Skocz do zawartości

Metaphor: ReFantazio


tlas

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Pupcio napisał(a):

Jo, był plan żeby już poczekać na jakieś kołderka edition na znicza 2 ale już czuje że hajp rośnie to co się będę męczył jak reszta będzie sobie grać :rayos:

A no pewnie że tak. Nic lepszego na ten moment i tak nie wyjdzie, a to w koncu jest Atlus i nawet jak to nowy projekt to trzymaja chlopaki pewien poziom, wiec mozna brac w ciemno

 

Odnośnik do komentarza
21 minut temu, Pupcio napisał(a):

Wyglądają troche podejrzanie, chyba też wezmę z euro :wujaszek:

No ja wziąłem Euro jako backup, jakby tutaj nie dali rady, na łowcach są zadowoleni z tego Gamefinity chyba, ale nie wiem jak ogarniają preordery, tam była jeszcze zniżka na inpost pay, więc sporo taniej. 

 

Perfectblue niestety nie ma steelbook PCMR kołderka Deck + PC edition:/. 

Odnośnik do komentarza

Tylko 120h, czyli przejdzie się 2 raz jak wyjdzie wersja Royal :problem:.

 

Cytat

"Persona 5 was a very bulky game, a very robust game, and this Metaphor: ReFantazio will be able to catch up to that and reach [its length] as well," Hashino responded when asked if we can expect such a lengthy title. The HowLongtoBeat database reflects that it takes players on average more than 97 hours to finish the main story of Joker's adventure, more than 110 to do the extra content, a figure that rises to 173 to complete it all.

In addition, the director promises that there will be reasons to return to the world of Eucronia after watching the credits: "There's a lot of fun stuff we've added to the game after you play through it that will hopefully make you come back and continue to enjoy it after completing it. We've also done our best to create a very well-paced game, we've done things like adding action elements to the turn-based gameplay."

"We thought the game was going to be maybe a little bit shorter," Hashino confesses, "but we've added so much content and there's so much stuff in here that it definitely has a length like Persona 5." He also promises that there will be as many anime videos as in P-Studio's game: "We've included a lot of animated cinematic sequences. We had a large volume of them in Persona 5 and we've tried to keep that same approximate amount for Metahpor."

 

Odnośnik do komentarza

No to było mówione, pisałem na poprzedniej stronie.

 

Najgorsza nie jest dla mnie długość tylko ta konstrukcja. Fajnal Rebirth też jest bardzo długi, ale po prostu jest tam masa rzeczy. Mimo tego także mamy opcje wyboru rozdziałów czy nawet inne jak np. wybrania sobie samemu z kim randka w Golden Saucer, bo developer wiedział, że gracze mogą chcieć zobaczyć każdą ewentualność bez powtarzania całej gry w inny sposób, i tak dalej.

 

Gram sobie w Personę 5 teraz (może na Switchu dam radę skończyć), ale sama długość w godzinach nie oddaje tego, jak ta gra marnuje czas człowiekowi. ZWŁASZCZA jeśli ten chce robić wszystko i ma stresa że nie wyromansuje wszystkich dziewczyn czy coś. Próbowałem zaglądać do poradnika "dzień po dniu", i chociaż to wiele daje (niech ktoś powie, że zawsze wie, jakie odpowiedzi wybrać dla confindantów itp...), to ogólnie to nie ma sensu jeśli nie robisz wszystkiego KAŻDEGO DNIA od dosłownie pierwszego tak jak w poradniku, bo po prostu potem nie możesz - zastanawiasz się, jakim cudem koleś ani razu nie musi się spotykać z confidantami by podnieść sympatię, jakim cudem już ma 3 proficiency czy tam 4 kindness itd., a ty nie możesz zrobić ani tego, ani tamtego, ani siamtego, i tracisz dzień w którym tamto było jedyną opcją postępu i nie osiągasz czegoś, co z kolei wcześniej zaczęte pozwoli ci przeczytać trudną książkę tego jednego dnia w szkole i stracisz tydzień zanim zrobisz Kluczową Rzecz X, i tak dalej...

 

Gra jest jednocześnie strasznie długa ORAZ niesamowicie schematyczna i repetytywna ORAZ bardzo napięta, to jest synergiczne połączenie które morduje człowieka. Teoretycznie gra zachęca by podchodzić do niej na luzie, ze swobodą, wiele razy, ale przecież to oznacza klepanie przez setki godzin tych dialogów gdzie postaci tłumaczą ci po sto razy co się dzieje tymi samymi słowami (przechodzenie Persony raz jest trochę jak przechodzenie normalnej gry wiele razy!) po to, by kilka razy kliknąć inną decyzję.

 

Stosunek osiągania swojego rzeczywistego celu do grindu jest w Personie po prostu niesamowity, wręcz kryminalny, jeśli hazard czy narkotyki są zakazane dla dzieci, to to też powinno być.

 

 

A tutaj... słyszę że gierka już w ogóle będzie nam dawać wybór całych sekcji których nie zrobimy w jednym przejściu gry. A przecież nie ma szans, że gra tego studia z drugiej strony w tych 150 godzinach gry nie będzie zawierała masy powtarzalności i rozciągania. Ech, jeszcze gra nie wyszła a już mam nerwy i FOMO.

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...