Opublikowano 31 lipca 202431 lip 19 minutes ago, Schranz1985 said: Jednak znów kloc którego będą 2 lata paczować . To sa kurwa mistrzowie marketingu, jak gra bedzie grywalna po patchach to bedzie kosztowac juz grosze
Opublikowano 31 lipca 202431 lip Autor 2 godziny temu, Wredny napisał(a): Wszystko fajnie, gierka pewnie będzie fajna, ale czemu nikt nie zauważył, jak idiotycznie wyglądają te jej takedowny? Mogli dać jakiś paralizator czy coś, bo to walenie gołą piąchą stormtroopera w pancerzu to straszny debilizm. No chyba, że miało to podkreślić, jak bardzo strong jest nasza female protagonist Takedowny to chuj, zobacz jak debilnie wygląda animacja spadania z motorka, gdy w cokolwiek uderzy, a podobno zahacza o byle gówno. Postać leci w górę jak jakiś klaun w cyrku...
Opublikowano 31 lipca 202431 lip Niby człowiek wiedział, ale jednak się łudził. @Wredny uniwersum ma te "strzały" paralizujące i to by wystarczyło. Walenie z piąchy mogli sobie darować.
Opublikowano 1 sierpnia 20241 sie Niczym ciekawym ten projekt się nie wyróżnia od wielu gier, które ostatnio wychodziły. Jak ktoś ogrywa z lekkością assassin mirage i popycha to avatarkiem to będzie się świetnie bawić. Jedynie klimat gwiezdnych wojen, o którym wspominają w preview's jest warte uwagi, no i na plus lokacje, ale te wewnątrz budynków, bo puste połacie takie średnie póki co. Nie oceniam bo gra nie wyszła. Z drugiej strony cieszyć się bo to singielek, a nie jakiś głupi korpo pomysł na gaasa. Może fabuła będzie fajna i system decyzji nie będzie na odwal się tylko faktycznie wpłynie na rozgrywkę. Edytowane 1 sierpnia 20241 sie przez Plackus
Opublikowano 1 sierpnia 20241 sie Ten system decyzji to może się skończyć na tym, kto i gdzie nas aktualnie nie/ściga.
Opublikowano 1 sierpnia 20241 sie Yup. + pewnie niższe ceny u handlarza, który akurat sympatyzuje z daną frakcją. Nic odkrywczego
Opublikowano 1 sierpnia 20241 sie Obstawiam że na PC mody na Hana Solo będą w 0,054s po premierze. Szkoda ze to ubi gra bo by człowiek zagrał dla klimatu SW ale gameplayowo patrzac to już w to grałem z 27 razy.
Opublikowano 2 sierpnia 20242 sie Czekam na recki tych sprzedajnych (pipi)iuf 10/10 9/10 goty itdNiczym w lordsach xD.Rakowa ta branżą giereczkowa.No ale co się dziwić jak mld $$$ płyną z giereczek, tu nie ma sentymentów.Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać
Opublikowano 2 sierpnia 20242 sie Widać nawet po polskim jutubie że większość budżetu poszła na marketing
Opublikowano 2 sierpnia 20242 sie Nie no marka SW to będzie ratować tylko, jakby to był random SF to oceny bankowo gorsze.
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie typiara wali szturmowca z plaskacza w łeb i go ogłusza, jak ktoś zauważył to wygląda jak animacja wyciągnięta z Watch Dogs 2
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie Może bohaterka ma wysokiego teścia? "Dziennikarstwo" growe w ostatnich latach to jest dobra komedia, ma się wrażenie że tam nikt tak naprawdę nie gra w gry xD
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie Co się dziwicie. Mając Młot Totalnego Rozpierd.lu musicie szukać klucza do zgniłych drzwi do kopalni, a tutaj baba wali z piąchy w hełm szturmowca i go ogłusza. Taka logika gierek.
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie no ale z backhendu w hełm? no nawet w takich gierkach ten hełm u przeciwnika to są dwa strzały w głowę albo np. duszenie od tyłu przy graniu stealth
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie Ja się śmieje z dziennikarzyny i jego durnego tekstu akurat w star warsach take głupotki sa na porządku dziennym
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie 3 minuty temu, MYSZa7 napisał(a): no ale z backhendu w hełm? no nawet w takich gierkach ten hełm u przeciwnika to są dwa strzały w głowę albo np. duszenie od tyłu przy graniu stealth Dla mnie to są typowe dla gierek durnoty które widziałem w setkach gier i o takich rzeczach zapominam po 5 minutach podczas rozgrywki albo w ogóle nie zwracam na to uwagi. To nie jest realistyczny symulator rebelianta więc to czepianie dla samego czepiania się.
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie 3 godziny temu, suteq napisał(a): Dla mnie to są typowe dla gierek durnoty które widziałem w setkach gier i o takich rzeczach zapominam po 5 minutach podczas rozgrywki albo w ogóle nie zwracam na to uwagi. To nie jest realistyczny symulator rebelianta więc to czepianie dla samego czepiania się. Racja, wiem o co Ci chodzi, ale wciąż wygląda to komicznie i chyba mogli bardziej się przyłożyć do takich detali.
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie Racja, mogłaby szturmowca na przykład dusić aby było to bardziej sensowne ale pewnie trwałoby za długo i byłoby zbyt irytujące na dłuższą metę (mnie osobiście wkurza jak są długie animacje obezwładniania wrogów).
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie 7 godzin temu, suteq napisał(a): Czy wy właśnie narzekacie na....durnoty które są w grach od dekad? No tak a co w tym złego? Gdyby nie to, to dzisiaj w grach byś miał otwierające się drzwi w ścianie i wyskakującego potwora jak w Doom 2.
Opublikowano 3 sierpnia 20243 sie 1 minutę temu, Ukukuki napisał(a): No tak a co w tym złego? Nic tylko fajnie jakby gracze byli konsekwentni bo jakoś nie było takiego oburzenia przy wielu innych grach jak przy SW: Outlaws. 2 minuty temu, Ukukuki napisał(a): Gdyby nie to, to dzisiaj w grach byś miał otwierające się drzwi w ścianie i wyskakującego potwora jak w Doom 2. Pierwsze to błąd a drugie to ograniczenie sprzętowe więc no słabe przykłady kolego. Zresztą, zrobili by to realistycznie i potem byłoby jak z przeszukiwaniem ciał w RDR2 że się odechciewa po 3 razach bo za długo trwa.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.