wy wklejacie błędy które nie powinny się zdarzyć a czasami się zdarzają bo to gra wideo a filmik ze star warsów pokazuje jak ta gra działa cały czas. Bo chyba nie chcecie napisać że ta reakcja tego stworka jest błędem? Ktoś po prostu to tak zrobił że stworek przy uderzeniu działa jak kamień

Piszesz jakbyś nigdy nie grał w grę open world, która nie jest GTA V albo RDR2. Naprawdę chyba nie trzeba rzucać Ci info jak się gra w open worlda, gdzie świat jest tylko fasadą do wykonywania misji, oczywista sprawa, że da się w to grać hmm normalnie? 

 

Odnośnik do komentarza
Teraz, Rotevil napisał(a):

No ja chyba się już nie dowiem co trzeba zrobić, żeby nie psuć gry w Outlaws i była ta wczuwka, trzeba chyba odpalić jakiś specjalny tryb w ustawieniach, czy coś :papa:.

Musisz grać jak na prezentacjach e3. Wolne chodzenie, obroty kamery z duszą pokazujące okolice itp.

  • This 1
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Rotevil napisał(a):

No ja chyba się już nie dowiem co trzeba zrobić, żeby nie psuć gry w Outlaws i była ta wczuwka, trzeba chyba odpalić jakiś specjalny tryb w ustawieniach, czy coś :papa:.

 

A może nie graj w coś co cię nie bawi? Gry to rozrywka, po co sobie psuć humor. Z fartem mordeczko.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...