Pupcio 18 455 Opublikowano 2 października Opublikowano 2 października Famitsu to są Ci co każdej japońskiej grze dają max czy to byli inni? Oceny raczej będą mocarne ale coś czuje że sprzedażowo będzie słabo. Mam wrażenie że ta gra nie istnieje jeśli chodzi o marketing, jak czytam twyta to dużo ludzi nawet nie ma pojęcia że coś takiego wychodzi Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 2 października Opublikowano 2 października 5 minut temu, Pupcio napisał(a): Famitsu to są Ci co każdej japońskiej grze dają max czy to byli inni? Oceny raczej będą mocarne ale coś czuje że sprzedażowo będzie słabo. Mam wrażenie że ta gra nie istnieje jeśli chodzi o marketing, jak czytam twyta to dużo ludzi nawet nie ma pojęcia że coś takiego wychodzi No ich recenzje znaczą niewiele, oni w zasadzie nie recenzują innych gier, tylko z Azji, natomiast z recki wynika, że gra jest nieco jednak krótsza niż Persona 5, jedyne 100h przy normalnym graniu . Po demie już wiedzą, przynajmniej fani Atlusa, a inni dowiedzą się za kilka lat :). Cytuj
Pupcio 18 455 Opublikowano 2 października Opublikowano 2 października Ja przy pierwszym podejściu zwykłej personki 5 miałem 95h i niby mnie trochę przerażała wizja że znowu mam spędzić w jakiejś grze 100h ale po ponad 10h dema (xD) to chyba mi będzie mało po tych 100h Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 2 października Opublikowano 2 października 6 minut temu, Pupcio napisał(a): Famitsu to są Ci co każdej japońskiej grze dają max czy to byli inni? To są ci co Tamagochi z psami dali 4x 10/10. Sugerować się ich ocenami nie mam zamiaru, ale Krychu mówi, że embargo ich nie obowiązuje, więc chociaż tyle dobrego, że dzięki nim wcześniej można się dowiedzieć jakichś konkretów. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 2 października Opublikowano 2 października No przynajmniej liczba godzin, oceny jak oceny, Famitsu jest dziwne, bo z Japonii :). Wrzucałem okładeczkę w temacie Silenta, co ciekawe wybrali Silenta, nie Metaphora na cover art :). 6 minut temu, Pupcio napisał(a): Ja przy pierwszym podejściu zwykłej personki 5 miałem 95h i niby mnie trochę przerażała wizja że znowu mam spędzić w jakiejś grze 100h ale po ponad 10h dema (xD) to chyba mi będzie mało po tych 100h Ja lekko ponad 100h, a ponad 125h Royal (chyba, bo licznik na Sonce się zepsuł), ale to też zależy od wielu czynników, natomiast Royal był dłuższy, tylko czy można jakąś grę Atlusa tak porównać to już inna sprawa, ta edycja rozszerzona zawsze będzie dłuższa :). Skoro piszą o tych 100h, a nawet 80h jak robisz tylko story, to znaczy, że wzięli sobie nieco do serca narzekania z Royala na pacing dungeonów. Oby więc to była prawda. Cytuj
Pupcio 18 455 Opublikowano 2 października Opublikowano 2 października pacing dungeonów to tam nic, niech tylko ziomki z teamu tyle nie pierdolą nad uchem o niczym Troche bardziej się pobawiłem walką no i spoczko jest, podoba mi się ten motyw z syntezą tych ataków w zależności od tego jaką persone mają nasi towarzysze tylko brakuje mi jakiegoś ataku all out jak w personkach gdy wszyscy przeciwnicy są ogłuszeni Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 2 października Opublikowano 2 października W sumie chyba wszystko napisane w tej recenzji jest dokładnie zgodne z oczekiwaniami, które nieraz tu padały w temacie. " - rozgrywka niemal identyczna jak w Personie i ogólnie dość tradycyjne jRPG (raczej jako zaleta, że jesteś jak w domu) - ekscytujące sceny kulminacyjne - wciągająca opowieść (to wszystko, znów, na pewno takie będzie dla fanów Persony...) - elementy akcji przed walką dobre - dużo ulepszeń QOL - trochę rozwlekłe to wszystko, ale w ten sposób pomaga ci wejść w ten świat i system - kapitalna prezencja" Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 3 października Opublikowano 3 października Na Amazonie EK sprzedaje się lepiej niż wersja podstawowa, fani Atlusa to jednak pojeby :D. Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 4 października Opublikowano 4 października Skończyłem demo, zajęło mi 7 godzin. Kurde, w tym czasie zdążyłbym przejść ze 3 CoDy Szykuje się cudo i napiszę nawet, że jaram się bardziej niż jakby zapowiedzieli Personę 6 (piątka nieco mnie zawiodła), a kliknęło mi tu wszystko: od przedstawionego świata, przez story, po sam gameplay. Czuć jakąś świeżość, system Archetypów jest bardzo fajny i już widzę siebie grindującego ostro, żeby zdobyć jak najwięcej punktów MAG co by odblokować jak najwięcej skillzów dla każdej postaci. Świetne jest to, że gra nie narzuca żadnemu bohaterowi konkretnej klasy i tylko to od gracza zależy jak zostanie skonstruowana jego drużyna, nic nie stoi na przeszkodzie żeby np wszystkich przerobić na wojowników zadających potężne obrażenia fizyczne albo np. podejść do tematu bardziej defensywnie i dwóch pamperków wyekwipować w skille leczące, a z trzeciego zrobić tanka przyjmującego na siebie wszystkie obrażenia albo maga jebiącego na lewo i prawo fireballami. Na hardziku jest ciężko, przeciwnicy mają dużo więcej tur, więc z pewnością trzeba będzie ostro kombinować z klasami i umiejętnościami, żeby dostosować się do sytuacji i pokonać kolejnych bossów (chociaż to i tak nie jest aż tak sadomasochistyczny poziom trudności jak hard w SMTV, tam miałem problemy już na samym początku zabawy). Design 10/10, niesamowicie wyglądają te menusy, efekty przejścia z eksloracji do walki, stwory też prezentują się zacnie. Szykuje się małe dzieło sztuki. Gdyby nie SH2, to byłaby spora szansa na GOTY, ale mocne drugie miejsce w tym roku w zasadzie gwarantowane. Cytuj
Pupcio 18 455 Opublikowano 4 października Opublikowano 4 października Tak, to że teraz towarzysze mogą mieć inne persony dużo robi. Teraz nawet ja mam ochote się bawić tymi pokemonami bo w personie lochy to był dla mnie przykry obowiązek tutaj zwyczajnie dobrze się bawie przez te wszystkie niby drobne ale dużo dające zmiany. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 4 października Opublikowano 4 października 25 minut temu, Pupcio napisał(a): Tak, to że teraz towarzysze mogą mieć inne persony dużo robi. Teraz nawet ja mam ochote się bawić tymi pokemonami bo w personie lochy to był dla mnie przykry obowiązek tutaj zwyczajnie dobrze się bawie przez te wszystkie niby drobne ale dużo dające zmiany. Ja skasowałem już demo z dysku, bo byłem od niego dziwnie uzależniony. A trzeba się skupić na Silencie :D. Cytuj
Pupcio 18 455 Opublikowano 4 października Opublikowano 4 października Ehh mogli wypuścić to dopiero w przyszłym tygodniu bo jebla idzie dostać 1 2 Cytuj
tlas 440 Opublikowano 4 października Autor Opublikowano 4 października premiera roku, to powie każdy koneser Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 4 października Opublikowano 4 października 16 minut temu, tlas napisał(a): premiera roku, to powie każdy koneser No nie ma co ukrywać, czekamy. Ciekawe kiedy recenzje, ale po demo, to chyba nie ma czego czytać. No i ciekawe jak to Gamefinity z preorderami na PC się spisze. Cytuj
Suavek 4 718 Opublikowano 5 października Opublikowano 5 października Sprawdźcie demko po dzisiejszym patchu. Duża poprawa. U mnie pustynia już ponad 60fps na High na leciwym sprzęcie, więc może i Steam Deck pociągnie więcej jak 30fps. Ogólnie mogło być lepiej, biorąc pod uwagę, jak gra wygląda, ale przynajmniej jest postęp. Może nawet sprawdzę resztę demka, bo prawdę mówiąc mam tyle rozgrzebanych gier, że pomimo hajpu nadal Metaphor nie ruszyłem i nie wiem, czy i kiedy zacznę pełną wersję, jak już przyjdzie. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 października Opublikowano 5 października Też w sumie nie wiem czy zacznę na premierę. Właśnie zacząłem Aigis Episode. Pojebało Atlus z tyloma premierami w jednym roku. Gdzieś jeszcze poczekać musi Vengeance. Na Deck już całkiem spoko działał po wcześniejszym patchu. Trochę wkurza mała czcionka na hudzie w porównaniu do P3R przepaść w komforcie grania ale może się czepiam. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 5 października Opublikowano 5 października Legancko chodzi na decku, lock 45 na normal i zero dropu. Muszę znowu początek odpalić jak na tej pustyni śmiga ale ogółem śmiga to teraz mega porządnie. Ależ będzie granko. Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 5 października Opublikowano 5 października Ja akurat mam 0 ciśnienia na ten tytuł mimo, że jestem fanem atlusa. Wcześniej długo męczyłem P3 Reload, niedawno skończyłem SMTV więc muszę odpocząć od takich gier. Ogram na 100% ale ten entuzjazm prezentowany prawie przez wszystkich w tym temacie na razie w ogóle mi się nie udziela. Chyba obejrzałem jakieś 30 sekund jednego z filmików o tej grze i to wszystko. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 października Opublikowano 5 października Co za dużo to niezdrowo. Za parę lat i tak wyjdzie klasycznie dopasiona wersja więc nie przejmowałbym się tym. Na mnie w sumie nigdy nie zarobili więc niech stracę ten pierwszy raz. Nahajpowały mnie materiały i event, na którym pozapraszali streamerów. Ciekawi mnie też gdzie pójdą z tą fabułą. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 5 października Opublikowano 5 października łoo qrwa 2 godziny temu, Suavek napisał(a): Sprawdźcie demko po dzisiejszym patchu. Duża poprawa. U mnie pustynia już ponad 60fps na High na leciwym sprzęcie, więc może i Steam Deck pociągnie więcej jak 30fps. Ogólnie mogło być lepiej, biorąc pod uwagę, jak gra wygląda, ale przynajmniej jest postęp. Może nawet sprawdzę resztę demka, bo prawdę mówiąc mam tyle rozgrzebanych gier, że pomimo hajpu nadal Metaphor nie ruszyłem i nie wiem, czy i kiedy zacznę pełną wersję, jak już przyjdzie. Jeszcze 2 patche i będzie 45 fps 1 godzinę temu, Daffy napisał(a): Legancko chodzi na decku, lock 45 na normal i zero dropu. Muszę znowu początek odpalić jak na tej pustyni śmiga ale ogółem śmiga to teraz mega porządnie. Ależ będzie granko. No cośtam czasami spadnie, ale bez przesady, jest duży postęp. Cytuj
Pupcio 18 455 Opublikowano 5 października Opublikowano 5 października Ja dziś odkryłem że w pctowej wersji można sobie zmienić symbole guziczków na sonkowe albo nintendowe (switch2 confirmed) Dobrze bo źle się czułem jak widziałem w anime gierce atlusa symbole xboxa Ja miałem i po paczu dalej mam spadki 5-10 fpsów w tym segmencie miasta z tą giga kaplicą gdzie są stragany, gdzie indziej nawet nie drgnie a tutaj zawsze młyn Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 6 października Opublikowano 6 października Jeszcze chwilę pograłem szwędając się więcej po ostatnim dungeonie. Na hardzie magia szybko się kończy (co w zasadzie sprowadza się do konieczności opuszczenia lochu) i trochę się cykałem, że może być problem, żeby wyrobić się z pokonaniem nekromanty w wyznaczonym czasie, ale odkryłem że Mage archetype posiada skilla regenerującego MP. Jest lekki grind, bo wygląda to tak, że jeden pokonany przeciwnik = 1 punkt MP dla każdego z członków drużyny, ale warto to potraktować jako ostateczność, gdyby kończył się czas i trzeba by jeszcze lekko podrasować postacie (tak naprawdę dzięki temu można w ciągu jednego dnia "w grze" rozwalić cały dungeon, a resztę czasu przeznaczyć na inne aktywności ). Jeszcze odwiedzę Belega Corridor, żeby ubić opcjonalnego bossa, a później już tylko czekanko na pełną wersję. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 7 października Opublikowano 7 października Jakby ktoś był niezdecydowany, recenzje dzisiaj o 16. 2 Cytuj
Pupcio 18 455 Opublikowano 7 października Opublikowano 7 października 90% z palcem w dupie ale gra ma ładne menusy więc licze że przebije przehajpowaną personke 5 1 Cytuj
tlas 440 Opublikowano 7 października Autor Opublikowano 7 października może być i 71 - tak czy inaczej się wjeżdża Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.