Daffy 10 582 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września 26 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a): Niestety dropi i to konkretnie już na pustyni przed miastem. Próbowałem pobawić się ustawieniami ale roździelczość renderowania sprawia, że grafika z ps3 wygląda jak z DSa, a zyskuje tylko skaczące 30. Jednak będę grał na sonce eh. ??? Mam bite 30fps na średnich na 100% rozdzielczości renderowania cały czas Cytuj
tlas 440 Opublikowano 25 września Autor Opublikowano 25 września 7 minut temu, Daffy napisał(a): ??? Mam bite 30fps na średnich na 100% rozdzielczości renderowania cały czas Wyszedłeś na dużą mapę? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Pogralem do bossa na szczycie wieży na końcu dungeona, dalej gorzej? Cytuj
Suavek 4 719 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Faktycznie coś średnio z tą optymalizacją. Po wyjściu na pustynię mam ok. 40fps niezależnie od tego, czy ustawię wysokie detale i rozdzielczość, czy zmniejszę wszystko włącznie z render scale do minimum. Może patch coś poprawi. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Gra działa strasznie, ogrywanie na SD może być problematyczne, mega dziwna sprawa, to tylko demo, ale jednak spore zaskoczenie na minus. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września A jak było z Personą 3 Remake? Pamiętam, że też było narzekanie na premierę a potem to jakoś ogarnęli jak się wyłączyło RT hula aż miło. Może Metaphora też jeszcze ogarną. Cytuj
tlas 440 Opublikowano 25 września Autor Opublikowano 25 września W dniu premiery p3 potrafiło spaść poniżej 30 fps, a potem chyba proton został zaktualizowany i już mi trzymało 40 fps. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września 9 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a): A jak było z Personą 3 Remake? Pamiętam, że też było narzekanie na premierę a potem to jakoś ogarnęli jak się wyłączyło RT hula aż miło. Może Metaphora też jeszcze ogarną. Nie gralem na Decku w P3R, ale tam jednak był UE4 i RT, z tych 3 gier Atlusa z tego roku zdecydowanie SMT V działa najlepiej na każdym sprzęcie. 5 minut temu, tlas napisał(a): W dniu premiery p3 potrafiło spaść poniżej 30 fps, a potem chyba proton został zaktualizowany i już mi trzymało 40 fps. Może kwestia Protona, w sumie dobrze, że do premiery mnóstwo czasu, to i Lyall propracuje nad poprawkami w silniku :). Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Ja bez protona mam w p3r i 60 klatek. W porównaniu do tego Metaphora zapieprza legancko. Cytuj
tlas 440 Opublikowano 25 września Autor Opublikowano 25 września (edytowane) To może inaczej bo nie do końca ogarniam terminologię linuksowa - po odpaleniu pierwszego dnia potrafiło spaść poniżej 30, a dzień później było już ok. Nic nie grzebałem, więc może to był jakiś update od wydawcy. Edytowane 25 września przez tlas Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września 7 minut temu, tlas napisał(a): To może inaczej bo nie do końca ogarniam terminologię linuksowa - po odpaleniu pierwszego dnia potrafiło spaść poniżej 30, a dzień później było już ok. Nic nie grzebałem, więc może to był jakiś update od wydawcy. Metaphor dropi nawet na mocarnym PC, więc wyraźnie jest coś nie kaman jeszcze. Miejmy nadzieję wykminią co. Cytuj
Suavek 4 719 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Nie znam się na tyle, by się wypowiadać, ale ludzie piszą, że gra po prostu nie wykorzystuje wszystkich rdzeni CPU i ogólnie zasobów sprzętowych. Na pewno jakiś patch wyjdzie, bo to się nie przyjmie w takiej postaci. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września 17 minut temu, Suavek napisał(a): Nie znam się na tyle, by się wypowiadać, ale ludzie piszą, że gra po prostu nie wykorzystuje wszystkich rdzeni CPU i ogólnie zasobów sprzętowych. Na pewno jakiś patch wyjdzie, bo to się nie przyjmie w takiej postaci. No na to liczę, bo na razie mam zagwozdkę, czy jednak nie iść w PS5 + Portal, bo trzeba przyznać, że na konsolach stacjonarnych działa dobrze już teraz, za to antyaliasing to jest niezła beka, na PC można przynajmniej upscalować sobie do 200% rozdzielczości, co usuwa efekt aliasingu. Dobrze, że dali to demko, będzie feedback przed premierką, bo poza wątpliwymi technikaliami zapowiada się EPICKO. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września 34 minuty temu, Suavek napisał(a): Nie znam się na tyle, by się wypowiadać, ale ludzie piszą, że gra po prostu nie wykorzystuje wszystkich rdzeni CPU i ogólnie zasobów sprzętowych. Na pewno jakiś patch wyjdzie, bo to się nie przyjmie w takiej postaci. Coś jest na rzeczy Pierwszy screen jakiegoś kolesia z reddita skarżącego się na framerate na decku, poniżej moja fota. Nie dość że fpsy inne to i parametry zegarów odmienne Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Wiesz że wyszła duża gra jak cała strona postów na forum PSX Extreme o tym ile klatek na jakim pececie. Cytuj
Szermac 2 747 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Kurde ja po poście Pupcia trochę nabrałem nadziei, no ale jednak nie. Tak jak i przy trailerach, tak przy samej grze z padem w łapie, ten art style i sfera wizualna nie siedzi totalnie :c Taka jakaś pstrokatość, kanciastość. Serio mam wrażenie (i może tak po prostu jest), że to wygląda gorzej niż taka P5 o Reloadzie nie wspominając. Choć sama historyjka i prowadzenie wydają się być cymesikowe, tak ja jednak postoję. Może kieeeedyś. Cytuj
badzejo 361 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Po 5 godzinach demo ukończone jak miałem mieszane odczucia na początku tak po przejściu całości jestem oczarowany historia mnie wciągnęła fajna ekipa, protagonista może wygląda jak emo kurdupel ale przynajmniej nie jest niemy, potrafi nawet żartem rzucić walka mi się podoba, personkowa czyli cymesik muzyczka git art style w pytkę chociaż wydaje mi się że grafika wygląda gorzej niż P5 ale może pierdziele głupoty no i duży plus że jest mroczniej niż w personkach, krew się leje, w tańcu się nie pierdolą będzie sztos Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września 6 godzin temu, ogqozo napisał(a): Wiesz że wyszła duża gra jak cała strona postów na forum PSX Extreme o tym ile klatek na jakim pececie. Jak ma problemy techniczne to normalne. Gra ma potencjał ale w obecnym stanie nie domaga. Wystarczy przejrzeć Reddity/Steam itd. nawet konsolowcy narzekają, że framerate trochę lata. Cytuj
Plackus 419 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Na ps5 lekko faluje klatkarz jak skręcałem kamerą to dało się zauważyć że czasami jest kilka klatek mniej. Nic wielkiego Gorzej wypada aliasing a raczej jego brak. Tak czy inaczej demko utwierdza mnie przy day one Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Ta gierka ma taką oprawę że na PS4 to powinno na luzie chodzić, nawet na switchu powinna działać w 30fps A tu nie ma wersji nawet na te konsole. 2 Cytuj
Pupcio 18 457 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Nie no na ps4 chyba jest ale tylko cyfrowo xD chyba że jednak zrezygnowali z tej wersji. Przy tej jakości oprawy to serio powinno na wszystkim to działać bez zająknięcia no ale co, to atlus w końcu Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września 9 minut temu, Daffy napisał(a): Ta gierka ma taką oprawę że na PS4 to powinno na luzie chodzić, nawet na switchu powinna działać w 30fps A tu nie ma wersji nawet na te konsole. Ponoć gra działa najlepiej na PS4 Pro, bo tylko tam nie szarpie przez unlocked framerate xD. No typowe Atlusowe rzeczy, do premiery pewnie załatają wszystkie wersje jako tako. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Poczeka się na ReRefantazio Gold Royal Vengeance. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.