Skocz do zawartości

Star Wars: Outlaws


Patricko

Rekomendowane odpowiedzi

Strzelanie nie jest złe, heady nawet fajnie wchodzą, szczególnie jak już ulepszymy sprzęt, ale gra ogólnie bardziej idzie w skradanie, bo Key jest dość papierowa i przy większych starciach na wyższym poziomie trudności łatwo paść. Na Divisiona w kosmosie niech nikt nie liczy, chociaż te blastery co podnosimy mają fajny power.

 

Będę jutro po 14:00 to jak tylko będziecie mieć pytania to chętnie odpowiem. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To ja już zadam pierwsze na jutro, czy cały gameplay polega na pojechaniu gdzieś i zabiciu kogoś/zebraniu czegoś czy postarali się o jakieś urozmaicenia? Dodatkowo jak to ogolnie wypada, bo jak piszesz, że tu jest nacisk na skradanie, a wcześniej pisałeś, że AI jest głupie to trochę tak se

Odnośnik do komentarza
51 minut temu, messer88 napisał(a):

Są ubi wieże lub wariant i nasrane znaczników na mapce? 

To akurat nawet szumnie twórcy zapowiadali że nie robią typowo ubi gry i nie będzie wież i o wiele mniej znaczników.

Na jednym gameplayu widziałem nawet że jak Kay dojechała do jakiegoś miejsca to dopiero adnotacja się pokazała hidden treasure

 

Edytowane przez Plackus
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Plackus napisał(a):

To akurat nawet szumnie twórcy zapowiadali że nie robią typowo ubi gry i nie będzie wież i o wiele mniej znaczników.


Ubi przy każdej nowej grze tak zapowiada, a później się okazuje, że niby nie ma wież, ale za to są jakieś inne bazy, po zdobyciu których odsłaniasz kawał mapy.
Tak było w Avatarze np.
Ale fakt - tam Massive mega dało radę w temacie ciekawego, żywego świata, którego eksploracja była czystą przyjemnością i świetnie poukrywali wszystkie znaczniki, więc całość była bardzo naturalna - gdyby nie ta zjebana warstwa fabularna, przypominająca mi, że wciąż mam do czynienia z głupią gierką to naprawdę szło się zakochać w Pandorze.

Fajnego strzelania się nie spodziewam i tak będę szedł na stealth, ale wiem, ze te debilne animacje takedownów będą mnie mega wkurzały.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, jimmy napisał(a):

Ale będzie pięknie jak Ubi dropnie bardzo dobrą gierką i znowu dla beki będzie można cytować forumowych wieszczy porażki jak w temacie nowego PoPa :leo:


Pewnie, że będzie pięknie, bo im więcej dobrych gierek, tym lepiej dla nas, graczy (choć gorzej dla portfeli niestety).
Trzeba yebać, tam gdzie yebanie się należy (AC Shadows) i pochwalić, gdy gierka na to zasługuje.
A że przed premierą każdej ubi-gierki panują raczej negatywne nastroje? Nic dziwnego, przez lata sami zapracowali na wizerunek wyrobników, odcinających kupony od dawnego sukcesu i maszynowego klonowania swoich wcześniejszych dokonań w nadziei na powtórkę sukcesu sprzed lat.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Plackus napisał(a):

AC mirage miał 76 na meta 

Obstawiam przynajmniej oczko wyżej na 86 taki to będzie sztos 

  Pokaż ukrytą zawartość

iStock-874639574.thumb.jpg.a80c0201273f00a1f165e2303ce9e06b.jpg

 

85 to byłby wielki sukces, nie ma na steam, więc nie będzie wielostronnicowych analiz user score niestety :kaz:.

 

Ja w każdym razie o 14 spróbuję z godzinkę pograć, jak uda mi się odpalić ten gówniany rakowy Ubiclient:). 

 

 

---

preload na PC już jest, 50.9 GB. 

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, tjery napisał(a):

To ja już zadam pierwsze na jutro, czy cały gameplay polega na pojechaniu gdzieś i zabiciu kogoś/zebraniu czegoś czy postarali się o jakieś urozmaicenia? Dodatkowo jak to ogolnie wypada, bo jak piszesz, że tu jest nacisk na skradanie, a wcześniej pisałeś, że AI jest głupie to trochę tak se

 

Główne zadania są bardzo fajne, szczególnie te, gdzie musimy udać się do jakiejś opuszczonej bazy, statku i coś tam znaleźć. Przeważnie towarzyszą temu naprawde ładne widoki. Gameplay to po prostu jakieś wspinaczki, szukanie przejścia, itd. W niektórych questach pojawią sie przeciwnicy, a niekiedy je. Zwykłe zadania poboczne to w większości przypadków bardziej udanie się do jakiegoś miejsca, znalezienie przedmiotu i tyle. Bywały naprawdę zajebiste questy, gdzie nagle pojawia się Rebelia i bierzemy udział w napierdalance z Imperium. 

 

Co do AI to jest niestety słabe w opór. Dla mnie to chyba największy minus tej gierki. Widać, że miejscówki są tak skonstruowane, żeby podchodzić wszędzie po cichu, jakieś wentylacje, skrzynie, itd. Można robić wszystko po cichu jak chcemy, ale niejednokrotnie zdarza się tak, że jak już dojdzie do napierdalanki w jednej strefie, a kilkadziesiąt metrów dalej stoją sobie NPC i mają wyjebane. W przypadku powaleń po cichu, mamy klasyka, czyli stoi drugi gość gdzieś obok i zero reakcji. Mam wrażenie, że AI zostało zerżnięte żywcem z AC, bo jest tak samo durne. Podczas strzelanin też standard, czyli chowanie się za przeszkodą i wystawianie łba co jakiś czas.

 

8 godzin temu, messer88 napisał(a):

Są ubi wieże lub wariant i nasrane znaczników na mapce? 

 

Nie ma żadnych wież. Mapa na początku jest całkowicie czysta. W miastach dostajemy questy, albo możemy podsłuchać w kantynie jakieś rozmowy i wtedy też się pojawią znaczniki. Znaki zapytania są tylko na kompasie u góry ekranu, jak zbliżamy się do jakiejś miejscówki wartej uwagi. Nie ma tutaj ulewania się od ilości znaczków na mapie, pod tym względem jest ok. 

Edytowane przez Patricko
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...