Skocz do zawartości

Metaphor: ReFantazio


tlas

Rekomendowane odpowiedzi

No dla fanów gierek tego studia zapowiada się piękna przygoda. Ja nie mogę się doczekać bo chińskie bajko gry z motywem podróży w ekipie ziomków to jest to :drakeyeah:

Trochę żałuje że widziałem ten trailer który dali na koniec dema bo wolałbym zobaczyć sam te miejscówki. Recek raczej też nie będę sprawdzał ale liczę że @ogqozo wklei jakieś najważniejsze punkty :lapka:

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Pupcio napisał(a):

No dla fanów gierek tego studia zapowiada się piękna przygoda. Ja nie mogę się doczekać bo chińskie bajko gry z motywem podróży w ekipie ziomków to jest to :drakeyeah:

Trochę żałuje że widziałem ten trailer który dali na koniec dema bo wolałbym zobaczyć sam te miejscówki. Recek raczej też nie będę sprawdzał ale liczę że @ogqozo wklei jakieś najważniejsze punkty :lapka:

No ten trailer trochę dużo pokazał. Co najmniej jakby nie dali dema, w którym jakiś koleś wbił 99 lvl xD. 

Odnośnik do komentarza

Nie pamiętam kiedy ostatnio tak podjarany czekałem na jakiegoś jrpga. Finale wiadomo, że zawsze jest lekki hajpik, ale też nie ma co ukrywać, że od części 13 brakuje im magii i "duszy", więc to już nie jest ten poziom podjarki co dawniej. Xenoblade'y kompletnie mi nie kliknęły. Persona 5 dla mnie osobiście lekki zawód. Octopath Traveler, Sea of Stars, Chained Echoes, Talesy, Star Oceany itp itd wszystkie dobre gierki, ale raczej z gatunku "przejść, nacieszyć się i zapomnieć". Dopiero przy Metaphor obudziła się we mnie dziecięca fascynacja jak za czasów FFVII czy Chrono Triggera :niki: Oby się to ładnie sprzedało i ukierunkowało trochę Atlusa właśnie w stronę bardziej epickich historii z większym rozmachem.  

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

W demku zalazłem do...

Spoiler

stolicy

Mam pytanie o zupełnie początkowy fragment dema związany z walką z tymi jakby pustynnymi czerwiami. Da się w ogóle je udupić? Ja pomimo kilku udanych dashy i uników byłem dosłownie na dwa hity. W końcu zrezygnowałem z walki z nimi i uciekłem dalej.

Odnośnik do komentarza

Mnie jeden czerw zabił od razu, trochę mi było wstyd, że zginąłem w tutorialu xD i wtedy zauważyłem, że gra mi sugeruje, że mam z nikim nie walczyć i uciekać, tak też więc zrobiłem. Potem czytając miałem wrażenie, że coś więcej biegaliście po pustyni, a dalej można jeszcze sklepać jakiegoś smoka, z którym teoretycznie nie powinno się walczyć. I znowu mi było wstyd, że jestem takim n00bem. :)

Odnośnik do komentarza

W FFXII na początku gry też była wielka pustynia ze stworami, które miały nas na hita. Nie widzę w tym żadnego problemu, a nawet mi się taki motyw podoba, bo nadaje trochę więcej wiarygodności temu światu, dając przy okazji graczowi dobitnie do zrozumienia jakim z początku jest frajerem i że sporo roboty przed nim. Fajnie będzie po kilkudziesięciu godzinach wrócić do niektórych lokacji już podkoksowaną postacią i zrobić mały payback tych gnidom. 

Edytowane przez Josh
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...