Skocz do zawartości

Star Wars: Outlaws


Patricko

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio był paczyk, poprawiający to i owo (pełna lista w spoilerze), między innymi jedno trofeum, przez które do tej pory nikt nie miał platynki.

https://www.ubisoft.com/en-us/game/star-wars/outlaws/news-updates/PCOasRfTRCek2FfFirser/star-wars-outlaws-title-update-112

 

Spoiler

HIGHLIGHTS:

Tweaks and improvement on some challenging stealth moments.

Cross-progression and saving is now available.

Overall PC performance improvement and optimization.

Crash fixes and stability improvements across all platforms.

"Old School Cool" trophy can now be unlocked for PlayStation 5 players so you can finally platinum the game!

The "Hyperspace" mission is fixed, you can now take off.

Various bug fixes affecting quest flow.

DETAILS:

Patch Sizes:

PlayStation®5: 1.92 GB

Xbox Series X|S: 2.25 GB

PC: 1.89 GB

New Feature

Cross-progression and saving is now available between all platforms through Ubisoft Connect. More info on this here.

Performance & Stability

Various crash fixes and stability improvements across all platforms.

PC performance improvements and optimization across the game.

Improvement for FPS drops during some scenes.

VRAM Improvement.

Higher graphic fidelity when using ray reconstruction and frame generation technologies.

UI, HUD and Settings

Game version will now be visible from the settings.

Quality mode will be set as default on console.

Corrected default settings for motion blur on quality mode for consoles.

HDR Brightness values have been modified.

Graphics

Various graphics and lighting fixes.

All cinematics now supported on ultra-wide screens.

Audio

Fix for potential music loss when fast-travelling in Toshara.

Worlds, Fauna and Flora

Many additional idle animations for NPC have been added across all planets.

Fixed an issue where the Imperial Speeder Bike 74-z would be missing a part.

General Gameplay

It is now less likely to be detected while rolling.

Level of detection adjusted depending on location.

MAIN & SIDE QUESTS__ (beware of spoilers)__

Toshara

Fixed the issue where the energy barrier in Kerro's Speakeasy would not be disabled after successfully slicing the terminal.

"The Underworld" - NPC numbers have been adjusted and environmental guidance markers added to better facilitate infiltration.

"The Mechanics"- Fixed the issue where Kay would spawn outside the quest area if she died inside the wind turbine.

 "The Wreck" - AI detection has been adjusted.

"Hyperspace" - Fixed the issue where no prompt was shown to take off.

Tatooine

"Partners" - Fixed the issue where Kay would not gain wanted levels on other planets when reaching the objective "Meet with Hoss in the cantina".

Akiva

"The Veteran" - Fixed the issue where "reporting to the droid" objective would not update after reporting back to MT-7.

Miscellaneous

"Old School Cool" trophy can now be unlocked for PlayStation 5 players.

Inverting one axis in the controls menu will no longer invert the other one in Photo mode.

Nix accessories and treats can now be checked in the loadout menu while Kay Vess is piloting the Trailblazer.

 

Opublikowano

W końcu wymęczyłem tę gierkę do końca, zajęło mi to 40 godzin z misjami pobocznymi. Całkiem spoko, takie klasyczne 7/10 - troche ciekawych pomysłów było, widać było napracowanie ale cały czas miałem wrażenie, że brakuje tu jakiejś głębi.

Fabuła to też typowy ubisoft niestety.

 

Spoiler

Głównymi złymi okazali się jak zwykle biali heteroseksualni mężczyźni, całe szczęscie ich zajebaliśmy i w kosmosie zostali już sami kosmici i silne niezależne kobiety. 

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Mi jeszcze została Tatooine. Mam zupełnie odmienną opinię. Uważam, że taki Ghost of Tsushima ma więcej wspólnego z Asasynami niż Outlaws z Asasynami. SW Outlaws to dla mnie połączenie dobrych elementów Tomb Raidera (eksploracja, "grobowce"), Watch_Dogs (skradanie i hakowanie, w tym Nix) oraz Days Gone (ścigacz, mała powtarzalność aktywności pobocznych, sposób poruszania się po świecie gry). Do tego bardzo fajnie zrobione latanie statkiem i piękny kosmos.  To wszystko jest podlane sosem Gwiezdnych Wojen. Uważam, że magicy z Massive zrobili lepszego Starfielda niż Bethesda i lepszego Mass Effecta niż BioWare (mam na myśli Andromedę). Misje mi się podobają, zarówno te z wątku głównego jak i poboczne. Jedyny słabszy element to zlecenia dla syndykatów, które są generowane i służą wpływaniu na reputację u tychże. Ten element jest dość płytki i tu faktycznie wkrada się powtarzalność, jak ktoś się na nich skupi, to rzeczywiście będzie jak w jakiejś Ubigrze. Sam wykonuję te zlecenia sporadycznie, właściwie tylko po to, aby łatwiej się dostać na teren jakiegoś syndykatu.

 

Miałem spory hype na tę grę od pierwszej zapowiedzi. Troszkę mi zrzedła mina jak zewsząd się wylał hejt na ten tytuł jeszcze przed premierą, ale pomyślałem "Halo, halo! Przecież każdy materiał, który oglądam, nadal mi się podoba..." i postanowiłem sprawdzić samemu nie oglądając się na opinie innych (Ubisoft+ na miesiąc nie boli). Na początku trochę kręciłem nosem i faktycznie było to takie 7/10, ale jak tylko zacząłem eksplorację Toshary (a potem jeszcze dostałem statek do latania w kosmosie!), to ocena zaczęła się piąć coraz wyżej. W tej chwili na pewno jest to dla mnie kandydat na GOTY 2024 (zakładając kryterium, że gra musi być wydana w danym roku). Moim zdaniem Ubisoft/Massive dowiozło to co obiecali, ja się bawię świetnie i gra spełniła moje oczekiwania. Coś napiszę więcej jak ją ukończę, chociaż raczej głównie będzie to kopiuj & wklej z tego co napisałem teraz.

Edytowane przez DarkStar
autokorekta
  • Plusik 7
Opublikowano

"Magicy z Massive":kekw:
Misje główne 95% mają feeling właśnie jakichś pobocznych wypełniaczy - nie ma tu żadnej skali, epickości, wszystko sprowadza się do czynności, które równie dobrze możemy wykonać na losowym posterunku bandytów/impów - pochodź w kucki w trawie, wyłącz alarmy, wyeliminuj jak najwięcej po cichu, resztę rozwal, zhakuj kamerę, otwórz drzwi, pogadaj z żółtym znacznikiem.

Postacie to straszne wydmuszki, ich motywacje to beka wnusiu, a już te próby wywołania więzi z androidem to w ogóle jest hicior - ani on nie jest fajną postacią (mimo, że nosi cool płaszcz), ani historyjka nie przedsatwiła nam jakiejś rosnącej więzi, a tu nagle Kay staje na rzęsach, żeby mu pomagać i nazywa go przyjacielem:dynia: 
Ja już nie wymagam poziomu pierwszego The Last of Us, ale kuźwa - podobnego kalibru Jedi Survivor potrafił stworzyć fajne, zapadające w pamięć postacie i wiarygodne relacje, więc to wyraźnie problem we francuskich pisarzynach.
Dla fanów SW pod wieloma względami ta gierka może być naprawdę zajebistą sprawą, bo mamy tu sporo świetnych miejscówek, w które włożono masę pracy i ich zwiedzanie oraz chłonięcie lore to zabawa sama w sobie, no ale fabularnej motywacji nie ma tu absolutnie żadnej - jedynie ta lootboxowa.

Przywołana wyżej Andromeda to zdecydowanie wyższy poziom fabuły, nawet jeśli (oprócz Anthem) to najsłabszy wysryw od BioWare.

  • Plusik 1
Opublikowano

Pozwolę się sobie nie zgodzić, dla mnie chociażby misja na Kasztelanie to było fenomenalne doświadczenie. Uwielbiam takie miejscówki i bardzo lubię wspinaczkę i proste zagadki środowiskowe. Widocznie mi te elementy w Outlaws zagrały, trafiły w moje upodobania.

Opublikowano

No ja też się zastanawiam, o co chodzi z tym kasztelanem, a już gierkę przeszedłem. Teraz czekam na dlc, bo po prostu gierka mi w chuj przypasowała klimatem przestępczym vibe Han Solo. 

Opublikowano
26 minut temu, Wredny napisał(a):

Nie bardzo wiem, co to "kasztelan", bo gram po angielsku, ale jedyna fajna misja, którą zapamiętałem to ta z tym ogromnym wrakiem statku - to było za(pipi)iste akurat.


Dokładnie ją miałem na myśli. Tak się nazywał ten statek w polskiej wersji językowej.

A jeszcze bardziej mi się podobał kompleks imperialny i Bosnak, kilka razy zacząłem się śmiać na głos. To nie jest jakiś oryginalny motyw, ale mi zrobiło dobrze.

Opublikowano

No to tak jak pisałem - 95% misji GŁÓWNYCH jest jak poboczne, a tylko ten 5% zapadnie w pamięć i to nawet nie ze względu na jakąś zajebistą konstrukcję tej misji, tylko na świetnie wykonana miejscówkę, którą z przyjemnościa się zwiedza.

Opublikowano

Też sobie na spokojnie ukończyłem. Jeszcze tam parę misji pobocznych zostało. Tej gry nie ma co rozbierać  na czynniki pierwsze. Po prostu fajna gra, dla zabicia czasu ( chociaż w sumie każda gra temu służy ). Klimacik i grafika bardzo dobre. Kobitkę i kota da się lubić. Postacie przyjemne. Po kiepskim Mirage, dobry Avatarze to ta gra jest bardzo dobra porównując do nich. Mi siadła. 8,5/10, bo brakło kilku epickich momentów, a potencjal był. Spoczko gra.

Opublikowano

8.5/10 to raczej mocno zajebista gra ocierająca się o goty w jakiś tak kategoriach, a nie gra "fajna", "spoczko" i porównując do kiepskiego Mirage jest bardzo dobra. Po takich określeniach to raczej bym się 6.5 spodziewał, czyli fajnej i spoczko giereczki mającej swoje momenty, ale lepiej jej nie rozbierać

  • This 1
Opublikowano
No właśnie o tym mówię, średnia to 5/10, powyżej średniej to 6. 8.5 to za(pipi)ista. No, ale to Twoja nota, ja tylko tak piszę
Wszystko się zgadza teraz 8/10 spoczko można pograć.
9/10 gra wybitna, kandydat do goty.



Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać

Opublikowano
2 hours ago, suteq said:

Ten co zrobił doktorat z poprawnego oceniania gier w 4 godziny

image.thumb.png.99e1343370a1c194e7f7ff394fed75b5.png

 

:kekw:

 

Gierke ci obrażyłem? No straszne. I masz rację, 7/10 to za wysoko dla tego przehajpowanego średniaczka

Opublikowano

Ja rozumiem, że tłum szczególnie niegrajacy pożarł grę i wypluł, ale trzeba pamiętać, że każda ocena jest ostatecznie subiektywna. W szczególności od graczy. Recenzenci niech się męczą z analizą i odpowiednią oceną produktu ( chociaż wiemy jak to obecnie bywa ) a zwykły grajek jak mu się podoba bardzo to niech nie dziwi nikogo, że sobie palnął 8,5. I tak to żadnego znaczenia w sumie nie ma. Zresztą wyżej już o Goty wspomniano i chuj.

Opublikowano
5 godzin temu, Donatello1991 napisał(a):

Po kiepskim Mirage, dobry Avatarze to ta gra jest bardzo dobra porównując do nich.


AVATAR to zdecydowanie poziom wyżej pod praktycznie każdym względem, a już na pewno graficznie (tylko fabularnie było podobnie nijako, a nawet bardziej cringe'owo).
Gdyby nie te fajne lokacje, sekcje kosmiczne i klimacik Star Wars to pewnie dałbym 6/10, a tak oczko wyżej mogę dać, ale więcej nie.

Opublikowano
1 godzinę temu, Homelander napisał(a):

 

Gierke ci obrażyłem? No straszne. I masz rację, 7/10 to za wysoko dla tego przehajpowanego średniaczka

Dla mnie to jest gra na 4/10 więc próbuj dalej. 

  • Lubię! 1
Opublikowano

No ja fabułę przeszedłem, wiele pobocznych też porobiłem, z tym że tutaj to nie takie oczywiste, bo część zleceń do nich zdoobywa się dość "organicznie", będąc w odpowiednim miejscu i czasie, żeby np podsłuchać rozmowę eNPeCów o jakimś ukrytym skarbie czy coś.
Historia i bohaterowie to strasznie nijaki twór jakiegoś fioletowowłosego they/them tak bardzo typowy dla dzisiejszych produkcji, zwłaszcza tych, sygnowanych logiem UBIsoftu.
Dużo lepiej bawię się odkrywając opcjonalne miejscówki, robiąc challenge i otwierając skrzynki.
Pod względem fabularno-postaciowym, czy rozmachu całej historii Jedi Survivor od Respawn to tak ze dwie ligi wyżej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...